Tekkis küsimus mootori kohta. Kuna reeglites kirjas, et ei tohi kasutada teise tootja mootoreid ning suuremat kubatuuri, siis loen välja, et sama tootja mootorit sama kubatuuriga võib kasutada? Sellega koos läheksid vahetusse ka kollektor ning väljalase. Kuidas teostatakse kontrolli väljalaskele ning kollektorile? Uued näevad küll väga originaalisarnased välja ning on TRD (Toyota Racing Development) ehk tootja enda poolt toodetud? Siit edasi areneb järgmine küsimus, et kas tootja enda poolseid intensiivseks kiireks sõiduks mõeldud juppe võib kasutada? Hooratas, nukkvõll, kolvid(rõngad), sidur.
Samuti tekkis küsimus inglise keeli brace-ide kohta: http://trdparts.jp/english/image2/p_brace-mr-s.jpg Lugesin küll reeglid mitu korda läbi, kuid ei leidnud vastuseid, kas neid tohib kasutada või mitte. Originaalis on need samuti autol olemas. Vahetaks TRD omade vastu lihtsalt välja. Lisavad jäikust.
Kõik jupid, mida kasutaksin oleksid TRD (Toyota Racing Development) jupid ning läheksidki Toyota külge. Mina järeldan reeglite järgi, et nende kasutamine on siis lubatud?
Kütusesüsteemi ning käigukastiga pole hetkel midagi plaanis teha.
4wd
Autor: -awd-
23.01.2008 21:51
otseselt pole keelatud aga kas tõesti hakkab keegi asendama stock sumpat kui toru mõõt jääb samaks, müratase samamoodi? ise küll ei viitsiks vaeva näha
Ega keegi pole öelnud, et müratase peab samaks jääma. Müratase peab mahtuma etteantud piiridesse, tehasest on müratase oluliselt madalam kui lubatud ülemine piir.
Sumpa
Autor: RainR
24.01.2008 10:04
Loomulikult vahetatakse sumpa ära. Toru läbimõõt võib küll samaks jääda aga sport kat + suurema läbilaskevõimega pütt ja ongi elu kohe ilusam.
Tähtis pole võit vaid osavõtt. Selle asemel, et tänaval nokk rullis ringi kihutada, eelistan ma seda teha selleks ettenähtud kohas. Juba enne võitlusele registreerimist oli asi selge, et võitu püüda on lootusetu. Minu eesmärgiks oli mitte viimaseks jääda ja sellega ma sain hakkama, mis näitab selgelt, et mitte kilovatid pole need, mis võidu otsustavad. Nagu näha, siis sõiduvigade eest karistusi jagati kõige rohkem just nimelt 4wd klassis.
Aga reeglid on täitmiseks kõigile, nii 128kw kui ka 206kw mootoriga autodele, seda ma soovisin öelda. Suuremad rahalised võimalused ei tähenda seda, et reeglid sulle ei kehti.
Mina olen oma mõtted välja öelnud ja rohkem siin ei vaidle. Võisleme kõik ikka reeglite kohaselt, huvitavam võistlejatele, huvitavam pealtvaatajatele.
Sõidan sinise STI autoga ja kannan nime Toomas Perillus. Autol on peal PPP ja väljalase on igati vastav tingimustele, mis tingimustes kirjas. Küll aga olen patustanud strutbari osas, kuigi ei loe tingimustest kusagilt välja et seda paigaldada ei tohi. Mul on tegelikult sügavalt savi, kes mis autoga sõidab ja kui võimas see on. Olen kuidagi suutnud soetada suhteliselt konkurentsivõimelise auto. Ka sellise autoga on võimalik sõita häid tulemusi. On vaja ainult osata sõita. Kõik kes omavad GT autosid ja ka Audisid siis palun saage aru, et plank GT sõidab paremini, kui Audi. Autode tehnilised omadused on juba erinevad ... juhitavus, kaalujaotus jne ...). Ehk kui soovite sada võimsamat ja konkureerimisvõimalisemat autot siis minu auto on MÜÜA :) Leian, et 4WD klassis puhul võiks vaidluse lõpetada ja oma auto ehitamisega või võimsama auto ostmisega edasi minna.