Kliki siia Kliki siia
Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
www.veoautodevaruosad.com
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
rallifotod.eu
 
 
 
Aivar Ojaperv
24. jaanuar 2004 21:47
Tagasi
Trüki lehekülg

ERK pakkus Raadil põneva etenduse

Kommentaare lisatud: 46

 

  Sorteeritud esimestena: UuemadSorteeri VanemadSorteeri
 
| 1-20 | 21-40 | 41-60 |
 
pealtvaataja, 27.01.2004 22:33
üks asi - milleks on võistlustel ajakava?? Kui hr Part sellest nagu üldse kinni ei pidanud. arendil ja Rosenbergil läks esimene voor auto laiali - teiseks vooruks oma sõiduks korda ei saadud. Parts lasi vahepeal veokaid rajale ja jooksis bokside vahel et tehke nüüd kiirelt jne. Reeglite järgi oleks pidanud mehed teisest voorust ju miinuse saama ja siis oleks näinud neid startimas viimastelt positsioonidelt A - finaalis. Mis oleks olnud rahvale väga huvitav (eriti Harendi puhul). Tore oleks kui seda "pugemist" komenteeriks mõni kohtunik ise või veel parem peakohtunik. Sest kui on pandud ajakava siis peaks sellest ka kinni pidama vahet pole kellega on tegemist kas Harju kek rally teami esindajaga või mingi Erki sport klubiliikmega. Ausalt oli nats paha seda "lakkumist " vaadata. Aga ok mis ma ikka norin siin lendab kohe pande peale et tee ise paremini jne, aga mind lihtsalt huvitab selline jama miks see korraldati miks ei peetud ei juhendist ega reeglitest kinni?.

Tom, 28.01.2004 00:08
Kuna võistlejaid on niigi vähe, siis see võimalus oleks antud kõigile, sõltumata tema sugulisest, irarhilisest, poliitilisest ega ka raha kotilisest sõltuvusest. Kui oleks võistlejate rivid meeletult pikad, siis ei sussutataks ka. Kuid kui sina pealtvaataja karjud, et pilet on kallis (25 EEK-i) ja sõidud on igavad, sest paar autot sõidavad ning siis jälle, et kohtunik on jobu mis sa jooksed seal boksi vahet. Saate te ise ka aru mida te tahate. "Kas lambad maha tappa või sakste juurde kooli saata" Saate ise ka aru, et surnud ring.
Andke mõni hea idee kuidas seda lahendada, aga ärge otsige vigu mida keegi valesti tegi.

Peep, 28.01.2004 09:06
Ma ei saa aru nendest varjunimega kirujatest, kas teil on kodus midagi halvasti või on teil nii suur kadedus, et kui keegi midagi teeb ja teie seda ei suuda siis kirute elu eest! Saage aru et kui teile ei meeldi siis te ei pea seal kohal käima - see kõik on ju vabatahtlikuse alusel!
Mulle tundub, et Arendi on üle ühe teil hammaste vahel ja saan ka aru põhjusest te kõik olete kadedad, et kodanikul on nii siga ilus ja sile auto ja veel üli üli kõva serviceteenus ja tundub et pappi jagub - see kõik teeb teid kadedaks kuna eestlast puhul on ju tavaline et kui naabrimehel läheb hästi siis tuleb teda külapeal laimata, et kõik arvaks et see küll õige mees pole!
Ma arvan, et tehke järgi aga mitte ärge hädaldage siin!

kle aivar, 28.01.2004 09:54
kui sa räägid siin sellest et kui torbikud olid keset autot et siis on võistleja süüdi et ei osanud autot õigesse suunda sättida siis sina toppisid need torbikud ju sinna peale seda kui autod juba paigas olid.

võistleja2, 28.01.2004 09:57
üldse see parts peaks käima rohkem ka teiste vendade korraldust vaatamas.näiteks pühapäeval oli pärnus superkross mis oli korralduse poolest laupäevasest raadist umbes 10 korda üle.ja seda korraldas eriste keda igal pool maa alla kirutakse et ei oska korraldada

aivar, 28.01.2004 11:56
to kle aivar: pea nüüd hoogu, mina vaatasin võistlust 100 meetri kaugusel torbikutest. kõik aivarid ei ole Parts Aivarid:) mis puutub torbikute "toppimisse", siis mina küll ei näinud, et neid päeva keskel keegi oleks liigutanud - nii nagu nad hommikul paika pandi, nii ka olid (vabandan muidugi, kui eksin). Seda episoodi nägin küll, kui Jamnes pidi oma autot stardis nihutama - vana Karuse tõstis vahetult enne seda kõva lärmi, et Jamnes on vales kohas. ja siis ei puudutanud küll ükski kohtunik torbikuid - Margusikka ise eksis oma auto paigutamisega.

vaade, 28.01.2004 12:05
torbikuid ei olnud päev läbi samal kohal - vahetult pärast starti korjati need kohe kokku, sest järgmiselt ringilt tulles ju enam torbikute vahel ei ukerdata.
Sellegipoolest on stardis autode paigutus ja vahekaugused üks ja 30m kaugusel olevad torbikud teine asi. Kui stardis auto valib ise oma koha (meeter siia sinna külgsuunas saab seda võistleja seda ju valida) siis torbikud jagatakse raja laiuselt ühtlase vahega ära, ja see ei pruugi stardikohaga täpselt telge mööda kokku minna (ega peagi minema)

vaade, 28.01.2004 12:24
korraldus nüüd parimate killast ei olnud, aga põhiline et venitamisi polnud - sellise külmaga poleks tahtnud passida. Kommentaatori puudumist ma ei pannudki tähele enne kui siit lugesin, et polnud. Igatahes olen kuulnud ka selliseid kommentaatoreid, mille asemel igatseks lihtsalt vaikust ja mootorimürinat.
Rallikrossi peetakse meil niigi ainult viis etappi ja selle vähesegi jaoks pole meil korraldajaid võtta. 1 - 2 punti on kes teevad ja kui konkurentsi pole pole ka taseme tõusu loota.
Ma arvan et mõõdukas kriitika tuleb ikka kasuks, kui seda teha positiivse alatooniga. Kõik vinged kriitikud siin võiksid oma kontaktandmed avalikustada, saada omavahel kokku ja koostada "eeskujuliku korralduse juhend" ja pärast võtku praeguste korraldajatega ühendust või korraldagu ise (ilma naljata).

aivar, 28.01.2004 12:46
sorry, seda ärakorjamist ja tagasi panemist ei pannud tõesti tähele. lihtsalt natukene ärritusin, et nii tühise asja pärast keegi irisema hakkas. iseenesest on ju see 30-meetri nõue õige nõue, kui rada võimaldab, võiks trajektoori muutmise keeld isegi pikem olla. kas koridor tähistada torbikute või rajaäärsete lippudega on omaette küsimus - viimasel juhul tekivad nagunii vaidlused. venemaal nägin lippudega tähistust ja sellest peeti ka tõepoolest kinni, kusjuures vähemalt silma järgi oli koridor küll pikem kui 30 meetrit.

allain, 28.01.2004 13:08
minu arvamus on ikka nii, et reegleid ei tohi muuta miks hommikul noored hilinejad ei saanud rajale aga hiljem 2 voorus sai arendi üksi sõita?ta sai ju selge eelise ei pidanud stardis trügima nügima ei jää sulle keegi jalgu jne.poleks arendi sõitnud olnuks finaalis tema koht taga reas ja täiesti aus võistlus oleks olnud. selline heategu viib selleni, et järgmine etapp on kõigil teh. probleeme ja soovitakse hiljem üksi sõita mida parts ka lahkelt lubas lubada. ehk juhendit muuta ja hommikul sprinti sõita ja siis õhtul krossi sõita või kuidas.stardipaigutused olid üldse omaette paras kamm.võibolla tulemused üldse nullida ja teha uus sõit.nali naljaks aga probleem on tõsine.

ROOSI, 28.01.2004 13:17
Täpselt ei taba milles probleemid, oli tore võistlus, n.n. torbikud mõõdeti alati oma kohale iga võistleja valis ise kas startida vanades jälgedes või jälgede kõrvalt - nii ka mina.
Loomulikult oleks soovinud sooje bokse autoremondiks, klaasist tribüüne pealtvaatajatele ja "Meie Meest" lavale taustaks mängima.

KARU, 28.01.2004 13:51
HR. Parts võiks tõesti võistlusmäärustest kinni pidada ja olla erapooletu iga võistleja suhtes. On esinend eelnevatel aastatel juhuseid kui võistleja hilines starti mõne sekundi, tõsteti ette punane lipp ja oligi see sõit sõidetud.

allain, 28.01.2004 14:18
to karu: õigesti tead mina nägin seda ise vasalemmas kus eelstarti hilinejad tagasi peksti .mul on võtta hea soovitus lätlastelt kus on võimalus võtta remondiks aega 5 min. mida kohtunik stopperiga ka mõõdab ja ongi rong läinud.seda nimetataksegi tehnika spordi ebaõnneks kui autol midagi juhtub.

aivar, 28.01.2004 14:20
nojahh, aga andke nüüd nõu, kuidas sellistes olukordades talitada. korraldajana (ütlen veelkord, et ma pole Aivar Parts) läheb seda peagi tarvis.
mõned uitmõtted: kui klassis on 7-8 võistlejat, siis on ju jabur, kui mõni mees on kohale tulnud, aga ai saa pisivea pärast startida, sest ei jõua remondiga valmis.
pealtvaataja ei viitsi samas jälle oodata ja sõimab viivituste eest korraldajat. (oma kogemusest tean, et siinkohal on kommentaator abiks. kui korraldaja teatab selgesõnaliselt viivituse põhjuse, ei ole publik väga kuri)
palju sõltub võistlejate arvust - kui on neid palju, tuleb ka stardikordade vahe pikem, kui vähe, siis on loomulikult ka päev "kiire".
võistleja ei tea, kui kaua on tal remondiks aega - sõiduvoorude algusaegasid on suht raske prognoosida. eriti suvel, kui rada vajab silumist ja kastmist. kas nõuda korraldajalt ajagraafikut? ja kui sellega pihta ei saa, on jälle kisa lahti (no näiteks tekib palju "laipasid" ja äravedusid; suvel ei saa kastmisauto ülesandega korralikult hakkama - ega korraldaja ei saa ise rooli karata).
poleks mingit probleemi, kui klassis oleks sõitjaid 20-30. jääb aega remondiks ja ka pealtvaatajal pole igav.
paraku on meil seis selline nagu on. isegi hilinejate trenni lubamise/mittelubamisega on küsitavusi. on küll ja küll juhtunud, et juht ise on kohal, aga transpordiautoga on teel midagi juhtunud. kas ajada siis pill lõhki ja teda trenni mitte lubada, kuigi aega oleks?
sellega olen küll nõus, et mängureeglid peaksid vähemalt võistluspäeva hommikul olema kokku lepitud. et kas teeme "liberaalselt" või norime iga pisiasja kallal. poole võistluspäeva pealt suhtumise muutmine on jama. olgu siis peakohtunik "

To allain, 28.01.2004 14:36
millises sõidus see arendi üksi sõitis, ma olin raja ääres ja nägin, et teises voorus lasti peale veokaid rajale kolm sõiduautot ja nende seas ka arendi! sa vist ei pannud teisi autosi tähele ja ma ka täpselt enam ei mäleta kes see kolmas oli aga teine oli Rosenberg!

allain, 28.01.2004 15:30
ok . võibolla ta tõesti sõitis kellekagi koos aga mitte õigel ajal .kuna olin ka ise võistleja siis polnud aega raja ääres vahtida kuid tean et algul tal aega kirjas polnud ja hiljem tekkis.mul pole midagi arendi vastu aga asi on põhimõttes, et reeglitest tuleb kohtunikel kinni pidada ,sest mida me järgminekord siis teeme? aivaril on pakutud hea lahendus tuleb hommikul võistlejatele väikesed muutused ja järgi andmised teatavaks teha mis piirini võib asju järgi anda jne. ootame ja vaatame.järgmine kogemus tuleb varsti elvast.

allain, 28.01.2004 15:47
tutvusin rallikrossi 2004 üldjuhendiga . seal ju ilusti punkt 5.1.ajakava kirjas 5.10.ütleb. et 1 fooruga pääseb ka finaalidesse olgu se siis d c b .jne. tartus oli ju ainult 9 võistlejat millest 1 hommikul lagunes kõik 8 said otse a finaali .polnud ju partsil vajadust kedagi 2 foorus hiljem rajale lubada sest koht finaalis oli nagunii olemas aga arvestades õnne ebaõnne vastavas reas ja AUSALT.ka meil oli probleeme käigukastiga oleks vist võinud ka liguri juurde juppide järele sõita ja teised oleks ootand kasvõi õhtuni

Peep, 28.01.2004 18:08
allainile - kas sul on kahju et need kolm sõitjat said sõita või on sul asi põhimõttes?
Kui ma õieti mäletan siis keegi ju sellepärast eraldi ei oodanud vaid see start oli sujuvalt veokate järel ja kuna kõik need kolm enne ei startinud siis ei olnud ju ka mingit viivitust selle pärast!

oss, 28.01.2004 18:09
Allainil puhta õige jutt, see oli kohtunikelt täielik jama korraldamine, ja ei taha lugeda nüüd komentaare et ära tule kui ei meeldi, korralda ise jne. See oli lihtsalt seekord favoriitide "lakkumine".

aivar, 28.01.2004 18:19
võistleja seisukohalt on allainil õigus - ükskord pekstakse boksi tagasi, kui hilined eelstarti minuti võrra, teine kord tõstetakse eelsõit sind oodates ringi. pealtvaataja seisukohalt asi sobis - viivitust polnud ja eelsõit toimus võistlejate osavõtul (loe: kui Arendi poleks startinud, olnuks see taas ühe auto tiirutamine, sest Rosenberg läks ka samas eelsõidus laiali). seepärast ootaks asjakohaseid ja tolerantseid ettepanekuid, mitte teineteise kallal kärkimist ja irisemist

 

| 1-20 | 21-40 | 41-60 |
Artikli juurde
07.05.2024
Kuue aasta tagune aprillinali saab tõeks ja veoautokross naaseb sünnikohta
Artikli juurde
07.05.2024
Ott Tänak ja Martin Järveoja asuvad Portugalis püüdma poodiumikohta
Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
26.10.2023
Tootmiskombinaat Vihur (0)
09.10.2023
Saaremaa ralli 2023 (0)
19.09.2023
Lõuna-Eesti rahvaralli 16.09.23 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
06.05.2024 08:00
Latvian-Lithuanian Rallycross Championship 2024 (0)
03.05.2024 14:22
Est Rx 1. Etapp Raassilla (1)
14.04.2024 13:09
Tarvastu karikas 2024/3.etapp (0)
31.03.2024 08:00
Kehala karikas 2024. 1.Etapp VIDEO (0)
18.02.2024 20:21
Vidzemes Talvekarikas 2024 (1)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia