Kliki siia Kliki siia
Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
www.veoautodevaruosad.com
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
rallifotod.eu
 
 
 
rally.ee
18. mai 2005 17:02
Tagasi
Trüki lehekülg

SK Raudroos korraldab juunis rahvaralli

Kommentaare lisatud: 67

 

  Sorteeritud esimestena: UuemadSorteeri VanemadSorteeri
 
| 1-20 | 21-40 | 41-60 | 61-80 |
 
Benq, 20.05.2005 07:42
Selline tunne on, nagu oleks kari ülikõvasid rallitäkke koos: "no mida oli ää, olen 20 aastat rallit sõitnud ja nüüd siis tehakse muudatusi ää mina ei sõida nii!"

Iga asi, isegi kurikate vahel sõitmine, treenib või näitab mingeid olulisi või siis veidi vähem olulisi omadusi. Seda teeb ka pimeralli. Tulemused saavad muidugi huvitavamad, vahe sees nendel kes mälu järgi sõidavad ja nendel, kes kaardilugejat kuulama on harjunud.

Ilma tutvumiseta peaks asi ka vähe odavam tulema, aga noh, kas see pisiasi ka suurerahakotilisi huvitab seda ma ei tea.

Igatahes, toetan urueesli sõnavõttu. sõida, aga ära mölise

arne, 20.05.2005 09:53
Paljud kirjutajad ei saa aru, et sport käib reeglite järgi, st kui juhend on väljas, ei ole tarvis ärrituda, vaid trenni tegema minna. Jalgpalli mängitakse ühtede reeglitege korvi teistega ja kindlasti nendega mis kirjas. Samas ei maksa unustada spordi kuldreeglit KÕIGIL ON STARDIS VÕRDSED VÕIMALUSED, MIS NAD ISE ON ENDILE LOONUD. F1 muudetakse pidevalt reegleid, korraldajate kasuks ja ala arenguks. Ka selles, kui enne saab rajaga tutvuda ei ole paljudele suurt kasu, ikka ülesõitudelgi osad eksivad ära. Vähemalt üks kord aastas peaks täpsuslõik ja pime legend olema, see oleks kaardilugeja oskuste test. Tegelikult enamus neist kriitikutest võivadki ju kaardilugejad olla - ?
Korraldajatele soov - leidke ikka erinavaid variante sõitude huvitavamaks tegemiseks, et formaat ei muutuks liiga ühetaoliseks.

iff, 20.05.2005 10:53
pidev reeglite muutmine on alale pigem kahjuks kui kasuks...ja kui seda tehakse on ka nii ralli mm kui ka f1 alati olnud kriitikat meeskondade hulgas....on arusaadav , et seda on ka siin meie pisikeses liivakastis....ja kui iseenda eest ei võitle siis ongi nii et igaõks kes midagi korraldab midagi ka alati muudab...see jutt, et pidage suu ja olge tänulikud , et teile midagi üldse keegi viitsib teha on aga jama...viimasel aastal on iga korraldatud rahvaspordi üritus plussis olnud ja kasumit teeninud....nii et see jutt et möla pidada ja edasi sõita on jama....ma ei ütle et see mingi räige teenimise auk oleks...aga miinusesse ei tohiks jääda sellised üritused küll...ja kui jäävad siis korralduse nadisuse tõttu või just sellepärast et ei arvestata sõitjate huvidega...sest järgminekord lihtsalt keegi ei lähe sinna

co-driver, 20.05.2005 11:06
Benq, ma hästi ei mõista, mismoodi saab välja tulla erinevus pilootide vahel, kes sõidavad mälu järgi ja kes legendi järgi, kui rajaga tutvuda ei saa? Millise mälu järgi nad sõidavad?

co-driver, 20.05.2005 11:37
Tutkisin natuke võistlusjuhendit huvipärast ja hea on see, et küljenumbrid tulevad märkega "Saaremaa rahvaralli".:)))))

Ei midagi nokkimisväärset, niisama mainisin, et ehk korraldaja parandab näpuka ära. Kui asjale juriidiliselt läheneda, siis muude kirjadega küljenumbrid võib endale külmkapi uksele kleepida ja saab nõuda saaremaa ralli numbreid. Võistlusjuhend on ikkagi juriidiline dokument, mille alusel saab esitada proteste jms.

vaade, 20.05.2005 11:49
to co-driver:
Benq mõtles seda, et kui tavaliselt on võitja mingi x sõitja kes näiteks on harjunud mälu järgi sõitma (seal kus on rajaga tutvumine), siis nüüd võibolla on kohe näha et need mehed jäävad kaotajaks.

Donkey Hot, 20.05.2005 12:02
No aga on ju vahe sees küll, mitme sõitja suust olen kuulnud, kuidas mingil hetkel on tekkinud "usaldus" kaardilugeja suhtes ja see on tegelikult tulemusi kohe parandanud. Väike shokk pimeda ralli näol võib mõnele mälu järgi sõitjale ära kuluda.

co-driver, 20.05.2005 12:05
To vaade: sedapidi asjale lähenedes küll jah. Aga iseasi, kuipalju meeskond suudab korraldaja legendi järgi üldse kiiresti sõita. Ühte rahvaralli korraldajapoolset rajalegendi olen käes hoidnud ja meie rajakirjutamise süsteem on paljuski teistsugune, just kurvide määramisel. Kes on kogu aeg oma süsteemi järgi rada kirjutanud, neil tuleb väga kiiresti ümber õppida:) Eelis on neil, kes sõidavad sama süsteemi järgi nagu korraldaja on selle kirja pannud. Vahemaade hindamine on nagunii omaette teema.

co-driver, 20.05.2005 12:11
Donkey, vaevalt et sellel rallil kaardilugejasse uskmisest palju kasu on ja ajad paraneksid, kui raja on kirjutanud keegi kolmas inimene. Sellisel juhul ei ole kõne all mitte ainult piloodi usaldus kaardilugeja vastu, vaid ka juba kaardilugeja usaldus rajalegendi suhtes. Tulemuseks on see, et kõhklevad mõlemad ja see teeb sõidu kas aeglaseks (kompivaks) või siis pakutakse pealtvaatajatele unustamatuid vaatepilte.
Kõik sõitjad on muidugi võrdses seisus.

Donkey Hot, 20.05.2005 12:14
Ega ma ei mõelnudki, et ajad peaksid paranema hoobilt, ma mõtlesin laiemas plaanis, et harjub nagu rohkem kuulama.

skorpion, 20.05.2005 12:19
eks see ole maitse asi...aga mina korraldajana küll ei võtaks sellist riski, et kaardi järgi laseks tuulepead tavaliste tänavasõidu autodega metsavahele hullama...oleks veel turvapuurid sees...vähestel vist on...ennem vähemalt kirjutasid mingigi legendi mida said ka korra n.ö. üle proovida...igaühe tunnetuse küsimus mismoodi ta siis selle kirja pani...aga siiani vähemalt pole midagi väga hullu juhtunud ...õnneks

vaade, 20.05.2005 12:21
to co-driver:
ümberõppimisest: variant on, et esimese katsega saad teada enda ja korraldaja süsteemi erinevuse olemusest, siis ülejäänud katsete jaoks kirjutad juba legendi enda süsteemiga ringi (ülesõitude ajal kirjutad).
Aga ei tahaks rohkem kommenteerida - ei sõida rahvaralli.

dsafdsa, 20.05.2005 16:16
mingit legendi "ümberkirjutamist" ei tohi harrastada! Isegi profid ei kirjuta mitte kunagi OMA legendi ümber - vaid parandavad. Kui peaks mingi katastroofi tõttu tekkima vajadus midagi ümberkirjutada siis tehakse seda mitmekordselt ja väga hoolikalt kontrollides!

urueesel, 20.05.2005 16:18
Eks vaade pidas vist silmas, et korduvkatsete puhul saab teiseks sõiduks kiiruslegendi kirja panna :)

vaade, 20.05.2005 18:57
Nagu ütlesin rallit ei sõida ja ei oska öelda.
Aga pidasin silmas et kui korraldaja sümboolika ja tähistus erined sõitja poolt kasutatavast, siis peale esimest katset saad ju teada milles erinevused täpselt seisnevad (tähistuse erinevus). Siis saaks saadud info põhjal, korraldaja legendi "tõlkima" enda legendiks, et juhil poleks harjumatu kuulata mingit jura.
Aga see oli lihtsalt idee, võibolla utoopia.

vaade, 20.05.2005 19:02
ma mõtlen ikka mitte veel läbi sõidetud katsete legendide justnimelt "tõlkimist", mitte korduvkatsete jaoks võistluse ajal uue legendi kirjutamist.

---, 20.05.2005 19:57
Tutvumise koha pealt on minu meelest olulisim see, et sa saad katset ise läbi sõites täpselt teada, kust võid lõigata, kustmaalt pidurdama hakata, milline trajektoor valida ning seotud kurvide puhul tagumikutunde järgi nende läbimise kiirus. Skeem, ega korraldaja legend seda ei võimalda. Mistõttu on (nagu eelkirjutanu õigesti ütles) tõenäoline rapsiv või kraaviskäiv sõidustiil suht kindel. Ja kaardilugeja ei suuda katsel sulle ütelda kuhu minna ja siis õigesti legendi koostada.. kuna legend pannakse ikka kahe mehe koostöös paika.


Neeme, 20.05.2005 21:24
Minule näituseks täpsuslõigud eriti ei istu, oleneb muidugi enesetundest ja kuidas asi pärastpoole tundub ja meeldib. Mina olen senini hakkama saanud oma täiskilomeetritega kiirustabeli, jalgrattaspido, stopperi ja peastarvutamisega, kuid juhul, kui korraldaja on teinud korrektse legendi ja seal olevate pidepunktide vahemaa ei ole liiga suur, siis on võimalik hakkama saada ka ilma spidota. Võiks ju oma masina igasugu imevidinaid täis toppida, kuid see kallis tehnika satub kindlasti ka tõelise kiiruskatse tingimustesse ja siis ei tea, mitu molekuli asjast alles jääb.
Korraldajate poolt valmistatud LK joonistega on ka olnud senini omad probleemid, kõige häirivamalt meenub '03 U. Aava karikas. Seal oli üsna tavaline ebameeldivast üllatusest pikaksveninud nägu. Muidugi teeb ainult joonise (sedakord lubatakse, et täpse) kätte andmine asja nagunii pisut ebavõrdsemaks selles mõttes, et kindlasti on sees selliseid radu, mida mõni näeb juba unes, aga teine emakordselt. Eeltutvumisel muutub see vahe natuke väiksemaks.
Siin eelpool mainitud kiiruslegendi ümberkirjutamist ma ise ka ei poolda. Olgu see originaal nii soditud kui tahes, kuid seal on kõik inf sees. Ümberkirjutamisel võib mõni märk või veel hullem mõni rida ära jääda ja mats ongi käes.

X, 22.05.2005 23:07
Tundub tõesti.et kommenteeriatel on näpusügelus küljes.St. kommenteeritakse rallit ja rallilegende ise oma teadmatust tunnistades. Hr. VAADE koli omale kodusemale lehele.

Ypvuts, 23.05.2005 10:59
Tublid! olete oma kriitilise meele õllepudelissse uputanud! Nii peabki, sõidame rallit, mitte ei korralda mokalaata.

 

| 1-20 | 21-40 | 41-60 | 61-80 |
Artikli juurde
29.04.2024
Eesti rallikrossisõitjad saavutasid Eesti ja Balti sarja avaetapil viis esikohta
Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
26.10.2023
Tootmiskombinaat Vihur (0)
09.10.2023
Saaremaa ralli 2023 (0)
19.09.2023
Lõuna-Eesti rahvaralli 16.09.23 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
28.04.2024 16:04
Est Rx 1. Etapp Raassilla (0)
14.04.2024 13:09
Tarvastu karikas 2024/3.etapp (0)
31.03.2024 08:00
Kehala karikas 2024. 1.Etapp VIDEO (0)
18.02.2024 20:21
Vidzemes Talvekarikas 2024 (1)
18.02.2024 07:49
Rahvaralli " Koeru talv 24" (0)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia