Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks? |
|
|
|
|
|
Broslavski võitis, Tiisler mahtus veerandsaja sekka
[b]Pihkva rallil saavutasid võidu Harju KEK Ralliklubi poolt hooldataval Mitsubishil sõitnud Gennadi Broslavski - Aleksandr Gorlanov. Sander Tiisler - Gabriel Müürsepp lõpetasid võistluse üldarvestuse 25. kohaga.[/b]
2.-3. juulil peetud Venemaa autoralli karikavõistluste kümnendal etapil võidutses [b]Gennadi Broslavski[/b]. Koos pihkvalase [b]Aleksandr Gorlanoviga[/b] N-rühma autol Mitsubishi Lancer Evo 9 võistelnud moskvalane edestas konkurente suuremal osal kiiruskatsetest.
Harju KEK Ralliklubist soetatud Mitsubishil sõitnud võitjapaari edu taga on kahtlemata ka auto hea ettevalmistus. Klubi esindaja [b]Ivar Raidami[/b] sõnul valmistatakse venelaste auto sõitudeks ette võimalikult heal tasemel: "Meie teeme nii nagu oskame. Teeme seda kõigile, kellele teenust osutame. Selge on see, et auto peab töötama."
Teise tulemusega lõpetasid võistluse avakatsel parimat aega näidanud [b]Stanislav Travnikov - Konstantin Samušja[/b]. 4000H klassis Mitsubishi Lanceril võistelnud mehi jäi võitjaist lahutama 11,4 sekundit. Kolmanda kohaga lõpetasid Pihkva ralli [b]Aleksandr Gorelov - Igor Skuridin[/b], kes jäid parimaist enam kui minuti kaugusele.
Teistkordselt välisvõistlusel osalenud [b]Sander Tiisler[/b], kes tegi Venemaa karikasarja etapi kaasa koos [b]Gabriel Müürsepaga[/b], lõpetas sõidu absoluutarvestuse 25nda kohaga. Klassis 2000H platseerusid kaherattaveolisel Honda Civicul võistelnud eestlased neljandaks.
"Arvan, et kuuenda katsega võis enam-vähem rahul olla," kommenteeris Müürsepp. "Teised katsed tulid natuke liiga rahulikult, agressiivsusest jäi puudu. Samas oli eesmärk terves tükis tagasi tulla."
Müürsepp lisas, et neile jäi võistlus oodatust lühemaks: "Kaks katset jäi sõitmata. Ühel polnud kiirabi ja teise, kus üks neljarattaveolistest autodest teelt välja pealtvaataja pihta sõitnud oli, sai minu teada hooga läbida ainult kaheksa autot."
|
|
|
|