Kliki siia Kliki siia
Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
www.veoautodevaruosad.com
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
rallifotod.eu
 
 
 
Aivar Ojaperv
20. september 2012 13:27
Tagasi
Trüki lehekülg

Tapa autokrossil selgus üks Eesti meister

Kommentaare lisatud: 44

 

  Sorteeritud esimestena: UuemadSorteeri VanemadSorteeri
 
| 1-20 | 21-40 | 41-60 |
 
navigator, 26.09.2012 21:28
kasutaja stanraga räägitud ja arutatud neil teemadel ja jõutud ühistele mõtetele ja arusaamadele. Usun, et selle teema võib lõppenuks lugeda kui kellelgi teisel ehk ei ole midagi lisada.

aivar, 26.09.2012 12:43
No selge. Eks ma pean siis ennast maha laskma, muud üle ei jää. Kodanik "navigator" selgitas ju puust ja punaselt välja, et 15. septembri Tapa autokrossi korraldus oli alla igasugust arvestust, sest 1) hein polnud sealt niidetud, kus "navigatorile" meeldinuks; 2) pealtvaatajate ala läheduses seisis paar sõiduautot, mis "navigatorile" kuidagi hinge ei mahtunud; 3) keegi sõitis ATVga ringi. Ja kogu selle jama eest, näib, vastutan tegelikult mina, kodanik Ojaperv, sest ligi aasta tagasi toimunud komitee koosolekul julgesin öelda, et kui Rasmussen mingil põhjusel alt ära hüppab või ei soovi sügisest Tapa etappi korraldada, siis eks me Mardiga tee ära ja et ma hoian Rasmusseni ettevalmistustel silma peal ja annan Jaanile sellest teada, sest Jaan ise ei saa kohapeal vaatamas käia.
Tegelikult ei saa ma üldse aru, miks ma siinkohal üldse vastan ja sellest keskutelust osa võtan... Ühel kodanikul on mingi motoornne rahutus, mis väljendub patoloogilises irisemises ja mittearusaamises ja selle asemel, et oma tööd teha, raiskan siin aega.

navigator, 26.09.2012 12:06
Nii Aivar, õlle oled sa mulle juba võlgu, ehk, et neid asju olen juba EAL peasekretäriga arutanud ja ta on väga huvitatud faktidest, et saaks neid kontrollida ja samuti ka meie mõtetest. Siinjuhul olgu ka öeldud, et vastavalt Veoautokomitee koosoleku protokollile, mida sa ise protokollisid, on kirjas, et: 15. september Tapa (vastutav korraldaja Aivar Ojaperv, praktiseeriv Stein Rasmussen), samuti öeldi mulle ka EAL-st, et kui see otsus on tehtud niimoodi siis ju see nii ka on, kui veoautokomitee ei ole korraldanud uut koosolekut ja teisiti otsustanud, siis on nii nagu viimane protokoll ette näeb, samuti nende sõnul ei ole võimalik, et vastutav korraldaja lubati olla isikul, kellel puudub igasugune sellise võistluse korralduse kogemus, ehk siis nii nagu oli protokollis kirjas.
Minuga ühenduse võtmisest, ise ju avaldasid soovi, et saaks näost näkku neid asju arutada, aga nagu olen eelpool kirjeldanud siis ongi ju teada, et veoautokomiteed ei huvita teiste arvamus, ehk, et sinu jutt oli: Ma ei tahagi, et sa siin vastad. Küll ootan vastust silm-silma vestluses. Milliseid reegleid ja nõudmisi on vaja muuta ning kes seda ei viitsi teha? Kes kasseerivad raha niisama sisse? Ma loodan, et sinus on nii palju meest, et sa suudad neid süüdistusi ka silmast silma vestluses üle korrata ning ennast kaitsta.
Tekib küsimus, et mis sa lahmid kui sa seda ei mõtle??

aivar, 26.09.2012 11:05
Vaid kolm repliiki:
Guldar, sa muutud ikka päris labaseks ja hakkad lausa isiklikult solvama.
Sinu tsitaat: "Aivar - alustad kohe suure valega, mina lugesin EAL kodulehelt välja: 15.09 Tapa - Stein Rasmussen ( vastutav korraldaja Aivar Ojaperv), kuidas sa saad öelda, et..."
Kulla mees, loe ikka võistluse juhend ka läbi. Kus on kirjas, et korraldaja on Ojaperv? Kui sa ei tea, kuidas asjad käivad ja kus algab-lõpeb kellegi voliala, siis palun ära seleta.
Teiseks - ei mina viitsi sinu numbrit otsida ega sulle helistada. Miks ma pean seda tegema peaks?
Ja meest sõnast, härga sarvest, nagu öeldakse. Seda aktsiooni "see ei tähenda seda, et ma nende samade asjade kohta EAL juhatuselt pärima ei lähe" tahaks küll näha. Kohe ausalt. Sa muidugi tee enne endale selgeks kas ja mis on EALi juhatus, millega tegelevad nemad, kes on president, peasekretär ja tegevjuht. Ma luban, et ma teen sulle õlle või isegi mitu välja kui "EALi juhatus" sind jutule võtab või vähemalt sinu kirja arutama hakkab, mitte ei viska seda prügikasti.
Kust nii naiivsed ja sinisilmsed inimesed küll tulevad?

navigator, 26.09.2012 00:26
Aivar....sina peaksid ikka teadma mis on anonüümne, kui sa võtad minu profiili lahti ja saad sealt vabalt mu e-maili aadressi teada koos minu eesnimega siis see ei ole anonüümsus, kui sa aga oled nii juhm, et seda teha ei oska siis ära arva, et teised seda ei oska. Krt mis anonüümsusest sa jahud!! Siin on igaüks registreerinud end ja kõik kirjutavad oma registreeritud nime all, siis on kõigile kellega tegu kui tahtmist on.
Kus ma olen süüdistanud lipupoissi eksimises, kirjutasin ju, et jah igaüks võib eksida aga sekretariaat ja peakohtunik võiksid ka kontrollida ja tema tähelepanu juhtida mis ta sinna tahvli peale keerab ja samuti teda teavitada ringide arvust.
Sellega seoses aga ei saanudki aru, et miks lasti sellel krossisõitjal parkida oma auto keset rada, seal närvitseda, autot jalaga peksta ja roppude sõnadega seda lipupoissi sõimata, minu arust väga ebasportlik, sest kui tal pretensioone siis need tuleks ikka esitada peakohtunikule peale võidusõitu, mitte hoida kinni rada 25 minutit ja kõik pealtvaatajad võisid vaadata kuidas iga mees võib kohtunikku sõimata kuidas ise tahab. Neid asju võib ju hiljem ka selgitada.
Aivar, mul ei ole sulle oma vaadete näost näkku ütlemine mitte mingi probleem, kui soovid kohtuda siis sa peaksid minu telefoni nr teadma ja neljap-reede töö ajal olen ma rakveres olemas ja kui soovi on vestelda siis anna teada. Tegelikult enamus neist asjust sa juba tead, olen sulle neid ka varem rääkinud aga sinu vastus oli juba siis, et kahjuks ega neid asju muuta ei saa. Võin sulle oma mõtteid ja küsimusi natuke rääkida aga see ei tähenda seda, et ma nende samade asjade kohta EAL juhatuselt pärima ei lähe. Aivar, ootan su kõnet, teistele aga ilusat sügist!

navigator, 26.09.2012 00:08
see minusse puutub, puutubki nii palju kui ma nägin pealtvaatajana, et mis oleks võinud teisiti olla. Kas ma oleks pidanud vaikima nagu enamus, lootsin, et sellest on ka kasu ja normaalne mees oleks öelnud, et tänan informatsiooni eest ja järgmine kord proovime paremini.
Vastusuunda sõitvast masinast tegin juttu kuna olen varemalt seda ka Jaanile öelnud, et miks ei võiks traktor seda teha, kuid tema vastus oli, et reeglid on sellised, kas siis nüüd lubatud nii nagu ise igaüks tahab?? Juhtisin vaid tähelepanu sellele mis oli reeglite vastaselt, olen ka ise koguaeg seda pooldanud, et masinad võiksid sõita nii nagu kiirmemini saab.
Kui on reegli rikkumine siis kuidas sa saad küsida, et kelle asi see on. Lapsik lahmimine sinu poolt.

navigator, 25.09.2012 23:58
Stanra - ütle palun mulle ka miks või mis põhjusel ma peaksin sinu vastu isiklikku vimma pidama, mina näiteks ei suuda mitte midagi meelde tuletada.
Aivar - alustad kohe suure valega, mina lugesin EAL kodulehelt välja: 15.09 Tapa - Stein Rasmussen ( vastutav korraldaja Aivar Ojaperv), kuidas sa saad öelda, et: Olgu kohe märgitud, et antud etapil polnud ma korraldaja ning ei oma korraldajaga ka mingeid isiklikke sidemeid.
Arvestan siis järgmine kord, et parkimis korraldaja suunamised ei ole täitmiseks, panen auto sinna kuhu tahan, tänud Aivar, et selle selgeks tegid. Kuid just korraldaja poolt ametisse pandud parkimiskorraldaja suunas mind sinna niitmata põllule parkima, tahtsin panna mujale kuid ei lubatud, luban, et järgmine kord ei kuula neid ja sõidan ka lindile lähemale, saan vähemalt autost vaadata ja ei saa märjaks kui sajab. Meil ei olnud Bauskas võimalust VIP parklasse parkida aga pealtvaatajate parklal ei olnud küll midagi viga ja kõik oli ka ilusti niidetud, kordades suurem ala kui Tapal. Aga niitmisest niipalju, et miks sa siis karjusid korduvalt mikrisse, et pealtvaatajad kasutasid stardikoridori selleks, et saaks võimalikult puhtalt ja kuivalt mõnda teisse raja osasse liikumiseks, kui oleks niidetud olnud siis ei oleks pidanud sa neid inimesi sarjama ja keelama.
Minu teksti paistab, et ei ole sa isegi läbi lugenud, rääkimata sellest aru saamisest, jutt oli punasest mitsust mis seisis A.Tedre auto kõrval ja ma loodan, et sa tead kuhu teil oli lubatud parkida Tedre auto ja selle puanse mitsuga olid hetkel mitte autokrossi sõitva inimese mehaanikud, edasi uuri juba ise keda te sinna lubasite. plus oli seal veel kolm autot keda ma ei teadnud. oleksid sa mu juttu lugenud siis oleksid näinud, et märkisin ära, et ei tea kas A.Teder täitis seal mingit kohtustust ka. Lahmid, et mis see

aivar, 24.09.2012 12:26
No ja viimaks, sinu lause, Guldar: “Aga see on praeguse seisu kõige kehvem asi, et eesotsas on sellised tegelased, kes eriti ei viitsi reegleid ja nõudmisi muuta, lihtsam on ju lasta asjadel olla ja niisama raha sisse kasserida, selle all mõtlen praegu EAL tegelasi ja veoautokomitee osasid mehi. Minu arust oleks õige, et komiteesse kuuluvad tegevsõitjad ja nemad otsustavad enamus asjade üle, ja seda siis erinevatest piirkondadest.”
Ma ei tahagi, et sa siin vastad. Küll ootan vastust silm-silma vestluses. Milliseid reegleid ja nõudmisi on vaja muuta ning kes seda ei viitsi teha? Kes kasseerivad raha niisama sisse? Ma loodan, et sinus on nii palju meest, et sa suudad neid süüdistusi ka silmast silma vestluses üle korrata ning ennast kaitsta.
Et sul vastuste mõtlemine veidi keerulisem oleks, siis kaks vihjet: mitte keegi komitee liikmetest ei saa palka ega muid hüvitisi, pigem maksavad nad ise peale (tel. arved, transakulud jne); hetkel kuulub komiteesse kaks tegevsõitjat pluss kaks meest, kes komiteesse kutsumise ajal olid tegevsõitjad ning kelle puhul pole välistatud, et nad veel tagasi tulevad.
Rohkem ma sel teemal siinkohal sõna ei võta. Kahju, et üks mees suutis sellise tüli üles kiskuta mitte millestki. Jaan Villak arvas telefonivestluses minuga, et äkki peaks sel teemal ka mõne eraldi artikli tegema, lõpuks leppisime kokku, et piirdume minu vastusega siinsamas kommentaaris, mis nüüd ka tehtud sai.
Jõudu jaksu kõigile võistlejaile ja toredaile pealtvaatajaile viimaseks etapiks.
Aivar Ojaperv

aivar, 24.09.2012 12:18
Nüüd natukene üldisemalt. Seesinane etapp ei olnud ei paremini, ei halvemini korraldatud, kui mõni teine. Kell 14 alustati ja kell 18 olid meestel karikad käes.
Mis puutub eelpool mainitud lausesse “rohkem autosid, rohkem pealtvaatajaid”, siis iseenesest on kõik ju õige. Aga korraldaja ei saa muuta valitsevat majandusolukorda ega kedagi väevõimuga võistlema tuua. Tapal oli ka sel etapil n-ö harju keskmine pealtvaatajate arv: mõnel päeval on seal vähem olnud, mõnel rohkem. Võistlejate vähenemisel viimastel aastatel on vaid üks põhjus: raha.
Kriitika, Guldar, on tõepoolest alati teretulnud, kuid seda ei tehta anonüümses netikeskkonnas, vaid räägitakse silmast silma. Sinu väide “Kahjuks on väga paljud vanad sõitjad jäänud kõrvale mitte just sellepärast, et pole aega/raha või tahtmist asjaga tegeleda vaid, et ei viitsita süsteemi vastu võidelda ja igal poll sõna võtta” on aga jälle üldsõnaline. Las tulevad ja ütlevad need konkreetsed mehed komiteele, mis neile ei meeldi, mis vajab muutmist, kes välja vahetamist. Õllekannu taga kõvatajaid ei maksa arvesse võtta.
Järgneb

aivar, 24.09.2012 12:09
Kohtuniku eksimus ringide lugemisl…
Jah, noormees eksis. Tal endal oli ka selle tõttu väga kehv tunne. Käis asjaosaliste käest vabandust palumas. Aga mis see kõik sinusse, Guldar, puutub? Kui finishikohtunik ei lehvitanud õigel ajal lippu, siis kuidas peakohtunik Jaan või sekretariaat sellesse sekkuda sai? Kerinuks sõitu pool ringi tagasi? Tulemused läksid kirja ju kümne, mitte kahetsusväärse lisaringi tulemuste põhjal. Jalgpallilegend Pele lehvitas ka Vormel-1 etapi ajal finishilippu hilinemisega, ikka juhtub.
No ja sinu viimane “süüdistus” – võsastunud toitlustuspunkt. Guldar, ma arvan, et vaatamata asjaolule, et sa just nädalavahetusel niitsid traktoriga muru, saan ma sinu juurde minnes ikka väga poriseks ja märjaks. Lihtsalt ma ei lähene mitte teed mööda ja läbi värava, vaid kusagilt soode ja rabade kaudu. Toitlustuspunktini pääses muide teed mööda, mis tõsi küll, lähtuvalt ilmaoludest, oli porine.
...järgneb

aivar, 24.09.2012 12:02
Vastusuunda sõitnud traktor ja ATV platsi peal… No anna abi, tõesõna. Ehk üritaksid natukene oma peaga ka mõelda, Guldar. Tapal on kogu rada peakohtunikule nähtav ja kui tema lubab, võib traktor sõita kasvõi katuse peal. Sinu asi see küll pole. Halva nähtavuse korral on aga evakueerimismasina vaid pärisuunda sõitmine samuti mõistetav – iial ei tea, kui ei näe, kas mõni vahepeal seisnud krossikas hakkab liikuma või mitte. Antud juhul oli Jaanil pilt selge ja kiirema evakueerimise huvides liikus abitraktor ka vastu sõidusuunda. Ma taas toon sulle Bauskast näite – ise sa kiitsid seda – kuidas seal abistav tehnika liikus? Issand jumal, vahepeal oli lausa nii, et üks ühte ja teine teistpidi! Ja siinkohal on paslik mainida ka evakueerimise “venimist” – isegi neil paljukiidetud lätlastel kulus näiteks enne viimast starti raja puhastamiseks ligi tund aega. Mis teha, kui palju autosid korraga laguneb.
ATV kohta ei oska ma midagi kommenteerida. Ma ei saa tõesti aru, kuidas see sind kui pealtvaatjat häiris ja kuidas ATV “alla igasugust arvestust korraldusse” oma panuse andis.
…järgneb

aivar, 24.09.2012 11:55
Asjasse mittepuutuvate inimeste autod raja ääres… Mis kurat see sinu asi on, kelle auto on raja ääres? Kui palju neid seal siis oli? Kas sina oled pädev teadma, kes puutub asjasse ja kes ei puutu. Nagu ma sinu tekstist aru saan, siis üks “asjasse mittepuutuv” oli punane Mitsu, kus töötas ajavõtt; teine ajavõtjate isiklik auto, mis tegelikult ei asunud vahetult lintide ääres, kolmas Aare Tedre auto. Äkki oli Aare EAL veokakomitee liikmena seal ametis? Ühesõnaga – nii lapsik lahmine, kui veel olla saab.
...järgneb

aivar, 24.09.2012 11:46
...jätk
Sa Guldar kiitsid siin kõvasti Läti Bauska etapi korraldust – seal oli muide VIP-parklasse sissesõit selline, et esimesel katsel tahtis autol põhi alt ära tulla. Ma ei läinud selle peale korraldajale ei verbaalselt ega füüsiliselt kallale, vaid kasutasin oma pead ja auto sai pargitud samasse asfalteele.
Mis võistluskeskuse niitmisse puutub, siis see oli ju niidetud. Optimaalselt. Võistlejate parkla oli puhas – kui keegi läks kuskile mujale endale privaatset äraelamist otsima, siis oli see tema otsus. Niidetud alale mahtunuks kõik võistlejad.
Sama on pealtvaatajate ala kohta – põhiline (ja kõige parem) pealtvaatajate ala oli niidetud. Kui muu töö kõrvalt asjaga tegelenud korraldajal polnud aega kaks päeva kogu rajaümbruse niitmiseks, siis mis sellest? Kui ma lähen Saku suurhalli kossu vaatama, siis ma ei eelda, et vetsumajast on mul väljakule sama hea vaade kui tribüünilt. Põhilisest vaatamiskohast oli võistlus nähtav ja kui keegi friik tahtis ümber raja seigelda, siis oli ta end ka vastavalt varustanud (nagu näiteks kasutaja “krossifänn”). Tegelikult on asi proosalisem, ma saan korraldajast täitsa aru – paarikümne pealtvaataja ja kaameramehe jaoks polnud lihtsalt majanduslikult ja ajaliselt mõtekas kulutada kahte tööpäeva, mis niitmisele kulunuks.
Kriitika oleks põhjendatud, kui raja ümbrus polnuks üldse niidetud. Nii see ei olnud. Seega – esimene lahmimine, Guldar.
...järgneb

aivar, 24.09.2012 11:45

Oh jahhh...
Olin nädalavahetusel arvutist eemal ja näe missugune lahing siin lahti läks. Olgu kohe märgitud, et antud etapil polnud ma korraldaja ning ei oma korraldajaga ka mingeid isiklikke sidemeid. Teadaolevalt olen aga EAL veoautokomitee liige ja seega olen ehk pädev vastama (ja selgitusi andma) nii mõnelegi küsimusele. Loodan olla erapooletu; või kurat seda teab, sest "navigatorile" (Guldarile) tahaks ikka kõvasti vastu vaielda. Ja tegelikult ei pea ma üldse sellist arvutis plõksimist normaalseks; mehed räägivad oma juttu silmast silma. Ei ole kasutajanimi “navigator” üleilmselt patenteeritud kaubamärk, et kõik lugejad oskaks selle tagant välja lugeda Guldar Kivro, kes viis-kuus aastat tagasi ka ise rajal paar tiiru tegi.
Esiteks, Guldar, enne kui asud kritiseerima (lahmima) ürita endale mõni asi selgeks teha - millised on korraldaja, millised peakohtuniku, millised toitlustaja jne ülesanded. Siis läheb ka irisemine lihtsamalt - oskad kellelegi vähemalt näpuga näidata.
Nagu ma üldjoontes aru saan, siis “alla igasugust arvestust korraldamine ja korraldaja igavaeseks ajaks võistlustelt eemaldamine” tähendas Guldari jaoks seda, et plats oli niitmata.
Alustagem siis pealtvaatajate parklast. Kas kuskil olid üleval viidad, et see heinane plats on pealtvaatajate parkla? Kas keegi võttis autoomaniku vägisi kinni või sundis teda relva ähvardusel sinna parkima? Jah, sinna oli võimalik parkida; ilmselt ka parkimiskorraldaja soovitas seda, kuid neil, kel soovi, võisid parkida ka ümbruskonna teede äärde. Sealhulgas asfaldile. Sa Guldar kiitsid siin kõvasti Läti Bauska etapi korraldust – seal oli muide VIP-parklasse sissesõit selline, et esimesel katsel tahtis autol põhi alt ära tulla.

stanra, 23.09.2012 08:45
Oi, ma arvasin ekslikult, et navigaatoril on ka isiklik elu, aga tundub, et tema saab oma päeva kirja teiste asjades sorkimisega. Tänan lahke bensu pakkumise eest (selle tibatillukese asjaga saame ise ka hakkama ;)), aga antud juhul oli tegemist eramaaga ja sinna ikka niisama lammutama ei lähe. Seda esiteks. Teiseks oli kevadisel etapil seesama võsa seal täiesti olemas ja siis polnud sind kuskil irisemas- tähendab see vaen on võtnud nagu isikliku varjundi. Punane Mitsu oli seal selleks, et tegeleda ajavõtuga- teinekord siis teame, et pargime ta Tapa kesklinna kuskile- ei jää silma ja jalgu. Siis muidugi uus teema, et ajavõtt on nii puusse pannud jne bla-bla...Kusjuures ei näe tegelikult ühtki põhjust, miks ma siin sulle peaksin aru andma üldse- sa oled mittekeegi ju.
PS tahan tänada kõiki poolehoidjaid ja toetajaid ja samuti ka kritiseerijaid- eriti neid, kes on julgenud oma arvamust otse avaldada (nö näost näkku). Välja arvatud mõni üksik tõrvatilk meepotis on enamus siiski olnud heatahtlikud ja julgustanud seda üritust kordama. Tänan veelkord...

navigator, 22.09.2012 21:48
Lauri, invaliidide vastu ei ole mul midagi ja saan sellest aru kui neile natuke vastu tulla, aga jutt oli siiski näiteks ühest punasest Mitsubishist, kelle omanik kindlasti ei ole invaliid, tahaks seda meest näha kes talle seda ütlema läheb :D
Samuti minu viimaste andmete järgi ei ole A.Teder invaliid.
Nagu kommentaaridest näha siis suht paljudele jäid need samad asjad silma mis mina kirja panin, aga kas ei julgeta esiemesena midagi öelda või siis lastakse asjdel nii olla ja suhtutakse ükskõikselt, aga kahjuks ilma selliste asjadeta ei parane ükski asi.
See jut, et hakata raja ümbrust korrastama, antud juhul oli siis tegemist pelgalt heina ja võsa maha võtmisega millega oleks võsakaga paari päevaga hakkama saanud, rahalist kulu ehk 10 L bensiini, ja nagu ütlesin, siis kui vaja järgmine kord sponsoreerin 10L bensiiniga kui keegi märku annab. Asi oli lihtsalt viitsimuses ja tahtmises. Kahju!
Ja Lauril väga õige jutt, oleks vaja mõningad reeglid muuta ja kui aus olla siis enamus reegleid, nagu just see sama vastupidises suunas vedu, ei ole ma kunagi aru saanud, miks selline asi sisse on pandud ja tänu sellele ongi ajakulu ka väga suur. Aga see on praeguse seisu kõige kehvem asi, et eesotsas on sellised tegelased, kes eriti ei viitsi reegleid ja nõudmisi muuta, lihtsam on ju lasta asjadel olla ja niisama raha sisse kasserida, selle all mõtlen praegu EAL tegelasi ja veoautokomitee osasid mehi. Minu arust oleks õige, et komiteesse kuuluvad tegevsõitjad ja nemad otsustavad enamus asjade üle, ja seda siis erinevatest piirkondadest. Või siis nende poolt ühise avalduse alusel valitud esindaja. Olen pannud paljud küsimused paberile, mille on esitanud Lääne-Virumaa krossisõitjad ja plaanin nendega teha pöördumise EAL juhtkonna poole, sest aas

OOjaveer, 22.09.2012 00:02
"Kui oleks asjad paigas, oleks rajal ka rohkem sõitjaid!! ja see tähendaks ka rohkem pealtvaatajaid!" navigatori poolt täiesti õige, kui on sõitjaid rohkem on action suurem mida rahval vaadata. Kui stardis on rohkem autosi juhtub alati midagi põnevat ning jutt levib kohe ka pealtvaatajate seas.
Aga jah eks see ole kahe otsaga asi. Kui hakata raja ümbrust korrastama võtab see jällegi raha ning seetõttu võib tõusta piletihind, mis pealtvaatajate arvu veelgi vähendab.

krossifänn, 21.09.2012 23:31
Pealtvaatajana lisaksin veel et palju mängib rolli ka raja profiil.Tapa rajal pole ka kevadisel ajal (madala heinaga) paljut rohkemat näha.Kõige paremini jälgitav on Varstu rada.Kõige kehvemini aga minu arvates Tamsalu.No aga mis teha - sellepärast ei saa ju krossiraja ümbruses lageraiet teha. Egas Hinsaski paljut ühe koha pealt näe.
Mis Bauskasse puutub siis see ju ikka rohkem sõidukatele mõeldud.Peetakse euroopa mv etappe jne. Pilet ka kindlasti kallim kui meie veokakrossidel.
Mis rallifännidesse puutub siis neid on raske"teise usku"pöörata:) Ilmselt olid veokad ja "krokod" nende jaoks lihtsalt igavad mitte et lahkuti halva korralduse(nn.ülipika 45min.vahepausi) pärast.No olen ka rallidel käind ja tihti tuleb seal lausa võserikus ja nõgestes ragistada parema koha otsingul.Või siis kui tahetakse minna järgmisele katsele esiotsa autosid vaatama.Kui tuled varakult kohale siis jah võib mööda rada jalutada.Ja korduvkatsete puhul võb jääda samasse paika aga ooteaega no nii 2tundi järgmise ringini.Keegi ei vingu et miks nõgesed/takjad niitmata või et miks nii kaua ootama peab.
Ei tule seda krossipublikut kusagilt rohkem- isegi siis kui asfalteeritud jalgrada ümber võistlusraja oleks.
Kes on fänn see tuleb niikuinii kohale sõltumata ilmast vms. aga keda ei tõmba see värk ei tule siis ka kui pealegi makstaks:(

Lauri, 21.09.2012 22:58
Tõepoolest raja ääres oli üks piiratud liikumisvõimega inimena (tunnen isiklikult). Tal ei ole küll vastavat märget auto küljes, kuid tõend on alati kaasas. Jätaks selle kritiseerimise. On ülimalt tore, et üldse jätkub L-Virumaal korraldajaid. See ei ole jalgpall, et istud kuiva jalaga tribüünil ja vaatad. Krossirajad rajatakse ikka, kas vanaesse karjääridess või "mägieesti" metsadesse, kus nähtavus ongi looduse poolt piiratud. Kuna see oli korraldajale esmakordne kogemus, ei tasu temast niimoodi üle roomata ja motivatsiooni maha rebida. Minu tuttavatest oli kohal u. 20 inimest, kes üldiselt jäid korraldusega rahule. Jah, tõsi ta on, et sõitjad võiks varem stardis olla. Olen isegi oodanud boksis enda ees startijaid, et mitte tekitada troppi stardikoridoris. Pluss veel "laibavedu", mida tehti ehk vastuolus üldjuhendile, et aega kokku hoida. Võib-olla annaks teha väike muudatus reeglites. Kuna traktor ei sõida bagi ega veokaga võidu, siis on ju oluline, et asi saaks kiiremini tehtud. Loodame, et homme on pram ilm.

margo51, 21.09.2012 22:55
Tamsalus oli see aasta omal kogemus kus kohtunik ei näinud ega kuulnud midagi sest ma sõitsin tast üle.

 

| 1-20 | 21-40 | 41-60 |
Artikli juurde
24.04.2024
Rahvasprint sõidetakse Valge Daami ralli kiiruskatsel
Artikli juurde
22.04.2024
Mārtiņš Sesks stardib Ford Puma Rally1 autoga kahel MM-etapil
Artikli juurde
23.04.2024
Romet Jürgenson jõudis juunioride MM-sarjas etapivõiduni
Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
26.10.2023
Tootmiskombinaat Vihur (0)
09.10.2023
Saaremaa ralli 2023 (0)
19.09.2023
Lõuna-Eesti rahvaralli 16.09.23 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
14.04.2024 13:09
Tarvastu karikas 2024/3.etapp (0)
31.03.2024 08:00
Kehala karikas 2024. 1.Etapp VIDEO (0)
18.02.2024 20:21
Vidzemes Talvekarikas 2024 (1)
18.02.2024 07:49
Rahvaralli " Koeru talv 24" (0)
11.02.2024 19:27
Rally Sarma 2024 (1)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia