Kliki siia Kliki siia
Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
www.veoautodevaruosad.com
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
rallifotod.eu
 
 
 
rally.ee
07. november 2005 16:23
Tagasi
Trüki lehekülg

Eesti Autospordi Liit alustas rahvaralli reformimist

Kommentaare lisatud: 92

 

  Sorteeritud esimestena: UuemadSorteeri VanemadSorteeri
 
| 1-20 | 21-40 | 41-60 | 61-80 | 81-100 |
 
PARTS KUI REFORMIJA,, 11.11.2005 13:23
võiks teistele korraldajatele järgmisel nädalal DEMORALLY korraldada,mitte reklaamida oma üritust,kui viimast kiiret rallit sõitjate kohalemeelitamiseks.Toonitan veelkord,sõitjate ohutus hakkab peale korraldajatest.Kõigepealt tuleks nemad kokku kutsuda ja siis edasi minna,MITTE HAKATA LÕHKUMA TOIMIVAT SÜSTEEMI.Mulle meenub millegipärast Aivari korraldatud üleeelmine Tartu rahvaralli,aga ei tule meelde,miks?

VÕTKE KORRALDAJAD ETTE,, 10.11.2005 21:18
OHUTUS HAKKAB PEALE SEALT.SÕITJAD SÕIDAVAD ETTEANTUD RADA MÖÖDA.PARTS VÕIKS TARTUS ÜLESSE SEADA ARVAMUSTE JA ETTEPANEKUTE KASTI.

rallimees, 10.11.2005 21:04
MIDA!!!!

:P, 09.11.2005 22:40
Kedagi ei ole sunnitud sõitma. Kui rahaline seis ei võimalda sõita E2 siis ärge sõidke. Sõidke kurikate vahel, sõita saate ju ikka. Alati on millegi üle viriseda.
Sama hästi võite viriseda ju et mix MMidel on kästud puuriga autodega sõita ja mix osavõtu tasud nii suured et ma tahaks ju ka sõita oma tänava golfiga :D ärge ajage jama. Inimesed teevad õige otsuse ja õnneks lõpetatakse see jama ära. Liiga ohtlikuks läheb juba asi.

normaalne ju!, 09.11.2005 21:58
Teeme kirja, et säästumarket hakkas ralliautosid müüma, saab hinna 65 kilo pealt alla.

juku2, 09.11.2005 18:27
see reegel on puhta jama!!!võiks ju jätkuda nagu praegu ja kui tuleb minna sellisele rallile nagu plaanis siis tuleb autosse tampida ju 65000eeku no mõelge ise see ohutusnõuete wärk on jama!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!...

aiixx, 09.11.2005 18:19
lihtsalt jõudu EAL.

ei saa aru, 09.11.2005 17:27
pealkiri Tartu ralli viimane kiire ralli. huvitav miks see ralli just viimane kiire, võiks ju ohutuse mõttes juba selle kurikate vahele ajada. EAL mõelge kui seal midagi juhtub on see teie hingel. ise olen loomulikult vana süsteemi poolt.

to rrallur, 09.11.2005 15:27
kõvasti vaeva näinud - vot see ongi klassikaline loogika: oi mis te teete ma ostsin 30tuhandese käigukasti ja mul on 200HP-d kapoti all raske rahaga saadud aga kui turvalisusesse on vaja raha paigutada on see kallis

to teisest liigast, 09.11.2005 15:24
see katsete ülevaatamine tähendabki et rahvaralli läheb kurikate vahele tagasi - praegu on lihtsalt võimalus pakutud ka teistele keda ilmselgelt ei huvita kurikatevahel sõit.

Totaalselt valest otsast lähenevad need kritiseerijad...

Aksel, 09.11.2005 15:19
Tere!
Kas on plaanis muuta ka rahvaSPRINDI reegleid?

zahh, 09.11.2005 11:59
Need, "kes on oma rralli autodega palju vaeva näinud", neil ongi puurid sees :).

Ja lisaks, et E ja võimaliku E2 kulutuste vahe on ikka väga suur (vähemalt teooorias). Läheb vähem kumme, kütust, ööbimisi, väga palju päevi ei pea töölt ära olema jne. jne.

Ja ma arvan, et kasvõi 5 km katset on iga kell põnevam sõita kui 1,3 km'st.

Lisakulu turvalisusele? Puur/rihmad/istmed - uuena 20-22 000 EEK rallipaari peale. Ei ole hull ju? Lisaks kombe, mis ei pea olema FIA tunnustusega 2000 EEK (uus - OMP), võiks ju ka kaaluda 2'' vööde lubamist, mis rallikrossis, need 2-3000 EEK odavamad.

ECO'le sai saatuslikuks ja võib saada ka E2'le just see, kui senine rahvaralli jätkub, sest siis lähevad kõik lihtsama vastupanu teed, isegi laibad ei pidurdaks. Ja kui kasvõi kolmandik rralli osavõtjate arvust oleks saavutatav E2's, oleks see väga hea tulemus. Lisaks arvan et võti just on eraldi E2 rallide korraldamine, sest siis ei pea päris rööbastes sõitma.

K, 09.11.2005 11:05
Ralli ongi kallis!!!

rrallur, 09.11.2005 11:00
Kahju tõeliselt, kui oma lemmikhobiga pole võimalik enam tegelda. Paljud on ikka viimase aastaga (rr on just nüüd eriti arenenud) kõvasti om aautodega vaeva näinud. Fakt on see, et paljud tegelevad sellega siiski vaid oma säästudest (on ju nii, et kes millele kulutab). Lihtsam on neil, kes istuvad vaid rooli ja sõidavad, sest tiimid on taga, mehhaanikud kaasas jne.Mees tuleb, istub vaid rooli. Ka nii võib.
Tegelikult on probleem tekkinud mõne viimase rahvaralliga, kus 500 meetrised sirged ilma śikaanideta. On tõesti ohtlikud. Aga odavam variant sõitja jaoks oleks siiski see, kui selliseid kiireid sirgeid aeglustada śikaanidega ja rajad ei lähe väga puude lähedalt. 150 - 200 km/h ei ole tõesti eriti ohutu kiirus. Aga mingi kurikaralli on ikka ka täiesti jama.

teisest liigast, 09.11.2005 09:27
ma arvan et vaevalt kellelgi midagi eriti teise liiga vastu on, küll aga häirib paljusid praegusel kujul rahvaralli sisuline kadumine. parem oleks ikkagi rahvarallide katsed terasemalt üle vaadata aga muus osas samamoodi jätkata.

2.liiga pooldaja, 09.11.2005 08:56
kuna Tartu rahvarallile tulevad kohale enamus praeguse hetke rahvarallureid, siis teeksin ettepaneku panna osavõtuavaldusele küsimus, kas võistleja pooldab 2.liiga käivitumist ning samas oleks tal võimalik sinna lisada ka omapoolne kommentaar või ettepanek. Hiljem loomulikult peaks avaldama selle küsimuse tulemused. Arvan, et ainult nii moodi saame tõeliselt teada mida arvatakse, kuna siis ei saa sa jääda anonüümseks.

REHFORMIJAD,, 08.11.2005 23:40
SÜDAMEST TAHAKSIME TEHA PAREMAKS,AGA KUKUB VÄLJA,NAGU ALATI.

toivo, 08.11.2005 22:48
Minu arust võiks rahvaralli ikka nii jääda nagu präegu kuid teeks siis kohustuslikuks turvapuuri, korvistme ja traksid. Sest palju meid on kes sinna kurikate vahele sõitma läheksid, kuna see ju jama, kuna mosseliiga ju aineke niigi odav auto millega sõita, siis kes meist mossemeestest sinna e2 läheks, kust võetakse see raha mis kohe vaja välja käija ja pealegi kellegile konkurentsi pakkuda nagunii ei oleks ju. Nii et mõelge kas te tahate tõesti rarahvaralli välja suretada.

S, 08.11.2005 22:27
Mina pole tähendanud, et 60-70 autol oleks puur sees, nagu mõni mees siin kirjutas. E2 on iseensest mõistlik mõte. Samas, kes investeeringuid plaanib, siis ikkagi pigem kohe E-rühma üle hüppamine tundub mõistlikum. Ja ärge mehed siis tavalist rahvarallit täiesti välja suretage. Huvitav, mis saab rahvasprintidest? Kas Raudroos jätkab oma eduka sarja korraldamist?

tõn, 08.11.2005 21:58
huvitav kas tulevad kasutusele talviti piigid?

 

| 1-20 | 21-40 | 41-60 | 61-80 | 81-100 |
Artikli juurde
29.04.2024
Eesti rallikrossisõitjad saavutasid Eesti ja Balti sarja avaetapil viis esikohta
Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
26.10.2023
Tootmiskombinaat Vihur (0)
09.10.2023
Saaremaa ralli 2023 (0)
19.09.2023
Lõuna-Eesti rahvaralli 16.09.23 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
28.04.2024 16:04
Est Rx 1. Etapp Raassilla (0)
14.04.2024 13:09
Tarvastu karikas 2024/3.etapp (0)
31.03.2024 08:00
Kehala karikas 2024. 1.Etapp VIDEO (0)
18.02.2024 20:21
Vidzemes Talvekarikas 2024 (1)
18.02.2024 07:49
Rahvaralli " Koeru talv 24" (0)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia