Kliki siia Kliki siia
Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
www.veoautodevaruosad.com
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
rallifotod.eu
 
 
 
rally.ee
03. mai 2003 4:07
Tagasi
Trüki lehekülg

Vaimõisa ja Kivitammi katsed on raskeimad

Kommentaare lisatud: 51

 

  Sorteeritud esimestena: UuemadSorteeri VanemadSorteeri
 
| 1-20 | 21-40 | 41-60 |
 
tulevane, 04.05.2003 17:57
Ma olen selles täiesti kindel, et Möldril on kogemust rohkem kui mul aga... kogemus üksi ei sõida kuhugi. Kõik kellega ma rääkinud olen on öelnud, et rallisõit on tugev koostöö juhi ja kaardilugeja vahel. Samuti mängivad väga olulist rolli regulatsioonid ja seadused. Vunn on minu meelest nii vana mees küll, et seda kõike teada ja nagu "laibakomisjoni" esimees ütles:"kõige tähtsam on see, et kaardilugeja ei lase juhil põlema minna". Minu kogemus on kindlasti nullilähedane ja oma vitsad saan ma nii või teisiti aga see ei tee olukorda paremaks. Minu arvamuseks jääb see, et kui see nulli sõitmine nii tähtis toiming on siis las teevad seda ka vastavad inimesed. Kogu aeg räägitakse, et nullil on nii palju tähtsaid kohustusi ja siis järsku tõmmatakse vesi peale. Raskelt hea imidzi saavad eesti rallid endale. Lihtsalt ükskord tuleb välja, et nn. kuulsate isade lapsed on ka ikka täiesti tavalised inimesed ja nendelegi kehtivad kõik seadused, kaasa arvatud füüsikaseadused. Ja kui nulli rooliks "natuke hulluks lähed" siis peaks võib olla mõne teise ala valima, male näiteks.

Mizz, 04.05.2003 18:15
Möldril ja kogemus .. nu jahh ..kui nii arvata siis ülejäänud piloodid on eestis ikka juba üli-mega-supper kogenud:P .. olen näinud kuda mölder sõidab ja kuda ta asja suhtub.. kõrvalt vaadates tundub et tead nagu see autosport eriti ei huvita..et ta pole asjaga hinge juures ..aga kuna sunnitakse, eks ma siis võin ju sõita kahh .. aga minu arvamus on endine.. ta ei oska sõita ja mingist kogemusest ei saa siin juttugi olla .

tulevane, 04.05.2003 18:45
Ausalt öeldes olin ma lihtsalt viisakas kui ma pakkusin, et Möldril peaks ju kogemust olema. Ausalt öelda ei kujuta ette, ei tunne inimest. Ühe korra olen näinud. Tahan lihtsalt asja mõtet rõhutada. Minu arust pole ralli see koht kus silm kinni pigistada ja lasta kas siis kuulsusel, rahakotil või jumal teab millel otsustada. Minu arust on see asi üldse natuke naljakaks läinud: alla Evo 6 ei sobigi nagu rajale tulla. Kui ütled , et sõidad sigulliga siis muijatakse ja tehakse juttu ilmast. Ralli mõte kipub nagu kaduma minema ja asjast hakkab tekkima edevuse paraad. Tehniline areng on loomulikult teretulnud aga see peab käima käsikäes ikka kogemustega. Vaadake meie sõpru soomlasi: kohapeal on 200 meest kes on sama haiged nagu Jalava ja keegi ei anna alla, mis sest et kõik Starletitega sõidavad. Selline suhtumine on tõesti imetlusväärne. Mina austan jalutut soome rallisõitjat tuhat korda kõrgemalt kui mõnda eesti "nolki" kes mõtleb, et tema ongi jumala kingitus Eesti ralliteedele ja rallindusele. Selle tehnika kohapealt sobiks vanasõna, et käige enne Nuustakul ära kui kaugemale ronite.

to tulevane, 04.05.2003 18:49
On nuustakul mõni hea rada või? :D

tulevane, 04.05.2003 19:17
Sa said aru küll mida ma mõtlesin. Kui vaadata positsioone rallidel siis on kõvad vennad kõva tehnikaga siis tulevad kõvad vennad vana tehnikaga ja siis on lahjad vennad kõva tehnikaga. Vaata kui paljud N-id saavad Zigullidelt lutti. Jällegi ärme ole ülekohtused nende vastu aga Zigullivennad on ju tegijad. Ja muide lugedes siit paljusid kommentaare siis saab selgeks tõsiasi, et kõige kõvemad rallisõitjad on alati raja ääres.

Konku, 04.05.2003 19:19
Minu mõttelaad kattub näiteks 100 %-selt tulevasega.

Kai, 04.05.2003 19:20
Mul ei jõua kohale kuidas saab üks inimene nii kade olla.Mulle tundub ,et sa Mizz ei ole kaua majast välja saanud.Mine vaata mis Tallinnas toimub,seal palju uut ehitatud ja otsi endale elu!

®, 04.05.2003 19:30
to mizz! Kui sa arvad et mölder ei oska sõita, kogemus puudub ja ainult hea auto abil jõuab edasi, siis võib-olla räägiksid iseendast, et kes sa oled ja kõike tead/kommenteerid???

To R, 04.05.2003 19:44
Mizzile pane... punktid vahele... muidu ta ei saa aru... paneb lause rõhud valele... kohale...ja emakeele krammatika... tahab ka kõvasti barandamist...Ära siis ...oma häält Piritale...anna

Mizz, 04.05.2003 20:09
tore..olen saanud jälle kellegi vihale ajada ..see mulle meeldib .. kui veel Mölder ka sellest paremini sõitma hakkaks oleks tore :P:P

t, 04.05.2003 20:27
to r
krammatika on tõesti õige.

tulevane, 04.05.2003 20:30
Trenni oleks rohkem vaja teha ja mul oleks selle kohapealt ka üks ettepanek: nimelt teha sellised üritused nagu rallisprint aga koos korraliku rajaga tutvumisega ja trenniga. Tänapäeval on asi juba nii kaugele läinud, et enam ei tohi rajaga enne sõitu tutvudagi. Koos autoga vähemalt mitte. Sõidetakse kolm sõitu ja kogu pull. Võiks olla kohe selline pikem ja kompaktsem üritus kus sõitjad tulevad mõni laupäeva hommikul kohale ja hakkavad andma. Ajad fikseeritakse jne. Ei ole kohustus hullu panna aga kellel on soov siis palun väga. Kiirabid ja tuletõrjed on kohal ja ma olen 100% kindel et ka pealtvaatajatest ei tule puudust. Sellist üritust oleks palju nauditavam vaadata kui kuiva sprinti, kus ei ole mingisugust trenni võimalust. Selline üritus toimub loomulikult kinnisel alal või alal mida ei ümbritse puud, seinad, postid ja muud sellised objektid. Kogu aeg kõik räägivad, et trenni on väga raske teha aga keegi sellist nn. "treeninglaagrit" ei taha korraldada. Loomulikult on võistluses sees ka väike kunstiline element ja jagatakse lõpus auhindu. Sponsorid võiks ju kütust ja muud nänni jagada. Pealtvaatajaid oleks nagu muda ja selle klotsiga võiks jumal teab mida teha. Hakkajamad mehed võtke sabast kinni ja tehke ära. Ise ehitan ka ralliautot ja oleksin väga sellisest asjast huvitatud. Kogenumad mehed jagavad noorematele soovitusi ja näpunäiteid jne. Asi oleks korraldamist väärt.

urueesel, 04.05.2003 20:40
to tulevane
A mis autot ehitad? Ladat, ma loodan... Mul ka sama mõte ja tegevus teoksil...

tulevane, 04.05.2003 20:50
Zigulid ehitan jah koos kaardilugejaga. Auto hakkab juba ilmet võtma aga starti lähme alles Paides, enne ei jõua kokku seda asja vist. Auto ise ei olegi kallis valmis teha aga varustus maksab korralikult. Eelmine aasta tegime ikka trenni ka aga see lõppes Saaremaal ühes taluhoovis nii et siiamaani on jälle garaazis oldud. Rallipisik on ikka kõvasti sees ja ega me ennem alla ei anna kui tahtmine käes on. Nüüd on juba rohkem kui pool maad tuldud ja järele jätta oleks mõttetu. Raja ääres seista ei saa: tekib selline kole tahtmine sõita. Rajast oleme legende kirjutanud alates Talverallist ja asi läheb kogu aeg paremaks ja mida paremaks läheb seda suuremaks läheb vajadus adrenaliini järele. See on ikka nagu haigus.

urueesel, 04.05.2003 20:54
VFTS või Samara?

tulevane, 04.05.2003 21:01
auto on 01 kere peale ehitatud. Hakkame olema ainukesed vanakooli mehed vist. Edasi käib nii kõvasti et karju appi kuigi mootor on peaaegu tavaline. Ma ütlen meelega peaaegu kuna üks mootor mis on Harju Kekist läbi käinud ei ole enam tavaline päriselt. Mootor oli Laipaigu hoolitseva käe all ja kõik mis me teame oleme temalt teada saanud. Kaardilugeja vend mul luges kunagi Laipaigule kaarti ja nii see alguse sai. Masinas on meeletult potensiaali kui ainult ise mees oleks ja sõiduga hakkama saaks.

Tan, 04.05.2003 21:06
miks kohe ralliga alustad, kas poleks natuke odavam ja kasulikum sprinti ja krossi sõita.
Pole hullu mul ka 01 (ainult krossi oma).

konku, 04.05.2003 21:20
Mina näiteks üritan igal palgapäeval Samarat ehitada. Ja harjutan kätt rahvarallis, mingi kogemuse isegi saab.

tulevane, 04.05.2003 21:51
Eks me söitsime kah eelmine aasta igamehe rallisprinti aga see pole ikka nagu see. Tead krossi ja muud sellist ei tömba kohe söitma. Tahaks ikka suuri kiiruseid ja pönevust kui puud mööda lendavad. Ei oskagi otse öelda mis see on mis rallis tömbab aga ma olen tahtnud seda teha juba lapsest peale. Rallis on midagi mis mujal puudu. Ja mina mötlen ka täpselt seda, et ei pea ju olema kallist autot et rallit söita. Vene tehnika pakub ka konkurentsi nii et jätkub. Laguneb vöib olla rohkem aga see on paratamatus ja ei saa just öelda et lääne tehnika ei laguneks. Vaata et see läheb veel rohkem laiali kui vene tehnika. Ziguli on hea lollikindel ja lihtne - kui midagi juhtub siis jöuab suht palju tehnilises ära teha. ja auto ehitamisel pole midagi üle möistuse ega jöu käivat. Üle rahakoti käib mönikord küll.

esmane, 04.05.2003 22:29
to tulevane

võiks vähe arutada seda asja, tehniline, igasuguste juppide hinnad jne, aga kuskil foorumis või äkki msn-is kui aega on??

 

| 1-20 | 21-40 | 41-60 |
Artikli juurde
29.04.2024
Eesti rallikrossisõitjad saavutasid Eesti ja Balti sarja avaetapil viis esikohta
Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
26.10.2023
Tootmiskombinaat Vihur (0)
09.10.2023
Saaremaa ralli 2023 (0)
19.09.2023
Lõuna-Eesti rahvaralli 16.09.23 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
28.04.2024 16:04
Est Rx 1. Etapp Raassilla (0)
14.04.2024 13:09
Tarvastu karikas 2024/3.etapp (0)
31.03.2024 08:00
Kehala karikas 2024. 1.Etapp VIDEO (0)
18.02.2024 20:21
Vidzemes Talvekarikas 2024 (1)
18.02.2024 07:49
Rahvaralli " Koeru talv 24" (0)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia