Kliki siia Kliki siia
Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
www.veoautodevaruosad.com
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
rallifotod.eu
 
 
 
Aivar Ojaperv
19. jaanuar 2005 16:35
Tagasi
Trüki lehekülg

Bagimeestelt oodatakse konkreetsust

Kommentaare lisatud: 51

 

  Sorteeritud esimestena: UuemadSorteeri VanemadSorteeri
 
| 1-20 | 21-40 | 41-60 |
 
Marko Luhthein, 21.03.2005 00:33
Sonil selles osas õigus,et bagid ei kao kuhugi. Bagidel sõitjalitsentsi maksumus 600.-EEK i nagu eelnevatelgi aastatel(odavam kui veokatel, sõidukatest ja autorallist rääkimatta). Nii,et seadke masinad võistlusvalmis-mais läheb Tapal jälle võidusõiduks! NB! Selle 53 nuki teema on praegu lahendamisel.Varsti saame teh.tingimustes sellekohase täpsustuse kirja panna ning ka netti ülesse.

zil, 11.03.2005 14:58
eelmine aasta oli litsents 600 ek, ja kaks pilti ning arsti tõend et oled hull.

bagi, 10.03.2005 21:55
registreerijalitsentsi, litsentsivõistlus aga palju need maksavad

skiso, 10.03.2005 10:57
PALUN öelge kes need uued tulijad on ja kas tullakse täiesti uute bagidega või juba kunagi sõitnud masinatega.

kraaps, 07.03.2005 19:02
to hull
kust sa tead, palju neid kokku tuleb üldse? ja kes tulevad? ehk on sul mingi ülevaade, anna teistelegi teada. muidu ongi kommentaarides igavaks läinud.

Hull, 07.03.2005 16:59
tapale ei tule kõik bagid veel kohale...
aga varstus...ja seal võib rekord arv bagisi olla.

soni, 07.03.2005 07:05
olen ammu öelnud,et bagid ei sure välja!enne kaob 53 klass,mida aivar ja marko kiidavad jubedalt.siiani pole paika saadud teh tingimusi?53 nukki mõõtmine on asjata sellel aastal,kuna hooaeg käib ja keegi ei tea mõõtusid?ainult rääkimisega ei saavuta midagi,tuleb asjaga tegeleda?

zil, 06.03.2005 03:04
muidugi oleks lahe, kui lätlased on tulijad aga see võib ka sauna jüttu teema olla enda silm on kuningas

krossifänn, 05.03.2005 02:42
Suhtlesin nii Viitinas kui Tääksis lätlastega.V.Rukis pole kiivrit veel varna riputand.Tahab ikka suvel platsis olla,Brunol läheb üksi käimine muidu väga kulukaks. Kozlovskis pidi ka tulija olema ning mitmekordne läti meister Anatoli Semetin tahtvat ka uuesti rajale tulla.Nii ,et huvitavamaks läheb.Eks siis Tapal näha ole.

aivar to bagi, 03.03.2005 16:20
ma võin Marko Luhtheina eest vastata: ei ole vaja juhilube. On vaja vanust vähemalt 16 aastat. Sõiduoskuse est vastutab registreerijaklubi ja võistluste peakohtunik otsustab treeningute põhjal, kas mehe sõiduoskus on võistlemiseks piisav. http://www.autosport.ee pealt leiad veoautokrossi ametlikult kinnitatud üldjuhendi, selle punkt 3 näeb välja selline:
3. MV OSAVÕTJAD
3.1. MV-l osalejad peavad esitama EAL või LAF sõitja- ja registreerijalitsentsi, allkirjastatud osavõtuavalduse ja võistlusauto tehnilise kaardi.

3.2. Võistlejate vanusepiir alates 16. eluaastast (sünniaasta järgi).

Hull, 03.03.2005 13:00
lahe..tundub et uusi tulijaid on bagidele..
2 sõitjat on igatahes veel tulemas.,:)nii et läheb lammutamisex.

bagi, 03.03.2005 12:23
Tere Marko.On üks küsimus- kas on vaja juhilube kui tahan krossi sõitma hakata?
Tahan tulla veobagiga sõitma.

Marko Luhthein, 09.02.2005 00:57
Minule on helistanud Margus ja Ahti ning Saarlane Riivo Mesila. Tublid mehed! Ülejäänute arvamusi saab üksnes neti kommentaridest välja otsida(jube nõme muide on see,kui inimene mingi varju nime all susserdab). Soni vähemalt kirjutab oma hüüdnime all-tubli seegi. Paistab,et mehed kes möödunud hooajal veobagidega 51 klassis sõitsid-tulevad ka 2005 aastal ikka 51mootoritega rajale. Nagu arvata võiski ei taha eriti keegi sõita ühises arvestuses "hullu lätlase Janis Koslovskisega". Praegu on Veoautokrossi Üldjuhendis 2005 GAZ-51bagid jaGAZ-53 bagid eraldi arvestuses ,ning nii see ilmselt ka jääb.Kui neid 53 veobagisid ka edaspidi juurde ei tule,kaob see klass lõpuks üldse ära. Veokatel toimib see 53 küll aga bagimehed on visad vedu võtma. Tegelikult kestab see V-8 rasketes tingimustes paremini kui "väike kiisu". Kannatab paremini pöördeid ka. Sigmar sõitis ju sügisel Tapal terve finaalsõidu ilma veeta ning jõudis ilusti finisisse. 51 mootoriga poleks tal see õnnestunud.

soni, 05.02.2005 23:12
väga meeldiv on lugeda arvamustinimeselt,kes tegelikult ainult ise targutab.tapa koosolek oli lihtsalt teatud dokumendi kiire arutamine.juhendi oleks varem pidanud välja jagama ja siis alles saab teha ettepanekuid?olin tallinnas hooaja lõpetamisel ise ka aga sellest arutelust pole kuulnud midagi.kusjuures suhtlesin seal lätlastega,ahtiga ja ka sinuga aivar!sina aivar väitsid ühes eelnevas artiklis,et keegi tuleb sõitma minu bagiga?kes siis???arvan,et korraldajaks pakud ennast välja.kui bagid ära jäävad,siis pole rahvast ka?mulle helistasi kelk ja paavel .ei tea ahti ka sellest arutelust midagi,lätlased ei tule kelle arvamus siis veel võis see olla????üks kord pakkuge?

X, 05.02.2005 11:34
to Aivar või Marko Luhthein:
Kui palju on bagimehed endast teada andnud, et kes mis masinaga välja tuleb? Kas kunagi avaldatakse ka või selgub esimesel etapil? Nii mõnigi mees on endale hooajaks juba uued mootorid peale teinud ja vaevalt, et nad nüüd hakkavad absoluutklassiks ümber ehitama. Kust selleks aeg ja raha võetakse, et mootorit mitu korda talve jooksul ümber ehitada?

x, 05.02.2005 00:23
to onu: ei taha praegu veel midagi kindlat öelda aga arvan et soni bagi seisma ei ja, ise tahaks ka et soni bagi sõidaks sest siis on meid ühe võrra rohkem.

aivar, 04.02.2005 15:14
to onu: seda oskab sooniste ise paremini öelda. mina ei tea

onu, 04.02.2005 13:44
aivar kes siis sooniste bagiga soidma hakkab

Aivar Ojaperv (jätk), 01.02.2005 13:29
Tapal oli sügisel koosolek - sina hakkasid targutama alles pärast seda, et miks seda ja teist ei tehtud. Kui sul oli konkreetseid ettepanekuid, miks sa siis neist varem ei rääkinud? Kes seda teie eest oleks tegema pidanud?

Kirjutad: "arvan,et on ennatlik teha otsust kui lumi põlvini?bagid olid ja jäävad alles."
Vastan: ei ole ennatlik. ja bagid, nagu näha, pole alles. Hooaja juhend (ja vastavad parandused bagide jaoks) peab valmis olema enne bagide esimest etappi. kuna siis veel? täiesti normaalne aeg on praegu arutada ja otsustada - kui näiteks olude sunnil tuleb otsustada absoluutklassi kasuks, siis on meestel aega veel omi autosid ringi ehitada. või tahategi jääda kolmekesi tiirutama? 51 ja 53 te ju ühte starti kokku ka ei taha - sina Sooniste oled senise põhjal ju selle suurim vastane olnud.
Pahandad, et teil on etappe liiga vähe. Kui niimoodi jonni ja junni edasi ajada, siis ühel heal päeval pole neidki sõite - korraldaja ütleb, et ta pole huvitatud kolmele autole võistlust korraldama ja auhindu otsima ning millise sunniga sa kavatsed korraldaja ümber veenda?

aivar ojaperv, 01.02.2005 13:28
Sooniste, mida sa jaurad kogu aeg? võtad sõna seal ja norid tüli seal, kus seda olemaski pole.

Sinu tekst: "need sõitjad kellega olen suhelnud ei tea küll mingit juttu klasside liitmisest?" Ehk nimetaksid mõne konkreetse nime siis ka?
Kust see "klasside liitmise" jutt alguse sai? no ma räägin sulle siis algallikast. Hooaja lõpetamisel oli koos väikeste bagide esinelik. Dainis ütles, et tema kindlasti enam ei sõida. Rukis mainis, et tema vist kah mitte. Sina teatasid oma loobumisest Tapal. Hakkasime siis näppudel liitma, palju mehi väikestel bagidel alles on - Viiburi Ints (kes on ka veel kahe vahel, kas jätkab või mitte), Ahti, Igor, Margus ja Leegiste Marek. Viimase kohta vist Tiideberg rääkis kunagi varem, et läheb ka 53-le. Seega siis 5 meest, needki mitte sada prossa kindlad.

53-ga on nagu on - mulluse põhjal 3 meest siis. Aga nagu sa MV juhendist mäletad, on klassi EMV arvestuseks vaja seitset meest. Seega siis dilemaa - kas mehed kärutavad terve hooaja lihtsalt niisama, või otsustatakse midagi muuta. Sellepärast siis Marko Luhthein ka üleskutse esitas, et võimalikest plaanidest (ja uutest meestest) teada saada. Mis selles üleskutses siis halba on? Või ei oska sa Sooniste lugeda - "klasside liitmisest" oli ju juttu, kui ühest võimalikust alternatiivist.

Kirjutad: "olen siiani arvamusel,et krossi komitee töös peab olema ka bagide esindaja?" Vastus - tänaseks loobunud Rudolf Sarv oli komitees bagide esindaja. miks te ise aktiivsust üles ei näidanud, sõna ei võtnud, omi ettepanekuid ei teinud, seda ma ei tea. Tapal oli sügisel koosolek - sina hakkasid targutama alles pärast seda, et miks seda ja teist ei tehtud. Kui sul oli konkreetseid ettepanekuid, miks sa siis neist varem ei r&au

 

| 1-20 | 21-40 | 41-60 |
Artikli juurde
02.05.2024
Lääneranniku rallile registreerimine on täies hoos
Artikli juurde
29.04.2024
Eesti rallikrossisõitjad saavutasid Eesti ja Balti sarja avaetapil viis esikohta
Artikli juurde
02.05.2024
Eestlased võistlevad Kanaaridel Euroopa meistrisarja etapil
Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
26.10.2023
Tootmiskombinaat Vihur (0)
09.10.2023
Saaremaa ralli 2023 (0)
19.09.2023
Lõuna-Eesti rahvaralli 16.09.23 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
03.05.2024 14:22
Est Rx 1. Etapp Raassilla (1)
14.04.2024 13:09
Tarvastu karikas 2024/3.etapp (0)
31.03.2024 08:00
Kehala karikas 2024. 1.Etapp VIDEO (0)
18.02.2024 20:21
Vidzemes Talvekarikas 2024 (1)
18.02.2024 07:49
Rahvaralli " Koeru talv 24" (0)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia