|
Otsing
|
Sisukord
|
Reklaam
|
Kontaktinfo
Aktuaalne
|
Uudised
|
Fotoalbumid
|
Foorum
Võistlused
Autoralli
Rallisprint
Rallikross
Autokross
Superkross
Rahvakross
Rahvaralli
Rahvasprint
Jäärada
Meedia
Uudised
Artiklid
Intervjuud
Online intervjuud
Fotod
Kalender
Dokumendid
Ankeedid
Juhendid
Profiilid
Võistlejad
Kuulutused
Sõidukid
Varustus
Varuosad
Varia
Rehvid / veljed
Viited
Vaata viiteid
Päevapilt
Küsitlus
Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks?
Jah
Ei
Ei oska öelda
Vasta
|
Tulemus
Teata meile
rally.ee
lugeja saab sündivate uudiste kohta ise vihjeid anda:
E-posti aadress:
Saada teade
Partnerid
rallifotod.eu
Avaleht
>
Uudis
> Kommentaarid
rally.ee
30. september 2004 0:45
Tagasi
Trüki lehekülg
FIA planeerib WRC reeglitesse suuri muudatusi
Kommentaare lisatud:
22
Sorteeritud esimestena:
Uuemad
Vanemad
|
1-20
|
21-40
|
Ints
, 30.09.2004 19:30
Nõustuksin sellega et N rühm ei ole tegelikult igav....ta on jah meil siin eestis igav...
Eestis N rühma vaadates tõesti võib uni peale tulla aga mujal maailmas ei ole N rühm sugugi nii igav nagu meil....eestis vaataksin ma pigem 2 wd autosid kui N rühma...
Ja ma arvan et see turbo kaotamise teema ei ole normaalne...kõik mäletame seda aega kui sõitsid escort wrc, seat, toyota, skoda jne....siis oli kogu ralli vaatamine palju nauditavam, kuna meeskondi oli rohkem, aga nood autod ei olnud sugugi aeglased ja sõitjad tulin nende ohjamisega ideallselt toime....nii et kui seal tipus olevad mehed natuke aru pähe võtaks siis ehk suudaks sellise olukorra taastada ja küll siis suurfirmad ka mõtleksid rohkem selle sarja toetamise peale....
Võibolla ei mõtle ma õigesti aga praegune wrc suund on küll väljasuremise äärel....
indrek....(mitte ints kes siin kirjutas)
, 05.10.2004 19:54
ma ka selle poolt, et võiks autosid algelisemaks teha. Minu arust võiks jääda samad mootorid ja turbo...aga jah. Vähemalt pool selles arvutipahnast, mis seal autos peitub..võiks kõrge kaarega metsa alla visata.... "tavalised" diffrid ja "tavaline" vedrustus, käigukast...jne...no ühesõnaga vähem elektroonikat. Turbo peaks igal juhul jääma...Elektroonikat(mis seal auto juures vaat, et kõige rohkem maksab) vähendades saaks kulusid kõvasti kokku hoida. Samas on teisi variante rakendades - nagu keegi siin välja pakkus, et registreerimistasu vähendamine jne. Mis on siis tähtsam? Et FIA rikkaks saaks või, et autosport edeneks??
Kui asi läheks odavamaks oleks lootust ehk (vähemalt minu arvates), et liituvad WRC-ga uued meeskonnad ja kunagised tegijad (Seat, Toyota jt...samuti võiks ju liituda näiteks kasvõi Audi, Volvo ja teised suurtootjad...Kuidagi peaksb meelitama rajale uusi meeskondi.....FIA mõelgu välja KUIDAS??!?
|
1-20
|
21-40
|
Kasutajakonto
Kasutaja:
Salasõna:
Registreeru kasutajaks
Unustasin parooli
Nädala uudiste TOP
07.05.2024
Kuue aasta tagune aprillinali saab tõeks ja veoautokross naaseb sünnikohta
07.05.2024
Ott Tänak ja Martin Järveoja asuvad Portugalis püüdma poodiumikohta
12.05.2024
Maiko Tamm ja Lucas Orav Rootsis poodiumil
Uudiste arhiiv
Autotest
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
Fotoreportaažid
26.10.2023
Tootmiskombinaat Vihur
(
0
)
09.10.2023
Saaremaa ralli 2023
(
0
)
19.09.2023
Lõuna-Eesti rahvaralli 16.09.23
(
0
)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
Diskuteeri ja avalda arvamust
06.05.2024 08:00
Latvian-Lithuanian Rallycross Championship 2024
(
0
)
03.05.2024 14:22
Est Rx 1. Etapp Raassilla
(
1
)
14.04.2024 13:09
Tarvastu karikas 2024/3.etapp
(
0
)
31.03.2024 08:00
Kehala karikas 2024. 1.Etapp VIDEO
(
0
)
18.02.2024 20:21
Vidzemes Talvekarikas 2024
(
1
)
Vaata foorumiteemasid
Avaleht
|
Otsing
|
Sisukord
|
RSS
|
WAP
|
Reklaam
|
Kontaktinfo
|
Reeglid
Kõik õigused kaitstud © Dangerman OÜ.