Kliki siia Kliki siia
Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
www.veoautodevaruosad.com
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
rallifotod.eu
 
 
 
Rando Aav
21. juuli 2008 16:01
Loe kommentaare (0)
Trüki lehekülg

Anre Saks ja Rainer Maasik osalevad Gdański rallil

 Loe lisaks
Anre Saks: Poolakad lubasid Eestisse sõitma tulla

Poolakad kutsuvad eestlasi Gdanskisse rallit sõitma

Anre Saks ja Rainer Maasik Lõuna-Eesti ralli kiiruskatsel. Foto: Janek Vallask
Poolas peetaval rahvusvahelisel rallil "Lotos Baltic Cup 2008" osalevad eestlastest Anre Saks ja Rainer Maasik. Hondal võistlev rallipaar asub Gdańskis starti uute kogemuste saamiseks.

Anre Saks ja Rainer Maasik teevad võistluse kaasa aasta algul Soomest soetatud ja Eestis nullist üles ehitatud A-rühma autol Honda Civic Type-R, millega nad esmakordselt võistlesid tänavu mais toimunud Tallinna rallil.

Mullu Tallinnas sportlikul autorallil debüteerinud Anre Saks ei ole varem ühelgi välisvõistlusel osalenud. Kogenud kaardilugeja Rainer Maasik on Eestist väljas kaasa teinud paar rallit Lätis. Maasik ütleb, et paar korda oli plaanis Ramon Lindaliga omal ajal ka Soomes võistelda, kuid tehnilistel ja muudel põhjustel seda siiski ei juhtunud.

Piloot lausub, et Poola sõit võetakse ette uute kogemuste saamiseks: "Eesmärk on ammutada uusi kogemusi ja koguda katsekilomeetreid erinevatelt teedelt." Enam kui viie aastase kaardilugejastaažiga Rainer Maasik lausub, et Anre on arenemisvõimeline ja sõit uues kohas tuleb ainult kasuks: "Ta on juhina nii hea küll, et saan rahulikult istuda ja tööd teha. Ta ei ole ülemäära emotsionaalne. Piloodina on Anre lubav ja arenev. Iga võidusõiduga näen mingit progressi."

Maasik märgib, et Gdańskis on temalgi üht-teist uut õppida. "Juba juhendis on tavapärasest erinevaid asju," ütleb ta. "Näiteks rajaga tutvumisel on esimese kiiruseületamise eest ettenähtud rahaline karistus, teisel rikkumisel lisatakse 5 minutit. Asjad on vähe teistmoodi, kui meil."

"Kaardilugeja tegeles paberimajandusega ja see läks päris ladusalt, probleeme ega viivitusi ei ole olnud," rõõmustab Saks. "Nagu ralli korraldajad lubasid, kompenseerivad nad kõik kokkulepitud kulud. Ainus mure oli neil see, et kui palju välissõitjaid starti läheb, tuleb hotellikohtadega jama."

E-Autoline rallitiimi võistlejatele lisaks lähevad Poolasse kaasa nende kaks mehhaanikut. "Tõesti neljakesi läheme," kinnitab kolmapäeval Poolasse teele asuv Anre Saks. Ta ütleb, et täiendavalt enam autot testida ei jõua ning treeninguks aega ei jää: "Lõuna-Eesti ralli alles lõppes ja arvan, et trenni teha ei jõua. Auto tuleb küll üle kontrollida. Samas oli Võru ralli see-eest korralik treening."

Äsjase Eesti meistrisarja etapi lõpetasid Saks - Maasik üldarvestuse 45. kohaga. Klassis A7 oldi kokkuvõttes kaheksandad. "Rada oli hea ja sealt sai väga palju kogemusi. Võistlustrass oli suhtelisel kiire ja tehniline. Alustasime väga vaikselt, aga järk-järgult saime hoogu tõsta ja suutsime ka teel püsida. Täitsa tore ralli oli."
Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
26.10.2023
Tootmiskombinaat Vihur (0)
09.10.2023
Saaremaa ralli 2023 (0)
19.09.2023
Lõuna-Eesti rahvaralli 16.09.23 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
18.02.2024 20:21
Vidzemes Talvekarikas 2024 (1)
18.02.2024 07:49
Rahvaralli " Koeru talv 24" (0)
11.02.2024 19:27
Rally Sarma 2024 (1)
05.02.2024 01:29
Otepaa Talveralli 2024 (3)
22.01.2024 10:06
Rally Aluksne 2024 (4)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia