Kliki siia Kliki siia
Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
www.veoautodevaruosad.com
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
rallifotod.eu
 
 
 
rally.ee
20. mai 2006 23:30
Tagasi
Trüki lehekülg

Valitsev krossimeister Karuse võitis avaetapi Taalis

Kommentaare lisatud: 27

 

  Sorteeritud esimestena: UuemadSorteeri VanemadSorteeri
 
| 1-20 | 21-40 |
 
aivar, 24.05.2006 22:14
piiramatu laristamine autospordis on end õigustanud vaid ehk vormel 1-s, kuigi ka seal üritatakse kulusid kokku hoida. miks WRC hinge vaagub? või võtame teemakohasema: Euroopa meistrikad sõiduautokrossis. autod maksavad seal juba rohkem kui WRC-d ja tegijaid ning kõiki etappe kaasa sõitvaid mehi on ka alla kümne - 4-5 vene tatarlasest naftamiljonäri, üks heas mõttes hull lätlane ja paar lääneeurooplast. kusjuures aasta aastalt jääb konkurentsis püsivaid mehi vähemaks.
Venemaal üritati 5-6 aastat tagasi juurutada veokate vabaklassi. nende õnneks eraldi klassina, mitte absoluutarvestuses ZIL-idega, mille juppidest need vabaklassi monstrumid kokku pandi. alguses olid kõik suure hurraaga poolt - vot nüüd alles läheb võidusõiduks - kuid lõpuks tuli selliseid autosid rajale vist vaid 3. kütsid jah kõigile ülejäänuile ringi sisse (omaette starti polnud neile ju mõtet teha), aga peagi läks meestel endilgi igavaks. publikul oli juba ammu enne seda igav - tema tahab konkurentsi!
see on igal alal nii. käisin Rakveres BIG kergejõustikku vaatamas. ja haigutasin: Värnik virutas oma oda 84 peale, Mätas 79 kanti ja ülejäänud viskasid 60 meetri joonele täpsust. polnud ei konkurentsi, ei pinget (vähemalt minu jaoks mitte). samas oli päris põnev vaadata meeste 800 meetri jooksu - taadid lippasid umbes Eesti kõigi aegade edetabeli 50ndaid aegu, aga selle eest oli finisis 4 meest rinnutsi.

Okivonsuur, 24.05.2006 22:22
Vot selline uudis siis autosport.ee lehepealt,et saigi teoks see millest Taalis hommiku juba räägiti.

Eesti rallikrossi meistrivõistluste 2. etapp toimub Lätis 24.05.2006

Seoses 17. juunil toimuma pidanud Elva rallikrossi ära jäämisele, otsustas 24. mail koos käinud Eesti Rallikrossi Komitee erakorraline koosolek, et Eesti rallikrossi meistrivõistluste teine etapp toimub Lätis, Valmieras 10. juunil.

Täpsem info lähiaja

Priit, 24.05.2006 22:54
oli suhteliselt odav klass ERK standard, aga mis sai, lasti rehv vabaks.põhjendus oli vist, et kiired vennad ei taha ´´tänavapastlaga´´ sõita.aga point selles et mingisuguse nn.´´tänavapastla´´j&... ikka auto alla muretseda, kuid kallist michelini jõuavad osta vähesed ja need vähesed sõitsid ka kohe eest ära ja seega kadus huvi nendel kes ei jõudnud michelini(või mõnd muud sportrehvi)osta ja saigi see klass peaaegu et otsa.kuigi jah taalis oli seal suhtelielt palju osavõtjaid, eks näis mis järgmistel etappidel saab, kui ie ole superkrossi järgmine päev.

Okivonsuur, 24.05.2006 23:25
Ohutusest nüüd küll ei tohiks järele anda.Ega see ohutus nüüd nii kallis ka ei ole ja pealegi on see pikaajaline investeering.Kalliks ajavad asja igasugu spetsaal asjad ja vidinad ning mootori arendus.Neid asju tehnilite tingimustega paika pannes tuleb asi odavam.Pealegi pole autosporti kunagi odavaks hobiks peetud.Ja praegu ongi ju võimalus antud odavamalt sõita ERK Standard klassis ning Superkrossi karikasarjas.ERK klass:igal alal on tõususi ja mõõnasi.Leiab keegi raha palun sõida kallimat klassi.Vähemalt on võimalusi aga kas ka konkurentsi see on omaette küsimus.Kui hakkab igav on alati valiku võimalusi kas tulla tagasi odavamasse klassi või leida veel rohkem raha ja minna Euroopasse sõitma.Aivar sa ütled et Euroopa autokrossi meistrivõistlusi sõidab vähe võistlejaid,kuid see ongi juba tipp ja tippus olijaid on alati vähem ,eriti kui see tipp on ka lõhestunud,autokrossi ja rallikrossi vahel.Lisada sellele autokrossi 10 mehele juurde teine samapalju rallikrossi poole pealt pluss need kes sõidavad üksikuid etappe saaks juba päris suure hulga võistlejaid kokku.
Lisaks euroopas sõitmine on omaette teema.Pikad vahemaad,võistlustele edasi-tagasi sõitmine võtab ka 3-4 päeva enam ei käi ainult nädalavahetusega ära,pead leidma vastava töö koha kust saad ära olla, või siis tõesti mingi rikkur olema.

H, 25.05.2006 10:40
Okivonsuur on asja olemuse täpselt ära tabanud: meil on võrreldes rahvaarvuga siiski normaalne hulk sõitjaid. Meist mitu korda suuremate riikide meistrikatel sõidab umbes samapalju sõitjaid kui meil.Mis puudutab võistlusklasse, siis on samuti kõik õieti kirjas.Lühidalt: paremini saab alati aga hetkel on vast siiski kõige suurem puudus uutest radadest. Ei maksa siiski unustada, et üle oma varju hüppamine pole kellelgi veel õnnestunud ja kes tahab, leiab võimaluse ka praegu sõitmiseks. Liiga palju on tühja loba ja kaagutamist ning liiga vähe on arusaamist, austust kaasvõistlejate ja kehtestatud reeglite vastu. Kuhugi on kadunud distsipliin, mis varem oli spordi lahutamatu osa, kuid see on vist seotud meie ühiskonnas tervikuna toimuvate protsessidega.

ahx, 25.05.2006 14:09
Äkki peaks siiski mõtlema autokrossi reeglite peale. Neid radasid on Eestis rohkem, mis sõita kannataksid, asfaldi panek ikka väga kallis lõbu.

Võidusõitja., 25.05.2006 23:47
Ja ja juba lähme uutele jahimaadele Lätti .Õige mõte erk juhtkonnalt.

 

| 1-20 | 21-40 |
Artikli juurde
24.04.2024
Rahvasprint sõidetakse Valge Daami ralli kiiruskatsel
Artikli juurde
22.04.2024
Mārtiņš Sesks stardib Ford Puma Rally1 autoga kahel MM-etapil
Artikli juurde
23.04.2024
Romet Jürgenson jõudis juunioride MM-sarjas etapivõiduni
Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
26.10.2023
Tootmiskombinaat Vihur (0)
09.10.2023
Saaremaa ralli 2023 (0)
19.09.2023
Lõuna-Eesti rahvaralli 16.09.23 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
28.04.2024 16:04
Est Rx 1. Etapp Raassilla (0)
14.04.2024 13:09
Tarvastu karikas 2024/3.etapp (0)
31.03.2024 08:00
Kehala karikas 2024. 1.Etapp VIDEO (0)
18.02.2024 20:21
Vidzemes Talvekarikas 2024 (1)
18.02.2024 07:49
Rahvaralli " Koeru talv 24" (0)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia