Kliki siia Kliki siia
Kas oled sel aastal külastanud mõnd võistlust väljaspool Eestit?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
autovaruosadonline.ee
www.veoautodevaruosad.com
Autodoc.ee
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
timoanis.eu
rallifotod.eu
autod.ee
 
 
 
Teele Sepp
18. mai 2006 2:48
Loe kommentaare (38)
Trüki lehekülg

E-rühma sõitjad pidasid ülesõite pikkadeks

 Loe lisaks
Remmak plaanib sel hooajal rallirajale tuua Evo 9

Jaanus Murakas sportralli debüüdiga rahul

Egon Kaur: Konkurendid olid seekord väga kiired!

Marco Leed tabanud ebaõnn viis Jaanus Liguri võiduni

Tallinna rallil valitsesid saarlased masinaklassis E8

Rauam ja Kraag Tallinna rallil kiireimad eestlased

Märtini näpunäidetest oli kasu, kuid rehvid vedasid alt

Sebastian Lindholm võitis Tallinna ralli viiendat korda

 Foto: Rando Aav
Mida rahvusliku masinaklassi võistlejad seekordsest Tallinna rallist arvasid? Hinnangu andsid Jaan Pettai, Koit Repnau, Tõnu Sepp, Mario Karuse ja Rudolf Rohusaar.

E7 klassis võistelnud ning teise päeva esimesel katsel "katuse teinud", kuid siiski edukalt lõpuni sõitnud Jaan Pettai arvas, et katsevalik oli õnnestunud. "Mõnusalt pikad ja kiired katsed," ütles kollasel Ladal võistelnud noormees. Samuti tänas Pettai publikut, kes kõigile võistlejaile kaasa elasid ning mõistvaid kohtunikke, kes lõpuni sõita lubasid.

Samuti E7 klassis võistlenud Tõnu Sepp pidi võistluse küll eelviimase katse lõpus katkestama, kuid ralliga jäi rahule temagi. Lisaks headele katsetele tõi Lada Samaral võistelnud mees välja selle, et katsed olid sõidetavad ka teisel läbimisel ning sportlikkust lisas asjaolu, et klassisisene võidusõit oli pingeline ja põnev.

Ebameeldivusi tekitas hooldusala kitsikus, kus pidi õigeks ajaks AKP-sse jõudmiseks suisa signaalitama ja trügima. "Negatiivseid emotsioone tekitas esialgne stardijärjekord ning meeletult pikad ülesõidud," märkis Sepp.

Tallinna rallist said osa ka E2 ettevalmistusega autod, kus eraldi karikaarvestust peeti noortele sõitjatele. Selles arvestusklassis võistelnud Rudolf Rohusaar pidi ralli tehniliste tõrgete tõttu katkestama, ent suutis siiski esimesel katsel väga head kiirust näidata. Tema nautis samuti kiireid katseid ning head korraldust. "Tusaseks tegid suures koguses tolm ning rallitajate komme mitte tutvumiskiirusest kinni pidada," nentis Rohusaar.

Suurima kivi korraldajate kapsaaeda viskasid noored rallimehed: "E2 noorte autasustamisel isegi ei mainitud teist ja kolmandat kohta! Kui tõesti ei ole materiaalset võimalust neid nelja karikat veel muretseda, siis väike tähelepanu oleks pidanud kindlasti olema."

E2 arvestuses poodiumi kõrgemaile astmele tõusnud Mario Karuse kiitis samuti head viivitusteta korraldust ning kiireid katseid. Sportlikul rallil debüteerinud valgalase arvamusega, et ülesõidud olid liiga pikad ning et finiš oleks võinud samuti Raplas olla, ühinesid teisedki. Samas võistlusklassis alustanud, ent kohe esimesel kiiruskatsel katkestama pidanud Koit Repnau kiitis katseid, mis tundusid püsivat head ka teisel läbimisel.
Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
11.09.2017
Kulbilohu rallikross 9.09.17 (0)
09.09.2017
Tapa autokross 09.09.2017 (0)
31.08.2017
Smiltene autokross 27.08.17 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
21.09.2017 10:52
Rahvaspordi komitee koosolek (0)
11.09.2017 19:50
Tapa autokross Sügis 2017 (0)
10.09.2017 09:20
Auto tagaosa madaldamine (BMW) (1)
09.09.2017 20:40
Varbola Rahvaralli 2017 (0)
08.09.2017 10:03
VIDEO: Tapa rahvaralli Uno Aava karikale 2017 (1)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia