Kliki siia Kliki siia
Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
www.veoautodevaruosad.com
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
rallifotod.eu
 
 
 
rally.ee
16. november 2003 15:58
Tagasi
Trüki lehekülg

Rahvarallurid kihutasid Lõuna-Eesti teedel

Kommentaare lisatud: 110

 

  Sorteeritud esimestena: UuemadSorteeri VanemadSorteeri
 
| 1-20 | 21-40 | 41-60 | 61-80 | 81-100 | 101-120 |
 
Tõnn, 18.11.2003 08:21
Niipalju tahtsin veel öelda, et siin selle artikli juures jahumisest küll midagi kasu ei ole, seda tuleb teha natukene teises kohas. Nii et aktivistid, koguge rahvas kokku ja tehke ära!!!

äss, 18.11.2003 09:27
sõidke nii palju kui võimalik on ning ärge mõlisege ja virisege.

veel üks kõrvaltvaataja, 18.11.2003 09:56
Väga paljud kommentaatorid paistavad püha viha täis, et kui Tartu lk.10 suguseid katseid ei lasta sõita, siis peab kurikates keerutama. Aga meenutades möödunud hooaega, kas vahepealseid variante pole?

täitsa muhv, 18.11.2003 10:12
mis teha, turumajandus. pakkuda tuleb seda, mida tahetakse, vastasel juhul paned varsti poe kinni.

Kõrvaltvaataja, 18.11.2003 10:36
Keegi ei taha rahvarallit kõrvale tõrjuda, sest see on ju tegelikult meie autospordi taimelava. Kõik need inimesed, kes sõna võtavad turvalisuse koha pealt on lihsalt natukene ettenägelikumad ja hoiatavad EAL-i ja korraldajaid võimalike halbade tagajärgede eest, mida paratamatult toob kaasa esimene üliraske vigastusega lõppenud rahvaralli. Jätkata tuleks nii, et ilma turvapuurita autodele on tehtud katsele nii palju kunstlikke mahapidurdusi, et puusse hooga ei ole võimalik panna, need aga kellel turvapuurid sees sõidavad lisaks ka neid katseid, mis on juba päris sportlikud, kuid suhteliselt heal teekattel. Võib ka nii, et sama katse aga takistused ära korjatud. Nii et jõudu korraldajad!

siim, 18.11.2003 11:26
Arvestades kodanik Raide käitumist võib arvata, et järgmise aasta Raide Karikas kujuneb kurikasõiduks, kus rajameistriks on hr. Lepikson. Nii ,et mõtelge lugupeetud kaasvõistlejad, kas lähete sellele võistlusele.See selleks.
Tundub tõesti, et Tallinna härrad käisid oma võimu ja kompromissitust näitamas, sest kompromissiks oleks ju võimalusi olnud.

..., 18.11.2003 12:28
ega nagunii inimesed enne aru ei saa,kui midagi on juhtunud...alati nii olnud ja jääb kah!!

rallisõber, 18.11.2003 13:21
lugedes kogu seda putru mida siin on ajanud mell ja teised sellised, tekib vägisi tahtmine isegi sõna võtta kuigi see midagi ei muuda. kulla mell raja kirjutamisel 200ga trampadest kütta ja puusse panna on küll ikka iga idoodistunud rullnoka ja võhiku oma mure. ma ei tea kui sellised tainapead on sinu tutvusringkonnast siis palun õpeta neid ja ütle, et esmalt kui minnakse rajaga tutvuma, tuleks läbi lugeda legendiraamatu esimeselt lehelt VÕISTLEJA MEELESPEA punkt nr.1 "LISAKATSETEL ON VÕISTLUSRAJAGA TUTVUMISEL KIIRUS 40 KM.TUNNIS" mitte 200. teiseks tahaks öelda paar sõna Aivar Partsi kohta. ei tasu seda meest materdada ja mudasse matta, sest tema on mees kes tunneb oma ala ja teeb seda nii kuidas oskab ja saab. kahjuks on nii, et kui mõni vaatleja sõidab unise näoga rallil ringi ja näeb und, et sajab uduvihma ja et tee on jäine, siis ei ole isegi Partsil õigust oma fantastilist rallit edasi teha. kahju, et EALis on sellised suured isad kellele on võim pähe löönud ja tegutsevad vaid selleks et silma paista. jah te olete olemas, me näeme aga me ei saa teist kuidagi hästi mõelda.

mell, 18.11.2003 14:29
kulla Rallisõber, ma ei toonud seda näidet 200-ga sõitmise kohta mitte selleks et näidata kui jobu või väärastunud keegi on, vaid selleks et näidata kui ohtlik see katse tegelikult oli. Ma võin olla üsna kindel et 200 oleks ralli ajal sellel katsel köömes olnud.

to mell, 18.11.2003 14:32
kulla inimene, tundub, et sa ei ole vist ühelgi rahvarallil käinud...kas sa tõesti arvad, et see oleks olnud esimene ralli, kus kiirused nii suured on? kahjuks või õnneks, ei. Evo-dega ja Subarutega saab sellise kiiruse arendada ka kurikarallil ning see on täpselt samamoodi ohtlik. Motosport on ohtlik ning kui sa ohtu kardad, siis istu kodus ja mängi malet või tegelikult ära seda ka tee, äkki kukub mõni 200-ga lendav lennuk sulle tuppa, kõik on ju võimalik! Ralli on ralli ja male on male ja see on fakt.

Pug, 18.11.2003 16:07
Loen seda foorumit mitmendat korda ja pean ise kah ikka sõna võtma.
Rahvarallit ei saa lasta sportralliks. See on fakt. Et hakata rahvarallis puure jne tegema, siis kaob rahvaralli idee ära. Sõitke siis juba parem E-rühma. Mida te rahvarallis lasete?
Minuarust kiiremat rahvarallit, kui oli Suveralli, ei ole turvalisuse mõistes hea teha.
Tartu oma on juba ikka natukene liiga kiire. Kõik on siin väga kõvad sõidumehed jne. Andke siis sportrallis minna. Rahvaralli mõte on ikkagi mõeldud suht stockautodele, mitte peaaegu ralliautodele. Praegu on asi liiga kaugele läinud. Rahvaralli vajaks selgemat ohjamist ja reegleid.
See, et Raide katkestas ralli oli õige. Laipu pole kellelegi vaja. Parts oleks pidanud natukene ennem mõtlema sellele pimedale ja kavalale ilmale. Aga muidu teeb Parts väga head tööd. Siin kommijatel pole kellegil õigus iriseda ei Partsi ega Raide kallal.

Kle Pug, 18.11.2003 16:16
Sul aimu on natukene, mis üks hooaeg maksab E-s ja mis maksab RR-s? Kui ei, siis teed küll mõttetult kisa...

kaido, 18.11.2003 17:00
Siinkohal väike soovitus/palve rally.ee tiimile. Tehke üks pikem lugu Tartu rallist ja seal juhtunust. Võtke kommentaarid Partsilt, Raidelt ja EAL-i ninameestelt. Miks oli vaja üritusele vesi peale tõmmata kuigi kompromisslahendus oli leitud. Infot oleks vaja ka järgmise aasta kalendri, tehniliste tingimuste kohta jne.

iq, 18.11.2003 17:07
Pug räägib tegelikult õiget juttu, loomulikult on E rühm sportrallis palju palju kallim kui rahvaralli, aga fakt on ka see et raha paneb rattad käima ja kui seda pole siis lihtsalt sõita ei saa.

Tarmo, 18.11.2003 17:13
Kaido,see on hea soovitus,oleks huvitav teada küll,miks see niimoodi läks.Eriti selle teise lahenduse suhtes.
Pug´ile:Kas sa ise sõidad või võtad ainult sõna.

äss to kle pug, 18.11.2003 18:17
ega sul omal ka aimu pole.äkki teeks siis juba nii ,et rajad oleks samad nagu päris rallis ning a , n ja e rühm hakkaks ka rahva rallit sõitma siis oleks kulud ju väiksemad.jobu
minu meelest rr on algajatele mõeldud ja rajad võiksid sinna suveralli kanti jäädagi.kellel sõit juba käpas see läheb juba päris rallisse

äss to: kle pug, 18.11.2003 18:21
kui sul raha pole siis toksi kodus taskupiljardit:)

to äss, 18.11.2003 18:28
sa paistad ikka rahakas olevat või vähemalt sinu isa, nii et äkki tuled sponsoriks, ma lähen siis E-klassi sõitma

Kalle, 18.11.2003 18:37
Tean, et nüüd saan üle silma ja kurgi, kuid ei saa mitte vaiki olla.
Miks irisetakse selle üle, et pole raha E rühma sõita, aga tahaks hirmsasti kihutada kuskil. Jube rullnoklik IMHO. Autosport on eluaeg olnud kallis ala ja see nii ka jääb, sest ohutus maksab. Pole ma rahvaralli vastane, kuid kiirused võiksid (loe peaksid) jääma mõistlikkuse piiridesse, sest tänavasõidu autoga pambusesse panna suurelt kiiruselt on selge enesetapp. Mõelge korra kulla suurte kiiruste austajad, et mis juhtub siis kui tuled 150 km/h trampalt ja maandumisel rehv pauguga katki läheb. Ise Tartus kohal ei olnud ja sealset õhkkonda ei tea, kuid niipalju nagu olen aru saanud, siis EALi turvavaatlejad tegid seda, mida pidid (iseasi oleks võinud lihtsalt juhendile alla kirjutamata jätta ja mitte sellist komejanti teha)

kõrvaltvaatlejana....., 18.11.2003 18:48
võin öelda, et rahvaralli on tänaseks nii palju arenendud, et enamik ei sõida enam nn pereautodega, samuti ei ole kiirused kõikidel autodel nii suured, rahvaralli on kord juba mõõna üle elanud ning kui nüüd teha taas kurikarallid, siis paljud sinna enam ei tule, kuid kahjuks ei ole siiski paljudel raha, et sportrallit sõita, sest rahvaralli ja sportralli finants ei ole veel võrreldav. Sellepärast tulebki leida kompromiss ning seda oleks pidanud tehtama ka Tartus, aga vana tõde on see, et oleks oleks ankast alla kukkunud, kui poleks poleks pe...st kinni saanud, seega, nagu siin juba öeldi, tuleb siinse pläkutamise asemel midagi ette võtta, kahjuks olen mina olnud terve selle hooaja ainutl kõrvaltvaataja rollis ning ei oska selles suhtes aidata.

 

| 1-20 | 21-40 | 41-60 | 61-80 | 81-100 | 101-120 |
Artikli juurde
22.04.2024
Mārtiņš Sesks stardib Ford Puma Rally1 autoga kahel MM-etapil
Artikli juurde
24.04.2024
Rahvasprint sõidetakse Valge Daami ralli kiiruskatsel
Artikli juurde
23.04.2024
Romet Jürgenson jõudis juunioride MM-sarjas etapivõiduni
Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
26.10.2023
Tootmiskombinaat Vihur (0)
09.10.2023
Saaremaa ralli 2023 (0)
19.09.2023
Lõuna-Eesti rahvaralli 16.09.23 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
14.04.2024 13:09
Tarvastu karikas 2024/3.etapp (0)
31.03.2024 08:00
Kehala karikas 2024. 1.Etapp VIDEO (0)
18.02.2024 20:21
Vidzemes Talvekarikas 2024 (1)
18.02.2024 07:49
Rahvaralli " Koeru talv 24" (0)
11.02.2024 19:27
Rally Sarma 2024 (1)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia