Kliki siia Kliki siia
Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
www.veoautodevaruosad.com
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
rallifotod.eu
 
 
 
Rando Aav
06. november 2009 22:52
Tagasi
Trüki lehekülg

Rahvaspordi komitee asub reegleid karmistama

Kommentaare lisatud: 83

 

  Sorteeritud esimestena: UuemadSorteeri VanemadSorteeri
 
| 1-20 | 21-40 | 41-60 | 61-80 | 81-100 |
 
viplala666, 08.11.2009 18:56
samurai idee on väga hea. Sellist idiootsust pole ikka tükk aega näinud kus väga hästi toimivat süsteemi hakatakse ümber n.ssima.

samurai, 08.11.2009 18:42
Kahju, tõesti kahju kui rahvaspordist saab nüüd kurikaralli.

NB: RAHVASPORTLASED TEEN ETTEPANEKU, ET SAAREMAAL PANEME ANTENNI VÕI PEEGLI KÜLGE MUSTA LIPU MÄLESTAMAKS RAHVARALLISID MIS OLID RAHVARALLID. Andke siis teada siia komentaari lisades.

PriitV, 08.11.2009 18:16
Nonii, olemegi päral! Ma tõesti ei viitsi enam otsida omaenda sõnavõtte kaugete aastate tagant aga jällegi oli mul 100% õigus!
Vabandage, kui seesama ajuvaba kaader veel kaua EALis tegutseb (kipub käima KOGU liidu seltskonna kohta, mõnede eranditega), võib varsti tehnikaspordiga Eestis üldse hüvasti jätta. See ajupeetusega kaader rahvaspordi alakomiteest on teinud kõik risti vastupidi sellele, mida oleks PIDANUD tegema KOHE peale "legendaarset" Tartu öist kiilakarallit, kus tõesti mindi üle piiri ja katsed jäeti ära. Aga kus Sa sellega, ei hakka nimesid nimetama, kes siis kõik need kõige kõvemad vingujad olid. Üks neist oli ka Teele Sepp, kõva kaardilugeja, naerukoht:D

Siis tuligi esimene "kärbe", Eriti Tarkade Lollpeade silmaga naastukaalumine Koerus, plastdetailide vaatlus tehnilises jms puhas pask. Olen ka põhjalikult neid ägedaid "tehnilis tingimusi" lahanud...
Aastaks 2010 oleme siis kohal. Ja järjekordselt olen ma sunnitud ahastuses paluma: lugupeetamatu alakomitee, PALUN ärge tegelege asjaga, milleks teil puudub igasugune vaimne võimekus! Minge rookige linnas lund vms, tehnika(auto)spordiga ja selle mõistusliku juhtimsiega ei seo teie amööbset vegeteerimist küll mitte miski.

alar, 08.11.2009 17:59
Olles ise sõitnud rahvarallit, II liigat ja autorallit, võin öelda, et rahalises mõttes läheb autoralli (II liiga) umbes 4 korda kallimaks, kui seda on rahvaralli. Nimetan mõned asjad, mida oli vaja soetada, kuna tahtsin nn. pärisrallit sõitma hakata: garaaz, varsutus, kiiver, uus ja hulga kallim auto, hunnikuga rehve/velgi... Lisaks on ralliauto hooldamine kordi kulukam. Numbritena välja tuues: rahvaralli 5k kuus - autoralli 20 k kuus. Seega, minu järeldusena, ei ole II liigasse üleminek üldse odav.

Mann, 08.11.2009 16:58
to Autopilot.
Sellises formaadis võistlus on juba olemas ja selle nimi on noorteralli. Aeglasemaks tehtud kui sportralli ja kiirem kui rahvaralli.
Minule meeldis see idee, mis Sa käisid välja foorumis, et panna originaalautodele sisse puur, istmed ja rihmad ning sellega muudatused lõppeksid. Asjal oleks jumet, kui selliste autodega sõitjad koondataks II liigasse ja võistlused peetaks kahasse noorteralli etappidega. Samas võiks ju sellisel juhul II liiga sportralli võistlustelt üldse ära kaotada. (Ma ei ole päris täpselt sellest aru saanud, kas II liiga on mõeldud selleks, et sõitjad saaks mingi kogemuse enne kui sportrallisse lastaks või on asi kiiruses, et pead mingis teatud tempos suutma sõita.)
Aga see on juba teine jutt ning ei aita kuidagi kaasa rahvaralli püsima jäämisele...

Autopilot, 08.11.2009 16:16
Minu arust II liiga ei tööta, kuna see eeldab, et leiad grupi abilisi, kes näiteks loobuvad ise suure ralli vaatamisest, et sind seal services sajandana oodata.

Minu arust võiks:
A. II liiga (e-rühm) ja nö "III liiga" (rahvasprindi autod aga puuriga ja toolide ja vöödega) kokku panna:

B: Rallid sportrallist eraldi, ühepäevased 2x3, või 3x2 katset, et kokku näiteks 30 ss km. See siis asendaks siis tänased rahvarallid. Katsed veidi kiiremad kui täna rahvaspordis aga aeglasemad kui sportrallis.

C: Selline formaat kokku leppida juba 2009, et see algaks 2011. See annaks aega oma rahvaralliautodele puur ehitada.

D: "Kurikaralli" jääks siis tõesti sõiduosavuse harrastajatele.

Ladavfts1, 08.11.2009 16:06
Vabanda nuhk kuid sinu arusaam on ikka täiega puus. Kas rahvasport sinu jaoks on ainult kurikad ja lillejoonistud siis on asi rallist kaugel seda saaks siis nimetada perepäevaks või mida iganes aga rallist on asi ikka väga kaugel!! Eks ootame 2010aasta ära ja vaatame mis saab kuid siit peaks nende kommentaaride seast leidma mida rahvasportlased ise arvavad kes nad on kas kurikasõitjad või või rahvaralli sõitjad

Lp Janno.P

Tarmop, 08.11.2009 14:41
Jah,aga kas nuhk seda arvestas,et kõikidel inimestel ei ole spori jaoks eraldi auto ja sama autoga tehakse ka igapäevasõite? Lisaks ei ole alati võimalik näiteks kortermaja elanikul rallikat ukse ees hoida(pole kõige keerulisemalt ärandatav auto).Lisaks on teises liigas auto amortisatsioon tunduvalt suurem,kui rahvarallil.Rääkimata rehvidest ja osavõtu tasust.Vaadates sisekaameraid erinevatelt rahvarallidelt tänavusest hooajast ei saa küll öelda,et ohtlikum oleks,kui Tallinn-Tartu maantee.

nuhk, 08.11.2009 14:16
...harjuge sellega ära!
Kellel on konkreetseid ettepanekuid, siis on avalikult saadaval kõikide komiteeliikmete kontaktid - palun edastake oma ideesid ja mõtteid - kuid kirjalikult, oma nime all ning reaalseid!

nuhk, 08.11.2009 14:13
Mina arvan seda, et enne, kui hakata kedagi taga kiruma ja mingeid järeldusi tegema, oodake ära ka ametlik seisukoht asjadest. Kindlasti ei tasu teha ennetavaid järeldusi ainult selle artikli põhjal, kus on kokku võetud seigad alakomitee koosistumisest ning otsitud välja lõigud ja mõtted, mis siin paksu pahameelt tekitavad...
Teisalt uskuge või mitte, nö. II liiga ei ole sugugi nii kulukas, kui paljud arvavad. Pigem odavam, kui nühkida aasta läbi kõik sprindid ja rahvarallid. Täna müüakse vägagi häid autosid olematute hindadega (võistlusvalmi auto saab juba ca 50000 eeki eest) versus tavaline CRX, mis samas hinnaklassis. Ka varustust ei pea uut osta, saab väga hea hinnaga kasutatudki. Seega soovitan asju uurida, enne kui järeldusi teha. II liiga ongi selleks, et nö rallit sõita, rahvaralli eesmärk ei ole ralli sõitmine vaid rahvaralli ongi rahvaspordiüritus, mitte kamp enesetapjaid plekkpurkidega metsavahel. Vigursõit, slaalom, kardirajad, ohutud kiiruslikud katsed jne. Paljud teist ajavad taga stenogarmmi - küsiks nii, et palju üldse teavad, mis asi on stenogramm?
Samuti on hea lugeda kommentaaridest, et teatakse detailideni, kuidas EAL raha otsib ja teenib ning kuidas kõik valesti on - kes on keelanud tulla ja teha ametlikult oma ettepanekud, mis on läbimõeldud ning paberil - mitte keegi! Kirutakse tehnilist, näidatakse näpuga kaasvõistlejate peale ja öeldakse, et kellel on keelatud blokk, kellel nukkvõll - olete mehed rääkima, ka selle jaoks on olemas omad reeglid, kuidas esitada proteste jne! Ainult suur jutt igas asjas...
Seega soovitan ära oodata ametliku idee järgmise aasta tegemiste kohta, teha konkreetsed ja mõistlikud ettepanekud, mitte niisama tühja mulli puhuda foorumis! Rahvaralli ei ole sportralli, harj

Tarmop, 08.11.2009 12:44
Tegelikult ei ole sellise traditsiooni taaseulustamisel tõesti midagi viga,kuid see võiks lisanduda olemasolevale rahvaspordile,mis võiks siiski samamoodi edasi toimida.Vigursõit õpetaks lisaks suurtel kiirustel auto valitsemisele ka paremini gabariite tundma.Eriti tulevastele ja miks ka mitte praegustele roolikeerajatele tänavaliikluses.

vvallo, 08.11.2009 12:36
"hobikorras autospordiga tegelejail on sõidu harjutamine avalikuks liikluseks suletud ja kinnisel territooriumil keelatud."
??? Eriti hea pirn.

Liiga drastiline ikka see nüüd, niigi tõmmati shikaanidega kiirust kõvasti alla, pange siis veel neid juurde, või pannakse rahvasportlased tõesti turvahälli tagasi mängima. Liivakastis liiga ohtlik.

Selle aasta Saaremaa RR lõpetab siis hooaja ja üldse RahvaRalli... peaks vist pärja ka tellima.

olaaf, 08.11.2009 11:34
Murelikuks teeb see, et sellise teguviisiga suureneb illegaalsete võistluste ja tänavakihutajate hulk kindlasti!

Sellel võistlusaastal oli kõige ohtlikum asi mitte rada nagu komitee arvab vaid nende "katsetused" legendiga - ja seletus, et puudulik legend hoiab kiirusi madalamal on pigem naiivne kui realistlik. Pigem riskitakse igas kurvis palju rohkem "kui kirjas pole -järelikult pole ohtlik".
Tulevases formaadis ma ennast võistlejana ei näe, vigur- ja täpsus- ja ökonoomsussõidud on
kindlasti komitee jaoks ammendamatu rõõmu allikad - kuid see pole kuskilt otsast see rahvaRALLI millest me 2007 aastal osa võtma hakkasime.
2 liiga hulgas võistlemine ei tule tehniliste tingimuste ja kulukuse kohapealt ilmselt väga paljudele võistlejatele isegi mõttesse!

Komisjon peaks leppima reaalsusega, et motosport ongi ohtlik ala - ning iga võistleja lepib juba stardis sellega, et rallis jookseb ikka mõni puu üle tee või mõni kraav autoalt läbi.

Saaremaal langetagem siis pead rahvaralli mälestuseks!

Seli/Seli /Reinaas

motsu, 08.11.2009 11:20
Ühest küljest on muidugi väga kahju, kui rahvarallide kiiruslik iseloom ära kaob. Teisest küljest aga oleks korvamatult kahju, kui juhtuks traagiline õnnetus. Et see paraku on võimalik, on juba tulnud teadmiseks võtta, Lätis on rahvarallile minek jäänud viimaseks nii juhile kui pealtvaatajale. Mõistlik õpib sellest ja ei pea ära ootama õnnetuse ärajuhtumist oma hoovis. Selles plaanis on muutuste eestvedajate motiivid täiesti mõistetavad. Igal medalil on kaks poolt, kui räägime, siis mõlemast.

tafka10, 08.11.2009 04:21
Kurb uudis.Lootsin uuest hooajast korrastatud autoga ja uue hooga sõitma tulla, aga sellises formaadis kindlasti mitte.Adrenaliin, pinge ja mõningane risk on siiski autospordi peamiseks võluks ja ilma selleta on asi lihtsalt igav.Jään ootama edasisi uudiseid rahvaspordi saatuse kohta.

Taavi Riit

Ladavfts1, 07.11.2009 22:48
Oot millise koha pealt arvi see nüüd ohutum on katused seal isegi lihtsamad tulema! Samas ei tee see ka asja odavamaks ,kuna siis veel suurem rõhk vedrustusel ja samas peab ka mootor hea olema, nii et need asjad mida siin ettekäändeks tuuakse on puhas vale. Mul pole sellise ala vastu midagi kuid rahvaralli sellega asendada oleks puhas lollus ja mõistuse vastane!

Lp Janno.P

ermo76, 07.11.2009 22:22
Huvitav on see,et käimas on tõsine arutelu ehk ka vaidlus aga sooviks ka mõne tähtsama tegelase kommentaare näha siin,et miks ja kuidas.tänan tähelepnu eest.
Ermo tamm

ermo76, 07.11.2009 22:15
Adrenaliin.Meenutame koolisügist 2008 kus tuli sõita lilleõit vasalemma poe parklas,väikese mitsu coltiga oli tõsine tegemine,et see ära sõita kuna plats oli vägagi kitsas ja ruumi polnud ja ka kiirust polnud et natukenegi mingeid trikke teha keeramiseks.Mis adrenaliin see ka on?Lepime nii kokku,et lollustega tegeleme omaette metsas ja rallil ikka sõidame mitte ei mängi debiile.Kui mitmel rallil on kasutatud teeäärset ala,et teha väikeseid jõnkse kiiruse allhoidmiseks?Vägig mitmel.Meelde tuleb eelmine saaremaa ja selleaast kesk-eesti kindlasti ja haapsalu ja neid on veel.Nendega on igati hakkama saadud nüüd siis äkki on probleem.Millegipärast ei taha paljud kommentaariad oma nimesid kirjapanna,miks?kas kardate?Mida või keda?Vaadake seda teema arendust valdavenamus siiski lisab oma nimed.
Parimat:Ermo Tamm

Jaanis1992, 07.11.2009 22:10
karlmust ma olen igatipidi sinuga nõus , kui rahvarallidel on 10katset ja mingi 1katse on vigursõit siis to ei ole nii hull , aga no mingi järjest torbikute vahel lasta nagu segane noo see ei paku eriti pinget ;(

karlmust, 07.11.2009 22:03
arvi... Ma ei saa küll aru mis sellel esimesel viga on... Väga ok ju... Kui sinu adrenaliin nii kiiresti vallandub siis hmm... on hästi aga minul näiteks lihtsalt platsi peal slaalomi sõitmine meenutab pigem autokooli kui tõmbab adrenaliini käima...

Andke andeks aga see on naljategemine...

 

| 1-20 | 21-40 | 41-60 | 61-80 | 81-100 |
Artikli juurde
24.04.2024
Rahvasprint sõidetakse Valge Daami ralli kiiruskatsel
Artikli juurde
22.04.2024
Mārtiņš Sesks stardib Ford Puma Rally1 autoga kahel MM-etapil
Artikli juurde
23.04.2024
Romet Jürgenson jõudis juunioride MM-sarjas etapivõiduni
Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
26.10.2023
Tootmiskombinaat Vihur (0)
09.10.2023
Saaremaa ralli 2023 (0)
19.09.2023
Lõuna-Eesti rahvaralli 16.09.23 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
28.04.2024 16:04
Est Rx 1. Etapp Raassilla (0)
14.04.2024 13:09
Tarvastu karikas 2024/3.etapp (0)
31.03.2024 08:00
Kehala karikas 2024. 1.Etapp VIDEO (0)
18.02.2024 20:21
Vidzemes Talvekarikas 2024 (1)
18.02.2024 07:49
Rahvaralli " Koeru talv 24" (0)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia