Kliki siia Kliki siia
Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
www.veoautodevaruosad.com
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
rallifotod.eu
 
 
 
Rando Aav
12. veebruar 2007 17:05
Loe kommentaare (2)
Trüki lehekülg

«Kui sõidame täishooaja, tahame kuue hulka mahtuda»

Sergei Larens. Foto: RallyRUSSel nädalavahetusel Venemaa autoralli meistrivõistluste teisel etapil võistleb Sergei Larens 25 korda koos Dmitri Lagunoviga. Tallinlase sõnul keskendutakse idanaabrite meistrisarjas osalemisele.

Alates jaanuaris peetud Jermaki rallist, mis avas Venemaa meistrivõistluste uue hooaja, võistlevad Dmitri Lagunov ja Sergei Larens autol Mitsubishi Lancer Evo 9. Talvisel avaetapil saavutasid mehed absoluutarvestuses viienda koha.

Kaardilugeja Sergei Larensi hinnangul annab uus N-rühma ralliauto paremad võimalused konkurentsis püsimiseks. "Evo üheksaga oleme sõitnud ühe ralli. Mulle tundub, et selle auto mootor on teiste Evo mootoritega võrreldes kõrgematel pööretel palju parem," märkis ta.

Pro-Spordi ridades sõitev rallipaar keskendub tänavu osalemisele Venemaa meistrivõistlustel. "Sellised plaanid on. Siiski ei ole see veel päris kindel. Dmitri ütles, et sõidame kolm talverallit ja pärast vaatame. Kui sõita sel aastal kõik etapid, siis on eesmärk mahtuda esimese kuue hulka," lausus 7-aastase rallikogemusega Sergei Larens.

Alates 2004. aasta Tallinna rallist koos sõitvad Lagunov ja Larens 2007. hooajal Eestis tõenäoliselt ei võistle. Võimalik, et Venemaa teedel toimuvad võistlused annavad sõitjaile kõvema kogemuse.

"Kõige suurem erinevus Eesti ja Venemaa rallide vahel on see, et sealsed võistlused on pikemad ja füüsilisest aspektist palju raskemad. Näiteks Lõuna-Venemaal Gukovos või Novorossiiskis on liiga palav. Ja veel on erinevus selles, et lisakatsete vahel ülesõitudel antakse aega nii vähe, et on vaja kogu aeg kiivriga sõita."

Konkurents on Larensi sõnul mõlemas riigis üsna tasavägine: "Mulle tundub, et liidrid on Venemaal ja Eestis on sarnased. Siiski on Žigunov ja Želudov kodustel teedel väga tugevad."

"Kuna kaardilugemine on mulle praegu põhitöö, loodan mina sel aastal ikkagi Eestis startida. Võib-olla ka Lätis või Soomes, kuid arvatavasti mitte Lagunoviga. See võib olla mõni teine piloot, kes kutsub," lisas varasematel aastatel seitsmele juhile legendi lugenud tallinlane.



Dmitri Lagunov ja Sergei Larens Jermaki ralli kiiruskatsel. Foto: erakogu
Artikli juurde
18.04.2024
Kreenholmi manufaktuuri alal tuleb rallisprindivõistlus
Artikli juurde
18.04.2024
Romet Jürgenson: rallikarjäär on läinud selgelt ülesmäge
Artikli juurde
22.04.2024
Mārtiņš Sesks stardib Ford Puma Rally1 autoga kahel MM-etapil
Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
26.10.2023
Tootmiskombinaat Vihur (0)
09.10.2023
Saaremaa ralli 2023 (0)
19.09.2023
Lõuna-Eesti rahvaralli 16.09.23 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
14.04.2024 13:09
Tarvastu karikas 2024/3.etapp (0)
31.03.2024 08:00
Kehala karikas 2024. 1.Etapp VIDEO (0)
18.02.2024 20:21
Vidzemes Talvekarikas 2024 (1)
18.02.2024 07:49
Rahvaralli " Koeru talv 24" (0)
11.02.2024 19:27
Rally Sarma 2024 (1)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia