Kliki siia Kliki siia
Kas pooldad monorehvi nõuet Eesti autoralli meistrisarjas?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
www.veoautodevaruosad.com
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
rallifotod.eu
 
 
 
Rando Aav
12. veebruar 2007 17:05
Loe kommentaare (2)
Trüki lehekülg

«Kui sõidame täishooaja, tahame kuue hulka mahtuda»

Sergei Larens. Foto: RallyRUSSel nädalavahetusel Venemaa autoralli meistrivõistluste teisel etapil võistleb Sergei Larens 25 korda koos Dmitri Lagunoviga. Tallinlase sõnul keskendutakse idanaabrite meistrisarjas osalemisele.

Alates jaanuaris peetud Jermaki rallist, mis avas Venemaa meistrivõistluste uue hooaja, võistlevad Dmitri Lagunov ja Sergei Larens autol Mitsubishi Lancer Evo 9. Talvisel avaetapil saavutasid mehed absoluutarvestuses viienda koha.

Kaardilugeja Sergei Larensi hinnangul annab uus N-rühma ralliauto paremad võimalused konkurentsis püsimiseks. "Evo üheksaga oleme sõitnud ühe ralli. Mulle tundub, et selle auto mootor on teiste Evo mootoritega võrreldes kõrgematel pööretel palju parem," märkis ta.

Pro-Spordi ridades sõitev rallipaar keskendub tänavu osalemisele Venemaa meistrivõistlustel. "Sellised plaanid on. Siiski ei ole see veel päris kindel. Dmitri ütles, et sõidame kolm talverallit ja pärast vaatame. Kui sõita sel aastal kõik etapid, siis on eesmärk mahtuda esimese kuue hulka," lausus 7-aastase rallikogemusega Sergei Larens.

Alates 2004. aasta Tallinna rallist koos sõitvad Lagunov ja Larens 2007. hooajal Eestis tõenäoliselt ei võistle. Võimalik, et Venemaa teedel toimuvad võistlused annavad sõitjaile kõvema kogemuse.

"Kõige suurem erinevus Eesti ja Venemaa rallide vahel on see, et sealsed võistlused on pikemad ja füüsilisest aspektist palju raskemad. Näiteks Lõuna-Venemaal Gukovos või Novorossiiskis on liiga palav. Ja veel on erinevus selles, et lisakatsete vahel ülesõitudel antakse aega nii vähe, et on vaja kogu aeg kiivriga sõita."

Konkurents on Larensi sõnul mõlemas riigis üsna tasavägine: "Mulle tundub, et liidrid on Venemaal ja Eestis on sarnased. Siiski on Žigunov ja Želudov kodustel teedel väga tugevad."

"Kuna kaardilugemine on mulle praegu põhitöö, loodan mina sel aastal ikkagi Eestis startida. Võib-olla ka Lätis või Soomes, kuid arvatavasti mitte Lagunoviga. See võib olla mõni teine piloot, kes kutsub," lisas varasematel aastatel seitsmele juhile legendi lugenud tallinlane.



Dmitri Lagunov ja Sergei Larens Jermaki ralli kiiruskatsel. Foto: erakogu
Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
24.11.2024
50 aastat: Tehumardi ralli juubeliüritus (0)
16.11.2024
Hiiumaa rahvaralli (0)
05.11.2024
Kehala rahvaralli 19.10.24 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
30.04.2025 16:53
EMV Rallikrossis 2025 . 1. etapp (1)
19.04.2025 04:40
Kehala Karikas 2. Etapp . Video (0)
05.04.2025 23:44
Audru Rahvasprint 2025 Video. (0)
25.03.2025 20:24
Rahvakrossi EKV IV ja Raassilla Karika I etapp 202 (0)
23.02.2025 12:33
Otep�� Talveralli 2025 (1)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia