Kliki siia Kliki siia
Kas 2021. aasta autoralli MM-sarjas pakkus põnevust?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
www.veoautodevaruosad.com
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
rallifotod.eu
autod.ee
 
 
 
Tagasi
Trüki lehekülg

Foorum

Kõik teemad
   
  Sorteeritud esimestena: UuemadSorteeri VanemadSorteeri
Rahvasprint vs Mosseliiga
Autor: antisoo 20.05.2007 23:38
Vaadates jälle Jõhvi rahvasprindi nimekirja, siis on see ligikaudu 150 sõitjat ning ligikaudu 40 mosset.

Kunagi nagu jäi kõrvu, et mosseliiga võiks rahvasprindist lahku tõsta. Vaadates selle hooaja osavõtjate arvu, siis oleks see vast õige aeg. Ma muidugi ei arva, et seda peaks just keset hooaega tegema, aga stardinimekirjad on pikad ning järgmist vooru tuleb küllaltki pikalt oodata. Kaks minutit kihutamist ja kaks tundi ootamist...

Ei ole midagi mosseliigalaste vastu, aga kaunis pikaks kipuvad need päevad kujunema. Oleks huvitav kuulata, mis teised rahvasportlased ja mosseliigalased ise asjast arvavad.

...
Autor: Mann 21.05.2007 01:37
minu meelest pole veel väga hullu, siiani ikka enne pimedat nagu õhtule saanud veel.... kui vähe pikem vahe oma sõitude vahel, saab teiste sõitu ka vaadata ja ongi huvitavam :)

...
Autor: Pille 21.05.2007 09:08
Ei, mina küll ei arva, et peaks hakkama midagi lahku tõstma. Milleks? 2WD-B klassis on täpselt sama palju võistlejaid kui mosseliigas - sinu loogika järgi peaks neile ka hakkama eraldi võistlusi korraldama.

Natuke ülbe suhtumine, või kuidas?

ei
Autor: karmen 21.05.2007 12:34
Ma ei usu, et leiduks korraldajaid, kes suudaksid leida ressurssi topeltarvu sprintide korraldamiseks. See tähendaks ju (peaaegu) topelttööd kõiksugu inimeste ja asjade logistikas. Kui osalejate arv jääb allapoole mingit piiri, on korraldamine mõttetu. Ja vastupidi, mida rohkem osalejaid, seda lihtsam on tegijatel ots-otsaga kokku tulla.

Praeguste 120-150 sõitjaga saavad osavad korraldajad ilusti hakkama. Kui tuleb oluliselt rohkem, siis saaks võibolla tõesti näiteks ajakava sättida nii, et osad alustavad ja lõpetavad veidi varem ja teised sedajagu hiljem.

tegelikult
Autor: teele 21.05.2007 16:53
on asi nii, et tuleb endale kõigepealt selgeks teha, mis on sprint kui selline. See tähendabki seda, et sa saad kogu päeva jooksul max 10 minutit roolis olla ning ülejäänud aja ootad oma 10. minutit tähetundi. Kui ei sobi, siis tuleb kas rallit sõita, kus sa saad kogu päeva jooksul ligikaudu tunni katseid sõita või ühineda nendega, kelle jaoks tavaliiklus ongi üks suur rallikatse, nii lihtne see valik ongi. See, et kedagi peaks kuskilt välja või sisse jätma, on absurd. Ei ole küll suhtarvusid kokku lugenud, kuid usun, et mosseklassi ei ole kõige osavõtjarohkem. Samamoodi võiks ju arutada, et jätame rallidel rahvusliku rühma ära, neid keegi niikuinii ei vaata ju ning Tallinna rallil ei olnud neid korraldajategi jaoks olemas. Ühe sõnaga, minu jutu mõte on selles, et kui on ikkagi hirmus tahtmine selle alaga tegeleda ning ei ole aega ja/või finantsi, et seda suuremalt teha, siis rahvasprint on väga hea lahendus, seega tuleks seda enam austada neid kõiki, kes selle alaga tegeleda soovivad. Hoidke parem kokku ja tehke selle nimel midagi, et rahvasprinte veel rohkem ja paremini korraldataks.

...
Autor: antisoo 22.05.2007 10:19
Üsna emotsionaalseid vastuseid tuli...

Ausaltöelda ei tulnud siia ülbitsema et "Kuule keegi ei viitsi neid mossesid vaadata" või midagi seesugust. Mossesid on üsna omapärane näha teiste kõrval kulgemas ja ka ise tegin oma esimese sprindi mõne aasta eest just Mosseliiga all.

2wd-B ja mosseliiga võrdlemine on siinkohal minu arust üsna kohatu, kuna B-klassil puudub seesugune kogukond nagu on olemas mosseliigal - hoitakse rohkem kokku, korralikult toimib foorum jne.

Põhjus, miks ma tõin esile just mossed on see, et nad on ainus klass, kes suudaks edukalt ka korraldada sprinte/etappe ainult mossedele (minu teada on neil ka see hooaeg rahvasprindist eraldi etappe, ma küll ei tea, kas just ainult mossedele). Analoogset asja korraldada ainult 2wd-B'le... No ma ei tea...

Hektel ma ei näe probleeme kiirete radadega, kus saab autod peale lasta 30 sekundiliste intervallidega. Aga näiteks paarisrajad? Tallinna ralli laitse katsel oli ka ligikaudu sama palju sõitjaid, kui selle hooaja rahvasprintidel ning katse kogukestus oli ikka küllaltki pikk (keegi mäletab täpsemalt, siis võiks täpsustada).

Vabandan, kui minu eelmine postitus kellegile liialt hinge läks. Sprindi kui sellise olemust pole vast vaja seletama tulla...

Laitse
Autor: kristota 23.05.2007 10:04
Tallinna Ralli Laitse katse läks küll käest ära jah, me ootasime seal üle kahe tunni, et saaks starti.

| 1-20 |
Foorumisse kirjutamiseks pead olema registreerunud ja süsteemi sisse loginud. Registreerumiseks vajuta siia.
 
Artikli juurde
25.01.2022
Otepää talverallile registreerus kokku 68 ekipaaži
Artikli juurde
21.01.2022
Sébastien Ogier asus liidriks, Ott Tänak kaheksas
Artikli juurde
26.01.2022
Sarma rallile lubatakse piiratud hulk pealtvaatajaid
Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
26.11.2021
Saaremaa ralli 2021 (0)
12.11.2021
Klubi Allik Racing 2021 (0)
12.11.2021
Hiiumaa rahvaralli 5-6.11.21 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
24.01.2022 13:35
Simuna talvesprint 2022 (0)
23.01.2022 16:15
Vana hea küsimus: Kuidas siis ikkagi alustada.. (0)
23.01.2022 09:31
Eesti KV jäärajasõidus 2022 1. etapp (0)
18.01.2022 17:51
Arctic Lapland Rally 2022 (0)
16.01.2022 23:47
Tarvastu Karikas, 15.01.22 (2)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia