Kliki siia Kliki siia
Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
www.veoautodevaruosad.com
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
rallifotod.eu
 
 
 
Villu Teearu
23. august 2004 14:16
Tagasi
Trüki lehekülg

Veokad Taali autokrossilt punkte ei saa

Kommentaare lisatud: 66

 

  Sorteeritud esimestena: UuemadSorteeri VanemadSorteeri
 
| 1-20 | 21-40 | 41-60 | 61-80 |
 
PriitV, 24.08.2004 15:09
... võistluste külastamised vähemalt see aasta kindlasti ära. EAL keerab s..tta korraldajatele ja ärgu siis imestagu, et autospordist varsti enam üheski meediakanalis ei räägita. Räägitakse ainult sellest, mis konkreetsele inimesele südamelähedane on ja muu närve näriv jama jääb puutumata...
See siis minu isiklik seisukoht.

aivar to Marko Luhthein, 24.08.2004 15:12
Markko, ma tean, et sa seda loed ja tea, et nüüd tõmbasid endale küll vee peale. asi pole ju mitte Eristes ja Taali rajas, vaid Sinu ja Eriste vahelises vimmas? Lgp. Markko Luhthein - võta mõistus pähe enne kui hilja ja lase meestel sõita! Veokakomitee aseesimees ja krossikomisjoni esimees Jaan Villak teadis ja kinnitas veel laupäeval, et Taali on etapp, nüüd Sina, Markko, leiad sadu põhjendusi, et etapp ei toimuks.
Ausõna, ühel heal päeval viskame me tõesti püssi põõsasse või hakkama omaette rida ajama (võistlusi korraldama), soovimata suhelda nii EAL-i kui ka komiteedega. See on jama, mida te komiteemehed sel hooajal kalendri ja juhendiga (omaette pikk teema) korda olete saatnud.

y2k, 24.08.2004 16:03
minu arvates on kogu eesti autospordi liit persses.Võistlusi mutkui jäetakse ära stardimaksud kallinevad.Ehk oleks vaja leida mingi lahendus.Ma saan ka veokameestest aru.Kuid oleks põnev näha kuidas veokad taali rajal lammutavad.Aga mingi möku röövib selle võimaluse.

y2k, 24.08.2004 16:08
nalja teete või.eal-i tegelased ei taha ise elada ega luba seda ka teistel teha.Erki eriste püüab kõigest väes ,kuid keegi ikka peab oma per.et igale poole toppima.Las mees teeb!Erki kätes on autospordi tulevik.......

S, 24.08.2004 17:06
Vaadake lugu on nii et on mõtetu ja kahjulik-ehk siis täiesti P...see keeratud-kui AUTOKROSS JA RALLIKROSS on siin Eesti riigis erinevad asjad.Krokodillidel võib oma EMV eraldi olla,kuid sõiduautod-et need ikka suurem osa rajal oleks ja kui mitte veoautosi "mitte" lõhki ajada(nagu see praegu juba on),siis pole ju võimalik üldse midagi tahta!

Kuits, 24.08.2004 17:08
Neid kommentaare lugedes hakkab mind üha rohkem huvitma see autospordi köögipool.
Tahaks teada, kes neid alakomiteede ja krossikomiteede liikmeid ja esimehi ja keda kõikke veel sinna valivad?
Minu kui sõitja käest pole küll keegi küsinud kelle poolt hääletada või keda sinna kandideerima pakkuda.
Kuidas sellised inimesed, kes midagi ei tee või üldse vastu tegutsevad, sellistele kohtadele saavad?

vaade, 24.08.2004 18:47
Omaette veoautosarja algatada pole lihtne. Eriste näite varal võiks ju oletada et osa seltskonda hakkakski sõitma alternatiivset sarja a la "veoauto superkross", aga enamus eelistaksid siiski oma karikal näha EMV-le viitavat märget. Eesti meister on eesti meister - meistri karikale ei graveerita kommentaariks, et korraldus oli kehv ja osavõtjaid vähevõitu, täpselt nagu superkrossi karikale ei graveerita, et see on palju kõvem auhind kui meistritiitel.
Ma arvan et see hooaeg on üsna segane värk, aga järgmise hooaja peaks küll sügisel kindlalt paika panema (vahekohtus selgeks vaidlema ja jonnid jätma).

Sigmar., 24.08.2004 18:54
to-Saliery,oot kas sa pead silmas mind vöi mu isa,vaata ette poiss!!!!
ilmaasjata pole mötet plöksida,kui midagi täpselt ei tea!!
ok krossitage seal siis kövasti!!
ex Tapal näeme!!!!



Saliery, 24.08.2004 19:50
Sigmari vastu ple mul midagi aga isa on kõll igavene suli :D

to saliery, 24.08.2004 19:55
sa siis ei tea, et vana Tammemägi on looduskaitse all? pidid ju nägema, kuidas Varstus kõigi meeste 53d lahti võeti, aga Tammemägi oma millegi pärast mitte

Saliery, 24.08.2004 20:02
Seda nukkvõlli asja parem ärge rääkige. Kõigil mõõdeti kohapeal ja karuse värvides autosid kuskil nurgataga. see on väga ebaõiglane teiste suhtes.

XXL, 24.08.2004 23:46
Kle Priit, sa jäta lehes üks USA raua promomise artikel ära ja kirjuta kogu oma EAL-i jutt seal ära, sama jutt, mida Sa siin oled krossi komentaaride all kirjutanud... äkki hakkab jää siis liikuma ???

tiit to saliery, 25.08.2004 09:05
Varstu raja kohta oleks küll minu kommentaar selline, et kui minu mäletamist pidi vist teine suurem etapp Varstus toimus, oli stardis 22 veokat ja sõideti 20 min + 2 ringi, vat siis oli rada tõesti aukus. Pärast praegusi sõite rada proovinuna ütleks küll, et lausa lust sõita.

ALLAIN, 25.08.2004 10:32
kuule saleri kui peale finaale on autod kinnises boksis ja seal mõõdeti ka nukkvõlle karuse autodel siis oled sa küll rumal mees kui kinnist boksi nurgataguseks nimetad. 2 villakut mõõtsid. kork vedas veel pärast meie auto kraana alla. vot saleri niipalju sulle siis nurgatagustest asjadest.

Mart, 25.08.2004 12:21
nii sinu kui minu auto võeti lahti küll aga Silver käis ja karjus ,et neid autosid ei puudu keegi kuna elektroonika pidavat märjaks saama ja mida iganes küsisin isiklikult Villakult miks Tammemägede autosid lahti ei võetud vastas Villak,et võeti küll hiljem kuskil kuuri all aga mis sellest hilisemast enam kasu on kui autod on kinnisest poksist ära lubatud siis on ka protesti aeg möödas minu meelest on terve see aasta üks lolli mängimine ja kui see asi ei parane siis pole järgmisel aastal ühtegi sõitjat

vaade, 25.08.2004 13:06
to Mart
ega lahtivõtmine kinnises pargis ei pea ju toimuma!!! kas Varstus oli lahtivõtmine avalikkuse (s.h. konkurentide) silme all? MM-il küll nii ei tehta. Kui tehn. komisjon võtab auto kuuri all lahti ja avastab puudused siis võetakse see auto maha ja mingit protestiaega polegi ju vaja, kui kõikide autod lahti võetakse. Viga oli pigem selles et kõik autod oleks pidanud kuuri all lahti võtma, kinnises pargis oleks ainult kapotid pitseeritud.
(protestiaega oleks siis vaja olnud, kui üldist lahtivõtmist ei toimu, aga keegi nõuab protestiga, ühe konkreetse auto lahtivõtmist ja siiski võtaks komisjon auto lahti kuuri all ilma publikuta, ainult raport oleks avalik)

aivar to vaade, 25.08.2004 13:23
nojahh, aga miks peab mõni (rajaperemees ning korraldaja ühes isikus) olema võrdsem kui teine? antud juhul oli juba hommikul teada, et autod võetakse lahti ning kõik võetigi lageda taeva all, va Tammemägide omad. ma ei taha küll teh komisjoni esimehe Villaku objektiivsuse kohta midagi halba öelda, aga ometigi jääb asjale mõru maik juurde, kui on teada, et Villak on Tammemägi hea tuttav (on näiteks enne võistlust Tammemägile võõrustada). veokameeste ring on väike ja kõik tunnevad nagunii kõiki - selles polegi probleemi. aga miks pidi Silveri autoga toimetama salaja? (kui see üldse lahti võeti - teised ei näinud ju seda toimingut).
ja mis saladused ning võõraste silmade eest peitmised? see võib MM-võistlustel tõepoolest nii olla. veokate ringis aga seda nii teha ei saa, sest nagu öeldud, seltskond väike. ei näinud Mart Varstus Silveri autot, no ja mis siis? Tapa etapi korraldajana ja teh komisjoni palgates saab ta nagunii teada, mis Silveril kapoti all. nii et asi pole mitte "võõrastes silmades", vaid "võrdetes ja veel võrdsemates".
seni on veokamehed omavahel ilusti läbi saanud. kui näiteks kellelgi on abi vaja - Mardil oli Varstus vaja keevitada ja Silveri kuuri all pakuti selleks lahkesti võimalust - pole keegi kunagi keelanud. kahju oleks, kui selline suhtumine ära kaoks.

vaade, 25.08.2004 13:41
jah, võdsemate teemat ma teadlikult ei puudutanud jätsin selle eraldi teemaks kes keda usaldab või soosib. Mina tahtsin lihtsalt öelda, et lahtivõtmise protseduur polnud päris läbi mõeldud ja tegelikult oleks lisaks Silverile pidanud ka kõik ülejäänud kisama, et autosid kuuri all, mitte lageda taeva all lahti võetaks.
See on lihtsalt lisaks Eriste kaaluafäärile järjekordne näide, et korraldaja tegutseb uisapäisa. Kogu korralduse protseduur peab ikka täpselt paigas olema ja võimalusel ka kirjaliku kavana.

Saliery to tiit, 25.08.2004 18:32
Ma sõitsin ka pärast võistlust raja läbi ja ma küll ei ütleks et rada oli hea. Auto hüppas nagu konn nägin ainult maad ja taevast. Kuna olen sõitnud ka teistel radadel peale sõitu ja pole nii hull olnud. Olen käinud ka siis kui oli stardis üle 22 masina.

Saliery, 25.08.2004 18:58
Ega ma ei vihjanudki sinu auto peale Alliain vaid Tammemägede autode peale. Kapoti pitseerimine on küll jama nina saab ju eest ära võtta. Silveril on nüüd võimalus ju nukkvõll ära vahetada ja pole enam probleemi.

 

| 1-20 | 21-40 | 41-60 | 61-80 |
Artikli juurde
14.05.2024
Veokate ja bagidega kihutati Raassilla rajal võidu
Artikli juurde
13.05.2024
Ott Tänak teenis Portugali MM-rallilt suurima punktiskoori
Artikli juurde
12.05.2024
Maiko Tamm ja Lucas Orav Rootsis poodiumil
Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
26.10.2023
Tootmiskombinaat Vihur (0)
09.10.2023
Saaremaa ralli 2023 (0)
19.09.2023
Lõuna-Eesti rahvaralli 16.09.23 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
06.05.2024 08:00
Latvian-Lithuanian Rallycross Championship 2024 (0)
03.05.2024 14:22
Est Rx 1. Etapp Raassilla (1)
14.04.2024 13:09
Tarvastu karikas 2024/3.etapp (0)
31.03.2024 08:00
Kehala karikas 2024. 1.Etapp VIDEO (0)
18.02.2024 20:21
Vidzemes Talvekarikas 2024 (1)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia