Panen turgu oma trackday auto Ford Fiesta ST200, 2016a. Mootor 1,6t ecoboost, 6-käiguline manuaalkast. Auto on väikese läbisõiduga - 56000km.
ST200 on MK7,5 Fiesta ST180 erimudel. Toodeti ainult 2016 ja 2017. Erinevuseks on suurem võimsus tehasest, moondust hall värv (oli saadaval ainult ST200 mudelil), aeglasem peaülekanne, kiirem rool. Auto on ehitatud rajapäevadeks läbisõiudul ~50000km Wengler Racingus Luksemburgis. Kokku ei ole hoitud ja kõik, mis vajalik/mõistlik, on tehtud. Modifikatsioonidele on kulunud üle 15k €.
Modifikatsioonid: Fiesta R2 kerged uksepolstrid (koos el akna lülitiga ja tõmberihmadega) Sparco R333 reguleeritava seljatoega korvistmed (paigaldatud OMP adapteritega ja Sparco siinidega) Sparco 4-punkti E-markeeringuga vööd Carbon käigukanginupp Wiechers turvakaar (registreeritud Transpordiametis) Helisüsteem täielikult eemaldatud (kaalusääst) AC täielikult eemaldatud (kaalusääst ning lisaruum paksemale mootori radiaatorile) Tagumine kojamees eemaldatud Turbo rõhu ja õli temp näidik Brembo 4-kolviga monoblock esimesed pidurisadulad 300mm ketastega (võimalik kasutada min 16“ velge) Ferodo DS2500 piduriklotsid (ees ja taga) Armeeritud pidurivoolikud Motul RBF660 pidurivedelik Pidurijahutus udutule avadest Airtec pidurijahutus õhusuunajad esimeste õõtshoobade küljes ST-Suspensions coiloverid Esimene ja tagumine ülemine strutbar Powerflex polüuretaan puksid 4.3 peaülekanne (ST200 standard) KAAZ ketaslukk Shortshifter TTV Racing sidur koos ühemassilise kerge hoorattaga Block mod (mootoriploki tugevdused) MGC Modifications karteri vaheseinad Pumaspeed X47R turbo Täissuuruses turbo vahejahuti AS Performance väljalaskekollektor (kiirem spool) Scorpion 3“ downpipe Milltek summuti Triple pass Pumaspeed alumiiniumist suur mootori jahutusradiaator Mishimoto racing termostaat Õliradiaator RAMAIR õhuvõtt Jämedam sisselaske torustik Airtec oilcatch ECU Remap (heitgaasid paigas sportkatalüsaatoriga) MGC Modifications reguleeritav tiib MGC Modifications kerekinnitustega esimene suur splitter Autec veljed koos semislikkidega Jäigad mootorikinnitused
Wengler Racingu hinnagul ~350hp ja ~450Nm. Paremini iseloomustab ringiaeg Audrus Yokohama A052-ga (205 laius) - 1.26.9. Auto kaalub koos minuga (ca 70kg) ja 3/4 kütusega 1200kg.
Auto on Eestis arvel, ülevaatus ja kõik vajalik olemas.
Autot on võimalik veel edasi arendada – täiendada aerot, lisada võimsust, kasutada laiemat rehvi jne.