näed eelnevad mehed on juba tõsise kalkulli välja toonud ega vähemaga välja ei tulegi eks iga mees teeb kuidas jaksab ja oskab aga bagi kohale vedamine ole ka üks paras peavalu kui endal just transporti pole need kulud on vastavalt sellele kuhu eesti otsa pead sõitma keskelt läbi kuskil kolm kuni viis tonni võistlus kulus mul järgmine aasta jääb tehniline samaks niiet andke minna standardist jääb asi kaugele jah 51 -52 mootorid ei pea niikaua vastu kui 53 mootor saab ühe mootoriga küll vabalt ühe hooaja ära sõita ja jääb ülegi aga zaikale annab järgi jõuda kõps teab seda valemit muidugi raha mängib ka siin oma rolli nii et edu siis neile kes järgmine hooaeg sõidavad
bagi maksumus
Autor: srct
09.01.2009 19:47
Bagi ehitus Doonor 5000 Raam 10000 Mootor 10000 Amordid 2500 Rehvid 3000 Karpa ja väljalase 2500 Turvavarustus 6000 Pisividinad 6000 =45000 isegi originaal juppidest saab kestva ja kiire mootori kui natuke mõistust käsi ning tahtmist on. Aga mõned mehed võiksid parem oma masinat ehitada kui siin vinguda tehniliste üle ,et neile ei sobi kuigi enda masin ootab välimuse järgi emeksit.
olles ise ehitanud alles ühe bagi, võin öelda et sa võid ta valmis ehitada 10 000-ga aga võib minna ka 70-80 000, kõik oleneb palju oled valmis kulutama. palju oled nõus mootori peale kulutama ja palju lisade(karpa, väljalase jne) mis mootori peale paned? samuti on turvavarustusega, kas ostad enam-vähem istme 2000 eeguga või võtad korraliku 7000, või siis rihmad alates 2500 kuni 10 000-ni. ja muidugi kõik oleneb kas saad mootori pidama, ise ehitasin esimese hooajaga 3 mootorit ja sain ka sõita kolm etappi, kahjuks ei jäänud ykski pidama! Niiet kõik on su enda teha! samuti on väga tähtis amordid ja rehvid! kui võtta midagi head siiis amordid, karpa, rehvid, väljalase ja maksad 30 000 kuni 35 000. Aga jõudu sulle kindlasti on see huvitav ettevõtmine! ootame sind rajale
Bagimees palju kulub raha? raam on valmis, mootor olemas, tööriistad ja masinad on olemas! Palju kulub raha et normaalne võistlus bagi ehitada? Nii öelda standard mootoriga masin? Ja siis palju ühele etapile raha kulub?
nagu mulle ütles üks inimene et kui raha ei ole siis ära sõida ... jah ainult tahtmisest siin ei piisa ja siin foorumis selle standard klassi ja tehnilise kontrolli teemal jahvatamine ei vii kuhugi ma arvan et ennem ei muutu midagi kui iga klassi sõitjad saavad kokku ja panevad reeglid ja tehnilise kontrolli paika nagu ma aru sain siis 53 kabiini mehed juba tegid seda eks siis võistlustel näe kuidas neil see paikka peab
Tervitus kõikidele sõitjatele! Minu arust asi väga loogiline. Loomulikult on meil rohkem võistlejaid kui me teeme kõik tehnilised tingimused mõistlikuks. Olgu tulevad poisid kokku tahavad ehitada ,sõita,võistelda. See kõik nõuab raha. Mõne jaoks kes jõuabki bagi valmis teha , on isegi see probleem kuidas masin võistlusele vedada. Ag tahe on suur ja sponsoreid ka kuskilt näha pole .Ja kui mõni mees sõidab mingi ulme ära tuunitud püssiga , siis tekibki küsimus et nahhuijaa. Viskame kõik võtmed nurka! Endalgi bagi ehitamisel aga kui finantsi pole võtab kõik aega. Ja kui jõuangi võistlema siis aint hirmus ,et minust sõidab terve kari autosid üle neist enamikul mulle juba 3 ringi sisse tehtud. Kõigil ju kellel raha on on ilged püssid! Teeks asja huvitavamaks, võrdsemaks. Publikul ju lahe vaadata kuidas need elukad seal muda, siutsupilve ja pori sees lõrisedes paarutavad. Külg külje kõrval. Siis on näha , missugusel mehel on oskused ja ,kellel raha.
varemmainitud blokksild ei maksa midagi, on vaja ainult nutti, aega ja tahtmist nokitseda. (meistriks ei saa ühe aastaga, ükskõik kus ja kui tehtud auto sul ka on).
...
Autor: prototüüp
22.12.2008 17:15
ma tean jälle bagi 51-s vähemalt 3 meest, kes sõidavad standardmootoriga ja ei ole üldse tagumise otsa mehed. vaatan nende minekut ja kadedus tuleb peale. ei ole neil liguri ja mujal täiendatud nukkvõlle ega kergeid kepse ega väntvõlli ja lühikesi kolbe. (liguri nukkvõll hakkas 51 klassis levima eelmisel aastal). kui nutti on, pole rahapuudus takistuseks (pigem on see vabanduseks). standardmootoriga on ka meistriks tuldud rohkem kui korra.
Ma tean vähemalt nelja inimest bagi 51 klassis kellel on bagid ehitamisel, aga ütlesid et pole raha et mootorit teha...ja teeksid bagid valmis kui oleks standart klass...
korraltus
Autor: vaz2106
21.12.2008 05:30
LP. peakohtunik HR. Jaan Villak loodan väga,et algaval hooajal saavad võistlused olema paremini organiseeritu.Näiteks startide korraldus,et võistlused ei veniks pikas võistlejatele.Kui üks start on länus siis peaksid juba järgmised kogunema eelstarti ja kes ei jõua õigeaegselt stardib viimselt stardi kohalt mitte ei oodata kuni kohale ilmub.Tehnilise kontroll koretkne ja korralik ning vähemalt kolme liikmelise komisjoniga.n Ning oleks ka meeldiv kui masina klassid jaotataks vabaks ning standart klassideks,sest kõik ei suuda ju endale lubada ära tehtud mootoreid.Aga ka nemad tahavad võistelda.Nii,et oleks tore näha eraldi masinaid võistlemas ja kindlasti oleks ka paljud sõitjad sellega päri.Tuleks kindlasti ka sõitjad juurde kui see oleks eraldi kuna neid masinaid veel on siin eestis olemas ,aga ei taheta võistelda rallyautodega!
kui toimub koosolek siis arutage ka neid 1,5 kordseid punkte ?
53 MEESTE KOOSOLEK
Autor: vaiko4
15.12.2008 11:26
KÕIK 53 VEOKA MEHED SAAME SIIS SEL NÄDALAVAHETUSEL KOKKU ÄKSI MOTELLIS JÕGEVA MNT ÄÄRES SEE SIIS LAUPÄEV 20.12.2008 KELL 10-00 PANGE SIIS OMA MÕTTED PABERILE JA OTSUSTAME ÜHESKOOS MIS OLEKS MEILE KÕIGILE PAREM ET OLEKS 2009 AASTA SAMA PALJU SÕITJAID KUI SELL AASTAL.
Kas sa oled kindel ei ei saa panna 53 mootorit vaheli nii et tagumist tala ei liiguta taha ega ette poole siis mina arvan et sa ei tea sellest asjast mitte midagi võta aega ja tule vaata et see asi täitsa istub seal nii nagu kord ja kohus .
tunnen siin ära et räägitakse minust, kuid asjad on üle pingutatud, tõesti olin ilma tehniliseta ja olen siiamaani, ja maksin selle eest ka trahvi. aga litsents on mul juba märtsis välja antud niiet selles mind süüdistada ei saa, selles lavi paned sa mööda!! ja varstus ma ka ei käinud, niiet mingit juttu mul ei leppikuga ega villakuga ei ole olnud! üks asi veel, see et villak keeldub meeste arvamusi arvestamast näitab juba nende suhtumist kogu sellesse asja ja see on ikka ilgelt nõme jutt et ei saa kontrollida ja et läheb meeletult maksma!!! see on ju lapsejutt!!
Ma küll ei tea miks tehniline kaart siia teemasse puutub, aga võtan süü omaks kui süüdlasi otsite... Natuke küll üle pingutatud laused, et me ei teadnud mis asi see tehniline kaart üldse on või et selline asi üldse olemas on...