Kliki siia Kliki siia
Kuidas jälgisid Estonia rallit peamiselt?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
autovaruosadonline.ee
www.veoautodevaruosad.com
Autodoc.ee
Topvaruosad.ee
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
timoanis.eu
rallifotod.eu
autod.ee
 
 
 
Tagasi
Trüki lehekülg

Foorum

Kõik teemad
   
  Sorteeritud esimestena: UuemadSorteeri VanemadSorteeri
veokate tehnilised tingimused???
Autor: miq53 27.11.2008 08:37
kuna jõuavad 2009 aasta tehnilised tingimused

bagi maksumus
Autor: bagimees 09.01.2009 20:45
näed eelnevad mehed on juba tõsise kalkulli välja toonud ega vähemaga välja ei tulegi eks iga mees teeb kuidas jaksab ja oskab aga bagi kohale vedamine ole ka üks paras peavalu kui endal just transporti pole need kulud on vastavalt sellele kuhu eesti otsa pead sõitma keskelt läbi kuskil kolm kuni viis tonni võistlus
kulus mul järgmine aasta jääb tehniline samaks niiet andke minna standardist jääb asi kaugele jah 51 -52 mootorid ei pea niikaua vastu kui 53 mootor saab ühe mootoriga küll vabalt ühe hooaja ära sõita ja jääb ülegi aga zaikale annab järgi jõuda kõps teab seda valemit muidugi raha mängib ka siin oma rolli nii et edu siis neile kes järgmine hooaeg sõidavad

bagi maksumus
Autor: srct 09.01.2009 19:47
Bagi ehitus
Doonor 5000
Raam 10000
Mootor 10000
Amordid 2500
Rehvid 3000
Karpa ja väljalase 2500
Turvavarustus 6000
Pisividinad 6000
=45000 isegi originaal juppidest saab kestva ja kiire mootori kui natuke mõistust käsi ning tahtmist on. Aga mõned mehed võiksid parem oma masinat ehitada kui siin vinguda tehniliste üle ,et neile ei sobi kuigi enda masin ootab välimuse järgi emeksit.

Deutsile
Autor: navigator 09.01.2009 10:58
olles ise ehitanud alles ühe bagi, võin öelda et sa võid ta valmis ehitada 10 000-ga aga võib minna ka 70-80 000, kõik oleneb palju oled valmis kulutama. palju oled nõus mootori peale kulutama ja palju lisade(karpa, väljalase jne)
mis mootori peale paned?
samuti on turvavarustusega, kas ostad enam-vähem istme 2000 eeguga või võtad korraliku 7000, või siis rihmad alates 2500 kuni 10 000-ni. ja muidugi kõik oleneb kas saad mootori pidama, ise ehitasin esimese hooajaga 3 mootorit ja sain ka sõita kolm etappi, kahjuks ei jäänud ykski pidama! Niiet kõik on su enda teha! samuti on väga tähtis amordid ja rehvid!
kui võtta midagi head siiis amordid, karpa, rehvid, väljalase ja maksad 30 000 kuni 35 000.
Aga jõudu sulle kindlasti on see huvitav ettevõtmine! ootame sind rajale

Palju kulub raha?
Autor: deuts 08.01.2009 22:20
Bagimees palju kulub raha? raam on valmis, mootor olemas, tööriistad ja masinad on olemas! Palju kulub raha et normaalne võistlus bagi ehitada? Nii öelda standard mootoriga masin? Ja siis palju ühele etapile raha kulub?

...
Autor: bagimees 07.01.2009 22:55
nagu mulle ütles üks inimene et kui raha ei ole siis ära sõida ... jah ainult tahtmisest siin ei piisa ja siin foorumis selle standard klassi ja tehnilise kontrolli teemal jahvatamine ei vii kuhugi ma arvan et ennem ei muutu midagi kui iga klassi sõitjad saavad kokku ja panevad reeglid ja tehnilise kontrolli paika nagu ma aru sain siis 53 kabiini mehed juba tegid seda eks siis võistlustel näe kuidas neil see paikka peab

Teeme standard klassi ja karmi konrolli
Autor: deuts 07.01.2009 21:04
Tervitus kõikidele sõitjatele! Minu arust asi väga loogiline. Loomulikult on meil rohkem võistlejaid kui me teeme kõik tehnilised tingimused mõistlikuks. Olgu tulevad poisid kokku tahavad ehitada ,sõita,võistelda. See kõik nõuab raha. Mõne jaoks kes jõuabki bagi valmis teha , on isegi see probleem kuidas masin võistlusele vedada. Ag tahe on suur ja sponsoreid ka kuskilt näha pole .Ja kui mõni mees sõidab mingi ulme ära tuunitud püssiga , siis tekibki küsimus et nahhuijaa. Viskame kõik võtmed nurka! Endalgi bagi ehitamisel aga kui finantsi pole võtab kõik aega. Ja kui jõuangi võistlema siis aint hirmus ,et minust sõidab terve kari autosid üle neist enamikul mulle juba 3 ringi sisse tehtud. Kõigil ju kellel raha on on ilged püssid! Teeks asja huvitavamaks, võrdsemaks. Publikul ju lahe vaadata kuidas need elukad seal muda, siutsupilve ja pori sees lõrisedes paarutavad. Külg külje kõrval. Siis on näha , missugusel mehel on oskused ja ,kellel raha.

...
Autor: aivar 05.01.2009 14:14
Läti meestel on üks väike lehekülg tekitatud http://gaz52.ucoz.lv/ Nagu ma aru saan, siis autoriks nende nr 31 "meeskond"

tingimused
Autor: miq53 04.01.2009 21:08
ei tea kuna need tehnilised ametlikult välja tulevad ka aprillis vee???????

sorry !
Autor: krossifänn 04.01.2009 17:18
viimase video aadressilt on viimane täht kaduma läind.Õige aadress
http://www.youtube.com/watch?v=VSE9tWzQBcQ

...
Autor: krossifänn 04.01.2009 16:39
HÄÄD UUT AASTAT kõigile krossisõpradele !!!
Siit väike videomix eelmise hooaja huvitavamatest momentidest minu kaamerasilma läbi.Loodame et uus tuleb sama huvitav.
(You Tube teeb kvaliteedile ikka väga liiga :(
http://www.youtube.com/watch?v=JJvRhvd8cqA
http://www.youtube.com/watch?v=0phsHJdeoIY
http://www.youtube.com/watch?v=XUonAa1y8IA
http://www.youtube.com/watch?v=VSE9tWzQBc


...
Autor: krossifänn 24.12.2008 18:00
ILUSAID JÕULE KÕIGILE !!!

...
Autor: prototüüp 22.12.2008 17:18
varemmainitud blokksild ei maksa midagi, on vaja ainult nutti, aega ja tahtmist nokitseda. (meistriks ei saa ühe aastaga, ükskõik kus ja kui tehtud auto sul ka on).

...
Autor: prototüüp 22.12.2008 17:15
ma tean jälle bagi 51-s vähemalt 3 meest, kes sõidavad standardmootoriga ja ei ole üldse tagumise otsa mehed. vaatan nende minekut ja kadedus tuleb peale. ei ole neil liguri ja mujal täiendatud nukkvõlle ega kergeid kepse ega väntvõlli ja lühikesi kolbe. (liguri nukkvõll hakkas 51 klassis levima eelmisel aastal).
kui nutti on, pole rahapuudus takistuseks (pigem on see vabanduseks). standardmootoriga on ka meistriks tuldud rohkem kui korra.

...
Autor: muints 21.12.2008 17:05
Ma tean vähemalt nelja inimest bagi 51 klassis kellel on bagid ehitamisel, aga ütlesid et pole raha et mootorit teha...ja teeksid bagid valmis kui oleks standart klass...

korraltus
Autor: vaz2106 21.12.2008 05:30
LP. peakohtunik HR. Jaan Villak loodan väga,et algaval hooajal saavad võistlused olema paremini organiseeritu.Näiteks startide korraldus,et võistlused ei veniks pikas võistlejatele.Kui üks start on länus siis peaksid juba järgmised kogunema eelstarti ja kes ei jõua õigeaegselt stardib viimselt stardi kohalt mitte ei oodata kuni kohale ilmub.Tehnilise kontroll koretkne ja korralik ning vähemalt kolme liikmelise komisjoniga.n
Ning oleks ka meeldiv kui masina klassid jaotataks vabaks ning standart klassideks,sest kõik ei suuda ju endale lubada ära tehtud mootoreid.Aga ka nemad tahavad võistelda.Nii,et oleks tore näha eraldi masinaid võistlemas ja kindlasti oleks ka paljud sõitjad sellega päri.Tuleks kindlasti ka sõitjad juurde kui see oleks eraldi kuna neid masinaid veel on siin eestis olemas ,aga ei taheta võistelda rallyautodega!

väike mõte
Autor: Saliery 16.12.2008 09:30
kui toimub koosolek siis arutage ka neid 1,5 kordseid punkte ?

53 MEESTE KOOSOLEK
Autor: vaiko4 15.12.2008 11:26
KÕIK 53 VEOKA MEHED SAAME SIIS SEL NÄDALAVAHETUSEL KOKKU ÄKSI MOTELLIS JÕGEVA MNT ÄÄRES SEE SIIS LAUPÄEV 20.12.2008 KELL 10-00 PANGE SIIS OMA MÕTTED PABERILE JA OTSUSTAME ÜHESKOOS MIS OLEKS MEILE KÕIGILE PAREM ET OLEKS 2009 AASTA SAMA PALJU SÕITJAID KUI SELL AASTAL.

To Saliery
Autor: kristo27 15.12.2008 00:28
Kas sa oled kindel ei ei saa panna 53 mootorit vaheli nii et tagumist tala ei liiguta taha ega ette poole siis mina arvan et sa ei tea sellest asjast mitte midagi võta aega ja tule vaata et see asi täitsa istub seal nii nagu kord ja kohus .

lavile vastus
Autor: navigator 13.12.2008 14:10
tunnen siin ära et räägitakse minust, kuid asjad on üle pingutatud, tõesti olin ilma tehniliseta ja olen siiamaani, ja maksin selle eest ka trahvi. aga litsents on mul juba märtsis välja antud niiet selles mind süüdistada ei saa, selles lavi paned sa mööda!! ja varstus ma ka ei käinud, niiet mingit juttu mul ei leppikuga ega villakuga ei ole olnud!
üks asi veel, see et villak keeldub meeste arvamusi arvestamast näitab juba nende suhtumist kogu sellesse asja ja see on ikka ilgelt nõme jutt et ei saa kontrollida ja et läheb meeletult maksma!!! see on ju lapsejutt!!

...
Autor: muints 13.12.2008 13:17
Ma küll ei tea miks tehniline kaart siia teemasse puutub, aga võtan süü omaks kui süüdlasi otsite... Natuke küll üle pingutatud laused, et me ei teadnud mis asi see tehniline kaart üldse on või et selline asi üldse olemas on...

| 1-20 | 21-40 | 41-60 | 61-80 | 81-100 | 101-120 |
Foorumisse kirjutamiseks pead olema registreerunud ja süsteemi sisse loginud. Registreerumiseks vajuta siia.
 
Artikli juurde
17.10.2020
Rallikrossi masinaklasse ootab ees nimereform
Artikli juurde
24.10.2020
Rallidebüüdi teinud kardipoistel jäi natuke finišist puudu
Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
21.10.2020
Ahli rahvasprint 17.10.20 (0)
15.10.2020
Saaremaa ralli 9-10.10.20 (0)
12.10.2020
Saaremaa ralli 2020 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
17.10.2020 00:33
Rallikrossi EMV 5. etapp, Kulbilohu (2)
14.10.2020 21:44
Saaremaa Rally 2020 (3)
20.09.2020 15:03
Raplamaa rahvaralli, 19.09.2020 (1)
15.09.2020 09:13
Superkross, auto24ring, 13.09.2020 (0)
13.09.2020 20:54
RALLIKROSS 2020 EMV 4.Etapp. Kehala (0)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia