Kliki siia Kliki siia
Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
www.veoautodevaruosad.com
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
rallifotod.eu
 
 
 
Teele Sepp
20. juuli 2003 13:15
Loe kommentaare (24)
Trüki lehekülg

Ekipaaži Pukk - Kütimaa sõit lõppes võsas

 Loe lisaks
Rahvaralli punktiseis pärast 2003. a 3. etappi

Suverallil purustati rekordeid

Karlis Betins: Autol on 280-hobujõudu

Jaan Mölder: Rada oli väga hea

Suveralli võitsid Margus Remmak - Margus Kiiver

Homme algab Vasalemmas Suveralli

Suveralli 2003 lisakatsete kirjeldused

Viiendat hooaega toimuv Suveralli algab laupäeval

 Foto: Rando Aav
Suverallil VW Golf GTI-l osalenud ekipaaž Elvis Pukk - Taavi Kütimaa pidi seekord katkestama juba esimesel katsel. "Suveralli" nime kandev rahvaralli sai alguse Vasalemma karjäärist, kus tuli läbida 2,4 kilomeetri pikkune põhiliselt kruusakattega rada.

Rahvarallil startisid Elvis Pukk ja Taavi Kütimaa kolmandat korda. "22. juunil osalesime ka Hiiumaal rallisprindil, kus saavutasime oma klassi võidu," märkisid mehed.

Esimesel etapil Saaremaal seikles ekipaaž väikese apsaka tõttu natukene mööda saare teid. "Oma klassis olime 18 kohal, üldkokkuvõttes tookord viiekümneviiendad. Kuna autol ei olnud siis veel karterikaitset, üritasime autot säästa ja võtsime asja natukene ettevaatlikumalt. Samamoodi hoidsime autot Tallinnas Reval Cupil, kus küll tulemused paremad olid. Klassi üheksas ja üldkokkuvõttes 20. koht," rääkis Pukk.

Golf üle katuse

"Eks see ikka oma viga ole. Rajale oli ehitatud kunstlik vall, et kiirused liiga suureks ei läheks. Tegelikult oli kiirus suur küll, isegi ligi 130 km/h, sõitsin parema rattaga vallile ning kuna rattad olid tol hetkel kõik vedamises, siis auto sõitis valli sisse ja viskus üle katuse," kommenteeris Elvis Pukk.

Taavi Kütimaa lisas, et rada oli väga hea, kuid auto läks käest ära. Õnneks nii juht kui piloot kiirabi ei vajanud, raskust valmistas vaid 87. aastal toodetud Volkswageni kraavist kättesaamine.

"Loomulikult üritame auto juba U. Aava karika etapiks korda saada ning selle alaga tegeleme kindlasti edasi." Sõiduisu ei vähenenud ka kaardilugejal, kes väitis, et isu ralli sõitmise järele vaid kasvab.
Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
26.10.2023
Tootmiskombinaat Vihur (0)
09.10.2023
Saaremaa ralli 2023 (0)
19.09.2023
Lõuna-Eesti rahvaralli 16.09.23 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
14.04.2024 13:09
Tarvastu karikas 2024/3.etapp (0)
31.03.2024 08:00
Kehala karikas 2024. 1.Etapp VIDEO (0)
18.02.2024 20:21
Vidzemes Talvekarikas 2024 (1)
18.02.2024 07:49
Rahvaralli " Koeru talv 24" (0)
11.02.2024 19:27
Rally Sarma 2024 (1)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia