Kliki siia Kliki siia
Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
www.veoautodevaruosad.com
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
rallifotod.eu
 
 
 
Aivar Ojaperv
20. september 2012 13:27
Tagasi
Trüki lehekülg

Tapa autokrossil selgus üks Eesti meister

Kommentaare lisatud: 44

 

  Sorteeritud esimestena: UuemadSorteeri VanemadSorteeri
 
| 1-20 | 21-40 | 41-60 |
 
navigator, 20.09.2012 15:58
Kahjuks oli see viimane Tapa etapp korralduse poolest alla igasugust arvestust! Pluss veel peakohtuniku tegematta töö, mis lubas väga palju vigu, ja oligi paras jama kokku keeratud. Loodan, et sellised korraldajad rohkem korraldada ei tohi!!!

aivar, 20.09.2012 16:06
Äkki siiski täpsustaksid, milles "allapoole igasugust arvestust" seisneb?

OOjaveer, 20.09.2012 16:25
Ise kurdaksin selle üle et pealvaatajatele pole just eriti palju mõeldud. Üle pea igasugune hein, huvitamad kohad täiesti ligipääsmatud.

OOjaveer, 20.09.2012 16:26
http://www.youtube.com/watch?v=I6twDk2O4fk&feature=player_profilepage

vaiko4, 20.09.2012 19:04
Noh! Alati teil võimalus ise korraldada ja teha seda kõike nii, et keegi ei vinguks.
Kuid jah! Lipu kohtunik võiks tõesti osata kümneni lugeda ja õigel ajal ruudulist lippu näidata.

rasmussen, 20.09.2012 20:20
tahaks kohe ka teada, mis siis nii väga metsa läks, et alla arvestuse????

navigator, 20.09.2012 21:55
Just nagu eelnevalt mainitud asjad, et pealtvaatajatele polnud üldse mõeldud,
1. alates parklast, suunati parkima keset põldu mis oli täesti kõrget rohtu täis ja niitmatta, ja kes garanteeris et seal kusagil mõnda suurt kivi ei ole millele otsa sõita.
2. Raja äär ja keskosa täiesti niitmatta ehk,et kui masinad sõitsid tagapool siis oli vaid katus näha sest rada oli keskelt nii täis kasvand, samuti Aivar karjus koguaeg, et rahvas ei kõnniks stardikoridoris, aga raja ääres oli ju võimatu kõndida kuna kõik oli puhtaks tegematta, kus need inimesed siis kõndima pidid?
2. mingil imelikul põhjusel olid täiesti asjasse mitte puutuvad inimesed oma autodega lubatud sõita lindi äärde välja ehk, et läbi bokside ja raja äärde! Miks on see lubatud ja miks siis kõik ei või seda teha.
3. Aastaid on peakohtunik kisanud, et traktorid ja muud masinad rajal ei tohi sõita vastu sõidusuunda, seal aga enamuse ajast traktor seda tegi.
4. Samuti on peakorraldaja alati keelanud igasugu mitte asjasse puutuvate masinate liiklemise boksis ja selle teel, korradaja pere aga sõitis pidevalt ATV-ga inimeste ja masinate vahel.
5. eelpool mainitud kohtuniku eksimus, sellest saame aru, et inimene võib eksida, aga mitte punt inimesi kes kõik peaksid seda kontrollima, ehk et kui noor lipupoiss eksis siis seda peaks samal ajal kontrollima ju sekretariaat ja samuti ka peakohtunik
6. ja jõuame uuesti selle kohta tagasi et rajalt söögikohta saamine oli samuti puhastamatta ja inimesed pidid ise sinna tee sisse tallama et saaks ligi sinna!
Ma arvan, et need kõik vead olid just puhtalt korraldaja vead ja väga kerge vaeva ja väikse raha eest korraldatavad aga ju siis jäi asi hoolimatuse taha!

navigator, 20.09.2012 22:18
Lisaks veel mainiks, et see aja venitamine oli pealtvaatajatele ka ikka väga kurjasti. Milleks oli seda sama Oti asja vaja arutada kahe finaali vahel 25 min? Kas seda ei peaks ta arutama peakohtunikuga mitte seda lipupoisiga ja võiks selliseid asju teha ju peale võistlust, sõidud võiks ikka enam vähem kella ajas püsida, arusaamatud venitamised olid ja pealtgvaatajate hulgas läks palju inimesi enne finaale ära kuna ei viitsinud oodata nii kaua. Saan aru, et teinekord on põhjusi aga seal ma küll ei näinud ühtegi mõjuvat põhjust! Samuti pidi aivar karjuma läbi mikri koguaeg, et mehed tuleksid starti valmis, reeglites on ju kirjas millal peab olema stardis valmis ja kui olda siis on ju oma asi, tuleb punane lipp tõsta ja start on kinni ja kõik! küll siis järgmine kord teavad, olen seda kunagi ise oma silmaga näinud kui masin hakkas starti jõudma aga eelmise sõidu liider läks just viimasele ringile ja pandi punase lipuga start kinni ja lipp tõsteti just viimase masina nina ees, ja siis jäi meelde, et järgmine kord tulla kasvõi varem!!
kõikides nendes asjades tuleks õppust võtta meie lõunanaabritelt kus on tõesti väga hea korraldus !!

stanra, 21.09.2012 15:06
Navigaator kõva mees võiks kõigepealt õigekirja ära õppida, enne kui siis kilkama tuleb. Pereliikmed ATV-ga ajasid korralduslikke asju- seda esiteks. Teiseks ei peaks see küll kedagi teist puudutama, kes ja kus sõidab, kui kõik on elus ja terved. Lindi ääres oli oma autoga ajavõtja ja sekretariaat ja ka üks invaliid(lihtsalt meie vastutulek talle). Eks peale s...st on kõik targad. Aga nüüd siis avalikult välja hüütud, et järgmise etapi korraldab hoopis GULDAR. Kui siin anonüümselt nii kõva mees oled, siis võiks telefoni ka julgeda vastu võtta

meiz, 21.09.2012 16:12
Huvitav komme on see meie inimestel, et kohe kui keegi julgeb mingit kriitikat teha, siis minnakse esimese asjane kas õigekirja kallale või öeldakse, et tee siis ise. Ma ei pea siinset teemat silmis, vaid üldse üldist suhtumist. Igasugusele kriitikale reageeritakse hirmus valuliselt (nb. lahmimine pole kriitika). Ei ole see aasta kahjuks ühelegi veokakrossile jõudnud, kuid korraldajatel (ei pea veokaid nüüd jälle ainult silmas pidada) tasuks aegajalt mõelda, miks ja kellele nad neid võistluseid teevad. Kui sõitjatele, siis ei peaks pealtvaatajad üldse kottima ja pole ka mõtet piletit küsida. Kui aga ka publikuhuvi silmas pidada ja loota, et ala areneks, siis mõningad elementaarsed asjad peaks alati enne läbi mõtlema ja mängima. Ka see, kus ja kuhu liigub publik, kas neil on kõik olemas, et nad ka järgmine kord tuleksid. Pisiasi võib-olla, aga praegusel aastaajal kõrge rohu sees pole just tavaliste jalatsite mõnus tervet päeva vastu pidada.
Kuna kohal ei olnud, siis võib-olla oli nii, nagu üks pool väidab, võib-ollla mitte. Miks kohe herned ninna tõmmata ja lahmima hakata? Vahel oleks kasulikum seitsmeni lugeda ja mõelda, et äkki polnudki kriitika asjatu? Tunnistada, et too ja too asi polnud just parimal viisil välja kukkunud ja teha edaspidi paremini. Kriitika mõte ongi see, et juhtida kitsaskohtadele tähelepanu.
Aga avaldus: "pole teie asi, kus ja kuidas sõidame, kui kõik terved on" on natuke piinlik võistluste korraldaja kohta. Loodetavasti, päris nii see polnud mõeldud, kukkus lihtsalt pisut järsult välja. Võistlustel, kus on müra ja muu heli piisavalt kõva, et keegi ei pruugiks kuulda mõnda lähenevat masinat, peab igasuguse liikumisega olema ettevaatlik. E

meiz, 21.09.2012 16:16
Jäi pooleli.
Ega ilmaasjata pole ka võistlejatel boksikiirust piiratud. Et eks need reeglid vere ja kogemuste hinnaga ju kirjutatud.

Samas kõiki loetletud etteheiteid väga südamesse ka ei võtaks. Kes teeb, sel juhtub.

PS. Vabandust ette kirjavigade pärast. Visaku esimesena see kivi, kes patust puhas on. Ja järgmist võistlust ka ei tahaks korraldada. Samas minu lugupidamine inimestele, kes viitsivad korraldada. Isegi seda teed piisavalt astunud ja tean, millest räägin.

stanra, 21.09.2012 16:59
Kriitika alati teretulnud, aga ka seda peab oskama serveerida- lihtsalt tunnen navigaatorit isiklikult ja tean tema kroonilist irisemist liiga hästi. Asi polegi kirjavigades- pigem selles, et näidata, et ka tühjast kohast võib kära tekitada. Oleme seda üritust peale korraldamist väga põhjalikult läbi arutanud ja leidnud veel hulgaliselt asju, mis oleks võinud teisiti olla. Nö piinlik avaldus oli tõesti hetkeemotsioon- kes, kus ja kuidas sõidab ja kõik on terved- kõik tähtsad tegelased ei leidnud selles midagi kummalist, et korraldustiim ringi sõidab(mitte võistlussõitude ajal muidugi) ja vajalikke asju ajab- nad sõitsid selle riistapuuga ka ise seal.
Tegijal juhtub, nagu vanarahvas ikka ütles- mittetegijad need kõige suuremad "kritiseerijad" ongi

navigator, 21.09.2012 16:59
Vabandused jah õigekirja pärast, hea kui meie seas on eesti keele filolooge, kahjuks jah mõte jooksis kiiremini ees kui näpud trükkida jõudsid ja nii need kirjavead sisse tulid, tagantjärgi vaatasin ka ise, et oli neid jah seal.
Aga asjast:
Miks anonüümselt?? Kirjutasin ju oma nime all ja profiilis näha ka e-maili aadress ja kõik kellel vaja ma usun, et teavad kes ma olen. Nii, et anonüümsusest on asi kaugel. Vaata ÕS-ist järele kui norida tahad.
Vastavalt eeskirjadele kasutavad rada teenindavad ja korraldusega tegelevad inimesed eraldusveste, ATV-ga sõitvatel inimestel ei olnud kellelgi vesti seljas, ka ei käidud asja raja peal ajamas vaid sõideti korraks boksi sisse keerati ringi ja mindi pargiti uuesti ära, samuti müügipunkti juurde. Just nagu eelkirjutaja ütles(kahjuks ei tea kellega tegu aga väga mõistlik juttja tubli mees!) et häbi peaks olema korraldajal selliseid sõnu välja öelda! Just selliste asjade eiramise ja niimoodi mõtlemise eest ei tohiks anda edaspidi sellistele korraldajatele luba. Esialgu muidugi hoiatused ja kui asi jätkub siis juba karmimad meetmed.
Lindi ääres võisid need autod olla aga 5m lindist olid ka autod ja ma ei usu, et seal invaliidid olid. Üks neist oli veoautokomiteest isik, kes istus enamuse ajast autos, ma ei oska öelda kas ta seal ka mingeid ülesandeid täitis või mitte. Aga teised autod olid kõik kõrvalised isikud. Neid autosid oli seal vähemalt 5. Miks siis kõik pealtvaatajad ei või raja äärde välja sõita?
Telefoni kahjuks jah ei kuulnu kuna tegelesin kodus traktoriga muru niitmisega ja kohe lähen seda sama uuesti tegema.
Ja kus ja kes on öelnud, et ma peaksin korraldama, need olid vaid ühe pealtvaataja mõtted ja tähelep

stanra, 21.09.2012 17:08
-ATV-ga sõitvatel inimestel ei olnud kellelgi vesti seljas- Vähemalt hr.Villakul oli kindlasti vest seljas ja tema soovil see aparaat seal üldse oli. Müügipunktist viidi sööki personalile, kes ise ei saanud ülesannete tõttu oma kohalt lahkuda.
PS tundub, et see pealtvaataja oma mõtete ja tähelepanekutega ei käinud seal mitte krossi vaatamas vaid hoopis kitsaskohti otsimas...:)

navigator, 21.09.2012 18:49
Oleks ma läinud sinna kitsaskohti otsima, siis oleks need jutud siin palju pikemad, need minu tähelepanekud on need mis olid toimusid minust 10 m raadiuses ja paratamatult jäid silma. Kaks noorukit sõitsid ATV-ga ja kumbki ei kandnud ohutusvesti ja sõideti ka koos. Ja jällegi imelik ütlus korraldaja poolt, "vähemalt" peakohtunikul oli vest seljas :D kas ei ole kuulnud, et kõik korraldusega teglevad inimesed peavad kandma eraldusveste?

stanra, 21.09.2012 19:17
Sellel ATV-l on ametlikult 2 kohta passis kirjas- kõik reeglitepärane. OK- veste neil tõesti polnud, aga asju ajasid nad ikkagi. Lõbusõitu ei teinud seal tõesti keegi. Ja kordan ennast- oli apsakaid ja need kõik endale ka selgeks tehtud ja läbi arutatud. Aga sinu jutus tunnen kadedusenooti, mis mulle isiklikult ainult headmeelt teeb- lase aga edasi :)
PS kui juba norimiseks läks, siis kas murutraktor on võimeline telefoni kinni vajutama? Kõne nimelt pandi kinni, mitte ei jäänud vastamata

navigator, 21.09.2012 20:13
Naeran kõht kõveras :D :D minul oli küll pärast vaadates vastamata kõne, aga ma ei saa aru mis see siia puutub.??
Keegi ei ole kusagil väitnud, et keegi oleks lõbusõitu teinud:D Väitsin vaid, et asjasse mitte puutuvad isikud sõitsid masinaga ringi! Ja kuna nad vesti ei kandnud siis oli ju ilmselge, et nad on asjasse mitte puutuvad, kui just reegleid ei eirata.
Ja palun vasta sellele kindlasti: miks või mille üle ma peaksin kadedust tundma :D pole nagu endale pähe löönudki, et millegi pärast kadedust tunda! Tean mida tähendab suure ürituse korraldamine ja tean, et tuleb apsakaid aga, et peaks kadedust tundma selle üle, sry aga ei tunne!!
Kordan end uuesti: minu tähelepanekud olid vaid selleks, et neid asju edaspidi tähele pandaks kas sinu või siis kellegi teise poolt, et ka pealtvaatajad saaksid end hästi tunda!

stanra, 21.09.2012 20:22
Oh sind rumalat- mitte kadedust apsakate üle vaid kadedust tegemiste üle- sina oskad ainult suuga suuri tegusid teha- tulemusi pole kuskil. Eksimine on inimlik, nagu targad inimesed ütlevad- mis teha, kui sina kõik alati õigesti teed. Vigadest üldiselt õpitakse ja mul on millest õppida- seda ka teen muide. Soovitan ka sulle sama- ahsoo- sina ju ei eksi kunagi. :))))))))))))))))))))))))))))

navigator, 21.09.2012 20:56
Miks ma peaksin tegemisi kadestama?? Usu mind, mul tegemisi küllaga, ja huvitav kust sina minu tegemiste kohta oskad kommenteerida, et oskan suuga suuri tegusid teha, oled jälle üks neist kes räägivad suure suuga seda küla peal mida "naised saunas rääkisid", kui ma nii väga tunneksin kadedust, mis mul siis takistaks midagi korraldada?
Ja loe palun minu eelnevaid postitusi: Kordan mitmes kohas, et ma ei heitnud kellelgi ette mingeid apsakaid, vaid tegemata tööd! Need on erinevad asjad. Ja kus ma olen väitnud, et ei eksi, kahju, et sa kriitikat ei talu ja targa inimesena sellest ei õpi millele keegi tähelepanu juhib. Tark inimene ei oleks hakanud lahmima vaid pannud need asjad kõrva taha ja järgmine kord teinud endast kõik oleneva, et asjad paremad oleks.

krossifänn, 21.09.2012 20:58
No mehed lõpetage juba või vaielge edasi privaatsemalt kuskil mujal mitte siin foorumis!
Terve veokakrossi hooaja oli kommentaariumis täielik tühjus/vaikus ja nüüd siis mingi hädaldamine:(
Olen üle kümne aasta käinud vaatamas praktiliselt kõiki veokakrosse ja see etapp polnud nüüd küll millegi poolest halvem kui mõned teised.Mingeid piinavaid venitusi pealtvaataja jaoks küll polnud.Kõik käis ladusalt ja päikesepaistes(umb.17.45) sõitjatel karikad käes.
Olen näind palju rohkem veninud võistlusi kus autasustamine pimeda peale jäänd.Kas navigator pealtvaatajana tahaks siis sellist võistlust kus pidevalt käib rajal "tige andmine"?
Kas sõitjatel hingetõmbe ja masinate
remondiaega polegi vaja?
Ise tegid ka mõned aastad tagasi mõne stardi(Tamsalu,Tapa)ja peaksid asjast paremini aru saama.Kui oleksid näit.Tapal läind peakohtunikult viit lisaminutit(remondiaega)küsima ja oleks eitava vastuse saand siis räuskaksid siin ilmselt samamoodi.
Pealtvaatajana valin endale sobiva riietuse,jalatsid(kummikud) ja teen tervele rajale ringi peale.Huvitavaid kohad nii vaatamiseks kui filmimiseks/pildistamiseks täitsa olemas.
Aga kes tahab vinguda see leiab põhjuse alati!

 

| 1-20 | 21-40 | 41-60 |
Artikli juurde
29.04.2024
Eesti rallikrossisõitjad saavutasid Eesti ja Balti sarja avaetapil viis esikohta
Artikli juurde
02.05.2024
Lääneranniku rallile registreerimine on täies hoos
Artikli juurde
02.05.2024
Eestlased võistlevad Kanaaridel Euroopa meistrisarja etapil
Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
26.10.2023
Tootmiskombinaat Vihur (0)
09.10.2023
Saaremaa ralli 2023 (0)
19.09.2023
Lõuna-Eesti rahvaralli 16.09.23 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
28.04.2024 16:04
Est Rx 1. Etapp Raassilla (0)
14.04.2024 13:09
Tarvastu karikas 2024/3.etapp (0)
31.03.2024 08:00
Kehala karikas 2024. 1.Etapp VIDEO (0)
18.02.2024 20:21
Vidzemes Talvekarikas 2024 (1)
18.02.2024 07:49
Rahvaralli " Koeru talv 24" (0)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia