Kuna eelmine teema läks ikka arutelu käigus totaalselt rappa, siis prooviks hoida arutelu ikkagi üleval ühel kitsal suunal – tänavakõlbulike slickide keelustamine ehk miks on sellist piirangut vaja ning millised rehvid siis täpsemalt keelatud on? Piibel ütleb meile nii: „Rehvid, millel on E- ja/voi DOT- markeering, kuid mis mustrijooniselt ja konstruktsioonilt on voidusoidurehvid, on keelatud.“ Street-legal circuit tires = Toyo R888 & RA1, Avon ZZR, Michelin Pilot Sport Cup, Hankook Ventus RS3 & RSS. Kindlasti tuleks lisada siia siis Yokohama A048, aga kas ka Kumho Ecsta XS KU36, kuna BMW-d liikusid ringrajal nendega liiga kiiresti? Minu jaoks jääb arusaamatuks miks neid ikkagi on vaja ära keelata ning kas keegi sellisest piirangust midagi võidab? Avaldage arvamust ja lisage "kahtlusaluseid rehve"!
rehvid jms.
Autor: ladavfts
08.11.2015 12:29
Sport rehviga on huvitavam sõita kindlasti, selleks pead tegema vaid litsentsi ja muretema vastava masina, kas siis E, N, A või WRC klassile vastava ning teie kõigi unistused täituvad.
Rahvaralli (II liiga), jää-ja lumerajad oli kunagi kõik oma olemuselt platvormiks autospordiga tutvumiseks ning kohanemiseks. Kellele seal väheks jäi või saavutas kõik mis vaja, liikus edasi sportklassi - nii lihtne see ongi.
Kõik, kes te suutsite muretseda 200+ Euroseid rehve ja teha nö. tänava rallikas endale, palun liikuge edasi ja ärge kulutage enda ja teiste aega/närve.
Rahvasport peab olema säästlik/taskukohane, et noored Jürid ja Marid saaksid sellega alustada ja oskuste! arenedes endid ka kuuehulka sõita. Mitte loobuma "unmotivated" sest nemad ei suuda omale 800eest jooksu osta või paari tuhandest motot oma mossele. Hea kui nad uued tänava-rehvidki suudavad vanematelt välja kaubelda.
Pigem peaks rada ja võistlus ise olema piisavalt huvitav, mitmekesine. Pange sinna oma energiat 2016. Peace
Põhimõtteliselt nõus sinuga, aga lihtsalt osad meist ei taha päris rallisse minna. Mina ka mitte, ja WRC autot osta ei jaksa :) Seega 4WD rahvaauto ajab asja ära. Eks me kõik ju armastame autosporti, aga kes nii tõsiselt sellele pühenduda ei soovi, siis rahvasport on alternatiiv. Sa ei saa ju öelda Tartu suusamaratoni lõpetajatele. et minge nüüd tippsporti, kui kaks korda Tartu maratoniga hakkama said. Rahvasportlane jääb rahvasportlaseks ja kes päris rallit sõita soovib, see läheb sinna nii kui nii.
Tartu maratoni lõpetajatel on võimalus ehk keelatud pole, üle minna tippsorti. Tartu maraton korraldatakse aga mitte 37. koha ja 69. koha saanute näpunäidete järgi, vaid Tart maratoni korralduskomitee otsuste järgi. Nii lihtne see ongi.
Rahvasport peab osalejatele huvitav olema, kuna nad maksavad selle eest raha, osavõtutasu ja litsentsitasu. Kui see enam huvitav ei ole, siis ei taheta selle eest enam raha välja käia. Nii lintne see ongi. Selle sarja näol on ju tegemist teenusega ja osalejad on kliendid. Kui neile teenus meeldib, siis nad tulevad, kui ei meeldi, ei tule.
2015.a Tartu maratonil maksis 40 ja 2016.a. maksab 55. Seda määras korralduskomitee, nii et oodata on rahvasprindi ja rahvaralli osavõtutasu tõusu. Loodame, et vähemalt samas proportsioonis. Nii lihtne see ongi.
Täidsa väärt diskussioon tänavalegaalsete slikkide teemal :) 2016 saab olema huvitav - rehvid, millega tohib tänaval sõita aga võistluseks rahvaspordis pead alt ära võtma...
Oled sa Kaido Saul? Tere! Mina tegelikult korra küsisin, et kas siis kruusal M+S rehvid on lubatud, kuna need ei ole ju sportrehvid, aga mingil põhjusel keegi ei haakunud selle teemaga. Ja ma ei saa sellest siiani aru, kas Autospordiliit (kohtunikud) seda lubaks.