Kliki siia Kliki siia
Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
www.veoautodevaruosad.com
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
rallifotod.eu
 
 
 
Tagasi
Trüki lehekülg

Foorum

Kõik teemad
   
  Sorteeritud esimestena: UuemadSorteeri VanemadSorteeri
veokate tehnilised tingimused???
Autor: miq53 27.11.2008 08:37
kuna jõuavad 2009 aasta tehnilised tingimused

võistlusformaat
Autor: bagimees 13.12.2008 01:22
rõuges koosolekul räägiti kül et võistlus yoimub vana viisi 2 eelsõitu 7 ringi ja finaal 12 ringi las siis paltikad sõidavad kuidas tahavad neil ju omad seadused ja starti pidi ka lubatama rohkem autosi vist 16 siis ei peaks juhtuma nii nagu viimasel etapil kus ei saanud aru kes juhib seda võistlust

Aivarile Kadrina bagimeestest
Autor: lavi 12.12.2008 20:18
Konkreetselt sõitsid nad eelmisel hooaja algu ses ka ilma litsentsideta, siis helistades EAL, sain nende litsentsi numbrid, läks veel aega enne kui sain litsentsid, tehnilist olen kõigilt küsinud, nende meeste vastus oli kohe saab, lõpuks eelviimasel krossil Varstus said nad viimase hoiatuse, jälle lubati ja siis küsiti, mis see on ja kaua kehtib , aga muidugi oleks olnud õigem mehi mitte starti lubada ja sa oleks jälle mind norimises süüdistanud ja kes saab väita, et ma ei kontolli litsentse ja tehnilisi kaarte, aga siin on ju kõik võimalik, keegi ei tea midagi, miks need mehed vait on kellega Leppik ja Villak sellel teemal rääkisid, loodan, et ei pea nimeliselt kedagi mainima ...
ja võid täitsa rahulik olla , mind sa enam autokrossidel ei näe, erinevalt sinust ei saa ma käed taskus tulla ja minna krossilt ja sinu päevapalk on oluliselt suurem kui minul, ilma, et sa oleks ühtegi kulutust teinud...

Euroopa võistlusformaat !!!
Autor: krossifänn 12.12.2008 18:52
Huvitav kas sõitjatelt ka arvamust on küsitud või mitte ? Pigem mitte.Mis see euroopa variant parem on- tuleb mingeid eurotoetusi või??? Lätlased sõidavad juba ammu selle süsteemi järgi ja pealtvaatajale suht igav.Olgugi et üks start rohkem. Sõitjad kes Virzi karikast osa võtnud-kas ons parem ,kui meie praegune süsteem ???

...
Autor: aivar 12.12.2008 14:53
Lõpetuseks - miks on vaja lõhkuda toimivat asja? Kui mootor töötab hästi, siis iga torkimine teeb vaid asja hullemaks, seda teate kõik omast käest. Viimased 5 aastat on asi olnud ainult tõusteel. Lõppenud hooajal küll inertsist.
Lugesin koosoleku protokollist ka seda, et 2009 aastal tahetakse üle minna nn Euroopa võistlusformaadile. Mis sellel praegusel siis viga on? Kas me läheme oma krusadega kusagile Euroopasse. Kes ei tea, siis see "Euroopa" tähendab sisulist tagasiminekut rallikrossi juurde - kolm 5-ringilist eelsõitu, mis 10-12 osaleja puhul ei otsusta sisuliselt mitte midagi (kusjuures 13 osalejat jagatakse juba kahte gruppi - seega vaid 6-7 autot korraga rajal) ja lõpuks 7-ringiline finaal.

Aga eks otsustage ise ja vaadake, mis sest tuleb. Mina enam ei viitsi. Ja praeguse olukorra jätkumisel Tapal EMV etappe ei korralda, sest pole mingit motivatsiooni pingutada, vaeva nähe kui paari-kolme ametniku pohhuism selle kõik olematuks muudab.
Millal tagasi viie osalejani jõutakse, on aja küsimus. Majandusolukord annab veel oma hoobi. Mina tean vähemalt nelja meest, kes järgmisel hooajal EMV etappe kindlasti ei sõida.

...
Autor: aivar 12.12.2008 14:36
Olgu, mis ma keerutan, loen ette punktid, mis minu arvates on hädavajalikud võistlejate arvukuse säilitamisel.
1) tehniliste tingimuste ja üldjuhendi koostamisel tuleb toetuda sõitjate enamus arvamusele ehk üldkoosolekule. Muud varianti pole. Kui üldkoosolekut ei suudeta või ei taheta läbi viia, siis tuleb leida selle jaoks lihtsalt uued inimesed. Komitee roll saab olla ainult laekunud ettepanekute kinnitamine. Nii ei saa, et üks mees otsustab komitees asja ning nii ongi.
2) Tehniliste tingimuste üle pidev ja range kontroll. Mäletate ehk aega, kui Luhthein käis ketas kaenlas ringi ja mõõtis käigukasti ülekandeid? Kõik olid rahul. Kodanik Leppik ei viitsi aga autodel kapotikaantki lahti teha. Viimasel etapil Tapal selgus, et ühel bagil puudub tehniline kaart - mees oli poolteist aastat sõitnud ja ei teadnudki, et selline asi peab olemas olema. Kuidas see bagi üleüldse varasematest tehnilistest läbi pääses. Millega tegeles kommenteerija "lavi" ehk Larissa, kui ta poolteist aastat regas mehe võistlusele ilma dokumente kontrollimata? (Tapal tuli asi sellepärast välja, et sekretariaat oli teine ja nemad suvatsesid küsitud päevaraha eest ka kohusetundlikult tööd teha)
3) Ametnikud, tegelikult vaid 2-3 konkreetset isikut, peavad tunduvalt korrektsemaks muutuma. Mitu valestarti hooaja jooksul fikseeriti ja mitu jäeti fikseerimata? Mitu korda lehvitati sinist lippu ja mitu korda see tegemata jäeti. Viimane on üldse hull teema - ei ole normaalne, et see lipp on vaid 1-2 postis. Millegipärast aga Jaan peakohtunikuna ei usalda kedagi peale iseenda, sinise lipu annab ta kätte vaid väga valitud isikutele. Samas on enamik lipukohtunikke võimelised selle lipuga õigesti opereerima, eriti veel olukorras, kus Jaan saaks saatja teel juhiseid anda.

...
Autor: aivar 12.12.2008 14:21
Ma mõtlesin üldse vait olla ja oma nina neisse asjadesse mitte enam topiida, aga olgu siis viimast korda...
Mäletab keegi ehk veel, kuidas veokate rallikross välja suri? Kusagil 2002-2003 aasta paiku. Viimaseks jäänud Vasalemma etapil võistles täpselt NELI GAZ 51-te, kuigi veel kolm-neli aastat varem oli autosid rallikrossil osalemas 20 ringis.
Miks krt sellest komitee mehed järeldusi ei taha teha? Olete mõelnud ka, et miks siis suri, miks krossis uus tõus tekkis ja millest tulenes olukord, et eelmine hooaeg oli vist kõige osavõturohkem terve taasiseseisvumise aja järel (ok, on olnud ka aastaid, kus tabelis lõpuks 50 nime - see oli 90ndate keskel - aga 30 neist osales vaid ühel kodusel etapil)... (järgneb)

to vaiko4
Autor: Saliery 12.12.2008 13:57
mina pean küll vajalikuks seda nn koosolekut siis jääb see klähvimine ära. ei ole mõttet käed rüppes passida vaid on vaja tegutseda. Kui keegi midagi ette ei võta siis tehaksegi nii nagu keegi heax arvab. Siis on küll valed inimesed Veoautokomitee etteotsa sattnud kui ei võeta enam sõitjate nõu kuulda.

mõttetu
Autor: vaiko4 12.12.2008 10:35
no nii 53 mehed leppisime kokku ja kõik olite nõus seda koosolekut pidama et saaks need kaalu ja mootori probleemid ära otsustada aga kahjuks arvas veoautokomitee esimees teisiti et 53 klassis on kõik selge pole midagi arutada 53 pole vaba klass ja seda mis mootoriga keegi sõidab pole võimalik krossidel kohapeal kontrollida selleks on vaja eri komisioni ja kümmneid tuhandeid kroone raha tema sõnad. nii et pole mingit vahet kui kerge auto või mis mootoriga sõita kui seda kontrollida ei saa siinkohal tuleb vaadata aivari öeldud 1. ametnikul/ülemusel/kohtunikul on alati õigus
2. kui tal ei ole õigus, siis vaata punkti 1.
ja veel milleks see-2000kg pange ikka -300kg siis hakkavad 53 klassis d3A pagid sõitma.

koosoleku polt
Autor: Saliery 11.12.2008 17:04
õige jutt vaiko. tehke koosolek kutsuge veoautokomitee esindaja ka ja pange asi paberile. kui abi korraldamisel vaja siis olen ka käpp. Ootame siis koosoleku kuupäeva ja kohtumispaika huviga.

to vaiko4
Autor: 53 11.12.2008 12:42
täitsa õige on mootorite suhtes kokku tulla, aga kaalu kohta on juba krossimeeste alkirjadega paber üle antud, seda ei saa enam paar rallimeest ja muidumeest muuta.

koosolek
Autor: vaiko4 11.12.2008 09:37
teen ettepaneku siis 53 veokameestel kokku tulla ja otsustada mis peks siis selles klassis originaalseks jääma ja mis mitte. kui palju see auto kaal siis olema saab kuigi see kaal otsustati rõuges veokameeste koosolekul juba ära ja see oli mitte vähem kui 2400kg ja loomulikult mootori küsimused paneme selle kirja ja anname selle veoauto komiteele üle kui sõitjate soovid.

veelkord kaalust
Autor: 53 10.12.2008 18:17
53 klassis on 13 masinat, mis kaaluvad 2400 ja 3 masinat 2000. Kui kahe tonnine auto pidurdab, siis 2400 -ne auto sõidab talle tagant sisse - ole nii kõva mees kui tahad! Radikas maksab üle 5000 krooni. Kas kõik 53-d peavad muutuma nüüd hübriidideks? Tehnilistele tingimustele vastavat 53 ei ole alla 2300-2400 kg võimalik ehitada.

.
Autor: vaiko4 10.12.2008 16:46
:)jälle õigus sinul aivar

.
Autor: vaiko4 10.12.2008 16:46
:)jälle õigus sinul aivar

...
Autor: aivar 10.12.2008 15:22
Vaiko, ise suur poiss, kas sa siis ei tea, et
1) ametnikul/ülemusel/kohtunikul on alati õigus
2) kui tal ei ole õigus, siis vaata punkti 1.

Ei ole veel mina kuulnud, et kodanikud komiteest kunagi eksinud oleksid, 120 prossa kindel, et keegi teine on süüdi

rahu
Autor: Saliery 10.12.2008 09:09
mis te selle vaidlemise peale energiat raiskate. parem pange pead kokku ja möelge välja mis võiks paremini olla kui eelmine aasta. Loogiline on se ka et kõik ei saa kõigiga nõus olla. Loodan et Kristo ja Aare ei solvu nüüd. Tehnilistes tingimustes punkt 5. "5.1.1 Mootori kinnituse tagumine tala peab paiknema algsel kohal." Aga tagumist tala peab liigutama taha poole et 53 vahele panna?

lavi
Autor: lavi 09.12.2008 20:34
to vaiko4
Miks sa siis endale kindlaks ei jäänud, võtt paber ja pliiats ja auto lahtivõtmisel kautsjon 3000.- krooni ning see ei oleks pidanud enam sinu probleem olema, kuidas ja millega seda kontrollitakse...
Protesti esitamise aeg on 15-st minuti jooksul peale võistlustulemuste avaldamist teadetetahvlil.
Olen näinud proteste ebasportliku käitumise kohta ja tavaliselt on need leidnud muu lahenduse ja protestija oma kautsjoni tagasi saanud.

to lavi
Autor: vaiko4 09.12.2008 09:44
kuule lavi ära aja sihukest lolli juttu mina isiklikult läksin 2008 a krossil peakohtuniku juurde ja soovisin protesti sisse anda kuid kohtunik vastas ei nii ikka ei saa see ei ole võimalik me pole seda varem teinud ja kus ma seda siis nüüd teen et anna andeks kuid unusta see ära milleks siis see sinu nimetatud protest ja kes siin anonüümne on enamust peaks kõik krossisõitjad teadma kes siin kommenteerivad sõitsin samuti kogu 2008 hooaja kaasa 53 klassis kuid nüüd tuleb 2009 hooaeg vahele jätta pole ju mõttet sõita kui sõidad lubatud piirides mootoriga ja siis lihtsalt sõidetakse sust üle.eks näeme palju neid veokaid järgmine aasta stardis on.

lavi
Autor: lavi 08.12.2008 21:41
Mitte sõda, vaid 53 leidis, no on lollid seal komitees. Anonüümsest virisemisest ei ole ju kasu, kutsuge see komitee tagasi, hakake tublid ja ettevõtlikud ise asja vedama ja virin hakkab otsast peale juba teie kohta...
On olemas selline punkt võistlusjuhendis PROTEST, kahjuks ei tea konkreetset juhust, et keegi oleks tehniliste kohta seda võistlustel teinud, peale kaklust rusikatega ei vehita, kahtluse või kindlate tõendite põhjal tehke võistluste ajal protest, mitte ärge targutage siin foorumis, et sellel ja tollel, olge siis juba konkreetsemad ja õiges kohas, küll leitakse ka võimalused, et midagi kontrollida, aga nii, et vat see ütles ja sellel on see ja too, andke andeks nii need asjad ei käi...

sõda?
Autor: DjGyntz 08.12.2008 11:10
läheb mingi sõjaks ära üle ma ei tea grammatika ja matemaatika? phahh... mõttetud....Kuhu jäi korralik arutelu? pliis kutid jätaks selle sõja ja arutaks tingimusi ja tulevat hooaega ???

| 1-20 | 21-40 | 41-60 | 61-80 | 81-100 | 101-120 |
Foorumisse kirjutamiseks pead olema registreerunud ja süsteemi sisse loginud. Registreerumiseks vajuta siia.
 
Artikli juurde
22.04.2024
Mārtiņš Sesks stardib Ford Puma Rally1 autoga kahel MM-etapil
Artikli juurde
24.04.2024
Rahvasprint sõidetakse Valge Daami ralli kiiruskatsel
Artikli juurde
23.04.2024
Romet Jürgenson jõudis juunioride MM-sarjas etapivõiduni
Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
26.10.2023
Tootmiskombinaat Vihur (0)
09.10.2023
Saaremaa ralli 2023 (0)
19.09.2023
Lõuna-Eesti rahvaralli 16.09.23 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
14.04.2024 13:09
Tarvastu karikas 2024/3.etapp (0)
31.03.2024 08:00
Kehala karikas 2024. 1.Etapp VIDEO (0)
18.02.2024 20:21
Vidzemes Talvekarikas 2024 (1)
18.02.2024 07:49
Rahvaralli " Koeru talv 24" (0)
11.02.2024 19:27
Rally Sarma 2024 (1)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia