Kliki siia Kliki siia
Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
www.veoautodevaruosad.com
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
rallifotod.eu
 
 
 
rally.ee
11. november 2003 21:13
Loe kommentaare (3)
Trüki lehekülg

Laupäeval sõidetakse Lõuna-Eestis rahvarallit

 Loe lisaks
Rahvaralli punktiseis pärast 2003. a 7. etappi

Rahvarallurid kihutasid Lõuna-Eesti teedel

Rahvaralli Tartu Sügis 2003 spikker pealtvaatajale

Juhendi bülletään nr 1

Teede sulgemine seoses rahvaralliga Tartu Sügis 2003

Rahvarallile Tartu Sügis 2003 registreerunud võistlejad

Tehnikamaailma karikasarja võitjad selguvad Tartus

Algas registreerimine Tartu rahvarallile

 Foto: Rando Aav
Eeloleval nädalavahetusel sõidetakse Tartumaa, Valgamaa ning Põlvamaa teedel rahvarallit "Tartu Sügis 2003". A-Racingu korraldatav võistlus kulgeb Lõuna-Eestile iseloomulikel teedel.

Tehnikamaailma karikavõistluste ja noorte meistrivõistluste viimane etapp ning Moskvich Liiga karikavõistluste kümnes etapp toimub ühe ringilisena ning on jagatud neljaks osaks. Võistlusraja kogupikkus on ligi 287 kilomeetrit, mis sisaldab üle 38 kilomeetri kiiruskatseid. Lisakatseid on rahvarallil kavas 15, neist seitse läbitakse kahel korral.

"Esimesed seitse katset toimuvad enamvähem valges ja ülejäänud pimedas," selgitas võistluse juht Aivar Parts.

Raja profiilist kõneldes märkis Parts, et kogu võistlustrassist vaid 50 meetrit läbitakse asfaldil, ülejäänud kiiruskatsed sõidetakse kruusasel tugeva pinnasega teedel. "Paar katset on vägagi salakavalad, seotud trampliinidega," märkis Parts, kelle kinnitusel on suurem osa rajast mägine.

Kõige tasasem on Keeri katse, mis on kavas esimese ja viienda lisakatsena. Kiirkuskatse algus on metsavahel, kuid lõpp on küllaltki keeruline. "Seal on rohkem kui 90-kraadised kurvid," selgitas Parts.

Kindlasti saab võistlejaile olema keeruline ka Kulbilohu krossirada, kus sõidetakse kahel korral (katsed 2 ja 6). Kulbolohu krossirada läbival kiiruskatsel on publikule organiseeritud toitlustamine ning selgitusi jagab kommentaator.

Kolmas ja neljas katse algavad mäkketõusuga. Aivar Partsi kinnitusel kulgevad rahvaralli Tartu Sügis 2003 legendis märgitud lisakatsed Lõuna-Eestile iseloomulikel teedel.

Tasub märkimist, et ühel katsel on kaksteist trampliini üle kolme mäe. "On kolm kahe-harjalist mäge ning mägede vahel orgudes asuvail lõikudel on samuti "küürud" peal. Tee on seal orienteeruvalt 14-16 meetrit lai," selgitas Parts ja lisas, "Neis kohtades saavad turvalisuse paremaks tagamiseks olema ka lipumehed."

Veel pani Parts võistlejaile südamele, et nad peaksid endale kindlasti aru andma, et autosport on ohtlik spordiala ning üle oma võimete ei maksaks pingutada. "Oht ja risk on alati olemas, aga kui hoog läheb liiga suureks, tasub piduripedaalile vajutada," lausus Parts. Veel lisas Parts, et osalejad peaksid tähelepanu pöörama ööbimisele, kuna sisuliselt on tegemist mitmepäevalise ja pika võistlusega. Rajaga tutvumine algab juba 14. novembril kell 17.

Rahvaralli Tartu Sügis 2003 võistluskeskus asub Sõbra Keskuses aadressil Tartus, Võru 55 F. Samas asub ka võistluste pidulik start ja finiš.
Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
26.10.2023
Tootmiskombinaat Vihur (0)
09.10.2023
Saaremaa ralli 2023 (0)
19.09.2023
Lõuna-Eesti rahvaralli 16.09.23 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
18.02.2024 20:21
Vidzemes Talvekarikas 2024 (1)
18.02.2024 07:49
Rahvaralli " Koeru talv 24" (0)
11.02.2024 19:27
Rally Sarma 2024 (1)
05.02.2024 01:29
Otepaa Talveralli 2024 (3)
22.01.2024 10:06
Rally Aluksne 2024 (4)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia