Kliki siia Kliki siia
Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
www.veoautodevaruosad.com
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
rallifotod.eu
 
 
 
Tagasi
Trüki lehekülg

Foorum

Kõik teemad
   
  Sorteeritud esimestena: UuemadSorteeri VanemadSorteeri
mis mõttes kruusakatega ei saa?
Autor: kronja 05.07.2009 00:22
ma saan kuidagi veel aru, et laitse rallipargis niisama trenni ei lubata kruusakatega teha - aga võistlused kah ainult sliki/suvekaga? ja raha küsitakse poole võrra rohkem kui märjamaa sprindil oli? sorry, sellist sprinti ei sõida.

Korraldage...
Autor: Hardi 12.07.2009 10:46
Sõbrad - jõuame jälle sõnani korraldage - palun tehke seda. Korraldamine tähendab täna - eelarvet, aega, kokkuleppeid. Te ei saa kokku lepitud isegi selles, et kõik õigel ajal ametliku registreerimise ära teeksid! ikka on neid, kes tulevad kohale just siis kui neil on vaja. Ei ole ju raske leida paar mintsa ja rallyregis oma nimi kirja panna. Siis saaks ka korraldaja teada, millise eelarvega arvestada. Rehvidest ja muust on ka rikkamatel aegadel räägitud. Kasutan ühe tegija sõnu: "tehke rehvireegel, Master või "Blaster" - ma lihtsalt ostan kolm ringi iga võistluse jaoks ja ikka sõidan kiiremini". Autosport on selline ala, et kui tahad olla eespool 6ndat kohta pead ikka välja käima. Olgu siis rehvide või auto peale. Kas selline "koosolek" ei lõpe äkki nagu Laitse regamine - kõik on nõus, et peab tegema, aga kohale ei tule keegi. PPP - põliste pohhuistide partei käib ka iga kuu koos, arutavad riigi asju ja on kõvad tegijad - kuid - kus, millal ja mida arutatakse - kõigil on POHHUI! Aga partei liikmed igaüks eraldi on kõvad tegijad! vabandage mehed-naised - ka E-ryhma eelmise talve "kokkutulek" oli samalaadne näide. Korraldajatel jooksis lõpuks juhe kokku ja ikka nende pärast, kellel üks või teine asi ei meeldinud... See "korraldage, tehke, parandage olukorda" meenutab ametiühingute tegevust. Peaks looma rahvaralli ametiühingu! Küll oleks arutamist. Ja siis saaks korraldajate OMAVOLI vastu ka MIITINGUID korraldada.
Alustaks aga sellest, et oleks lihtsalt loovamad ja kes sõita tahab, see ka saaks sõita!

rehvid
Autor: Veiko7 12.07.2009 12:18
Neid pole mõtet minuarust piirama küll hakata...ei ole seal mingit säästu. Ma küll see aasta enam ei sõida rahvasprinte aga eelmisel aastal sain hakkama ühe jooksu rehvidega läbi terve hooaja. Üks jooks Toyo R888 ja üks jooks Michelin M41 kruusakaid. Kokku on need kaks jooksu umbes 17000-18000kr. See oli piisav, et hooaja kokkuvõttes kaks karikasarja ära võita. Rahvasprint on nii öelda entry-level autospordis. Siin ongi just hea saada maik suhu, mida kõike see autosport tähendab. Kruusakatega on tunduvalt huvitavam ja lõbusam sõita, kui oleks mingite Masteri tavarehviga. Seda peate ju tunnistama. Fakt on see, et kui sul pole mitte mingit raha tagataskus, siis pole mõtet ju tulla lammutama autospordis. Raha on eelduseks, et sõita ja lõbutseda sellisel suhteliselt kallil hobil.

rehvid
Autor: Veiko7 12.07.2009 12:19
See rehvieelarve on siis mõeldud 2wd audele pigem. 4WD on teine maailm ja teine eelarve.

Veiko

toimub või ei?
Autor: ksaul 30.07.2009 16:36
Juuli lõpuks pidi otsustatama Laitse rahvasprindi saatus. Kas kellegil on juba mingit infot selle toimumise või mittetoimumise kohta?

oigajatele
Autor: kollane 30.07.2009 18:45
need kes ei saa aru kruusaka keelust,siis otsige endale mingi kruusatee ja sõitke üks kurv 200 korda läbi .mis sealt järgi jääb?
noortesprindil oli autosi vähem ja needki tegid raja korralikult pehmeks
kruusakatega oleks kolmandas voorus offroad autot vaja

härra kollane
Autor: kronja 31.07.2009 13:13
"kruusakatega oleks kolmandas voorus offroad autot vaja"? - nii võib järeldada, et see on teil esimene hooaeg.. sest et eelmine aasta sai küll kruusakatega sõidetud..

eelmise hooaja põhjal...
Autor: Mann 31.07.2009 13:41
Eelmisel aastal peeti Rahvasprindi Karikavõistluste etappe Laitse paarisrajal kolmel korral. Pea iga kord oli kohal ca 100 võistlejat, sõideti kolm vooru kruusakatega, jagati karikad omavahel ja mindi rõõmsalt koju. Mina isiklikult ei mäleta küll, et nii hirmsad roopad oleks kolmanda vooru lõpuks tekkinud, et enam sõiduautoga seal sõita ei saanud. Sõideti ja paljud parandasid ka oma aegu. Sel aastal on tavaliselt rahvasprintidel stardis umbes poole vähem autosid. MaSu on ka ilmselt oma töö teinud ja kõigil pole enam võimalust uusi kruusakaid alla panna oma autole. See peaks ju rada samuti rohkem säästma. Sellest samast MaSust tingituna on ilmselt paljud sõitjad teinud valiku, millised etapid kaasa sõidavad või kas panustavad rohkem kruusa või asfalti peale. Ma arvan, et see pole sõitjate suhtes eriti aus keset hooaega mingeid uusi reegleid ja tingimusi välja mõtlema hakata.
Minu jaoks on Laitse rada piisavalt lähedal ja oli plaanis see etapp kaasa sõita hoolimata sellest, et rahvasprindi sarjas sel aastal kaasa muidu ei löö. Kuna rahvaralli ja noorterallid/sportrallid on kruusakatsete peale üles ehitatud, ei eksisteeri näiteks minu võistlusautodel ei võistluskõlbulikke suve- ega slikkrehve. Seega jääb tulemata.
See selleks, see on minu isiklik traagika, aga minu jutu mõte on selles, et niigi vaevu hingitsevas rahvasprindi sarjas äkki ei oleks eriti hea mõte keset hooaega mingeid revolutsioonilisi võistlusi korraldada.
(Mainiks siis ära, et muidu on väga superluks, et rahvasportlastele ikka ka midagi korraldatakse, muidu vastab keegi jälle, et "Mis sa virised, hea et üldse keegi teeb").
Minu jaoks ei ole see otsus lihtsalt põhjendatud.

to kronja
Autor: kollane 31.07.2009 15:37
sai küll kruusakaga sõidetud kuid need hävisid selle sõiduga kõvasti rohkem kui slikid.
need kes kartsid et slikkidest ei jää midagi järele siis sõitke kõigepealt üks sõit ja siis halage.
ja kiirem aeg sõideti laitse ns tänavarehviga

| 1-20 | 21-40 | 41-60 | 61-80 |
Foorumisse kirjutamiseks pead olema registreerunud ja süsteemi sisse loginud. Registreerumiseks vajuta siia.
 
Artikli juurde
07.05.2024
Kuue aasta tagune aprillinali saab tõeks ja veoautokross naaseb sünnikohta
Artikli juurde
07.05.2024
Ott Tänak ja Martin Järveoja asuvad Portugalis püüdma poodiumikohta
Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
26.10.2023
Tootmiskombinaat Vihur (0)
09.10.2023
Saaremaa ralli 2023 (0)
19.09.2023
Lõuna-Eesti rahvaralli 16.09.23 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
06.05.2024 08:00
Latvian-Lithuanian Rallycross Championship 2024 (0)
03.05.2024 14:22
Est Rx 1. Etapp Raassilla (1)
14.04.2024 13:09
Tarvastu karikas 2024/3.etapp (0)
31.03.2024 08:00
Kehala karikas 2024. 1.Etapp VIDEO (0)
18.02.2024 20:21
Vidzemes Talvekarikas 2024 (1)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia