Kliki siia Kliki siia
Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
www.veoautodevaruosad.com
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
rallifotod.eu
 
 
 
rally.ee
07. november 2005 16:23
Tagasi
Trüki lehekülg

Eesti Autospordi Liit alustas rahvaralli reformimist

Kommentaare lisatud: 92

 

  Sorteeritud esimestena: UuemadSorteeri VanemadSorteeri
 
| 1-20 | 21-40 | 41-60 | 61-80 | 81-100 |
 
zahh, 09.11.2005 11:59
Need, "kes on oma rralli autodega palju vaeva näinud", neil ongi puurid sees :).

Ja lisaks, et E ja võimaliku E2 kulutuste vahe on ikka väga suur (vähemalt teooorias). Läheb vähem kumme, kütust, ööbimisi, väga palju päevi ei pea töölt ära olema jne. jne.

Ja ma arvan, et kasvõi 5 km katset on iga kell põnevam sõita kui 1,3 km'st.

Lisakulu turvalisusele? Puur/rihmad/istmed - uuena 20-22 000 EEK rallipaari peale. Ei ole hull ju? Lisaks kombe, mis ei pea olema FIA tunnustusega 2000 EEK (uus - OMP), võiks ju ka kaaluda 2'' vööde lubamist, mis rallikrossis, need 2-3000 EEK odavamad.

ECO'le sai saatuslikuks ja võib saada ka E2'le just see, kui senine rahvaralli jätkub, sest siis lähevad kõik lihtsama vastupanu teed, isegi laibad ei pidurdaks. Ja kui kasvõi kolmandik rralli osavõtjate arvust oleks saavutatav E2's, oleks see väga hea tulemus. Lisaks arvan et võti just on eraldi E2 rallide korraldamine, sest siis ei pea päris rööbastes sõitma.

Aksel, 09.11.2005 15:19
Tere!
Kas on plaanis muuta ka rahvaSPRINDI reegleid?

to teisest liigast, 09.11.2005 15:24
see katsete ülevaatamine tähendabki et rahvaralli läheb kurikate vahele tagasi - praegu on lihtsalt võimalus pakutud ka teistele keda ilmselgelt ei huvita kurikatevahel sõit.

Totaalselt valest otsast lähenevad need kritiseerijad...

to rrallur, 09.11.2005 15:27
kõvasti vaeva näinud - vot see ongi klassikaline loogika: oi mis te teete ma ostsin 30tuhandese käigukasti ja mul on 200HP-d kapoti all raske rahaga saadud aga kui turvalisusesse on vaja raha paigutada on see kallis

ei saa aru, 09.11.2005 17:27
pealkiri Tartu ralli viimane kiire ralli. huvitav miks see ralli just viimane kiire, võiks ju ohutuse mõttes juba selle kurikate vahele ajada. EAL mõelge kui seal midagi juhtub on see teie hingel. ise olen loomulikult vana süsteemi poolt.

aiixx, 09.11.2005 18:19
lihtsalt jõudu EAL.

juku2, 09.11.2005 18:27
see reegel on puhta jama!!!võiks ju jätkuda nagu praegu ja kui tuleb minna sellisele rallile nagu plaanis siis tuleb autosse tampida ju 65000eeku no mõelge ise see ohutusnõuete wärk on jama!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!...

normaalne ju!, 09.11.2005 21:58
Teeme kirja, et säästumarket hakkas ralliautosid müüma, saab hinna 65 kilo pealt alla.

:P, 09.11.2005 22:40
Kedagi ei ole sunnitud sõitma. Kui rahaline seis ei võimalda sõita E2 siis ärge sõidke. Sõidke kurikate vahel, sõita saate ju ikka. Alati on millegi üle viriseda.
Sama hästi võite viriseda ju et mix MMidel on kästud puuriga autodega sõita ja mix osavõtu tasud nii suured et ma tahaks ju ka sõita oma tänava golfiga :D ärge ajage jama. Inimesed teevad õige otsuse ja õnneks lõpetatakse see jama ära. Liiga ohtlikuks läheb juba asi.

rallimees, 10.11.2005 21:04
MIDA!!!!

VÕTKE KORRALDAJAD ETTE,, 10.11.2005 21:18
OHUTUS HAKKAB PEALE SEALT.SÕITJAD SÕIDAVAD ETTEANTUD RADA MÖÖDA.PARTS VÕIKS TARTUS ÜLESSE SEADA ARVAMUSTE JA ETTEPANEKUTE KASTI.

PARTS KUI REFORMIJA,, 11.11.2005 13:23
võiks teistele korraldajatele järgmisel nädalal DEMORALLY korraldada,mitte reklaamida oma üritust,kui viimast kiiret rallit sõitjate kohalemeelitamiseks.Toonitan veelkord,sõitjate ohutus hakkab peale korraldajatest.Kõigepealt tuleks nemad kokku kutsuda ja siis edasi minna,MITTE HAKATA LÕHKUMA TOIMIVAT SÜSTEEMI.Mulle meenub millegipärast Aivari korraldatud üleeelmine Tartu rahvaralli,aga ei tule meelde,miks?

Aivar Parts, 11.11.2005 14:41
Aitäh eelmisele kodanikule, kes argusest ei julenud nime kirjutada. Partsi üritused ei vaja reklaami ja kohale ei meelita ma kedagi. Reform tuleb ja täiega. Seda ma luban Teile kindlasti. Rallil näeme!

vigastus, 11.11.2005 14:48
olen näinud ise, kuidas turvapuuriga ralliauto nii ca. 80 - 100 km/h kiirusega vastu puud on sõitnud ja kuidas seal seesistuja eluohtlikke vigastusi on saanud.Nii, et edu hr. Partsile asja reformimisel.Haukujaid on palju, kahjuks ei saa asja tõsidusest keegi ennem aru, kui liiga hilja on.Õige samm asja edasiviimisel!

Nendele aga kes ei soovi turvapuuri, soovitan osaleda igasugustel striitreissidel ja muudel jaburatel üritustel, kus keegi niikuinii oma peaga ei mõtle (vähemalt turvaliseuse üle).

muki, 11.11.2005 15:16
aga tehke siis kolmas sari veel, kui reformid ei meeldi. mingi matusebüroo võiks asja enda korraldada võtta. pange mingi suvaline teelõik kinni ja muudkui uhage. tehnilisi tingimusi pole vaja, ohutusvarustust pole vaja. turvat ka pole vaja - las pealtvaatajad töllerdavad seal, kus ise tahavad. on ju põnev! kiirabi pole ka vaja. ajavõttugi pole vaja, sest ajavõtjad on ju nagunii lollid ja aina eksivad. las võidavad need, kes oskavad kõvemini lärmata ning endale parema aja kirjutada.
usun, et neid leidub parasjagu palju, kellele sellisel üritusel osalemine või pealtvaatamine fun tundub. miks inimesi keelata, kui nad tahavad endale viga teha? meil ju vaba riik ja vaba maa.

peso, 11.11.2005 20:10
Puur, vähemalt 4 p. iste ja vööd, standardile vastav kiiver... Kas sellest ei piisa?

nu, 12.11.2005 00:16
eks see oli viimane aeg korda luua...

Andres Sinik, 12.11.2005 21:45
Kui tõele au anda, siis hr Partsi ja Roosimaa korraldatud rallidel oli lausa rõõm sõita. Katsed head, ajamõõtmine tasemel, kohtunikud pädevad. Aga rahvaralli kui niisuguse võiks ikkagi jätta igapäevasõiduks kasutatavate autode jaoks. Ja ei pea see asi tingimata kurikate vahele jääma. Tänased garaazinurgas väänatud turvapuurid ei pruugi alati turvalisusele positiivselt mõjuda, sest veetorust iseväänatud puuri vahelt võib olla kodanikku tunduvalt raskem kätte saada, kui auto üle katuse on käinud. Kui kannatab raha paigutada auto ehitamiseks, siis ei tohiks kahju olla ka turvalisusesse investeerimisest. Kui asjad muutuks, sõidaks veel ehk isegi.

Jyrka, 13.11.2005 16:16
Hr. Andres Sinik´ga ühel meele! ÜKS MÕISTLIK KOMMENTAAR KA!

tarts, 13.11.2005 21:55
aga sprint jääb samaks?

 

| 1-20 | 21-40 | 41-60 | 61-80 | 81-100 |
Artikli juurde
14.05.2024
Veokate ja bagidega kihutati Raassilla rajal võidu
Artikli juurde
15.05.2024
Võru asemel sõidetakse Lätis Cēsise rallil
Artikli juurde
13.05.2024
Ott Tänak teenis Portugali MM-rallilt suurima punktiskoori
Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
26.10.2023
Tootmiskombinaat Vihur (0)
09.10.2023
Saaremaa ralli 2023 (0)
19.09.2023
Lõuna-Eesti rahvaralli 16.09.23 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
06.05.2024 08:00
Latvian-Lithuanian Rallycross Championship 2024 (0)
03.05.2024 14:22
Est Rx 1. Etapp Raassilla (1)
14.04.2024 13:09
Tarvastu karikas 2024/3.etapp (0)
31.03.2024 08:00
Kehala karikas 2024. 1.Etapp VIDEO (0)
18.02.2024 20:21
Vidzemes Talvekarikas 2024 (1)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia