Kliki siia Kliki siia
Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
www.veoautodevaruosad.com
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
rallifotod.eu
 
 
 
Tagasi
Trüki lehekülg

Foorum

Kõik teemad
   
  Sorteeritud esimestena: UuemadSorteeri VanemadSorteeri
Autor: Ülle777 08.01.2012 12:19

Jõudu EAL-ile !
Autor: Pöörane 17.01.2012 21:07
See üks tubli ja visa asutus. Miks nad küll venitavad ja autodega sõitmist kohe ära ei keela. Eelmise hooaja saavutuseks oli ju et, 4WD piik klassis osales 1 sõitja. Ka 2WD piik read olid varasemaga võrreldes oluliselt vähenenud.
Maha võidusõit! Elagu EAL !

m
Autor: myts 13.01.2012 15:49
Teiseks probleemiks nende tehn.kaardiga autode keelustamine ei tohiks küll otseselt ühtegi rahvarallurit puudutada kuna niigi paljdest klassidest jääb mõni vähemaks ja selle võrra võiks ju päev lüheneda, pigem on see probleem korraldajatele. Niipalju kui mina aru saan (4WD on mulle küll pisut rohkem kui ähmane) ei keelata nendega võistemist kui korraldaja juhendiga oma võistlusel vastava klassi rajale lubab lihtsalt rahvaspordikomitee ei pea enam nendele karikaarvestus ja ei anna aasta lõpus välja autasusid. Aga kahjuks on ka nendest punktidest keelekurat nii hullusti läbi jooksnud, et kui isegi mitu korda lugeda jääb ikkagi mulje, et ei või ja kõik.
Mis puudutab Mosse ja SU liitmist siis on vist väheke M.liiga juhtkond mängus kuna antud üritus hingab vaevaliselt nagu tiisikusehaige ja kui ravi ei saa läheb teine varsti hingusele, aga ravida hästi nagu ei taheta ka, teatud juhtudel kuuma tee andmine ja teki kohendamine ei aita! Teisalt jällegi lihtsustab selline liitmine korraldajate elu-võta siis kinni. Niipalju kui ma kunagisi arutelusi mäletan loodigi SU just eraldi mossest, sest vaatamata mõnele optimistile kes lubasid ladale igast asendist panna said enamus tegelasi aru, et ei mossega sigulli vastu saa. Kuidas see kõik toimima peaks hakkama ma ei kujuta küll hästi ette. Kui praegu jälgivad mõlemad klassid ise oma kohustuslikke nõudeid siis nende liitmisel tekib varem või hiljem mingi pudru, siis kõvasti kisamist foorumites ning mujal jne. kuni surm jälle silme ees...
O.Pukk

m
Autor: myts 13.01.2012 15:43
Nagu kodanik Saul ütles on tõesti äärmiselt lühinägelik eeldada, et selles või mõnes muus foorumis targutamisest mingit tulu tõuseb, selle külastamine ei ole ju kohustuslik. Kuna mulle öeldi, et mingi teema üleval otsustasin ka lugeda ja näe teema juba ammu üleval ning oh röömu Priit juba platsis oma tuntud "headuses" vahepal juba muretsesin, et teine na ära kadund, aga no see selleks.
Avaldan pisut arvamust nii nagu mina sellest aru saan ja ei pretendeeri absoluutsele tõele ning mitte mingil juhul ei ole see mingi ametlik seisukoht!
Tegelikult on nüüd tühja lajatatud päris hulk tähemärke. Esiteks esialgse üllitise sõnastajad selle asemel, et teha selgeks asjaolu, et 4WD autod peavad ka ikkagi vastama originaalile ja olema varustatud originaal turbokõridega jne. tehti asi keerulisemaks ja pandi mõõduks ette A- rühma kõri mitte numbrilised näitajad ehk unustati ära mis vanale võidusõitjale selge nagu seebivesi ei ole harrastajale kohe mitte arusaadav. Nüüd teisalt hakati hirmsasti kribama et mismõttes A-rühma kõri? Paraku kes asjast jagab sai kohe aru, et tegu on piiranguga kuna antud kõri lendaks mõnel masinal kasutusel olevast lüpsikust risti läbi. Seega ei muutu muud midagi kui see mida Priit juba maha ütles, et lihtsustub kontroll ehk kui lähker on suurem siis nägemist. See probleem puudutab ju ainult loetud masinaid(eks kõik teavad isegi milliseid). Kokkuvõtteks: A-rühma kõri pole kohustuslik vaid ainumõeldav alternatiiv originaalile. Ja lõppeks tekkis selle sõnastusega nagu üks klass juurde, aga ma ei tea milline, kuid üks mis kindel, et üks neist on TAVA 4-WD ;)
o.pukk

mis toimub...
Autor: ksaul 11.01.2012 08:54
Selles foorumis plärtsumisest on täpselt niipalju kasu, et saab ennast välja elada. EAL-il on sellest foorumijutust täiesti ükspuha ja selle on nad ka minuteada välja ütelnud (vähemalt Teele isikus). Ma küll ei tea, kas see on tema isiklik või EAL ametlik seisukoht. Et midagi muuta, peaks aktiivsemad inimesed pead kokku panema ja kirjutama EAL-ile ametliku pöördumise. Olgu see siis avalik või mitte, tuleks välja mõelda. Sellele peaks EAL ikka reageerima, küsimus on muidugi kuidas ja millised saavad olema muutused (kui üldse). Isiklikult olen skeptiline selles suhtes. Mis puudutab 2012 tehnilisi tingimusi, siis seni kuni neid ei ole, kehtivad 2011 aasta omad. Ja ma tõsiselt loodan, et kui need 2012 ükskord välja tulevad, ei keera need midagi põhjalikult pea peale.
Ja et mind anonüümsuses ei süüdistatakes, siis nimi ka alla.
Kaido Saul

..
Autor: raido 11.01.2012 03:29
aga nüüd oleks väga põnev, kui EAL ikka väga revolutsiooniliste uuendustega lagedale tuleks... siis oleks kõigil Piisavalt aega ... Cmon, I'm counting on You, EAL..:D diffrite vabaks laskmise keelustamine vms, midagi põnevat ikka. ..

2012 tehniline
Autor: peso 10.01.2012 23:14
Siiamaani pole mingit infot 2012 tehniliste tingimuste kohta? võistlused kohe-kohe algamas aga EAL ei kavatsegi oma kodulehele midagi üles riputada? Pole uusi tehnilisi tingimusi üles pandud, tähendab kehtivad 2011 reeglid

to smartass
Autor: Tarmop 10.01.2012 12:29
Siin ju loeb päris mitmest postist välja katuseorganisatsiooni pöördumise/ selle soovi....miskipärast alati nurjunud üritus.

Mis toimub?
Autor: präänik 10.01.2012 09:10
Peale smartass artiklit (kui see on keegi EAL-i poolt aga ei julge avalik olla) on suhtumine selge ja tuleks 2013 aastaks hakata ettevalmistusi tegema uue võistlussarja loomisele,millel on oma kindlustus ja muu sarjaga kaasnev,selge on see et siis meid nende sarja ei lasta aga ei tea kuipalju neile üldse võistlejaid jääb et nad saaks rahvasporti PIDURDADA.

Mis toimub.
Autor: präänik 09.01.2012 18:02
Nüüd jäi vist kellelgi king jalas väikseks,võttis kiunuma aga millisel toonil vastatakse ja miks selle lause peale--Selline eitede kisa on piinlik ja mõttetu--üldse ei imesta .

t
Autor: smartass 09.01.2012 17:25
Ma arvan, et peale omavahelise sonimise ja spekuleerimise siin foorumis te midagi ei saavuta.
Küsimuste ja ettepanekute korral ikka pöörduge vastava asutuse poole.
Selline eitede kisa on piinlik ja mõttetu.

EALi vastused...
Autor: PriitV 09.01.2012 17:20
Mehed, Te küsite LIIGA RASKEID küsimusi nende käest...
Mina küsiks kõigepealt, et MIKS Euroopas, kuhu me väidetavalt kuulume, on kõikide "rahva"rallide juhendeis üldiselt selline punkt:

The car may be equipped with a roll over bar or cage and the front seats may be replaced by competition seats, the rear seats may be removed.
The car must be equipped with seat belts (except for vintage cars, but are strongly recommended).

Vintage cars - need "tõldautod", Eesti oludes ka a'la vana Volga, ümmargune Mosse etc.
Ehk alustame sellest, miks eestlane peab olema see idioot, keda keelatakse OHUTULT oma lemmiktegevusega tegelemast? Alles peale seda hakkame rääkima turbokõridest jne. Mind täitsa tõsiselt huvitab juba aastaid, kas tõesti on hobi-autosportlased totaalsed lambad ja lasevadki ennast iga aasta EAL'il mõnuga mõnitada? Kronja küsib ju selgelt, et kes kelle JAOKS ikkagi olemas on? Muuseas, on Teil kellelgi tuua näidet, kus EAL on olnud reaalselt vajalik ja KASULIK hobiga tegelemisel?

TigeTigule
Autor: Veiko7 09.01.2012 15:49
1. EAL vahendid ja vara moodustuvad:
1.1. EAL maksudest
1.2. kodu- ja välismaa juriidiliste ja üksikisikute annetustest ja toetustest
1.3. EAL põhikirjaliste ülesannete ja eesmärkide saavutamiseks korraldatavatest tuluüritustest laekunud tuludest

Rahvasport
Autor: arks 09.01.2012 15:06
Esialgu piisaks, kui keegi vastavast komiteest võtaks vaevaks sõna võtta ja antud muudatust ja juhendite punkte kommenteerida. Endiselt arvan, et tänavasõiduato puhul ei olegi põhjust pabistamiseks. Aga kuidagi vastuolulised on need juhendite punktid.

RAHVASPRINDI VÕISTLUSMÄÄRUS 2012:
3. VÕISTLUSAUTOD - 3.1 Keelatud on osaleda autodel, millel on kehtiv ASN tehniline kaart.

EAL rahvasprindi karikavõistluste üldjuhend 2012:
3.2 KV ARVESTUSKLASSID:
4) Neljarattaveoliste autodega võistlejad (4WD). Ülelaadimisega 4WD autode turbokõri peab olema
kooskõlas maksimaalselt kehtivate FIA A-rühma reeglitega.

3.3 VÕISTLUSAUTOD:
2) Klassis 4WD võib kasutada tava-4WD autosid ja ASN tehnilise kaardiga võistlusautosid. ASN
tehnilise kaardiga autod peavad vastama vähemalt kehtivatele E-rühma tingimustele.

Kas 2012 Rahvasprindi tehniline juhend on olemas kuskil? Huvi pärast vaataks, mis seal kirjas on.

Argo




Komitee
Autor: sapakas 09.01.2012 09:47
Keegi kes asjadest natuke teab võiks siin inimestele natuke juhiseid anda, kuidas oleks võimalik Seda komiteed väljavahetada...

kronja
Autor: kronja 09.01.2012 01:23
selle SU klassi ajaloo kohta oleks põnev natuke rohkem lugeda. kui see mis kalle kirjutab (et SU klassi ei tahetud teha, kuna siis "kollase kiivriga mees tahab kollaste kiivrite klassi") vastab tõele siis selle aasta sees avaldatud uudis sport-4wd keelustamisest rahvasprintides jätab mulje, nagu tegemist oleks olnud järjepideva tegevusega..

see pole esimene "vaidlus" ja mind tõesti hämmastab see vastuseis. kas EAL ja rahvaspordikomitee konkreetsemalt teevad tööd osalejate JAOKS või osalejad eksisteerivad võistluste jaoks?

igatahes - kuni asjad (reeglid) püsivad sellistena nagu nad on ei viitsi mitte keegi eriti kusagil hakata hüppama ja karjuma. võistlusi korraldatakse, osalejad on õnnelikud. see peaks ju eesmärk olema, onju? probleeme alati tekitavad mingid muudatused, mis kellegi õigusi "pigistavad".

seda A-grupi kõri juttu on minult (ja teistelt 4wd sõitjatel)ühel võistlusel ka reaalselt küsitud.. nagu - mis asja? tänavasõiduautole hakkan paigaldama mingit kõri? wtf?

lihtsalt arutlen...
Autor: TigeTigu 08.01.2012 23:29
SAMAS kui ka EAL toimetab vabatahtlikuse alusel, on see koht kus ka EAL'i inimesed peaksid vaatama peeglisse ja küsima endilt
kas ikka tehakse kõike seda, mida sätestab EAL'i põhikiri või lasta neid ülesandeid täitma uued inimesed, kes täis indu ja tahtmist
kõiki neid arenguid jms, mida visioonides/eesmärkides kirjeldatakse, reaalselt ka ära tegema?

Siiani on jäänud kahjuks mulje, et see otsustajate ring EAL's on suletud ja keegi niisama lihtsalt sinna sisse ei saa....

lihtsalt arutlen...
Autor: TigeTigu 08.01.2012 23:27
Ei hakka oma kommentaaris kedagi sarjama ega süüdistama, pigem jäin antud teemat lugedes isekeskis mõttesse, et kas EAL'l on ka mingi riiklik toetus? Või kuidas toimub antud organisatsiooni rahastamine? OK, EAL on MTÜ, kuid siiski...
Kuhu ma jõuda tahan, on see et kas inimesed, kes nüüd nt. vastutavad rahvaspordi ja selle tegemiste eest, kas neid ka tasustatakse ja kas see on ka motiveeriv? Või teevad nad seda omast vabast ajast ja põhitöö kõrvalt?

Kui tasustatakse (riik=maksumaksjad=võistlejad), siis on tõesti võistlejatel/võistluste korraldajatel õigus jalgu trampida ja küsida/saada adekvaatseid vastuseid.
Kui aga tegu on organisatsiooniga, mida veavad inimesed, kes teevad seda solidaarsusest ja omast vabast ajast, siis on olukord teine. Siis võiks kõik need, kellel on etteheiteid küsida endalt "kas mina teeksin kõike seda paremini, saamata tasu või tasu eest mis võrdne nt. sotsiaalse töökoha palgaga (viimane näide oli näitlik ja ei ole mõeldud halvustavalt)"

Turbokõri
Autor: PriitV 08.01.2012 19:45
Polegi ammu midagi otse öelnud aga no jälle kord viimase mõne aja EALi ja selle RSAK tegevus on...
Alustame siis turbokõrist. Miks vaja? Ikka selleks, et needsinased Põhja-Korealt palju õppinud tegelased, eks enanst "Kõigi Tehnilste Nüansside Teadmiste Geeniuasteks" ehk maakeeli Fenomenaalsete tTeadmiste ja OSkustega Tehnilise kontrolli Inimesteks peavad, saaks seda silma järgi mõõta ja näiteks mõne Teist lihtsalt rajalt maha võtta. See, kui neil on olemas silma järgi naastu kaalu ütlejad siis mingi "rõnga" läbimõõtu ütlevad nad kilomeetri pealt tuhandiku täpsusega sellele peale vaatamata. Milleks nihkkaliiber?
Aga et mis toimub? Mid aTe tahate Eesti Mõttetuimast Organisatsioonist, eks pole suutnud oma lehel isegi uudist teha selle kohta, et Eestil oli 2011 autorallis Euroopa Meister. Rääkimata Alar Hermansonile mingi "ühekordse" karika andmisest. Ehk toimub see, et EAL on lihtsalt ennasttäis tolakari.

Vastus Ülle777-le
Autor: kalle666 08.01.2012 18:46
Ülle777(salapärane nimi)mis see õigekiri asjasse puutub,kui lugeda ei taha ära loe ja mina ei ole esindama pürgind,sest pole piisavalt vaba aega teha seda nagu oleks sõitjate esindajal vaja teha.Räägi sahkerdamistest,mina ei ole meie klubi poolt korraldatavatel võistlustel sahkerdand,on tuldud üks kord nüüd viimati võistlejale vastu ja eksisime ning oleme oma vitsad saanud.Seda,et kui vastu näppe saan siis kukun EAL kiruma,siis sellega pingutad kõvasti üle sest olen püüdnud jääda kõrvalt vaatajaks aga selle teemaga läksin kaasa ja avaldasin arvamust mida mina tean,nii et ärme hakkame siin foorumis lahmima asjatult.

Edu Ülle777.

Mis toimub EAL-s
Autor: Ülle777 08.01.2012 12:19
kalle, alusta sellest, et hakkad õigekirja korralikult kasutama. Ausalt mina ei tahaks, et mind esindab rahvaspordis mees kellest harimatus kaugele paistab.
Aga asja juurde. sa korraldad toredaid ja asjalikke võistlusi. Hästi kusjuures korraldad. Aga üsna tihti on sealjuures mingi sahkerdamine mis selle ilusa ära rikub. Ja kui sa sahkerdamise eest vastu näppe saad siis ilmub tavaliselt ka EAL-i kiruv kirjatükk. Alusta kõigepealt endast, vaata mis sa enda ja oma võistluste juures suudad paremaks teha ning alles siis kuku kiruma.

| 1-20 | 21-40 |
Foorumisse kirjutamiseks pead olema registreerunud ja süsteemi sisse loginud. Registreerumiseks vajuta siia.
 
Artikli juurde
24.04.2024
Rahvasprint sõidetakse Valge Daami ralli kiiruskatsel
Artikli juurde
22.04.2024
Mārtiņš Sesks stardib Ford Puma Rally1 autoga kahel MM-etapil
Artikli juurde
23.04.2024
Romet Jürgenson jõudis juunioride MM-sarjas etapivõiduni
Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
26.10.2023
Tootmiskombinaat Vihur (0)
09.10.2023
Saaremaa ralli 2023 (0)
19.09.2023
Lõuna-Eesti rahvaralli 16.09.23 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
14.04.2024 13:09
Tarvastu karikas 2024/3.etapp (0)
31.03.2024 08:00
Kehala karikas 2024. 1.Etapp VIDEO (0)
18.02.2024 20:21
Vidzemes Talvekarikas 2024 (1)
18.02.2024 07:49
Rahvaralli " Koeru talv 24" (0)
11.02.2024 19:27
Rally Sarma 2024 (1)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia