Kliki siia Kliki siia
Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
www.veoautodevaruosad.com
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
rallifotod.eu
 
 
 
rally.ee
13. detsember 2004 7:38
Tagasi
Trüki lehekülg

Eesti Autospordi Liit jagas aasta parimatele karikaid

Kommentaare lisatud: 49

 

  Sorteeritud esimestena: UuemadSorteeri VanemadSorteeri
 
| 1-20 | 21-40 | 41-60 |
 
tahaksin öelda teile mõttetera, 15.12.2004 12:44
EAL-i juhivad kodanikud, kes on klubide teenistuses. Kui seni EAl-i kuuluva 26 klubi esindajad ei ole soovinud ametimehi uute vastu välja vahetada, siis ei oleks põhjust ka sõitjatel asjata lärmata. EAL on oma liikmeid, sealhulgas sõitjaid väärt.

Kui asi on nii, et sõitjad ei tea, mis spordialaliit teeb, siis klubid, kes on valinud spordialaliidu juhatuse - valivad uue juhatuse. Juhatus on klubide teenistuses, mitte nii, et klubid koos sõitjatega on juhatuse teenistuses.

mihkel, 15.12.2004 13:18
Teooria on võibolla paigas. Praktikas olen ühe juhatuse valimist näinud, nii lihtsalt see asi ei käi. EAL on alati olnud rohkem Ralli ja ringrajameelne- ulejäänu pole oluline

dude, 15.12.2004 13:23
to mihkel Aga ralli ongi alati olnud ju prioriteet. See et rinkat pushitakse, on suurelt osalt Sillati teene. Tõenäoliselt ei ole siis krossikomitee omad piisavalt lobitööd teinud. Online intervjuus ütles Kutsar ju ka palju asju, mis nimetet teemale valgust heidavad - pole radu, infrastruktuure, inimesi ega raha... Ja et need kodanikud tegelevad kõik asjaga nö omast vabast ajast, siis on nagu on.

vaade, 15.12.2004 14:45
väga huvitav on lugeda, kuidas vennad kibestunud on, tahavad sama suurt ja ilusat karikat kui Schumacher, aga äkki Eesti meister polegi uhkemat karikat väärt? siis ütlevad, et on terve hooaja kaasa sõitnud, justnimelt, kaasa sõitnud ja on õudsalt solvunud et neid ei kutsuta tasuta jooma, saaks ainult tasuta juua, krt miks juua nii vähe oli, krt nii vähe oli juua et ma lähen sõidan järgmine aasta parem superkrossi.
Ja kui aasta jooksul siit kommentaaridest kokku lugeda mida kõike ei taheta oma näruse litsentsi tasu eest, millest pool elukindlustusele läheb.
(Bentonit võite edas kiruda – õnneks mina ei näinud - ei kutsutud)

to vaade, 15.12.2004 15:53
einoh, lahe, et Eestis nii rikkaid mehi ka leidub, kellele jaoks hooaja eelarve 250k närune raha on. Kuule, sa sponsoriks ei taha hakata? Võin sulle selle eest aasta lõpus Bentoni ka tellida.

mehed, 15.12.2004 16:22
, tõugake kuuli; kuul 2000kr, ketsid 1500kr kord aastas, trussikud ja maika võtad kapist.
ja tehniline ei koti ning kohtunik vaid mõõdab joonlauaga...

to mehed, 15.12.2004 16:26
tuletaks meelde, et see ei ole kergejõustiku lehekülg... ja lahmida pole niisama mõtet.

to:to mehed, 15.12.2004 16:30
tegelt olen aastaid selle alaga tegelenud ja tammusin minagi kolm tundi seal jalalt-jalale.
kahju kui kihutamise energia lõugadega võidusõidule kulub.
PS. minu märkus korraldajatele- taburette oleks pidanud olema rohkem kui veteranide jagu. Aga hea, et neilegi istet pakuti : ))

vaade, 15.12.2004 16:44
to: to vaade
ot ot, selgita lähemat mille (kelle) eelarve on 250k?

Andres, 15.12.2004 18:04
autosporti mõnda aega kõrvalt vaadanuna on mul tekkinud küsimus, miks on krossimehed alati nii tigedad ja vihased? kui võrrelda krossimehi nt rinkameestega, siis erinevus on nagu ööl ja päeval - rinkamehed saavad kõik omavahel väga sõbralikult läbi ja ei kakle ega sõimle pidavalt. samuti ei sõima rinkamehed eal-i ega süüdista teda kõiges halvas. teine erinevus rinka- ja krossimeeste vahel on see, et rinkaautod ehitatakse tavaliselt ilusti ja korrektselt. krossimeeste (eriti superkrossi) liikureid vaadetes hakkab küll sageli paha - ei räägi ma praegu sellest, et plekk pole sile - see ei loe - aga lihtsalt autod on ehitatud äärmiselt räpakalt ja mehed ei hooli neist eriti. head näited seostuvad taas superkrossi autodega: kärult lükatakse autosid maha ilma kaldteedeta, st lihtsalt lastakse kukkuda; olen näinud autot, mille esiklaasilt ei viitsitud isegi romulas kleebitud silti maha kraapida (juhipoolselt küljelt) . kas rinkameeste ja krossimeeste intelligentsi ja vaimse arengu tase on see erinevuste tekitaja.

to Andres, 15.12.2004 18:32
Ma julgen jälle arvata, et ega need krossimehed ise ei olegi nii väga vihased. Vihased on või püüavad näida siinsed kommenteerijad, kelledest julgelt suurema osa kokkupuude krossida on raja kõrvalt saadud. Mina küll ei pea siinseid kommenteerijaid esinduslikuks krossimeeste valimiks.
Superkrossi autod võivad olla tõesti mitte kõik just väga eeskujulikult ehitatud, kuid selle tingijaks on müügikohustus, mis ei tee investeerimist autosse just väga mõtekaks. Vabaklassi, kus müügikohustus puudub, autod on ju küll täiesti tasemel ehitatud. Vähemalt sel aastal olid.
Ja näide, kus auto kolksti treilerilt maha lükatakse, on pigem harv erand kui reegel. Olen ise 2 viimast aastat SK sarja kaasa teinud ja tihti just küll sellist käitumist pole kohanud.
Keskmist Superkrossi sarjas osalejat ei ole eriti mõtet võrrelda keskmise rinkavennaga, sest ainuüksi eelarved hooajale peaksid olema oluliselt erinevatel tasemetel.

to andres, 15.12.2004 20:38
tegelt rahvarallurid on need veel suuremad vigisejad. mäletad äkki seda aega ja neid kommentaare, mis olid siis kui tartu ralli ära jäeti. või pärnu ralli, kus oli kavas linnakatse jne. küll siis leiti vendi, kes süüdi 100 surmapatus jne. et parts on jumal ja raide loll peer ja see pärnu elanik ka.
ja tegelt rinkamehed ka nagelevad, aga teises kohas.
ning veel. kõrvalt vaadates tunduvad tihti palju asjad teisiti, kui sees olles. nii heas kui halvas mõttes. leiab ka superkrossist näiteid, millega mõnele teisele alale positiivseid eeskujusid tuua.

sass, 15.12.2004 20:46
julgen nõustuda, et krossimehi siin väga vähe sõna võtab. on teatud anonüümsed nimed, kes absoluutselt igal teemal rally.ee sõna võtavad ning enamasti kriitiliselt ja pessimistlikult. võib-olla oleks sel alust, kui selle nime taga oleks reaalne tegelane, kellel ka mingi tulem või autoriteetsus taga on (võib-olla ongi, aga kahjuks me ei tea). lisaks on neil inimestel kahjuks omadus esineda "kõiketeadjana".
näiteid ei too, aga pikemajalised lugejad teavad kindlasti isegi.

vaevalt, 15.12.2004 22:49
et rallurid või rahvarallurid vigisevad, üldiselt on see komme neil, kes asja eemalt vaatavad

Andres, 16.12.2004 09:09
minu poolt kirjeldatud mulje ei ole muide kujunenud siinseid või muid kommetaare lugedes, vaid autospordi köögipoolt vaadates. siinsed kommentaarid lihtsalt kinnitasid mõnevõrra varem tekkinud arvamust.
ühe krossimeeste sellise suhtumise tekkepõhjusena tuli pähe veel see, et ala edendajad ei saa kuidagi omavahel läbi. kas võib olla see põhjuseks - kala hakkab ju teatavasti mädanema peast...
see, et hr Eriste ei saa eal-i või ükskõik kelle teisega läbi pole ju mingi üllatus - rohkem konfliktsemat inimest on keeruline leida. tema konfliktsust teavad vist kõik, kes vähegi nt pärnu piirkonna autospordi ja selle ajalooga kursis on.
kindlasti on ka krossimeeste hulgas palju meeldivaid ja toredaid inimesi, kuid kisakõride hääl kõlab neist üldise foonina kahjuks üle...

Andres, 16.12.2004 09:14
seda veel ka, et eelarve suurus ei ole põhjuseks, miks auto ehitamisel räpakas ja hooletu olla - vaesus/odavus ei ole kunagi kasimatuse/lohakuse põhjustaja.
kuskil mingi teise artikli kommentaarides siin lehel käis läbi väide, et kellegi aastaeelarve oli ca 250tuh krooni. julgen väita, et enamus rinkamehi, kes ei sõida just B2000 (järgmisest aastast siis Super 2000) või Balti-GT sarja, saavad läbi ikka väiksema eelarvega kui 250tuh - Golfimehed 50-100k-ga ning Super 1600 mehed ehk 100-150k-ga.

to Andres, 16.12.2004 10:10
Eelarve suurus mõjutab auto ehitamist vägagi otseselt. Näiteks on vaja auto juures teatud töid teha, millega saab kindlasti hästi hakkama spetsialist. Kahjuks on spetsialisti töökoda 50 km kaugusel ja tunnihind üpris soolane. Olen sunnitud valima, kas lasen töö teha spetsialistil ja jätan järgmise etapi vahele, sest eelarve on kõhn või proovin ise. Mis sellest, et ma seda tööd hästi ei oska, aga ma proovin, sest kes ei riski see vahuveini ei joo:P. Tulemus ei pruugi tulla väljanägemiselt just kõige esteetilisem. Teisel korral tuleb parem. Harjutamine teeb ju meistriks.
Isiklikul ei poolda sellist suhtumist ja eriti selles osas, mis puudutab turvanõuete täitmist, kuid nii mõnigi superkrossitaja on aeg-ajalt sellise fakti ees.

to Andres, 16.12.2004 10:12
Tegelikult on see tehnilise komisjoni pädevuses, kas auto vastab nõuetele ja saab rajale või ei saa. On juba iseasi, kas tehniline on tasemel või mitte. Minu meelest peaks tehniline komisjon osaliselt ka see, kes suunab sõitja või tema mehaaniku(te) tähelepanu asjadele, mis võiksid olla paremini/hoolsamini tehtud.

Andres, 16.12.2004 12:43
olen jätkuvalt seisukohal, et eelarve suurus ei ole põhjuseks, miks auto ehitamisel räpakas ja hooletu olla - vaesus/odavus ei ole kunagi kasimatuse/lohakuse põhjustaja. eelarve paneb lihtsalt paika selle kui kiiret ja kui kiireks sa auto suudad ehitada ja seda sel tasemel hoida. tehnilises ei pruugigi midagi valesti olla, sest tehniliselt on kõik ok. asi lhtsalt selles, kas teostus on korralik (silmale normaalne vaadata) või mitte. nt kas juhtmed-voolikud on paigutatud korrapäraselt või tolknevad suhteliselt suvaliselt mööda salongi. kui palju rohkem raha kulub siis, kui asi tehakse korrektselt (just väljanägemise mõttes, kasvõi eeltoodud juhtmete-voolikute näitele tuginedes)?

to 10:12, 16.12.2004 13:00
siin on reaktsioon krossimeeste poolt kui tehniline tegi neile märkuse auto välimuse kohta( lisaks kirjutati kaebekiri alakomiteele):

mehaanik, 10.08.2004 18:31
Muidu oli kõik tore ja rahvale sai etendus antud, aga kuidagi mõru maigu jättis ühe EAL tehnikakomiteelase ja ühe ringraja sõitja üleolev suhtumine nagu krossiautod polekski autod ega krossisõitjad inimesed.


 

| 1-20 | 21-40 | 41-60 |
Artikli juurde
14.05.2024
Veokate ja bagidega kihutati Raassilla rajal võidu
Artikli juurde
13.05.2024
Ott Tänak teenis Portugali MM-rallilt suurima punktiskoori
Artikli juurde
12.05.2024
Maiko Tamm ja Lucas Orav Rootsis poodiumil
Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
26.10.2023
Tootmiskombinaat Vihur (0)
09.10.2023
Saaremaa ralli 2023 (0)
19.09.2023
Lõuna-Eesti rahvaralli 16.09.23 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
06.05.2024 08:00
Latvian-Lithuanian Rallycross Championship 2024 (0)
03.05.2024 14:22
Est Rx 1. Etapp Raassilla (1)
14.04.2024 13:09
Tarvastu karikas 2024/3.etapp (0)
31.03.2024 08:00
Kehala karikas 2024. 1.Etapp VIDEO (0)
18.02.2024 20:21
Vidzemes Talvekarikas 2024 (1)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia