Kliki siia Kliki siia
Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
www.veoautodevaruosad.com
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
rallifotod.eu
 
 
 
rally.ee
08. mai 2004 18:49
Tagasi
Trüki lehekülg

Sebastian Lindholm võitis Tallinna ralli

Kommentaare lisatud: 50

 

  Sorteeritud esimestena: UuemadSorteeri VanemadSorteeri
 
| 1-20 | 21-40 | 41-60 |
 
To:to x, 09.05.2004 13:00, 09.05.2004 13:25
PEAKS; aga ei oska! Mida muud Paasoneni sõidust siis välja saab lugeda? Tallinna Ralli oli ju tühised 100 km LK'd, mida siis kolm korda pikemal sõidul sellised mehed teevad?
Proff on proff, see sõidab alati max.kiirusega ja kogu meeskonnaga endast maksimumi andes. Võta või Märtin aasta tagasi E.O.S.'il - koos Beefiga kasvõi joosti auto liikvele, aga järgi ei antud grammigi. Ja kiirus oli kogu aja olemas.
Seega on Rauam küll kohati kiire poiss, kuid profesionaalsuseni on veel sigapikk tee käia. Tundub, et enne on proffid Mälder ja Remmak. Eriti Margus, suhteliselt vana inimesena(sry!:), aga nii ju maailma trendide taustal on) ikka tõsiselt kõvasti lajatada! No ja ei temast ega Mälder-juuniorist ei tule meelde ka RR sõitudest, et mehed kunagi grammi oleks järgi andnud. Remmak teab hästi, mis on murdsekundite konkurents. Kahju, et teised 4WD mehed veel õigel rallil "peal" ei ole, vat siis hakkaks EMV juba ilmet võtma. Praeguseni käis mingi sossutamine.

krat!, 09.05.2004 13:28
Sry, Jaan juuniori ees: Mölder, Mölder, Mölder.
Kirillitsa klaver, kurask...

to:To:to x, 09.05.2004 13:00,, 09.05.2004 13:38
Kle mis juttu te räägite siin. Paasonenil ei saanud auto bensu kätte ja lõpuks läks ka vahekast ja mootor katki. Kas sa tõesti oled nii rumal ja arvad et ta sõitiski nii aeglaselt????? Ta ei saanud ju üheski kurvis hoogu ülesse..lõrises ainult.. Mölder ja Remmak sõitsid hommikupoole kahekesi taga puhtama teega ja Möldril oli tänu lindalile 2 min. vahet mis tähendas et tolmu polnud. Esimese otsa mehed seega selges miinuses. Muidugi ei saa öelda et nad kiirelt ei sõitnud. Ja profesionaalsus?? Mölder võidab elu esimese ralli ja kohe tembeldatakse ta maailma kõige profesionaalsemaks????? Ootame ikka vähe ja vaatame kuidas edasi hakkab minema. On Möldergi rallisid kaotanud ja kehvalt sõitnud. Iga päev ei ole kõigil pidupäev. Oleks ju imelik kui koguaeg ühed ja samad võidaks. See näitabki kui tihe konkurents on. mitte ei ole et see kes starti tuleb on tõenäoliselt kohe ka võitja. Ongi huvitavam. Niiet analüüsige ennem asi läbi ja siis tulge siia komenteerima. See on mingi delfi jutt jälle et sõimame kõik läbi kes esimese kolme hulgas polnud. nii arvan mina. ja palju õnne jaanile

vigastus, 09.05.2004 14:42
eelmisega täiesti nõus

to vigastus, 09.05.2004 16:22
mina ka. Ralli on ralli ja kõike võib juhtuda. Vähemalt oli põnev võidusõit.

Profesionaalsusest, 09.05.2004 18:37
" Mölder võidab elu esimese ralli ja kohe tembeldatakse ta maailma kõige profesionaalsemaks?????"
See ütleb ju väga palju, sest lisaks võitmisele oli tegu ju ka esimese tõsise rallisõitmisega ja seda 16-aastase lapse poolt. 16 on veel selgelt laps, äsja puberteet läbitud. Vana laps ehk noor mees ehk noormees. Profesionaalsus ei ole ju mitte ainuüksi poisi suhtumine või sõiduoskus. See on kogu taustajõudude suhtumine sporti. Ja profesionaalseim oli Tallinna Rallil vaieldamatult Mölderi-tiimi töö. Maailma vist läbi ajaloo profesionaalseim autosportlane MS tõestas täna jälle, et TIIM ja sõitja kokku määrab taseme. Millal viimati Ferrari katki läks MS'i istumise all? Nii ammu, et ei mäletagi enam...
Või siitsamast Eestist: kui palju tuli Raidamil mingite tehniliste probleemide tõttu katkestada? Vähe. Ja kui sõitis, siis alati absoluutses tippkiiruses. N-rühma auto peab olema niimoodi ettevalmistatud, et ta ÜLDISELT ei lähe katki. Autod lagunevad ju ka tavaliikluses, seega mingid anomaaliad on igati õigustatud. Kuid Eesti rallis on PROFESIONAALNE autode ja sõitjate ettevalmistus viimased 15 aastat väga erandlik nähe olnud. Miks? Sest tegemist selgelt hobisportlaste ja hobimehhaanikutega.
Ja selle taustal on mõne inimese pisut teravam sõnavõtt Rauami teemal õigustatud, sest Rauam on endast ja tiimist püüdnud luua just proffitiimi muljet.(siia lisame ka Kert Uusi) See, et kellegi "oli tolm silmas; naine oli õhtul eluvaimu välja imenud; mehhanik pani tina kütusevoolikute kontrollimise asemel või lihtsalt ei tulnud välja" ja muud vabandused ei maksa midagi. Tulemus ju maksab. Tulgu see siis nii või naapidi.
Olgu, mis on, kuid Mölder näit

..., 09.05.2004 18:40
...tas kätte, et "vanade rallipeerude õllekõrvalt kodugaraažis auto ehitamise ja pohmaspeaga sõitmise" aeg on möödas. Kogu tiimil tuleb anda 101%, et üldse midagi saavutada. Aga see on ju ainult kasuks rallispordile?

123, 09.05.2004 18:45
Ahude avariist kellegil pilte pole ?

vigastus to professionaalsusest, 09.05.2004 18:53
ei tasu veel sellest rallist eufooriasse sattuda.Mölder oli hea,selge see,kuid ei tasu siinkohal teisi maha teha.Kõik kes raatsivad ja tahavad oma autosid rajale tuua on tublid,sest vastasel juhul ei oleks meil,fännidel ,ka midagi vaadata.Sellest aastast võib tulla väga põnev ralliaasta just EMV-l.Vaatame,kuidas läheb Remmakul ja Möldril järgmistel rallidel,igatahes on nad senimaani väga positiivselt üllatanud.

to profesionaalsusest, 09.05.2004 21:09
Veider küll..."esimene tõsine rallisõitmine"..... mis see mölder siis terve eelmise aasta tegi. Kas sõitis mängult võidu või.. Selle aasta talvesõitudel... mis siis see oli... Ja mis puutub tiimidesse siis tehnilisi probleeme esineb ka MMi-N rühma tiimidel.. ja mitte vähe... Ma ei ütleks et paasoneni teenindanud meeskond on kodukootud.. Samamoodi on Rauami teenindus Racingservice poolt kes pole kohe päris kindlasti kodugaraasis tegutsevad mehed... kaugel sellest.. Merilood teenindab Käo meeskond.. (käo mitsud on ennegi korraliku kiirust näidanud) Dossikul on tehasetehnika ja Cueks teenindab. (samamoodi profesionaalid) Kus siin need kodugaraasis hobimehaanikud on ja keda nad N rühma tippudest teenindavad????? .....Siis kui ühel võidusõidul võidab uus mees ei tähenda et kõik teised on piimavedajad... see näitab hoopis konkurentsitihedust.... On ju positiivne et meil ei ole sellist ühte meest kes koguaeg võidab nagu vormelis..Tähendab et võidab see kellel just sellel vajalikul hetkel kõik klapib... Ja tähendab et võiduvõimalused on kuni 7 -el mehel. vat see on võidusõit......... Ja see kui pärast võidusõitu selgitavad sõitjad mis neil juhtus ja kuidas võistlus läks siis ei ole see vabanduste otsimine.. On ju positiivne kui ise vigu nähakse siis on lootust et järgmine kord on need parandatud. Tänapäeva võidusõidus kui on tegemist suuresplaanis võrdsete meestega on alati nii et see kes kaotab kaotab mingil kindlal põhjusel, mis iganes, kas on endaga, autoga, rehvidega, legendiga, meeskonnatööga tekkinud probleemid mis viivad ajakaotuseni rajal. Hea ju kui meie saame ka teada mis juhtus ja kuidas läks. WRC on ju ka nii et need kellel pole hea aeg komenteer

andres, 09.05.2004 21:10
tundub jälle, et Tallinna rallil rohkem kedagi peale WRC ja suure N-i rohkem ei sõitnudki.Jube kahju, et isegi rally.ee ei taha teistest juttu teha.Ise arvan, et näiteks kiitust vääriks veel ka Virkoja, kes sõitis Hondaga esimest korda 2-päeva enne stari ja sõitis väga puhtalt ning lisaks ka kahe klassi võidud.Muidugi oli ka hea vaadata Liiksaare sõitu ja kindlasi oli neid veel, keda võiks kuskil mainida sest sponsoreid tahavad ka teised peale Möldri ja Remmaku

jaan, 09.05.2004 22:24
see ahude avarii oli 7 katsel 11 kilomeeter. ise nägin seda ja tean et üks mees tegi pilte ka. :)

pilte, 09.05.2004 22:28
pilte võik rohkem olla e rühmast kah

pealtvaataja, 09.05.2004 23:25
käisin ralli finiśit vaatamas pirital....kuidagi mannetu paistis see üritus....absoluutne vaikus...kes tuleb mille võitis....mitte mingisugust infi ei olnud....korraldaja võix järgmine aasta sellele veidi rõhku panna...muidu tundus väga korralik üritus olema:)
finiśi kohapealt võix śnitti võtta viimasest paide rallist....runnel tegi väga lahedalt seda

vana fänn, 10.05.2004 00:15
Juunior Mölder ja Remmak väga tublid. Siirad õnnitlused, töökust ja tugevat tahet edaspidiseks! Peamine, et loorberitele puhkama ei jää. Samas näitab nende tubli tulemus Eesti ralli taset, mis ei ole praegu sugugi nii kõrge kui me sooviksime. 15-20 aastat tagasi ei oleks selline asi saanud sündida.

muhv, 10.05.2004 08:14
Mölder on tubli sõitja. Usun, et eriti tähelepanelikult tasuks vaadata ka seda, kes tal kõrval istub. Remmak ka hea. Aga ralli on ralli, lihtsalt oli nende võistlus...
Teiseks: rallit sõitsid ka muud võidusõitjad peale A ja N-i. Rally.ee, ka nemad ootavad endast natuke juttu, kõigil ei ole miljoneid, tehakse kodus garaazis ja E-ga põletatakse tihti ka N-dele ära...Igati tublid mehed!!

WRC555, 10.05.2004 09:10
Ikka E-st peaks ka juttu ja pilte olema!Natsa imelik,et aint kallistest autodest ja tuntud nimedest kirjutatakse....E mehed ei ole mitte kuidagi väiksema töö ära teinud!!!!Ehe näide on soome F-cup,sealt on ju näha,et rahvuslikust klassist sirguvad kiired sõitjad!!

Rasmus, 10.05.2004 11:52
Katkestamised tegid sellest rallist pettumuse.
Lõpuks oli enam-vähem nii, et võitsid-said puntke need, kes lõpuni kulgesid.
Masendav.
Möldrilt tubli töö! Hoidis Eesti lippu kõrgel.
Nüüd hakkavad need pingutused vilju kandma.

vaade, 10.05.2004 12:21
Muidugi võiks olla pikad ja ilusad artiklid kus kõik võitjad ja muidu õnnestujad on ära märgitud ja sündmused ümber jutustatud... Minumeelest on rally.ee korduvalt öelnud, et atiklid ja muu lehe teostus tuleb vabast ajast ja tasuta. Seega on teil kõigil võimalus teha kaastööd ja saata oma artiklid või vähemalt mustandid toimetusse. Vaadates kommentaaride pikkusi ei tohiks potensiaalist puudus tulla. (kes kirjutada ei taha või pole aega, võib rahaliselt toimetust stimuleerida)
seda kommentaari ei kirjutanud rally.ee toimetus

mina, 10.05.2004 13:19
igatahes lugedes kommentaare TUNDUB et rally.ee=vaade=urueesel.

aga mulle LIHTSALT tundub nii

 

| 1-20 | 21-40 | 41-60 |
Artikli juurde
24.04.2024
Rahvasprint sõidetakse Valge Daami ralli kiiruskatsel
Artikli juurde
22.04.2024
Mārtiņš Sesks stardib Ford Puma Rally1 autoga kahel MM-etapil
Artikli juurde
23.04.2024
Romet Jürgenson jõudis juunioride MM-sarjas etapivõiduni
Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
26.10.2023
Tootmiskombinaat Vihur (0)
09.10.2023
Saaremaa ralli 2023 (0)
19.09.2023
Lõuna-Eesti rahvaralli 16.09.23 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
14.04.2024 13:09
Tarvastu karikas 2024/3.etapp (0)
31.03.2024 08:00
Kehala karikas 2024. 1.Etapp VIDEO (0)
18.02.2024 20:21
Vidzemes Talvekarikas 2024 (1)
18.02.2024 07:49
Rahvaralli " Koeru talv 24" (0)
11.02.2024 19:27
Rally Sarma 2024 (1)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia