Kliki siia Kliki siia
Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
www.veoautodevaruosad.com
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
rallifotod.eu
 
 
 
rally.ee
10. mai 2003 0:17
Loe kommentaare (0)
Trüki lehekülg

Argentiina ralli avapäev oli täis ebaõnnestumisi

 Loe lisaks
Autoralli maailmameistrivõistluste punktiseis pärast 5. etappi

Markko Märtin: Olen tõsiselt pettunud

Argentina ralli võitis Marcus Grönholm

Ford Focus jättis Märtini teele

Markko Märtin asus Argentina rallit juhtima

Publik trügib Argentinas rajale

Argentina rallil probleeme ajavõtuga

Tõrkuv käigukast kukutas Märtini esikolmikust

Esimest tõsist võistluspäeva alustas liidrina Peugeot piloot Marcus Grönholm, kes asus võistlust juhtima peale kahte publikukatset. Järgmised katsed lisasid uskumust, et Grönholm on "mees teiselt planeedilt", sest ta noppis järjest katsevõite ja kasvatas eduseisu Carlos Sainzi ees enne üheksandat katset juba 15-sekundiliseks.

Kolmanda kiiruskatse võidu sai Marcus Grönholm kolme sekundilise eduga Markko Märtini ees, kellele järgnesid sama sekundi sees Petter Solberg ja Harri Rovanperä.

Neljanda katse võitis jällegi Marcus Grönholm. Petter Solberg ja Carlos Sainz said vastavalt teise ja kolmanda koha. Mikko Hirvonen pidi katsel hoogu maha võtma, kuna tema auto mootor kippus üle kuumenema.


Viies kiiruskatse tõi Subaru õuele korraga nii nuttu kui naeru. Soomlane Tommi Mäkinen võttis katsevõidu kahe kümnendikuga Marcus Grönholmi ees, kuid Petter Solberg tegi sõiduvea ja keeras oma auto ümber. Õnneks suutis norrakas küll jätkata, kuid selle juhtumi pärast kaotas ta kaks minutit. Kolmanda aja sai Richard Burns, neljanda Carlos Sainz ja viienda Markko Märtin.

Kuuendal katsel võidutses Carlos Sainz. Talle järgnesid tihedalt Markko Märtin, Marcus Grönholm ja Tommi Mäkinen. Peale katset kommenteeris Grönholm: "Olen sõiduga rahul, kuid ma ei ole rahul ajavõtuga. Algusest peale on olnud probleeme ja ma ei teagi, mis mu ametlik aeg on. Ajavõtus olen ma tõeliselt pettunud."

Hyundai pilootidele algas Argentiina ralli raskustega. Freddy Loixi kimbutasid mootoriprobleemid ja ta pidi hoo maha võtma. Armin Schwarz ei olnud rahul oma auto seadistusega. "Meil oli hommikul probleeme auto juhitavusega - auto üle puudus kontroll madalatel kiirustel, suurtel kiirustel toiminud amortisaatorid ja me pidime need asendama," ütles Schwarz.

Seitsmes lisakatse tõi endaga kaasa liidri vahetuse. Võistlust asus juhtima Carlos Sainz, kes noppis ka katsevõidu. Senine liider Marcus Grönholm lõpetas 23 sekundit kehvema ajaga, mis andis talle kolmeteistkümnenda tulemuse ja kukutas ta üldarvestuses neljandaks, vahetult oma meeskonnakaaslase Richard Burnsi ette. Nende ette mahtusid veel Tommi Mäkinen ja Markko Märtin. Seitsmendal katsel Hirvonen mootori probleemide tõttu katkestas.

Kaheksanda katse suurim ebaõnn tabas Tommi Mäkineni. Tema autol ilmnesid probleemid käigukastiga ja soomlane kaotas sellega umbes seitse minutit. Katsevõidu sai Harri Rovanperä Marcus Grönholmi ees. Carlos Sainz sai viienda aja. Tema edu Grönholmi ees, kes märkamatult tõusis teiseks, kahanes 0,8 sekundile. Kolmas oli Petter Solberg ja neljas Markko Märtin.

Üheksandal katsel sai ebaõnne tunda ka Markko Märtin, kelle Fordi käigukastist kadusid ära kolmandast käigust kõrgemad ülekanded. Tänu sellele kaotas eestlane katse võitnud Carlos Sainzile enam kui pool minutit ning langes üldarvetuses viiendaks. Carlos Sainz sai turvalise edu jälitajate ees, kuna tema ja teisel kohal oleva Harri Rovanperä vahe oli turvalised 31,3 sekundit. Teine kuni neljas koht mahtusid kuue sekundi sisse. Esinelikusse mahtus veel Sebastien Loeb.

Katse sai ka saatuslikuks Marcus Grönholmile, kes pärast kivi rammimist kaotas ühe ratta ja pidi katse lõpetama kolmel rattal sõites - ta kaotas sellega ligi kaks minutit. Katse täielik ebaõnnemees oli Colin McRae, kelle auto süttis ja pidi seetõttu Argentiina ralli katkestama.

Enne kümnendat katset oli võimalus autosid hooldada. Markko Märtin sai käigukasti probleemid lahendatud ja Grönholmi autost sai taas neljarattaline sõiduk. Markko näitas katsel, et ta väärib Fordi esisõitja tiitlit, võttis katsevõidu ning tõstis ennast üldarvestuses kolmandaks. Teda ja Harri Rovanperät lahutasid nüüd 0,7 sekundit.

Üheteistkümnenda katse parimad olid Marcus Grönholm ja Tommi Mäkinen. Kolmanda aja sõitis välja Markko Märtin, sellega tõusis Fordi piloot üldarvestuses teiseks ja vähendas vahet liidri Carlos Sainziga 27,4 sekundile.

Kaheteistkümnendal katsel olid taas parimad soomlased Marcus Grönholm ja Tommi Mäkinen ning eestlane Markko Märtin oli kolmas. Richard Burns ning Carlos Sainz olid vastavalt neljas ja viies.

Päeva viimasel katsel näitas oma Markko Märtin, kes võttis katsevõidu Marcus Grönholmi ees. Carlos Sainz oli kolmas ja Tommi Mäkinen neljas. Päeva lõpuks on Sainzi ja Märtini vahe kahanenud 22,4 sekundile.



Markko Märtini tulemused


SS3: teine, kaotus võitjale 3,1 s
SS4: kuues, kaotus võitjale 5,3 s
SS5: kolmas, kaotus võitjale 3,2 s
SS6: teine, kaotus võitjale 1,5 sek
SS7: kolmas, kaotus võitjale 4,2 s
SS8: neljas, kaotus võitjale 6,1 s
SS9: kaheksas, kaotus võitjale 33,1 s
SS10: esimene
SS11: kolmas, kaotus võitjale 4,1 s
SS12: kolmas, kaotus võitjale 5,5 s
SS13: esimene
Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
26.10.2023
Tootmiskombinaat Vihur (0)
09.10.2023
Saaremaa ralli 2023 (0)
19.09.2023
Lõuna-Eesti rahvaralli 16.09.23 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
14.04.2024 13:09
Tarvastu karikas 2024/3.etapp (0)
31.03.2024 08:00
Kehala karikas 2024. 1.Etapp VIDEO (0)
18.02.2024 20:21
Vidzemes Talvekarikas 2024 (1)
18.02.2024 07:49
Rahvaralli " Koeru talv 24" (0)
11.02.2024 19:27
Rally Sarma 2024 (1)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia