Kliki siia Kliki siia
Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
www.veoautodevaruosad.com
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
rallifotod.eu
 
 
 
Tagasi
Trüki lehekülg

Foorum

Kõik teemad
   
  Sorteeritud esimestena: UuemadSorteeri VanemadSorteeri
Lubatud rehvid 2016 a
Autor: RaoulR 29.03.2016 10:43
Kätte on jõudnud suvehooaeg ja varsti tulemas ka kruusaetapid. Kas keegi oskab tõpsemalt kommenteerida, mis rehvid siis reaalselt lubatud on. Kas näiteks ContiSportContact 5P on lubatud?
http://www.conti.ee/index.php/contisportcontact5p

Mina kahjuks Auto24 etapil ei osalenud ja ei oma infot, mida lubati. Aga põhimõte EAL sõnu pidi ju olema, et "peab saama tulla autoga otse tänavalt". Paraku aga näiteks minu Leon Cupral ongi see mainitud rehv kohe salongis all.
Aga millega tohib sõita kruusal?

ehk siis
Autor: antti22 01.04.2016 17:26
Tegelikult on ju olukord lihtne ja minu jutu pointi saab väga lühidalt kokku võtta:
Rehvi teemaga on 3 varianti:
1) kui on soov seda rehvireeglit endiselt läbi suruda sellisel kujul kus osad tänavarehvid on ka keelatud. Siis peab tegema nimekirja LUBATUD rehvidest, kas see on siis üks lubatud rehv või mitu, vahet pole. Siis on tulemuseks põhimõtteliselt monorehviga võistlussari
2) jätkata seda rada pidi (sain aru, et Pärnus oli nii olnud, ei käinud, ei tea), et võistlusrehv on keelatud, kuid kõik millel on E või DOT tähis, ehk mis on tänavale lubatud, on lubatud. See on kõigile lihtne ja arusaadav ja loogiline.
3) lubada kõik rehvid samade reeglite pidi nagu oli varasemalt. Kõigile lihtne ja loogiline.

Turvakaare osas peaks järgima ka väga lihtsalt loogikat:
Kõik mis on Maanteeameti järgi lubatud, peaks olema rahvaspordis lubatud.
Rahvaspordi jaoks võib nõuda võistlejalt mõnda lisatingimuse täitmist (nt: tulekustuti kinnitus), kuid mitte eemaldamist.


to PetsPets
Autor: antti22 01.04.2016 17:15
Hale, väga hale küll jah :). Aga kas rahvasport peab siis olema ainult vanade opelite ja žigullide ala? Et sellise autoga mis on tehasest juba natuke kiiremaks tehtud, ei tohi sõita? Et need inimesed kes garaaži all karpat timmida ei viitsi ja muidu mootorisse viili sisse ei taha ajada, kas need inimesed ei võiks siis rahvaspordis sõita, kui raha on ja tahtmist ka?

Puur on keelatud olnud ammusest ajast, kuid vahepeal on seadusandlus natuke moodsamaks muutunud ning turvakaared on muutunud legaalseks. Rahvasport võiks seadusandlusega kaasas käia ja oma reegleid modifitseerida vastavalt sellele. Muidu tekib taas sama olukord nagu naastrehvidega kus oli naela arvuga probleem mitu aastat enne kui aru saadi, et tänaval lubatavat rehvi keelata tänavaautode "võidusõidul", on ajuvaba.

Hale
Autor: PetsPets 01.04.2016 16:10
Lausa hale on lugeda, kuidas inimesed suudavad tekitada pseudoprobleeme :)
Ah, et tellid auto ja tuleb mingi puuriga versioon...no ju sa ikka tellisid selle puuriga versiooni. See, et puur pole lubatud, see on sajandeid juba reeglites olnud ja see, kui sa ei oska lugeda, on sinu probleem! Kõik mis on lubatud tänaval, see ei pea olema lubatud võistlustel!
Teiseks rehvid...mina helistasin ja sain konkreetse vastuse ja nii ka Pärnus oli. Kui oled laisk ning ise asju uurida ei viitsi ja siis pettud milleski, siis pettu parem iseendas! Ausalt...kari lambaid!

Rehvid ja puur
Autor: antti22 01.04.2016 12:15
Selle rehvide ja tänavalegaalse puuri teema tuleb kiiremas korras selgeks saada, et oleks selge pilt kõigil ees, et millega võib sõita ja millega mitte? Mida ma oma Porsche 911 GT3 RS-iga nüüd teen mille just rahvaspordi jaoks 2WD -B klassi ostsin? Tellisin uue auto ja tuli tagaistmete asemel pool-puuriga (ARK-i järgi ja tehase järgi tänavalegaalne) ja rehvid olid ka Michelin Pilot Sport Cupid mis esialgses rehvipiirangus olid märgitud rangelt keelatuks. Pean minema nüüd oma uue auto kallale relakaga, et puur välja lõigata? Ja võistluste jaoks pean teise jooksu rehve kaasa võtma, et võistluse ajaks mingid kehvema pidamisega protid alla keerata nende asemel mis tehasest alla pandi? Tänaval sõita võin ja ülevaatust antakse ka 3-ks aastaks korraga, aga rahvasprindile/rallile tulla ei tohi.

Lubatud rehvid
Autor: Alunts 01.04.2016 11:57
Selge on see , et odavamaks see üritus meil kindlasti ei läinud, ohutumaks ka kindlasti mitte, aga kuna see nüüd käes on tuleks see siis korralikult teha. Vaevalt , et suured juhid seal pukis seda rehvipiirangut muutma hakkavad. Ma ei kujuta ette kuidas see asi nii korda saada, et kõigile oleks meelepärane. Okei, keelasid sportrehvi ära las siis keelasid , aga neid otsuseid poolkõvalt teha ei ole normaalne. Minul kaob küll täielikult võidusõidu isu ära kui selline pardakk toimub. Nagu näha siis sellest, et me siin omavahel seda asja arutame on suhteliselt vähe kasu. Mulle isiklikult valmistas see Audru üritus suure pettumuse.

To Arvi27
Autor: RRisto 01.04.2016 11:43
Minu teada ei sõida keegi SU omadest 13" rehviga.
14" kruusakate jooks on 400euri, saab terve hooaja + jääb veel piisavalt alles, et trenni teha. Lamellide jooks ehk sinna 200-250euri kanti .. arvan, et üle 2 sprindi nad vastu ei peaks .. ehk 1 korralik ralli. Vasalemma/Laitse/linnad - seal vaja kasutada ei teagi mida, saab vist isegi Toyo kasutada, siis nende jooks 600euri. Ütleks et odavamaks ei läinud, põnevamaks ei läinud, ühtlasemaks ka mitte. Mis siis üldse muutus?!

teadmatus kuubis
Autor: arvi27 31.03.2016 23:13
Kui kellelgi on probleeme kasutatavate rehvide suhtes, siis saab võistlusel esitada protesti. Lahendus tuleb ja edasikaebamisele ei kuulu.
to RaoulR: kas avalikustaksid rehkendused rehvide tasuvuse kohta kasutatud kruusarehv versus talverehv M+S, autoks VAZ 21011 ( tagaveoline, kasutatav rehv 175/70R13 ).
veel to RaoulR: kui Su autol on salongist ostetuna väga head suverehvid all, siis oled need ju 1. märtsil autole alla pannud, sõidad igapäevaselt ja loomulikult võid nendega osaleda asfaltkattega rahvasprindil ilma probleemideta.

Asfalt, kruus
Autor: RaoulR 29.03.2016 15:02
Ilmselt enamus pooldaksid, et tänavalegaalsed (nagu Toyo) oleksid lubatud, tänapäeva rehvidel on see piir sport- ja tipp-tänavarehvi vahel suht õhuke ja väga raske reaalset piiri tõmmata. Kuid asi on veelgi ebaselgem, kui tulevad kruusaetapid. Pole teada, kas M+S rehvi lubatakse. Ja kui lubatakse, tuleb nende kasutamine palju kallim, kui pruugitud kruusarehvi kasutamine. Siis tekib küsimus- milles oli keelu point? Kas keegi EAL ametnikest oskaks seda kommenteerida?

Lubatud
Autor: Alunts 29.03.2016 13:16
Jah see kõik on arusaadav, aga välja tulnud rehvinõue ütleb selgelt ja ühemõtteliselt . Rehvid, millel on E- ja/või DOT- markeering, kuid mis mustrijooniselt ja/või konstruktsioonilt (sh kummisegu) on kruusarehvid või võidusõidurehvid, on keelatud.” Tulemus on ikkagi see, et kellel on see läheb tehnilisse slikkidega proovima ja kellel ei ole see ei hakka neid ostma ka. Minul isiklikult on sellest rehvi nõudest sügavalt suva , kuid asi tuleks teha kõigile ühemõtteliselt selgeks millega me sõidame. Kas me sõidame tänavalegaalse Toyo ja Avoniga või mitte. Kes seda ütleb, et tulevate võistluste tehnilisest just nendega läbi saab. Kui teha näiteks 1 rehv, kaubelda rahvaralluritele mõistlik hind ja sõita kõik see mees ühe rehviga oleks see asi märgsa selgem.

Lubatud
Autor: rosenberg 29.03.2016 13:00
Auto24 sprindil tuli välja lõpuks nii kõik mis on tänavalegaalsed ( e või dot märgis) on lubatud.

Lubatud rehvid
Autor: -VTI- 29.03.2016 12:39
Võiks olla tõesti nimekiri rehvidest mis on lubatud või keelatud!

Lubatud rehvid
Autor: Alunts 29.03.2016 12:03
See teema tuleks lõplikult selgeks vaielda, minuarust on see täielik nonsenss Auto24 etapp oli sisuliselt võistlus mis ei näidanud erilist muutust välja rehvipiirangus. Ma ei olnud selle rehvipiirangu pooldaja, kuid nüüd kui see käes on asi kuidagi ajuvaba. Taheti teha asi võrdsemaks ja ohutumaks kui ikkagi sõideti slikiga, küll tänavalegaalsega aga ikkagi sportrehviga. Täiesti läbimõtlemata otsus, tehku siis nimekiri millega sõidame ja asi mutt. Kruusal sõidu rehvi arutlus on muidugi asi mida ise ka huviga kuulaks .

| 1-20 | 21-40 |
Foorumisse kirjutamiseks pead olema registreerunud ja süsteemi sisse loginud. Registreerumiseks vajuta siia.
 
Artikli juurde
02.05.2024
Lääneranniku rallile registreerimine on täies hoos
Artikli juurde
29.04.2024
Eesti rallikrossisõitjad saavutasid Eesti ja Balti sarja avaetapil viis esikohta
Artikli juurde
02.05.2024
Eestlased võistlevad Kanaaridel Euroopa meistrisarja etapil
Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
26.10.2023
Tootmiskombinaat Vihur (0)
09.10.2023
Saaremaa ralli 2023 (0)
19.09.2023
Lõuna-Eesti rahvaralli 16.09.23 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
03.05.2024 14:22
Est Rx 1. Etapp Raassilla (1)
14.04.2024 13:09
Tarvastu karikas 2024/3.etapp (0)
31.03.2024 08:00
Kehala karikas 2024. 1.Etapp VIDEO (0)
18.02.2024 20:21
Vidzemes Talvekarikas 2024 (1)
18.02.2024 07:49
Rahvaralli " Koeru talv 24" (0)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia