Kliki siia Kliki siia
Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
www.veoautodevaruosad.com
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
rallifotod.eu
 
 
 
rally.ee
07. november 2005 16:23
Tagasi
Trüki lehekülg

Eesti Autospordi Liit alustas rahvaralli reformimist

Kommentaare lisatud: 92

 

  Sorteeritud esimestena: UuemadSorteeri VanemadSorteeri
 
| 1-20 | 21-40 | 41-60 | 61-80 | 81-100 |
 
kaspar1980, 08.11.2005 21:36
Arvan et kõige parem lahendus oleks siiski ümberehitamise võimalusi piirata ja katsetel lubatud kiirused madalamaks tõmmata.See ei tähendaks sõitjatele mingit suurt autode ümberehitamist ega loobumist rahalistel põhjustel.Kurikarallil ei ole tõesti tulevikku.

yoyoyo, 08.11.2005 19:50
Tahtsin veel lisada, et vaadake jääradasid, seal ei maksa eriti tehnika vaid ikka sõiduoskus ja kõik võivad sõitma tulla - häbenemata.

yoyoyo, 08.11.2005 19:48
Kui ei lubataks autosid üldse ümber ehitada, poleks vaja igasuguseid totraid kurikarallisid välja mõelda, siis tuleks paljud mõistliku stardimaksuga oma 1,6 liitriste golfidega kohale. Mõelge kuidas toimus rahvaralli ja rahvasprint mitu aastat tagasi. Raha oli vähem ja ehitati vähem ümber. Piirangud ehitusele ja tuleb ka rohkem võistlejaid!!!

to kaak, 08.11.2005 19:25
EALi kaardiga autoga võid sa vabalt võistlusele-tagasi sõita, iseasi kui mõistlik see on. Ega sa ju ülesõitudel ka ei vea autot treilaga ?:)

sass, 08.11.2005 18:54
Parem kevadel reegleid muuta kui sügisel laipu lugeda. Ise loobusin mõned aastad tagasi rahvarallidest, sest kogu see aretamine muutus juba nii profesionaalseks ja kalliks, et ei näinud enam pointi ja ka ega ei jagunud enam selleks. See 1 km katseks on loomulikult vähe. Võib-olla tuleks ära reglementeerida ka rehvid. Näiteks, et kogu võistlus ühe komplektiga.

KaaK, 08.11.2005 17:28
Tänan.
tähendab siis treila peal rallile ja treila peal koju :S

to KaaK, 08.11.2005 17:00
4. Autodel on nõutavad EAL-i tehnilised kaardid märkega rühm E2.

niisama ringi sõita ikka ei tohi...

to KaaK, 08.11.2005 15:59
Kas liigelda või mitte, aga punkt tähendab seda, et autol ei pea olema tehn. kaarti.

KaaK, 08.11.2005 15:57
Lätis on lubatud võistelda järgmine a. nõuetekohase turvapuuriga varustatud tänavasõiduautodel. See tähendab, et selle autoga võib siis tänaval ka liigelda ?
Aga kas meie E2 klassis ka võib ?

äkki viitsib/oskab keegi öelda ?

marks, 08.11.2005 14:20
Noorteklassi pole küll mõtet kaheks jagada. Tublimad noored sõidavad niigi sportliku ralli kaasa ja palju neid teise liiga noori ikka oleks. Lõpetad ja oled poodiumil. Üldpilt tõotab hea...loodame, et probleem laabub.

kas, 08.11.2005 13:50
aitäh vastuse eest

to kas, 08.11.2005 13:47
jah. lisaks ainus FIA täieõiguslik esindaja eestis

kas, 08.11.2005 13:42
eal on riiklik struktuur ja eest autospordi ainumonopol

REFORMIJAD,, 08.11.2005 13:39
MIKS 1300 MEESTELT ON J18 KLASSIS POODIUMILE SAAMISE VÕIMALUS ÄRA VÕETUD?J18 PEAKS OLEMA SAMUTI -1600,SIIS OLEKS VÕIMALIK KA NOOREMATEL OMA AEGU VANEMATEGA VÕRRELDA JA ÜLEMINEK JÄRGMISESSE KLASSI RAHAKOTILE VALUTUM.EI SAA ARU SELLISEST KLASSIST,NAGU J18 1600-2000.RALLI OHTLIKUS TULEB KORRALDAJA LOHAKUSEST.KUI KELLELGI ON MEELES AASTA ALGUSE KOERU RAHVARALLI,SIIS KÕVAD KORRALDAJAD,MINGE JA ÕPPIGE,KAASA ARVATUD KA OSA SUURTEST REFORMIJATEST.

Rull Nokk Tõnu, 08.11.2005 11:19
Vanker oli sinnapoole teel ...
Enda poolt paar märkust: kui peetakse vajalikuks kuskil "ülddokumendis" piirata kurikaralli katse pikkusi, siis võiks arvestada kohalike kardiradade pikkustega ehk natuke varuga panna. Lisaks vana hea täpsuslõik ilmselt peaks jääma piiramata (lisakatse seegi).
Teiseks, ma loodan, et uus "toruliiga" leiab eraldi rallide korraldajaid, mitte ei muutu ainult suurtel rallidel "vagudesilujaks".

nu@tahab.osaleda.mõlemal

mina, 08.11.2005 09:49
oh teid küll, nagu ütleb eesti vanasõna:

sõida, aga ära mölise! :)

PriitV, 08.11.2005 02:56
Täiesti uskumatu, palju normaalselt mõtlevaid rallureid on "kivi alt" välja roninud. Polegi asi hull, pean enda suhtumist korrigeerima. Suured tänud siinkohal toredate laste isale, midagi nii asjalikku poleks osanud oodatagi! Ole tubli, kes iganes Sa ka poleks.
Priit@elanud viimased 22 aastat "mehelikust lollusest hukkunud isa" pojana ... seejures oli paps Eestis "tegija". Ei, autospordis mitte. Aga vahet pole, targemate inimeste juttu ohtlikusest ei võtnud temagi kuulda.

eelnenud baidipiirangu kompensatsiooniks, 08.11.2005 00:41
Armsate laste isa. Ja sõitnud alati täpselt nii, nagu rada nõuab. Muidu ju võistelda ei saagi.

läti saitidele pääsu juhtumisi valdaja, 08.11.2005 00:32
Urueesli öeldu kinnituseks:

Jah, ka mul on ligipääs läti saitidele. lihtsalt tipsin http://www.saidinimi.lv ja muudkui loen, südamest kohe.

Ja igasugu muid saite loen ka, kohe täiesti hirmuta, et maailm koosneks vaid Eestist ja Kõvade Meeste maailmakogum vaid eesti meestest.

Olgu öeldud, et suisa piinlik on lugeda kõvade meeste kommentaare, kes kiitlevad sellega, et ülesõite täiega lajatavad - nemad elavad niikuinii teises maailmas, milleni pehmed mehed ei küündi, seega las nad ollagi omaette.

Sellel aastal ei ole rallile läinuist koju elusana tagasi tulnud Eesti rahvarallur, Eesti spordimehe kaardilugeja, Läti rahvarallur, Läti rahvaralli pealtvaataja, Leedu sportralli pealtvaataja. Viis noort meest.

Kuigi kõigi nende traagiliste surmade põhjused on erinevad, tuleks ometi põhjustesse süüvida ja neist järeldusi teha, Kas ei ole VIIS LAIPA AASTAS veel küllalt ? :-(

Saagem aru, et igal neist on jäänud, sõltuvalt east, kas sigitamata või ülestoetamata-kasvatamata naine, laps, või lapsed. Ja mitte ainult uudise või kommentaari lugemise ajaks, VAID KOGU ELUKS. Mis lõppeski ju ära..

IGA SURMAJUHTUM spordi läbi, autospordi läbi, on endas traagikat enam kätkev, kui keskmine seni-vigastamata-sileaju kahe uudise lugemise vahel tajuda jõuab.

Järgmised kümme-kakskümmend aastat on kusagil sunnitud laps või lapsed kasvama teistmoodi peres kui tema eakaaslased, sest tema isa lihtsalt lõpetas olemise. Rahvarallis. 29-aastaselt. Ja, rääkides konkreetsest juhtumist, täisettevalmistusega ralliautos. Rahvaralli kiiruskatsel.

Ehkki siia oleks võinud ju kirjutada kardetavasti palju rohkemgi, sain ennast lokooniliseks piiratud.

Rahvarallur. Medalist. Laste isa. Armsate la

urueesel, 07.11.2005 23:48
to epsum Tsiteerin sind: "rahvaralli Eestis lõppeb selle hooajaga.. ainus mõistlik variant lätis sõitmas hakata käima, kuna seal tunduvad LAFis ajudega tüübid olema, kes ka võistleja seisukohast asju näha suudavad."

Tuleb märkida, et eksitad oma kommentaariga. 2006. aastast on Lätis samasugused reeglid nagu Eestis. Rahvarallidel senisel kujul on kriips peal. Hakkavad toimuma minirallid, kusjuures autodel nõutav ohutuspuur jms.

 

| 1-20 | 21-40 | 41-60 | 61-80 | 81-100 |
Artikli juurde
29.04.2024
Eesti rallikrossisõitjad saavutasid Eesti ja Balti sarja avaetapil viis esikohta
Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
26.10.2023
Tootmiskombinaat Vihur (0)
09.10.2023
Saaremaa ralli 2023 (0)
19.09.2023
Lõuna-Eesti rahvaralli 16.09.23 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
28.04.2024 16:04
Est Rx 1. Etapp Raassilla (0)
14.04.2024 13:09
Tarvastu karikas 2024/3.etapp (0)
31.03.2024 08:00
Kehala karikas 2024. 1.Etapp VIDEO (0)
18.02.2024 20:21
Vidzemes Talvekarikas 2024 (1)
18.02.2024 07:49
Rahvaralli " Koeru talv 24" (0)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia