Kliki siia Kliki siia
Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
www.veoautodevaruosad.com
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
rallifotod.eu
 
 
 
rally.ee
03. juuni 2005 16:17
Loe kommentaare (0)
Trüki lehekülg

Viru ralli korraldaja soovitab publikule linnakatset

 Loe lisaks
Eesti autoralli MV punktiseis pärast 2005. aasta 4. etappi

Kolmas Viru autoralli leidis üsna ootamatu lõpu

Margus Murakas: Sõitsime Viru rallil omas tempos

Viru ralli liidritena jätkavad Murakas - Ojamäe

Viru ralli avapäeva lõpetas liidrina Margus Murakas

Murakas libises kahe kiiruskatsega Saluril eest

Jaanimäe RT sõitjail jäi ralli mootoririkke tõttu pooleli

Murakas - Ojamäe haarasid Viru rallil liidriohjad

Märt Ots. Foto: Karmen Vesselov
3.-4. juunil Rakveres ja selle ümbruses sõidetava Viru ralli esimese võistluspäeva kuuest kiiruskatsest huvitavaimaks peab võistluse direktor Märt Ots linnakatset. "See on avapäeva põnevaim," kinnitas ta.

Start võistluse esimesele, 7,32 kilomeetri pikkusele kiiruskatsele antakse kell 16.33. "Karitsa katse on päris vahva, kuid sinna on võrdlemisi keeruline ligi pääseda," sõnas Märt Ots (fotol).

Katse start asub Rakvere-Väike-Maarja teelt 200 meetri kaugusel Tabanis. Esimesed 1,5 kilomeetrit kiiruskatsest on kruusakattega, alates Karitsast asfalt. Kiiruse piiramiseks on mitmes sisekurvis lõikamist välistavad takistused ning rajal on ka kolm kunstlikku šikaani.

Nii Karitsa, kui ka järgmisena sõidetava Mõdriku katse läbivad võistlejad kahel korral. Valdavalt asfaldil kulgevaid kiiruskatsetid hindab võistluse peakorraldaja atraktiivseks. Märt Ots kinnitas, et võimalusel tasub neid vaatama minna. "Kindlasti on põnev sõitu jälgida Mõdriku mõisa juures," sõnas ta.

Kahel korral karussellsüsteemis läbitavale ligi 3 kilomeetri pikkusele Rakvere linnakatsele stardib esimene auto kell 20.15. Võistlejate arvamuse kohaselt on tegemist ühe parima linnakatsega Eestis. Stardikoht linna ringtee äärest. Sealt suunduvad autod Vallikraavi tänavale. Vallikraavilt järsk vasakpööre Tõusu tänavale, kuid suure kiiruse ja ohtliku kurvi tõttu pealtvaatajaid Vallikraavi tänava äärde ei lubata. Kõnealune rajalõik on aga hästi nähtav Vallimäe nõlvadelt.

Tõusu tänav oma suure kõrguste vahe ja kiirete kurvidega on tõeline maiuspala nii sõitjatele, kui ka pealtvaatajatele. Tõusu tänavalt laskutakse Pikale tänavale ja sealt Silla ning Kastani tänava kaudu Koidula puiesteele. Väga hea pealtvaatamise koht on Gümnaasiumi ringteel.

"Ilm oli sajune, kuid siiski on päikest ka näha olnud," kirjeldas Märt Ots võistluspaigas valitsevaid ilmaolusid. "Praegu võib öelda, et ilm on briljantne ja väga viis! Võistlejatele peaks sobima."

Avapäeval läbivad võistlejad 110,08 kilomeetrit, sellest 6 kiiruskatset kogupikkusega 39,60 kilomeetrit.
Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
26.10.2023
Tootmiskombinaat Vihur (0)
09.10.2023
Saaremaa ralli 2023 (0)
19.09.2023
Lõuna-Eesti rahvaralli 16.09.23 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
18.02.2024 20:21
Vidzemes Talvekarikas 2024 (1)
18.02.2024 07:49
Rahvaralli " Koeru talv 24" (0)
11.02.2024 19:27
Rally Sarma 2024 (1)
05.02.2024 01:29
Otepaa Talveralli 2024 (3)
22.01.2024 10:06
Rally Aluksne 2024 (4)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia