Kliki siia Kliki siia
Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
www.veoautodevaruosad.com
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
rallifotod.eu
 
 
 
rally.ee
24. aprill 2006 17:03
Tagasi
Trüki lehekülg

Tallinnas peeti pühapäeval Motorexi noortesprint

Kommentaare lisatud: 15

 

  Sorteeritud esimestena: UuemadSorteeri VanemadSorteeri
 
| 1-20 |
 
V16, 25.04.2006 17:41
Elva ASK noored tublid!!!:)

küsimus Silver Kütile, 26.04.2006 10:57
Millisest kohast autospordireeglitest olete leidnud termini "protesti all"?
Kui auto ei vasta tingimustele, siis ta ei võistle või teeb seda ilma tulemuse arvestuseta (kui peakohtunik leiab, et auto ei ole ohtlik).
Kui te ei suuda seda selgitada, siis on võistlejal põhjust esitada avaldus apellatsioonikomisjonile. Soovitan antud sportlasel oma abilistega tõsiselt tutvuda reeglitega ning teha avaldus valmis...

noh?, 26.04.2006 14:59
Hr. Kütt ja kõik "ralliga lähedalt seotud" komentaatorid,

kes sadade kaupa kommivad sellest kui osav või saamatu on Tänak või Rauam jne.
Miks ei ole veel ühtegi viidet või selgitust tõlgendusele "protesti all"?
Palun näidake oma tõelisi teadmisi ning selgitage, miks kiusatakse noorsportlast ning keegi ei võta vaevaks sellele vastu seista.
Või hoidke oma nokk maas ka teiste teemade puhul.

K.J., 26.04.2006 17:26
Arvamus
Protesi all-Kütt:"Oli teada, et kui keegi protestib, siis võistleja kõrvaldatakse." Peaks siis tähendama protesi all jutumärkides!

muki, 26.04.2006 17:30
mina küll ei leia, et Silver Kütt peaks kellegi anonüümse netikisa peale vastama. Mina sain küll teksti lugedes aru, mida tähendas "protesti all" võistlemine. väljendu kuidas tahad, mõte oli ju üheselt selge, et võistleja teadis oma mittevastavusest nõuetele ja pidi sellega leppima.
iseasi on see, kas teh tingimused ikka peavad nii jaburad olema. kiirust ei muuda, ohutusele ei mõju, aga näed, ikka ei kõlba ja tulemust ei saa. ehk ei maksaks siiski igat tähte närida?
ja kui keegi tõepoolest kirjutas selle noormehe vastu protsesti, siis mingu ja häbenegu kusagil nurgas. poiss ju sõitis ja võitis ning kui mingi jubin oli valesti keevitatud, siis oli. MM tiitli peale sõidate või? krt, las poisid sõidavad ja võidavad. kohati tundub, et papadel raja ääres on midagi puudu - alailma mingi sõimlemine vaidlemine käib. nautige sporti, kui ükskord jõuate MM-ile, siis hakake tähte närima.

Mann, 26.04.2006 18:16
kas autospordis on ka reeglid siis selleks et neid rikkuda? ei usu eriti... kui on ikka kirjutatud selgesõnaliselt, milline peab võistlusauto teatud võistlusklassides olema, siis ta peab ka selline olema... muidu pole ju nagu nendel ettekirjutustel erilist mõtet...
ma arvan, et hr. Kütt toimis õigesti..
kusjuures säärane juhtum on juba korra olnud sellel hooajal. seda siis Jaanimäe KV I etapil...

jako, 26.04.2006 21:51
mina küll kohal ei olnud aga....
eelmine aasta hakati seda raiuma et auto peab olema täielikult originaal...kuna mul oli puur ja istmed ja hulgaliselt kleepse ja sumpsi lörin ei tahetud mind enam peale lasta....kas puur teeb auto kiiremaks? või kleepsud teevad?
veel nuriseti selle üle et mul pole lae polstrit...

ma arvan et minagi sõidaks täna veel tänava klassis aga kuna ma puuri välja ei lõiganud enam tänavasse ei saa mis siis et puur autot kiiremaks ei tee....
see on õige ei mingi iste vms. autot kiiremaks ei tee aga kuna nõuded on sellised siis oli kaasvõistlejatel õigus protesteerida...
kui aga jälle võib ilma lae polstrita sõita tänava klassis siis ma tulen järgmine kord ka tänavasse....

...lihtsalt minu arvamus....ärge võtke isiklikult..

:), 26.04.2006 22:12
Elva ASK on ikka mega lahee

anonüüm Mannile ja Mukile, 27.04.2006 09:00
olen jah anonüüm! aga kui te ka ise rõhutate oma kommentaarides reeglite järgimist, siis miks ainult osaliselt?
auospordi reeglites puudub mõiste "protesti all". kui tehniline kontroll lubas auto rajale, siis ta vastas reeglitele; kui ei vastanud , siis ei oleks tohtinud ka startida (vähemalt tulemuse peale mitte).
Kuna võistluste juhendit pole avaldatud, siis on keeruline öelda, kas üritus toimus EAL heakskiidul. Kui jah, siis peaks EAL väga tõsiselt antud võistluste juhiga tegelema. Teie väitel on see juba korduv samalaadne reegliterikkumine.

Mann, 27.04.2006 15:30
...ja selge see, et sellised protestid tulevad vaid siis, kui tegu on poodiumikohtadega...
lõppude lõpuks on ikkagi võistluste korraldajad, kes asjad lõplikult paika panevad ja ma arvan, et kui kellelgi on väga suur probleem sellega, siis peaks konkreetselt kellegi konkreetse poole pöörduma konkreetse küsimusega... pole mõtet siin netis ju tühja karjuda..

Mannile, 27.04.2006 15:44
...pole mõtet jah.
See lugu näitab ilmekalt, et meie sportlased ei ole tegelikult kursis võistlusreeglitega.

hm, 27.04.2006 15:51
Popov lasti sellepärast peale, et tal suur papa

Sulev, 27.04.2006 21:09
See kas sa sõidad originaal istmega asfalti rajal kus on hea pidamine. On ikka suur vahe kas istud originaal istmes loksud seal ringi ja tegeled rohkem enda paigal hoidmisega kui sõitmisega, või paned korraliku külgtoega istme ja traksid muutub sõit kohe kindlasti kiiremaks. Nii et need kes räägivad, et iste ei muuda on vale jutt täiesti. Kui on tehtud reeglid siis kehtivad need kõigi kohta, et nagu asi võrdsem oleks.

Hardi, 28.04.2006 11:23
Tegelikult peaksime vaatama asja hoopis sellest küljest, et miks lubas tehniline kontrollija Popovi hoopis peale. Tabasalus oli asi konkreetne, sõitis VIPi ja korras. Kui auto ei kuulu konkreetsesse klassi, siis tuleb teha kindel otsus juba enne võistlust. Kõik algab juba tehnilisest kontrollist.
Ses suhtes on eelkõnelejal õigus, et istmed ja puur annavad sõidule juurde - julgus, jäikus ja auto tunnetus kah...
Alustame niisiis tehnilise kontrolli poole pealt!

to:hardi, 28.04.2006 22:49
kui sul kerge aim oleks reeglitest siis sa peaksid teadma et tehniline kontroll ei otsusta milline auto pääseb võistlema milline mitte,välja arvatud juhul kui puudus on elu-või liiklusohtlik.Ülejäänud juhtudel otsustab seda ainult ja ainult võistluste juht lähtudes ten.kontrolli ettekandest...

 

| 1-20 |
Artikli juurde
24.04.2024
Rahvasprint sõidetakse Valge Daami ralli kiiruskatsel
Artikli juurde
22.04.2024
Mārtiņš Sesks stardib Ford Puma Rally1 autoga kahel MM-etapil
Artikli juurde
23.04.2024
Romet Jürgenson jõudis juunioride MM-sarjas etapivõiduni
Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
26.10.2023
Tootmiskombinaat Vihur (0)
09.10.2023
Saaremaa ralli 2023 (0)
19.09.2023
Lõuna-Eesti rahvaralli 16.09.23 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
28.04.2024 16:04
Est Rx 1. Etapp Raassilla (0)
14.04.2024 13:09
Tarvastu karikas 2024/3.etapp (0)
31.03.2024 08:00
Kehala karikas 2024. 1.Etapp VIDEO (0)
18.02.2024 20:21
Vidzemes Talvekarikas 2024 (1)
18.02.2024 07:49
Rahvaralli " Koeru talv 24" (0)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia