Kliki siia Kliki siia
Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
www.veoautodevaruosad.com
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
rallifotod.eu
 
 
 
rally.ee
10. oktoober 2003 8:49
Tagasi
Trüki lehekülg

Järjekordsed rahvaralli karikapunktid jagatakse Viljandis

Kommentaare lisatud: 62

 

  Sorteeritud esimestena: UuemadSorteeri VanemadSorteeri
 
| 1-20 | 21-40 | 41-60 | 61-80 |
 
RS, 15.10.2003 22:27
to patuoinaks tehtu :

Teiste jaoks ei katkestatud jahh..aga teie jaoks katkestati .
Isiklikult Teie vastu pole mul midagi ..lihtsalt ajab tiba närvi see, et teatud inimesed kõrgetel kohtadel ei tunne reegleid.

patuoinaks tehtu, 15.10.2003 22:20
TO: sõitja ja sr
Isegi kui meil oleks antud meie reaalne raja läbimise aeg, oleks me jätkuvalt medalil olnud.
Ka "sõitja" kõige parema tahtmise juures ei saanud me Zürii otsust mõjutada ja minu meelest polnud me ainukesed, kes medalikonkurentsis niisuguse otsuse said.
Otsuse üle olime me väga üllatunud, sest olime väga rahul oma teise koha üle...
Klassivõitjate kohta on alati kellelgi midagi öelda...Mis ma siin ikka ennast vabandan, äkki keegi veel arvab, et mul oli käsi korralduse poole peal nii sügaval sees, või plekki nii palju, et lisakatsete läbimise ajadki olid minu kirjutatud, loomulikult väikeste parandustega minu kasuks.
Ja karikaid ei ole meil endale vaja osta,
meil oli neid ka enne Mulgi Sügist mõni riiulil.
TO:RS
"Kui lisakatse ollakse sunnitud ükskõik millisel põhjusel katkestama enne, enne, kui viimane meeskond selle läbinud, antakse kõigile ...

Minu teada lisakatset ei katkestatudki....

Väga tahaks tänada tõelisi Sõitjaid, kellega oli kogu võistluste aja üks tihe rebimine ja eriti lõpupoole Taavit ja Tarmot, kes hoidsid pinget lõpumeetriteni!
Janek ja Kalvo.

kuulaja, 15.10.2003 21:57
Mõlemad nn "koduteamid" oleks ju peale ss9-t
medalitel olnud?

Jaan S, 15.10.2003 20:31
Saatsin RS-i poolt tõstatatud küsimuse edasi EAL-i, eks näis kuda sealt seda komenteeritakse, kui vastus tuleb torkan selle siia ka, kui ei tule, eks siis pöördun sama küsimusega FIA poole .

sõitja, 15.10.2003 15:48
See mida tehti seal viimasel katsel on selle ralli kõige suurem häbiplekk. Kui teistele sõitjatele öeldakse kolmanda katse Nooni kinni jäämise kohta, et see on "FORCE MAJEURE" ja ei tühistata ega anta viimase puhtalt läbitud aega ja Minkovski keda peatati kinni, ning saab oma klassi katse parima aja. Siis sellega ütlen, et ta ostis selle karika poest omale riiulile aga mitte pole seda välja sõitnud.

sr, 15.10.2003 01:11
vaadates ss9 aega ju siis koduteam poleks muidu 2wda kohta vötnud

RS, 15.10.2003 00:20
Jass kle..Minkovski tuli ju teie taga ..ja nagu rahvas räägb peatati katsel kinni ka ?..aga kus krt ta sai saada katse parima aja, kui reegel ütleb:
"Kui lisakatse ollakse sunnitud ükskõik millisel põhjusel katkestama enne, enne, kui viimane meeskond selle läbinud, antakse kõigile meeskondadele, kellel jäi katse läbimata, nõrgim aeg, mis fikseeriti ennem LK katkestamist .
Tulemuste sellise fikseerimise otsustab Zhürii pärast võistluse juhi seletust LK katkestamise põhjustest .
Kui Zürii arvates oli nõrgim aeg ebanormaalene, võib Zhürii valida valida sobivama aja nelja nõrgima seast. "

Jass, 14.10.2003 23:11
To: koigile,kes katust kommenteerivad -seesolija pilgu läbi: katuse pohjust tuleb otsida näpuveast, mis toimus 2 pööret enne katust. Kaldusime kurvis liialt välja, nii, et tagumine ratas käis vastu äärekivi. Saime küll aru, et miskit on valesti, aga ei hinnanud oigesti olukorra tosidust ja jätkasime soitu. Üllatus oli päris suur kui Kraavi tänaval auto tagumised rattad pööramise funktsiooni enda kanda votsid (kes tostukiga soitnud, see teab kuidas see on), edasi käis suht-koht ruttu esiratas üle kivi, nina lendu ja aidaa... ei aidanud ka Taavi kiire reageerimine. Igaljuhul hea kogemus, kahju ainult, et nii kallilt kätte tuli. Kogu jutu kokkuvote: raja ohutusel ja "katusel" puudub igasugunegi seos. Ja loomulikult suur tänu epsumile, kelle abil koike toimunut veelkord analüüsida sai. Parimat koigile, Jaanus

siilike, 14.10.2003 16:42
to Muhkel: Ristmikul oli tõepoolest "8 meetri laiune mustkattega tee" :) aga ristmikult ära pöörates sattusid kruusateele, mis läks läbi majahoovi. Ja kui sa legendi hoolega vaatad, siis näed, et kõnealust ristmikku kujutaval joonisel puudub märgi asukohta kujutav täpp, mis tähendab, et reaalses elus seda märki olemas ei ole. Aga sõita tuleb legendis antud kiiruse järgi, seega 30 km/h.

Undu, 14.10.2003 15:29
To 45
Katused tulevad kuna riskeeritakse võib olla rohkem kui eelmine ja yleeelmine hooaeg st. konkurents on väga tihe. Rajameistri süü see nyyd kyll ei ole!

pets1, 14.10.2003 12:58
katus on rajameistri viga rahvarallis siis kui see juhtub suurel kiirusel - turvavarustuseta autole mitte ettnähtud kiirusel.
aga kui seetoimub kurvis kiirusel 30 km/h siis on sõitja viga. kahju küll. mitte et ma kahtleks taavi sõiduoskustes. juhtub ju ikka et üle pingutame.

sõitja, 14.10.2003 12:51
Katus on alati sõitja viga,omal kogemus. Rajameistrit süüdistada on lausa nõme.Kui siis ainult kaardilugejat aga sedagi harva, ikka on sõitja teinud vea.Huvitav,kas see 45 on ise kunagi rooli ka keeranud?

TO 45:, 14.10.2003 12:39
Kas katused on korraldaja viga? Kuule muhv, kui paar aastat tagasi keerutati kurikate vahel, siis seal on tõesti raske autot üle kuudi keerata, kui nüüd need RR-d on natukenegi võistluse moodi läinud, siis häda lahti. Kui ei meeldi, hoia eemale, isegi vaatama ei käse keegi tulla. Tahaks näha, palju veel osavõtjaid järgi jääb, kui tokkide vahel rõnga vedamiseks läheb. Pealegi annad allkirja, et võistlemine omal vastutusel, seega ise tead, palju siibreid lahti hoiad. Seega seda möga ajada, et katused on raja ja korraldajate viga on ikka äärmiselt madalalaubaline tegu küll.

45, 14.10.2003 11:27
Katus ei ole sõitja viga ..pigem ikka koraaldaja ja rajameistri ..katusied tuleb selle hoojala nagu seeni pärast vihma .. ja saage aru..see ei käi rahvaspordi juurde .. vaadatek üleeelmist või eelmist hooaega ..palju oli katuseid siis ?..ja sõideti sama moodi ..

Muhkel, 14.10.2003 09:22
to siilike
See oli nii hoov küll, kust jooksis 8 meetri laiune mustkattega tee läbi ;)
Ka mina jäin ootama seda 30 kmh märki. Tutvumise ajal panimegi selle pärast kilomeetrikese teeristist edasi.

epsum, 13.10.2003 18:00
to siilike

Selge siis :) Ega me kihutanudki, aga kaardilugeja ja mina juba eeltutvudes ei leidnud teeotsa üles : miililugejaga auto:P, kusjuures kuulu järele mitmedki ekipaazhid ka lisaks meile otsisid viljandi-mustla teelt seda 30kmh märki,et selle juurest ära pöörata :P

siilike, 13.10.2003 17:04
to epsum: see 30 km/h ei olnud apsakas, vaid märgitud legendi selleks, et võistlejad hoovist läbi sõites lapsi, kanu ja muid pudulojuseid alla ei ajaks.

To Pealtvaataja, 13.10.2003 09:29
Kle .......PEALTVAATAJA ennem kui siin midagi suust välja pritsid kas sa ka oma kribatud sõnade eest vastutad ka või ! ! ! Kahjuks sellist sõimusõna minu sõnavaras ei ole, kui sõiman kedagi siis hoopis teiste sõnadega.

Valge Escort

epsum, 13.10.2003 08:58
Noaruma ei saa. Keegi pealtvaataja kirjutab, et katsed olid pikad ja ohtlikud? Sõitmine on alati ohtlik, minu meelest oli rallil turvalisus tagatud. Ise paneks hindeks 5-'e - katsed olid head ja huvitavad. Terve päev oli tuju hea. Hoolimata sellest, et ise oma auto ära sai lammutatud( ikka oma lolluse tõttu), oleks korraldajatele ainus etteheide LK6 alguse venimine, aga tegijatel ikka juhtub. Väga head olid : katsete valik - kiired aga samas suht ohutud; katsetega eeltutvumise võimalus - järgmine päev sai keskenduda ainult sõitmisele, mõnusad metsateed, palju publikut:P, mõistliku pikkusega ülesõidud, ja korralikult koostatud legend( imho ainult üks apsakas oli 30kmh märgiga seal)..

ja to jass: mul vennake sai katuse (digi)kaamerasse liikuva pildi kujul küll - vast jõuan homseks üles riputada, kui just teraline ja mustvalge pilt sobib :)

Toomas@yld.45,kl.18

profaan, 13.10.2003 01:14
Pärast äärekivi neelamist igal ajahetkel erinevasse ilmakaarde vaatava paremtagarattaga on esimeses järgnevas vasakkurvis sellest teadmata kaunikesti raske külgpidamist arvestada, ka kiirusel 20 km/h ...

 

| 1-20 | 21-40 | 41-60 | 61-80 |
Artikli juurde
24.04.2024
Rahvasprint sõidetakse Valge Daami ralli kiiruskatsel
Artikli juurde
29.04.2024
Eesti rallikrossisõitjad saavutasid Eesti ja Balti sarja avaetapil viis esikohta
Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
26.10.2023
Tootmiskombinaat Vihur (0)
09.10.2023
Saaremaa ralli 2023 (0)
19.09.2023
Lõuna-Eesti rahvaralli 16.09.23 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
28.04.2024 16:04
Est Rx 1. Etapp Raassilla (0)
14.04.2024 13:09
Tarvastu karikas 2024/3.etapp (0)
31.03.2024 08:00
Kehala karikas 2024. 1.Etapp VIDEO (0)
18.02.2024 20:21
Vidzemes Talvekarikas 2024 (1)
18.02.2024 07:49
Rahvaralli " Koeru talv 24" (0)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia