et elavdada nn vaikset hooaega, pakun välja veokateemalise mälumängu. väike tagamõte on asjal ka - kirjutan vaikselt sahtlisse veoautospordi ajalugu ja loodan, et järgnevast saab üht-teist kõrva taha panna. mälumängu idee on sama, nagu paljudes erinevates foorumites (ka rally.ee omas) - üks tegelane esitab küsimuse, järgmised püüavad vastata ja õigesti vastanul on õigus esitada järgmine küsimus. selles konkreetses sarjas piiraks siis teemade ringi veoautodega. mäng kestab seni, kuni on viitsimist; mõte on silmaringi harimises, mitte auhindades ja võidus.
esimese küsa esitan ise. Läti bagimees Janis Koslovskis, nagu välimusestki võib oletada, tegeleb aktiivselt ka ühe teise spordialaga. Läti absoluutsesse tippu ta küll ei kuulu, kuid arvestades selle ala taset ja populaarsust Lätis, on Koslovskise puhul tegemist tõsise sportlasega. Raske võrrelda, aga mine tea, Eestis vääriks ta sellel alal võib-olla isegi mõnd meistrivõistluste medalit. Millise spordialaga tegeleb Koslovskis siis, kui ta parajasti veoautokrossi ei sõida?
2003a. Oll nr.6 all ei võistelnud (kuigi see number oli välja teenitud eelmise aasta tulemuste põhjal) Sõitis aga Aivo Alasoo samal autol ja nr.15 all. Oll kui juhtud seda lugema siis äkki kommentaarid ise ka seda teemat.
Helü jah.Vahelduseks on teda näha olnud ka nr.1 ja 51-e all. Aastatel 1998,2001,2003 ja 2007 number 6.Ning aastatel 1997,1999 ja 2000 number 9. Tänavust koondtabelit vaadates paistab sealt veel üks üheksa. Oll võiks "pöörandnumbri" teha siis ei ole vaja midagi üle värvida või kleepida:) aivoa esita uus küsimus.
Teeks mõne küsimuse ka. see oleks sihuke: Kellel veokameestest on viimase 10 aasta jooksul (1997-2007)olnud kõige enam võistlusnumbriks 6 ja siis ka tagurpidi kuus ehk 9 ? Matemaatikaga pole siin mingit pistmist -lihtsalt ühel sõitjal või tema autol oleks nagu mingi "needus"peal nende 6-te ja 9-tega.
kõpsu auto
Autor: kõps
13.09.2007 20:21
hakkasin ise kah siis mõtlema oma auto arengu üle. kes neid asju enam täpselt mäletab,aga areng oli umbes järgmine: esimese sõidu tegin ja varstus ja nii nagu loodiselt ta ostetud sai. järgmiseks sõiduks vahetasin mootori.siis ühel talvisel elva sõidul ütles her luhtein,et sel autol suured tehnilised puudused,siis sai kasti osa ümber ehitatud.hiljem korgi järgi teine kabiin,siis tuli raami vahetus jne. loodise autost peaks alles olema peakaar,bensupaak ja kabiini tahavaate peegel.
kui jutt läks onude ja sugulaste peale siis tiideberg on ka minu onu- ma künnapuu. kelk oli vist ennem bagi haigust motikamees või istus selle külgkorvis
aga kelle auto on see 52? Minu tuhmund mälu mäletas intsidendis osalejatest Marko Luhtheina ja Valeri Hulkot. Kollane nr 4 on Valrka, aga kes oli 52-l? Usalda veel oma mälu...
Taali veokad
Autor: oll
02.08.2007 22:29
Panin galeriisse mõned pildid Taali 97a avariist ülesse.
Soni, kas sa neid Taali avarii pilte netti üles ei saaks riputada? Neid oleks päris huvitav vaadata. Kui skännimise võimalust pole, saaks minu töö juures skännida.
neerutis sõitis gunnar minu autoga ja stardis oli 9autot.sõit oli 1h ja sõitjad tele meeldis.mis puutub valerka taali jamasse,siis alla ei jäänud kumbgi.autod maandusid kõrvuti.leidsin paar pilti selle koht ka.ei olnud atso üksi,kuna valerka saagis ja ise käisin ka enda gaasikut piinamas.sellel ajal sai mõlemaga sõidetud,aga bagi jäi truuks rohkem.gaasik alles,aga pole aega enam tegeleda.
Rain Veisbach samuti sõidab isa vana bagiga...võttis jupideks ja pani uuesti kokku... Ja mina küll isa bagiga ei sõida, aga sõidan venna endise bagiga, mis on ümber tehtud, kuid samal raamil...
Kui mõtlema hakata, siis on vist nii, et pooled käbid pole kännust kaugele kukkunud. Ma tean rohkem küll omakandi mehi: Marko Tiinas sõidab sama autoga, millega omal ajal tema isa; Viiburite isa on minu teada lühikest aega sõitnud ja olnud kõva mehhaanik, kuigi nad rohkem nagu "kardiosakonnast" pärit; Vainumetsal sõitis onu. Eelmisel aastal bagiga sõitnud Kaido Napritsonil ka minu teada isa sõitis vanasti; uus poiss Tarmo Kuus peaks Alar-Aivar Kuusiga olema sugulane, kui mitte lausa neist ühe poeg. Selliseid tegelasi, nagu Tammemägi-Tammemägi, Leimanis-Leimanis, Karuse-Karuse, ühte otsa pidi ka Mölder-Mölder teavad nagunii kõik. A küsimus ka vahelduseks: kodanik Kelk, mis alaga tema tegeles enne bagimeheks hakkamist? Kelgu tiimil ja muidu headel sõpradel paluks mitte vastata:) Ja vastata saab enam-vähem täpselt ning väga täpselt.
Praegustest tegijatest meenub kohe uus bagipoiss Mardo Mäeots - hakkas sõitma isa bagiga. Lauri Leiten sõidab samuti bagiga, millega omal ajal sõitis tema isa. Uus "kroku"-mees Igor Korobov on samuti teist põlve sõitja, aga bagi pole vist see, millega isa omal ajal sõitis.