Kliki siia Kliki siia
Milline on teie haridustase?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
autovaruosadonline.ee
www.veoautodevaruosad.com
Autodoc.ee
Topvaruosad.ee
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
timoanis.eu
rallifotod.eu
autod.ee
 
 
 
Tagasi
Trüki lehekülg

Foorum

Kõik teemad
   
  Sorteeritud esimestena: UuemadSorteeri VanemadSorteeri
EKV Jäärajasõidus
Autor: kristo97 06.03.2018 01:50
Usun,et ma pole ainuke keda see küsimus huvitada võib.
Ehk oskab mõni korraldaja seletada mis põhjusel igal aastal osalustasu tõstetakse? Hetkel kui etapi peale ~ 10km sõita saab ja selle eest osalus tänavarehviga 45 eur/ piigiga 55 eur maksta on minu arvates palju, kui arvestada ka seda, et isegi hooaja kokkuvõttes esikolmikule auhindu pole. Lisaks ka see, et miks piigi klassis osalus kallim, kui igal etapil kasutatakse rada ühe korra ja iseenesest piigi klass läbib oma sõidud kiiremini?
See aasta oli näha ka see, et iga etapiga jäi osalejaid vähemaks ( 1. etapil 137, 4. etapil 81 )

EKV Jäärajasõidus
Autor: meesmetsas 07.03.2018 20:46
See hind ühe etapi kohta on tõesti suur. Vaadates, milline oli 1. ja 2. etapp Kolga-Jaani poldril. See rada oli juba tänavarehvi sõitude ajal väga hull. Rääkimata piigiklassist, kus rada oli peaaegu et läbimatu ja autodele tõeline surm.

EKV Jäärajasõidus
Autor: meesmetsas 07.03.2018 20:55
Ise küll ei olnud esikolmiku mees, aga naeruväärne tõesti näha, kus antakse meestele diplom,karikas,sampus ja soe käepigistus. ~10 km saab sõita koos prooviringiga. Üldjuhendis on öeldud aga: 4.2 Ühes sõiduvoorus läbitava distantsi pikkuseks peab olema vähemalt 3000 meetrit. Esimestel etappidel oli raja pikkus aga alla 3 km. Samuti on öeldud üldjuhendi punktis 1.5 : Jääraja KV etapid võivad toimuda ainult veekogudel. Plder ei ole mingisugune veekodu. Polder on mere või mõne muu veekogu eest kaitstud ja kuivendatud ala, mis enamasti asub naaberveekogust madalamal.

.
Autor: Tarmop 07.03.2018 22:53
Ma ise küll täpselt kursis pole, aga mumeelest oldi poldriga päris rahul, eriti kuna sellel ajal veekogude jääpaksus veel küsitav oli autoga sõitmise seisukohast, rääkimata 137, sh. piikrehvidega autodega sõitmisest.

.
Autor: Raunoks 08.03.2018 22:01
Kui täpselt kursis ei ole, miks siis targutada? Poldril oli rada mõlemal korral võistluse lõpuks korrast ära. Eriti teisel poldril korraldatud võistlusel. Voorude vahepeal tehti lausa koosole, et kas ja kuidas võistlust jätkata (piikklasside ajal).

.
Autor: kalle434 08.03.2018 23:19
Ise polnud ma otseselt ei võistleja ega korraldaja, aga kuidagi imelik on pehmelt öeldes siin mitme mehe jutt. Kas keegi ajas teid vägisi võistlusele !? Kõik oli ju ennem juba juhendis kirjas. Nii stardimaksu suurused kui auhinnad. Müts maha korraldajate eest, kes üldse vaevaks võtavad taolisi võistlusi korraldada. Minul poleks küll selle vastu midagi, kui see neile veidi ka tulu toob. Ega ma teagi, kas toob?

..
Autor: Raunoks 09.03.2018 10:03
Müts maha tõesti, kui rajad oleksid olnud esimestel etappidel sõidetavad. Ennem võistluse korraldamist võiks veenduda ka raja olukorras. Kas rada ikka kannatab. Antud olukorras tõesti tulu pani mehed võistlust korraldama mõttega, et kuidagi ikka selle etapi ära sõidab. Teadaolevalt üks auto käis ka raja oleva augu tõttu üle katuse. Kõige suuremad targutajad ongi mitte võistlejad ja korraldajad?

..
Autor: Tarmop 09.03.2018 17:47
"Minu meelest" ei võrdu "täpselt nii oli" ja ka lause algus viitab pigem tagasihoidlikule küsimusele, minu veana jäi küsimärk lisamata. Esimese etapi tänavarehviga sõijtatelt kuulsin tõepoolest positiivseid sõnu, et ilma läbivajumisohuta ja päris äge jne.

Et noh, pole lihtsalt mõtet kohe nii kurjalt vehkima ja süüdistama kukkuda, ju siis oli tõepoolest halb, eriti mingile osale.

| 1-20 |
Foorumisse kirjutamiseks pead olema registreerunud ja süsteemi sisse loginud. Registreerumiseks vajuta siia.
 
Kliki siia
Artikli juurde
07.12.2018
Ralliauto, millega on kihutanud nii Märtin kui ka Aava (0), 1096
Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
29.11.2018
Elke ja OT Racingu lepingu allkirjastamine (0)
17.11.2018
Austraalia ralli 2018 (0)
27.10.2018
RallyRACC Catalunya - Rally de España 2018 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
14.11.2018 00:01
Best of 2018 (0)
13.11.2018 23:01
Rallijututuba Discord'is (2)
11.11.2018 21:57
Hiiumaa Rahvaralli 2018 (0)
02.11.2018 08:24
Auto ettevalmistus esimeseks sõiduks (2)
21.10.2018 11:46
Saaremaa ralli, 12.-13.10.2018 (7)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia