Kliki siia Kliki siia
Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
www.veoautodevaruosad.com
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
rallifotod.eu
 
 
 
Margus Kiiver
18. juuni 2012 22:24
Loe kommentaare (0)
Trüki lehekülg
 Foto: Margus Kiirver

Sten Oja kiirus Joensuus oli võrreldav Soome tippudega

 Loe lisaks
Sten Oja stardib Joensuu rallikrossil uuema tehnikaga

Joensuus jätkusid laupäeval Soome rallikrossi meistrivõistlused, kus oli teiste võimsate Super Car masinate hulgas stardis ka Sten Oja oma Mitsubishi Lancer Evo 6 autoga.

Kahe etapi vahel oli Sten Oja meeskond teinud ära palju tööd ja kolme nädalaga oli auto ehitatud sisuliselt uueks. Ehk nii nagu raja ääres räägiti, võrreldes eelmise etapiga olid sisuliselt samaks jäänud kaks asja – sõitja Sten Oja ja auto kere, kõik muu oli läbinud uuenduskuuri.

See mis puudutas autot, tähendas 20-aastasele Põltsamaa võidusõitjale harjumist uute asjadega, kuid juba peale kolmandat vabatreeningut oli Oja tehtud muudatustega rahul, noormehel nägu naerul ja võis minna eelsõitudesse.

Tegu oli rajaga, kus Sten varem kordagi käinud polnud ja nii võttis ta peale vabatreeningute käigus sõidetud kuute ringi esimest ajasõitu pisut rahulikumalt. Järgnevas kahes ajasõidus oli aga hoog juba teisest puust, teises ajasõidus oma klassi viies ja kolmandas oma klassi kuues aeg. Need on tulemused, millega võis rahul olla.

Ajasõitude tulemused paigutasid Steni C-finaali, kus ta läks esimesena stardikohta valima. C-finaalis näitas eestlane väga head taktikatunnetust, kui läks varakult nn jokker-ringile ja sai siis n-ö puhtal rajal oma sõitu teha. Nii jõudis ta viimastel ringidel järgi sõitu juhtinud Teemu Pätsile, kellel aga oli jokker-ringil veel käimata. Kui soomlane sinna viimasel ringil läks, naases ta Sten Oja selja taha ning eestlane sai C-finaalis kindla võidu.

See tähendas ka kindlat edasipääsu B-finaali, kus esimese ringi esimestes kurvides läks kõvaks rabistamiseks. Teemu Pätsi soovis ilmselt konkurentidest mööda saada kohas, kus see oli ilmselgelt võimatu ja keeras oma auto risti. Tema taga tulnud Sten Ojal ei olnud kuhugile minna ja ta tabas Pätsi autot vasaku nurgaga. Esialgu tundus, et saab sõitu jätkata, kuid siis selgus, et pauk oli löönud rehvi velje pealt maha.

Etapi lõppedes võis tõdeda, et tehtud uuendused on aidanud Sten Oja meeskonda edasi liikuda oma eesmärkide suunas, C-finaalis välja sõidetud ajaga oleks Sten Oja olnud A-finaalis kolmandal kohal ehk poodiumil.
Artikli juurde
18.04.2024
Kreenholmi manufaktuuri alal tuleb rallisprindivõistlus
Artikli juurde
18.04.2024
Romet Jürgenson: rallikarjäär on läinud selgelt ülesmäge
Artikli juurde
22.04.2024
Mārtiņš Sesks stardib Ford Puma Rally1 autoga kahel MM-etapil
Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
26.10.2023
Tootmiskombinaat Vihur (0)
09.10.2023
Saaremaa ralli 2023 (0)
19.09.2023
Lõuna-Eesti rahvaralli 16.09.23 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
14.04.2024 13:09
Tarvastu karikas 2024/3.etapp (0)
31.03.2024 08:00
Kehala karikas 2024. 1.Etapp VIDEO (0)
18.02.2024 20:21
Vidzemes Talvekarikas 2024 (1)
18.02.2024 07:49
Rahvaralli " Koeru talv 24" (0)
11.02.2024 19:27
Rally Sarma 2024 (1)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia