Kliki siia Kliki siia
Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
www.veoautodevaruosad.com
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
rallifotod.eu
 
 
 
rally.ee
27. juuli 2003 22:17
Tagasi
Trüki lehekülg

Priit Saluri: Niimoodi mõnitada pole vaja

Kommentaare lisatud: 71

 

  Sorteeritud esimestena: UuemadSorteeri VanemadSorteeri
 
| 1-20 | 21-40 | 41-60 | 61-80 |
 
kutt, 28.07.2003 13:54
to aivar

no loomulikult võib mingi impreza või evo arendada suuremat tippkiirus kui mõni lollikindel ERK klassi auto, aga kui sellise kiiruse pealt peaks tõesti juhtuma midagi kummas sa siis enne istuks kas mõnes evos või hoopsi krossiautos. Aga point ikka selles et täna jäävad veel radadel peale krossiautod mitte "rahvaralli" omad ja tegelt peabki asi nii olema. Aga tundub tõesti et rahvarallimehed on lihtsalt nii isaks läinud et varsti on juttujärgi ka eesti n idest kiiremad. ainult andke võimalus.

aivar, 28.07.2003 14:00
to kutt
pean sulle vist pettumuse valmistama:)) kindlasti eelistaks ERK "lollikindlaga" üle katuse või kuhu iganes käia:)) litsentsidega mehed said õige ruttu aru, et eal-i nõudmine istmete ja rihmade osas ikka ilmaasjata ei ole - on nii sõidukate kui ka veokatega mitmeid kordi üle katuste käidud, on 80-90 pealt seisvale masinale sisse uhatud ja juhid pole isegi rihmadest tulnud siniste vorpide üle kurtnud.

123, 28.07.2003 14:11
To: Aivar
Loomulikult võib juhtuda ka 40km/h õnnetus, aga selleks on ka rahvarallil kohal kiirabi. Kuid puuri probleem on tõsine jahh! Nõuda neid ei saa kuna siis ei oleks enam mõtet teha rahvaralliks vaid suureks ralliks autot. Aga samas sõita ka nagu tahaks... ilmselt tuleb leida selline kuldne kesktee ja jätkata samas vaimus!

muhv, 28.07.2003 14:11
mida krt siin iriseda, et kiire ja ohtlik jne. kui rahvaralli tehakse selliseks nagu ta mõni aasta tagasi oli, et vaja platsi peal kettaid ühe toki otsast teise otsa vedada, siis mina igatahes lahkun sellest jamast ja arvan, et paljud peale minu veel. te targutajad ajage silmad punni ja vaadake, kui populaarseks asi on läinud, millal viimati nähti stardis 110 autot nagu suverallil? kui tulevikus ainult slaalomi kangutamiseks läheb ja sprindid on 250 m pikad, siis...bs igatahes.
igatahes tänaval on 10 kordi suurem võimalus ennast puruks sõita kui suletud territooriumil, pealegi toimub kogu üritus omal vastutusel - kui silm ruutus peas sõita ei julge ja kogu aeg 40 ei taha olla, siis osta mosse ja sõida mosseliigat - seal saad näidata, mis puust sõidumees oled. auto süüks on alati asja kerge ajada: küll rehv ei pea, küll pole jõudu jne.
ära tüütab see lalin igal pool kommentaarides. need, kes virisevad koogutagu ka kõik nädalavahetused auto all ja matku autosse kogu oma maine vara, küll siis esikolmikusse ka asja on. ja kui ei taha, siis sõida orienteerumist, seal saad neid täpsuslõike arvutada ja metsa ka vaadata.
ja kui muud ei aita, siis peaks rahvaralli nime ära muutma või mõne uue sarja tegema. minu arvates oleks praegu paras aeg ka eal-l ja kõigil asjaga seotud asjapulkadel hakata järgmisele hooajale mõtlema: mida ja kuidas teha, millised tehnilised tingimused jne, et saaks peale selle hooaja lõppu hakata järgmiseks valmistuma, või kes teab, äkki tuleb üldse auto maha müüa, kui slaalomiks asi läheb.
arvan, et tuleks foorumisse teha teema näiteks "rahvaralli 2004" ja hakata vaatama, mida rahvas arvab ja konkreetseid ettepanekui koguma, ega see kommentaarides targutamine ju ei aita.
Vist tuli pik

muhv, 28.07.2003 14:14
Oi, vist tuli pikk ja segane jutt vale koha peal...

aivar, 28.07.2003 14:15
muhvi jutul on iva sees - just praegu on paras aeg mõelda 2004 aasta hooajale. mitte nii, et poole aasta pealt tingimusi ja reegleid muudetaks

kutt, 28.07.2003 14:16
vaata Aivar ma pooldangi eelkõige ikka seda turvalisust ja selle point ongi see et rahvaralli peaks jääma rahvaspordiks mitte niimoodi arenema nagu ta seda teinud on. Ja veel tean ise ka väga hästi mis tunne on käia ülekatuse või mistahes avariisse sattuda nn õige rallikaga. Aga jah rahvarallis mehed vist ei tea seda ja sellest ka need matsud mis see aasta olnud on. Poleks ju tore rally.ee portaalist lugeda uudist et rahvarallil auto katusele keeranud piloot on raskes seisus haiglas või midagi taolist. Ok olen nõus et rahvasport peab ka olema aga jah asi on ikka natuke kermiks läinud.

123, 28.07.2003 14:25
Arvan e asi on läinud just normaalseks, keegi ei küsi rohkem kui praegu pakutakse... järelikult kõik on rahul peale täpsuslõigu friikide

aivar, 28.07.2003 14:26
koligem siis foorumisse üle

janek, 28.07.2003 14:31
to kutt
kui Sa eelkõige turvalisust pooldad, siis mine päästeametisse tööle.ja kui mure inimeste pärast suur, siis sotsiaalametisse. iga mats ehitab oma autot ise, turvalisus on nende endi
teha. meie autos on turvapuur, rihmad... j.n.e. sees. täpsuslõigud jäägu orjenteerumisse, rallil,
ka rahvarallil loevad siiski KK läbimise ajad. ise omadest kogemustest, mis pole küll nii suured, arvan, et tuleb vähem haliseda ja rohkem vaeva näha. rahva eest nutulaulikuid on meil niigi saja ümber Toompeal istumas. kõik "rahvamehed", esitage oma halinad riigikogusse arutamiseks, teil on seal hunnikute kaupa kaasmõtlejaid!

kutt, 28.07.2003 14:38
to janek
sa oled vist tõeline maco ei halise ega midagi. Aga mul isiklikult on sügavalt pohhui mis juhtub mõne rahvamehega, aga point on selles et kaugel see aeg pole kui keegi korralikult ära paneb ja siis tõmbab eal asjale nagunii kriipsu peal ja peategi jälle oma 100 mäkketõuse ja vigursõite sõitma. Aga soovitus kogu natuke rohkem raha ja sõida ikka sportrallit siis alles saad aru mis on ralli kui lõunaeestis ikka 15 km korralilult kihutada saad.

tiiduonu, 28.07.2003 14:39
to:123 Kui need 10-15 autot (mis tuuakse treiladel) on nii kõvad võiks investeerida turvavarustusse ja sõita päriselt n-i või e-d.

kutt, 28.07.2003 14:47
õige tiiduonu.

123, 28.07.2003 14:50
aga milleks siis e ja n kui võiks kohe WRC peale minna, te ikka tainad veits tundub!!!!
te üldse kujutate ette mis maksab 1 hooaeg n-is ja mis rahvarallis???

muhv, 28.07.2003 14:52
kulude vahed on tõesti hullumeelsed ja ärge tulge rääkima, et kiiruskatse kilomeeter on rr-l kallim kui E-s. see ainult osavõtumaks. ja koliks siit foorumisse...

kutt, 28.07.2003 14:53
tainas oled ise, kujutan küll mis maksab, aga sõida siis nt sprinti ja krossi.

rahu, 28.07.2003 14:54
Tere, lugesin kõiki neid kommentaare ja ytleks et kuskil paistab KADEDUSE USS.
Kuid turvalisusega polnud küll mingit probleemi antud "rahvarallil". Kui ei Kehala ring oli ohtlik, siis ju ei pea seda sõitma minema, ütle et kardad minna ja kõik.
Nagu kuulus koomik on öelnud " Sõida aga ära mölise"

aivar, 28.07.2003 14:55
sõbrad, mis te nüüd kiskuma lähete nagu delfi peldikuseinal:)) kõigil on ju ometi üks huvi, autosport

Kaido, 28.07.2003 15:05
Kommentaariks artiklile - korraldajad pole SIIAMAANI auhinnasaajatega ühendust võtnud!!!

123, 28.07.2003 15:13
pakun välja et 1 korralik küsiltlus kulub marjaks ära. Mida me siis ikkagi tahame, kas me tahame rallit sõita või ei taha, kas me tahame täpsuslõike või ei, kas me tahame 200m katseid või 2000m katseid kas kastseid peaks olema 6 või 16, jne...

 

| 1-20 | 21-40 | 41-60 | 61-80 |
Artikli juurde
24.04.2024
Rahvasprint sõidetakse Valge Daami ralli kiiruskatsel
Artikli juurde
22.04.2024
Mārtiņš Sesks stardib Ford Puma Rally1 autoga kahel MM-etapil
Artikli juurde
23.04.2024
Romet Jürgenson jõudis juunioride MM-sarjas etapivõiduni
Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
26.10.2023
Tootmiskombinaat Vihur (0)
09.10.2023
Saaremaa ralli 2023 (0)
19.09.2023
Lõuna-Eesti rahvaralli 16.09.23 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
28.04.2024 16:04
Est Rx 1. Etapp Raassilla (0)
14.04.2024 13:09
Tarvastu karikas 2024/3.etapp (0)
31.03.2024 08:00
Kehala karikas 2024. 1.Etapp VIDEO (0)
18.02.2024 20:21
Vidzemes Talvekarikas 2024 (1)
18.02.2024 07:49
Rahvaralli " Koeru talv 24" (0)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia