Kliki siia Kliki siia
Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
www.veoautodevaruosad.com
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
rallifotod.eu
 
 
 
Aivar Ojaperv
14. november 2006 19:43
Tagasi
Trüki lehekülg

Veoautokrossi üldjuhendile tehti iluravi

Kommentaare lisatud: 44

 

  Sorteeritud esimestena: UuemadSorteeri VanemadSorteeri
 
| 1-20 | 21-40 | 41-60 |
 
RihoT, 17.11.2006 10:09
Jätame asja targemate meeste otsustada, minule meeldib sõita iga ilma ja iga rehviga.

kõps, 17.11.2006 03:32
senistest suvistest radadest ma ei sõidaks ainult tääksis ja taalis traktoriga kui on väga kuiv. muidu paneks trakaga,nii et tolmab-vähemalt liigub!
õpetus: mu mõlemad tapad tegelt läksidki osalt sinna,et tahtsin mitte "trakaga" sõita!
ei taht nüüd midagi ilkuda ja propageerida-see vaid mu arvamus! väike sõitja arvamus.
minu meelest rehvide ühtlustamine ühtlustab ka mootorite võimsuste suuri vahesid!
resümee. rajavingujate ja rajameistrite poolest toetan igati rajalõhkumis piiranguid!
sõitjana pooldan rehvivaliku vabadust,
aga kes sõita tahab liigub iga ilmaga!

kõps, 17.11.2006 03:14
ok! mehed! ega ma nüüd vingumis poliitikat ei avanud?
selge on,et mõiste"traktorirehv" tekitab arutelu ja ilkumist. ja kindlasti tekitab probleeme selle rehvi osas otsused:,et kellel lubatud millist rehvi ja kui palju lõigatud jne. ja tegelt ongi raske nõu anda,kuis sõnastada ja piirata! aga õige on,et me võistlejad vingume vastiku raja üle(eriti kui vedrustus sitt,eriti varstu). aga samas ma läheks iga ilmaga varstu ainult "traktoriga" sõitma,sest kui mootoril võim on sääl traktoriga minek. teistega tühi kerimine!
ja rada säästaks mu meelest kindlasti kui traka roomikutega neid ei lõhutaks!
eks asja üle tuleb arutleda veits,selleks annan omad arvamused"traktorirehvist"

markot, 16.11.2006 22:33
Motokross on ka kross. Kas siis seal hakkame ka kasutama siledaid rehve, et mitte rada lõhkuda?

markot, 16.11.2006 22:32
Tegelt, siin ei oleg,i ma arvan, millegi üle vaielda. Kross on kross ja siin minu arvatese eriti midagi vältida ei saa. Mehed räägivad kunagistes lugudes, kus stardis oli 90 meest(ok finaalis 40) ja seal ei küsind keegi, mis kumm(rehv) sul finaalis all oli. See oli võitja, kes esimesena finisis oli. Minu arvamus on see, et kui on kross, siis on rehvid vabad, olenemata ilmast.

aivar, 16.11.2006 21:46
Mina panen enda jaoks teema lukku, ei viitsi enam vaielda.

markot, 16.11.2006 21:36
Peale esimest poolfinaali on rada nagunii aukus ja rööpaline, kasuta millist kummi tahes

markot, 16.11.2006 21:35
Iva on tegelt selles, et iga rehv mida kasutad lõhub rada. Vb peaks teh. tingimustesse panema sellise sõnastuse, et kes liiga suure kaarega kurvi võtab ja sellega rada lõhub, see saab 10 sek karistuse:))

aivar, 16.11.2006 21:24
Naastrehviga ka ju ei lubata suvel sõita ja ega see kellelegi pähe ei tulegi, kuivõrd naastust pole suvel mingit kasu. Selge see, et rada nagunii laguneb ja lõppkokkuvõttes pole greideri hinnal vahet, kui sügava rööpa ta tasaseks lükkab. Aga teie ise, sõidumehed, olete ju esimesed nurisejad, kui rada hirmsasse rööpasse ja auku läheb. Milleks siis seda teha, kui neid on natukenegi võimalik vältida?

markot, 16.11.2006 21:18
OK norin veel natuke. Väljas on padu vihm ja vaja korraldada krossi etapp. Kohale tuleb 9 bagimeest ja 17 veokameest. Enamus sõidab nn traktorirehviga. Milliseks kujuneb rada peale sõitu? Olenemata rehvi kasutamisest on rada peale sõitu üpris nüris seisus. Sõidujärgseks rajakorrastuseks kulub X summa raha. Varjant kaks- kuu aega on on paistnud lõõmav päike, mis on muutnud raja kuivaks ja tolmuseks. Isegi jalaga kruusa katsudes jääb sinna tohutu auk. Kui sellest rajast käib üle sama hulk masinaid, mis vihmase ilmaga, kas siis raja hooldusele kuluv rahasumma on väiksem kui sõit oleks toimunud vihmase ilmaga ja poris.

RihoT, 16.11.2006 18:36
Minupärast olgu või lennukirehvid, peaasi et sõita saab ! Traktorirehvid lõhuvad tõesti rada, siin ei ole midagi vaielda. Nende rehvide kasutamise üle peaks tõesti korraldaja otsustama, kohati pole nende rehvidetta võimalik liikuda.

kaval, 16.11.2006 16:23
Markotiga igati nõus,see ju autokross ja need rajad saavad omajagu vatti ikkagi

markot, 16.11.2006 16:17
Minu arust on ka see sõnastus(traktorirehv) natuke väär. Kas mõelda traktorirehvi all seda, et ta on suure ja sügava mustriga ning selle pärast lõhub rada, või et ta on üsna lai? Et rada mitte lõhkuda, peab hakkama sõitma šlikkidega:)) Kui kasutada kitsamat rehvi kuid korralikult lõigatud mustriga, lõhub see ka ju rada, jättes rajale kitsad rööpad. Kurvi täie hooga võttes(külg ees või mis iganes) saab jälle rada kannatada. Ok korraldajates peab ka aru saama, et pärast võistlust rada uuesti korda saada on paras peavalu. Aga teistpidi- see on ju autokross.

aivar, 16.11.2006 14:19
Ma panen ühe teemavälise kommentaari: "mälumängus" oli põgusalt juttu Janis Kozlovskise hokiharrastusest. Mees on oma regionaalliigas (mis omakorda jagatud kõrgemaks ja 1. liigaks) ikka tõsine tegija - oma meeskonna tõsine väravakütt
http://www.nahl.lv/ru/player.asp?param=%7BF89F66D0-BF36-4E4D-AF37-FD1A3CA3D4B8%7D

Saliery, 16.11.2006 14:07
aga selline küsimus tekkis veel et kas tohib rehvi lõigata ma mis on max kõrgus või toll ???

aivar, 16.11.2006 13:11
Eks nende piiripealsete rehvidega tekib kindlasti segadust. Samas tuleb aru anda, et sadu ja sadu rehvimarke ei kannata ka juhendisse üles lugeda - milline keelatud ja milline lubatud. Ja vaid paari-kolme rehvitüübi lubamine oleks jälle liigne agarus ning arengu piiramine ametnike poolt.
Ma arvan, et tuleb usaldada tehnilist komisjoni - las siis nemad otsustavad selliste piiripealsete juhtumite puhul. Ilmselt leiaks maailma laiast rehvitoodangu valikust ka sellise traktorile valmistatud rehvi, millel pole suurt mustrit ja mis ei lõhu rada - ideeliselt võiks ju selline asi parem olla.
Lõpuks: äkki on kellelgi "traktorirehvi" asemel välja pakkuda parem sõnastus? Juhend peaks olema tõesti üheselt mõistetav. Mõttest, mida keelata tahetakse, saate ju ilmselt kõik aru.

markot, 16.11.2006 12:15
Kui veel nn "tagauksest" rääkida, siis kuidas tõlgendatakse seda, kui kasutan teatud mustriga nn off road rehvi. On ju nendegi muster küllaltki suurte kärnadega, rehv küll läbimõõdult väike. Kas siis see on näiteks lubatud. Ei taha küll tüli norida, kuid hea oleks need asjad selgeks saada.

aivar, 16.11.2006 09:19
ok, kõps, sain su jutust nüüd aru. Eks see jääb ikka tehnilise komisjoni esimehe südametunnistusele, kas lasta sellised mehed, kes peedist pesumasinat üritavad teha, rajale või mitte. Ja tähelepanelikud kaasvõistlejad võivad ju puudustele tähelepanu alati juhtida:)
Natukene OT teema, aga lähiminevikust on ju teada üks kodanik, nimesid nimetamata, kes vist juba põhimõtte pärast üritas iga asjaga susserdada ja reeglitest mööda hiilida. Isegi ohukaar oli tehtud kergemast torust kui lubatud ja teh komisjoni petmiseks kontrollava juurde lisalapp keevitatud, et nõutud seinapaksus ikka mõõtmisel "õige" paistaks. Õnneks see mees suurt midagi ei saavutanud ja veokameeste seltskonnast on ta ka kadunud.

kõps, 15.11.2006 23:49
tean ja saan loomulikult aru traktori rehvi raja lõhkumisest, ja seps see otsus mõistlik. küsisin selleks,et hilisemaid probleeme vältida. kui kellelgi tuleb tahtmine millegi üle protestida,et ei tekiks tühjast vaidlust. need "tagauksed" võivad teinekord tahtmatult esile tulla.
traktori rehvi keelustamine väldiks ka kuigivõrd kivide lendu esiklaasi. tuleks ka kontrolli tagumiste porilapakute üle karmistada.minu klaasid on kõik(3) traktori rehvilt saadud.
tapal stardis on traktori rehvil eelist.

aivar, 15.11.2006 23:25
ma ei saa aru, kõps, mis mõtet on hakata otsima "tagauksi" - midagi jälle lõikama ja väitma, et "nii traktor see nüüd ka ei ole"? Asja mõte on selles, et kuiva ilmaga ei sõidetaks radadele rööpaid sisse - tead ju väga hästi, kuidas traktori rehv seda teeb. ja sama teeb "tugevasti lõigatud" 66 rehv. Mõte ei ole keelata mingit asja lihtsalt keelamise pärast vaid selles, et rada natukenegi paremini säiliks. traktorirehviga sa Tääksis või Tapal nagunii eelist ei saa, kui rada just sooks pole muutunud.
esisillal kasuta mida tahad - pikisoontega traktorirehv ei tee ju rajale mingit kahju. kui sul endal on sellega parem sõita, siis lase käia.

 

| 1-20 | 21-40 | 41-60 |
Artikli juurde
29.04.2024
Eesti rallikrossisõitjad saavutasid Eesti ja Balti sarja avaetapil viis esikohta
Artikli juurde
02.05.2024
Lääneranniku rallile registreerimine on täies hoos
Artikli juurde
02.05.2024
Eestlased võistlevad Kanaaridel Euroopa meistrisarja etapil
Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
26.10.2023
Tootmiskombinaat Vihur (0)
09.10.2023
Saaremaa ralli 2023 (0)
19.09.2023
Lõuna-Eesti rahvaralli 16.09.23 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
03.05.2024 14:22
Est Rx 1. Etapp Raassilla (1)
14.04.2024 13:09
Tarvastu karikas 2024/3.etapp (0)
31.03.2024 08:00
Kehala karikas 2024. 1.Etapp VIDEO (0)
18.02.2024 20:21
Vidzemes Talvekarikas 2024 (1)
18.02.2024 07:49
Rahvaralli " Koeru talv 24" (0)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia