Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks? |
|
|
|
|
|
... > Tõrkuv käigukast kukutas Märtini esikolmikust |
|
Tõrkuv käigukast kukutas Märtini esikolmikust
|
Loe lisaks |
|
|
[b]Argentina ralli kaheksandal kiiruskatsel tõrkuma hakanud Markko Märtini Ford Focuse käigukast kukutas Eesti rallisõitja enne tänase päeva nelja viimast kiiruskatset kolmandalt kohalt viiendaks.[/b]
Kaheksanda, 23,46 kilomeetri pikkuse katse läbis [b]Markko Märtin [/b]küll veel paremuselt neljanda ajaga, ning kasvatas edu teda jälitava [b]Richard Burnsi [/b]ees 19,2 sekundile, kuid üheksandal katsel õnn pöördus. Fordi esisõitjal tuli enamik 28,83 kilomeetrist läbida vaid esimest, teist ja kolmandat käiku kasutades ning 33,1-sekundiline allajäämine katse võitnud [b]Carlos Sainzile [/b]tähendas alles kaheksandat kohta.
Ebaõnne oli päeva pikimal võidukihutamisel teistelgi favoriitidel. [b]Marcus Grönholm[/b] (Peugeot) sõitis vastu kivi sellise hooga, et vasak esiratas tuli alt ära. Soomlane suutis katse lõpetada, kuid liidrikohaga tuli hüvasti jätta. Seitsmendal kohal platseerunud [b]Colin McRae [/b]Citroën Xsara läks aga põlema ning eksmaailmameistril tuli võistlus katkestada.
[line][/line]
[sub]Järjestus pärast üheksandat kiiruskatset[/sub]
1. Carlos Sainz (Citroën) 1:21.43,0
2. Harri Rovanperä (Peugeot) +31,3
3. Sebastien Loeb (Citroën) +33,2
4. Richard Burns (Peugeot) +34,7
5. Markko Märtin (Ford) +37,3
6. Marcus Grönholm (Peugeot) +1.45,5
7. Petter Solberg (Subaru) +2.06,1
8. Francois Duval (Ford) +2.10,8
9. Armin Schwarz (Hyundai) +2.20,4
10. Didier Auriol (Škoda) +2.23,3
|
|
|
|