Kliki siia Kliki siia
Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
www.veoautodevaruosad.com
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
rallifotod.eu
 
 
 
Tagasi
Trüki lehekülg

Foorum

Kõik teemad
   
  Sorteeritud esimestena: UuemadSorteeri VanemadSorteeri
Rahvarallid 2016
Autor: kalle666 11.11.2015 18:58
Seoses EAL-i poolt läbiviidud muudatustega on suur osa sõitjaid lubanud mitte osaleda järgmise 2016 aasta rahvarallidel. Nii on tänaseks tekkinud olukord et korraldajad pole järgmiseks aastaks ühtegi ralli etappi kirja pannud.
Kindel on aga see et EAL ei tagane oma muudatusest seoses sportrehvide kasutamisest.
Küll on aga korraldajatel veel huvi teha Teile ralli etappe, aga kui pole osalejaid (miinimum 60 ekpaazi) pole seda võimalik teha.
Seega meie kui korraldajad kutsume Teid kui sõitjaid ülesse andma oma hääle osalemise või mitte osalemise kohta. Hääle võiks anda siiski juht ja ühe korra,et tekiks ülevaade kui palju on järgmisel aastal osalejaid ja kui palju mitte.
Oma hääled võiksite saata KALLE KRUUSMA e-posti, siis ei lähe need avalikkuse ette ja neid andmeid ei jaga Kalle kellegi kolmanda osapoolega, ainuke mida avalikustame on tulemus kui palju hääletas ja kui palju oli poolt ja vastu hääli.
Suurim probleem on tänaseks korraldajatel et töö radade ja toetajatega peaks täie hooga käima, pigem isegi rajad peaks olema valmis ning paberil et saaks tegeleda juba lubade ning allkirjadega.
Oma hääle võiks anda hiljemalt järgmise nädala pühapäevaks s.o. 22.11.2015 kella 19.00-ks ja kalle e-posti aadress on :igayheterviseklubi@gmail.com

no panic
Autor: Mann 06.01.2016 22:24
Kui rahvarallireform toimus 2005 hooaja lõppedes, siis arvati ka, et nüüd on maailmalõpp käes. No ei ole... Üldiselt loodus tühja kohta ei salli ja küll loksuvad asjad taaskord paika.

pikk jutt
Autor: myts 07.01.2016 10:21
Tore muidugi, et on veel optimiste nagu Mann, aga kahjuks on tänased probleemid veidi suuremad kui 2005 seega oleks vaja pigem raputada sest loksutadamisest ma arvan ei piisa. Jah, Argol on õigus, hetkel sattus rehvireegel ja rr-i kuulsusetu lõpp ühte auku, sest möödunud aastal oli tegelikult Kalle see kes seda agooniat aasta võrra pikendas. Ja nagu alati ja jätkuvalt on probleem valdavalt rahas. Ja kahjuks pole tegu eal-is laialt levinud arvamusega, et korraldajatel pole lihtsalt enam ühtegi vaba kontot kuhu kasumeid panna vaid ikka see tühjade pihkude rida . RR-i oma tänasel kujul on lihtsalt ajale jalgu jäänud. Üheltpoolt on tehnika ja rehvid läinud nii heaks ja teisalt vähegi sobivad teed jäänud jällegi korraliku hoolduseta ja need kaks omavahel kokku kohe mitte ei sobi. Talis ja Priit keerutaks käsikäes rõõmsasti jorjeneid- aga kus? Isegi võistluskeskuseks platsi leidmine on paras peavalu, rääkimata sellest, et mõni omanik oma platsile karja hulle keerutama laseks. Olgugi, et need

pikk jätkub
Autor: myts 07.01.2016 10:25
Olgugi, et need masinad suudavad lõhkuda igasuguse pinnase oma rataste all pole ala just eriti vaatemänguline. Seda paljuski küll oma põhieesmärgist tulenevalt, tsiteerides klassikuid „et iga inimene saaks tulla oma igapäevaautoga sõitma ja esmaspäeva hommikul selle autoga tööle minna“ sellest tulenevalt esineb teatav hulk piiranguid mis kahjuks ei paranda atraktiivsust. Kui pole atraktiivsust pole pealtvaatajaid ja meediaväljundit, kui pole pealtvaatajaid pole kellelegi ennast nähtavaks teha, ehk pole ka toetajaid. Kui pole toetajaid siis osavõtutasudest lihtsalt ei jätku kindlustuseks(mis vaikselt ära kadus), kooskõlastusteks, taastamisteks, turvamiseks jne.
Tänaseks on välja kujunenud olukord, kus rr-i katse korraldamiseks on vaja teha täpselt kõik samad toimingud mis nn. suure ralli katse jaoks, ehk päästeameti, maanteaameti ja kõikide teiste ametite kooskõlastused, turvaplaanid, ümbersõiduplaanid jne. Lisaks

jätkub veel
Autor: myts 07.01.2016 10:28
Lisaks sellele andma veel kolm tilka verd ja juba ette ennast süüdi tunnistama kõiges mis juhtuda võib. Muutliku meelega maaomanikest ja järelkoristusest (sest need 10 ägedat limalakkutäisvenda kes mingil arusaamatul põhjusel vaatama tulid loopisid oma rämpsu kõik metsa alla laiali)ma parem ei räägigi. Juba viimased viis aastat vähemalt on näidanud, et rr-i kolme kilomeetrise katse peale kulub arvuliselt sama palju turvamehi- turvalinti ja muud atribuutikat kui sportralli 10-km-i peale, aga šikaane spordis peaaegu et polegi. Ja valesti arvavad kõik need kes arvavad, et šikaan ei maksa midagi. Probleeme on veelgi aga mis neist enam. Korralikku ümberehitust vajab see ala, aga kahjuks katusorganisatsiooni ametnikud pole selleni veel jõudnud.

eelkõneleja
Autor: arvi27 07.01.2016 19:26
myts ettekanne oli pikk ja sisukas. Mulle meenutas see valmi luigest, haugist ja vähist ehk sportrehvid , rahapuudus korraldajatel ja katusorganisatsiooni saamatus. Arusaamatuks jääb aga see, miks rahvarallurid korraldaj või ka katusorganisatsiooni tegevusse ISE ei sekku. Korraldajaks saab vabatahtlikkuse alusel ja katusorganisatsioonis toimetamiseks ei pea valitsuskoalitsiooni mandaat taskus olema. Ja tühipaljas sportrehvi probleem muutub olematuks eelnevate punktide lahendamisel. Lisaks võib rahvarallur ALATI olla kuldsponsor rahvaralli korraldajale ISIKLIKULT.

luik
Autor: myts 08.01.2016 10:06
Rehv kui selline ei huvita korraldajat üldse, kui siis niipalju, et saaks kergema vaevaga kiirust maha. Miks rallurid ei sekku ei tea või õigemini iga hooaja alguses natuke sekkuvad ja siis jätavad asja kus see ja kolmas. Korraldajad sekkusid siin mõni aasta tagasi ja said oma soovitud stardimaksu tõusu. Paraku pärast seda on karmistunud erinevad nõuded. Kui tänaseni oli võimalik mõne toetaja abiga 60 osavõtjaga päris paljude asjadega patustades võistlus ära teha, siis paraku peab aru saama, et keegi ei taha neid riske lõppmatuseni võtma jääda mis sellega kaasneb. Siit jõuamegi kuldsponsorini. Mitu sellist sponsorit sa oleks võimeline leidma ja kui suure osalusega? Peab tunnistama, et paljudele on juba tänanegi "sponsorlus" liiga kõrge.
Katuseorganisatsiooni saamatus on nüüd selline kahe otsaga asi. Reaalselt ju püüti midagi korda saata egiidi all, et vähendada kiirusi. Sest. Kuidagi on kujunenud arusaam, et sõitjad tahavad koledal kombel kihutada, kohe väga koledal kombel.

haug
Autor: myts 08.01.2016 10:20
Sellest tulenevalt arvatakse et sõitjad survestavad korraldajaid, et need teeks kiiremaid radu, et muidu sõitma ei tulda jne.
Jah korraldajaks võib saada põhimõtteliselt täitsa vabatahtlikult ja eks ole ka neid proovijaid olnud ka, aga kahjuks täna ei proovi keegi.
Katusorganisatsiooniga sama lugu. Ka sinna saab vabatahtlikult soovida ja proovida. Üllataval kombel oleks kohe täna ja praegu vaja päris mitut tegusat inimest rahvaspordiga tegelema. Ja olles pidanud kirjavahetust tänase rahvaspordi juhi Talis Perostiga jäi mulle vägagi mulje, et piisavalt tugeva kandidaadi esitamisel tema asemele on ka tema nõus ohjad üle andma.

ja vähk
Autor: myts 08.01.2016 10:37
Ma veits selgitan miks ma neid valme kirjutan.
Olles olnud kunagi nii sõitja, korraldaja kui turvavaatleja olen ma seda ala näinud absoluutselt igast küljest ning kuna suhtlen täna ka sõitjate, korraldajate ja veidi ka katusega julgen arvata, et oman piisavalt adekvaatset ülevaadet toimuvast. Kuna absoluutselt keegi mingit infot edasi ei anna on tekkinud räige väärarusaamade sasipundar. Ja vot seda pundart ma veits arutada püüangi. Kindlasti ei ole minu väljaütlemised absoluutne tõde sest olen ammu aru saanud, et mul on teatud asjades paljudele kes mind lähemalt ei tunne vägagi raskesti mõistetavad arusaamad.
Seega paluks vaielda, lükata ümber jne.
Kui rusikas taskus või tobe irve näol mööda seinaääri ringi hiilida, siis ei saagi sellest asjast asja.

Respekt 100 %
Autor: Peep.K 08.01.2016 14:58
Olles ise kauaaegne korraldaja ( ka sportralli ), nõustun kogu eelkõneleja väidete paketiga. Tõesti, rahvaralli turva peale kulub vestiga kodanikke tunduvalt rohkem, kuna iga shikaani või tünni juurde ju vaja kohtunikku. Kui rahalisest seisukohast täiendada, siis rahvarallidel ( kui mitte mikihiire formaati arvestada ) ei tule ammu kasumisse. Sprint on veel asi, millega jääb pluss poolele. Eks seepärast nad veel alles on.

Korraldajad
Autor: kalle666 08.01.2016 18:39
Mina olles selle asja juures alates 2006 aasta oktoobrist,alguses sõitja ja tehes esimese klubiga esimese sprindi 2007 sügisel arvan ka et võiks tulla uusi tegijaid sest eks see ole ju kuskilt arvelt tegemine (pere,töö,vabaaeg) ,olen olnud abiks ja olen ka nõuandaja kui tahetakse midagi teada ka edaspidi ja käesoleval 2016 aastal toetan Igor Roosmaa Väätsa sprindi tegemist. Rahvarallide juurde jõudsin 2008 aastal ja nüüd võiks ka tulla uusi tegijaid peale,sest mina alustasin ka sõitjana ja korraldajana,keegi sõitjatest võiks seda vankrit nüüd vedama hakata.

Rahvarallid
Autor: retspets 09.01.2016 20:04
Kui sari jätab hooaja vahele siis loodan et Pandivere rahvaralli üksinda vähemalt toimub.

Läti miralli
Autor: karel45@ho 10.01.2016 16:55
Ralli huvilistel soovitan minna Lätti sõitma. Kokkuvõttes läheb üks võistlus küll kallimaks kauguse tõttu, aga uued huvitavad rajad peaks selle kompenseerima. Esimene sõit on juba 30. jaanuaril Madonas. Olen seal kahel korral sõitnud ja on jäänud hea mulje, korralik kuppelmaastik. http://4rati.lv/madona-2016/

Isand Myts'ile
Autor: PriitV 02.02.2016 19:41
Sry, pole oma juubelisõidu korralduse kõrvalt olnud aega siia vaadata!
Esiteks: minu arust "üks jorjen" hobispordis on küll ja saa ükskord aru: neid joonistavad Maailmas ka Kõige Kõvemad Rallimehed! Ja siit jooksebki piir lolleestlaste ja Arenenud Maailma vahel! Kõik Teie muu jutt on tore, õigemini valus kurb tõde, ja õige aga kui sõitjad arvavad ennast kõik olevat profisportlased (romudel), peabki asi peesse minema! Teiseks:Paneme kokku täiesti absurdselt kõrge enesehinnangu iseenda sõiduoskustes koos riigipoolsete idiootsete keeldudega TAVALISTEL tänavaautodel turvavarustuse kasutamisel (mis on ka teh.tingimustes seetõttu sees) jõuamegi selleni, et juhtorgan lihtsalt PEAB eluohtlikud kiirused kuidagi maha võtma. Ja selle koha peal jooksebki justnimelt sõitjate "juhe kokku". "Ässadel" keelatakse erirehvid ja "sunnitakse" mõnikord aeglasemalt sõitma... PEEGLISSE peate vaatama!

süvenev protsess
Autor: myts 03.02.2016 00:02
Kui ma vanasti veel suutsin murda seda koodi milles imeline Priit kasutab, siis nüüd on asi ikka täiesti kosmilisele tasemele jõudnud. Ma lugesin kohe päris mitu korda ja ikka väga püüdsin, aga ei midagi. Ainus kasulik asi mille sain teada kus on piir mille vahel jookseb piir lolleestlaste ja "Arenenud Maailma" vahel. Aru ma paraku ei saa, et kes/mis tegelased on eelmainit Arenenud Maailma, Kõige Kõvemad Rallimehed , "üks jorjen" ja loomulikult lolleestlane? Sellest ma saan aru, et kui mõnikord sunnitakse aeglasemalt sõitma peab tõepoolest peeglisse vaatama, et ega kellelegi jalgu jää;) Paraku vajab eestikeelset tõlget segadus mis hakkab "Paneme kokku..." ja lõppeb "...maha võtma".Mis puudutab täiesti absurdselt kõrget enesehinnangut siis Priit kui aega saad otsi oma postitusi erinevates portaalides läbi aegade ja vaata mida sa kindlasti vähemalt kolme esimese lause juures ära mainid. Ikka iseend ja oma sõitu. Priit tegelikult ka. Palu meedikutelt abi! Seda saab kindlasti diagnoosida.

| 1-20 | 21-40 |
Foorumisse kirjutamiseks pead olema registreerunud ja süsteemi sisse loginud. Registreerumiseks vajuta siia.
 
Artikli juurde
18.04.2024
Romet Jürgenson: rallikarjäär on läinud selgelt ülesmäge
Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
26.10.2023
Tootmiskombinaat Vihur (0)
09.10.2023
Saaremaa ralli 2023 (0)
19.09.2023
Lõuna-Eesti rahvaralli 16.09.23 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
14.04.2024 13:09
Tarvastu karikas 2024/3.etapp (0)
31.03.2024 08:00
Kehala karikas 2024. 1.Etapp VIDEO (0)
18.02.2024 20:21
Vidzemes Talvekarikas 2024 (1)
18.02.2024 07:49
Rahvaralli " Koeru talv 24" (0)
11.02.2024 19:27
Rally Sarma 2024 (1)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia