Kliki siia Kliki siia
Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
www.veoautodevaruosad.com
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
rallifotod.eu
 
 
 
rally.ee
10. mai 2005 17:46
Loe kommentaare (5)
Trüki lehekülg

Margus Murakas asfaldikatsetes probleemi ei näe

 Loe lisaks
Eesti autoralli MV punktiseis pärast 2005. aasta 4. etappi

Kolmas Viru autoralli leidis üsna ootamatu lõpu

Margus Murakas: Sõitsime Viru rallil omas tempos

Viru ralli liidritena jätkavad Murakas - Ojamäe

Viru ralli avapäeva lõpetas liidrina Margus Murakas

Murakas libises kahe kiiruskatsega Saluril eest

Jaanimäe RT sõitjail jäi ralli mootoririkke tõttu pooleli

Murakas - Ojamäe haarasid Viru rallil liidriohjad

Margus Murakas. Foto: Karmen Vesselov
Kehala ringil Viru ralli esitlusel viibinud võidusõitja Margus Murakas ning võistluse peakorraldaja Märt Ots arvasid, et 3.-4. juunil toimuva autoralli asfaldikatsed ei tohiks võistlejaile lisakulusid tuua.

Teisipäeva pärastlõunal toimus Kehala ringil Viru ralli esitlus, kus viibisid maakonna kõrged ametiisikud (maavanem, Rakvere aselinnapea jne), ralli korraldustoimkond, ajakirjanduse esindajad jt. Oma võidusõidutehnikat demonstreeris Margus Murakas.

"Aastaid on jutuks olnud, et Eestis oleks vaja asfaldil sõidetavat rallit," arutles võistluse peakorraldaja Märt Ots. "Arvan, et ärevuseks pole põhjust, kulud ei suurene nii palju, kui kardetakse."

Mustkattega teele on planeeritud 3. juunil sõidetavad katsed - neli katset väljaspool Rakveret ja kaks linnakatset, kokku 31,5 km. Mõdriku ja Inju ümbruses toimuvad kiiruskatsed asuvad teedel, mida 70-ndatel kasutati pidevalt rallikatsetena, kuid mis tänaseks on saanud mustkatte.

"Tegemist on nn vaese mehe asfaldiga - mitte väga kvaliteetse mustkattega. Igal juhul erineb nende teede kate tublisti Kehala paarisringi asfaldist või linnatänavast," märkis Ots.

Mõdriku ja Inju katseid läbivad võistlejad kahel korral, kuid katse keskmine osa on erinevatel läbimistel erinev. Mõlemal katsel on sees ka kruusalõigud. "Mõnda lõiku ei saa kahel korral läbida, sest metsateed on pehmed ja need muutuksid teistkordsel läbimisel väga halvaks," põhjendas Ots.

Rallisõitja Margus Murakas ütles, et tema asfaldil sõitmises probleemi ei näe. "Olen ise analoogsel rallil Saksamaal võistelnud," rääkis ta.

Auto soovitas Murakas seadistada vastavaks kruusakatsega. "Kui asfaldi vahel on kruusalõik ja asfalt ise pole mitte kõige parema kvaliteediga, siis ei saa rääkida asfaldirallist. Seda enam, et kõnealused asfaldilõigud on minu teada suhteliselt laiad ja kiired, järske mahapidurdusi pole. Minu kogemus ütleb, et kui asfaldi ja kruusa suhe on 80-20 esimese kasuks, tuleks ikkagi valida kruusaseadistus ja -rehvid, sest asfaldil on võita vähem kui kruusal kaotada. Aga eks iga mees otsustab muidugi ise."
Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
26.10.2023
Tootmiskombinaat Vihur (0)
09.10.2023
Saaremaa ralli 2023 (0)
19.09.2023
Lõuna-Eesti rahvaralli 16.09.23 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
18.02.2024 20:21
Vidzemes Talvekarikas 2024 (1)
18.02.2024 07:49
Rahvaralli " Koeru talv 24" (0)
11.02.2024 19:27
Rally Sarma 2024 (1)
05.02.2024 01:29
Otepaa Talveralli 2024 (3)
22.01.2024 10:06
Rally Aluksne 2024 (4)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia