Kliki siia Kliki siia
Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
www.veoautodevaruosad.com
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
rallifotod.eu
 
 
 
Tagasi
Trüki lehekülg

Foorum

Kõik teemad
   
  Sorteeritud esimestena: UuemadSorteeri VanemadSorteeri
Osavõtutasud rahvaspordis 2009. a
Autor: JRclub 28.01.2009 09:10
Nagu näha ongi käes see aeg, kus rahvasprint ja "rahvasport" hakkab välja surema. See on lihtsalt kurb.
Head võistluste korraldajad...Kõik hinnad on langenud, majandusseis on selline nagu ta on, aga ikkagi kõik raiuvad osavõtu tasusi 750 eek-i. See ei ole ju normaalne!!! Laske need tasud vanale tasemele tagasi ja on sõitjad jälle olemas. 500 eek-i oleks täiesti talutav ja noortel- ning naistel veel odavamaks. Kiltsi on ehe näide. Tänase seisuga registreerunuid 30 sõitjat. Ise tahaks ka väga jätkata, aga sellised osavõtu tasud ei ole lihtsalt vastuvõetavad !
NB. Sellistel meestel mitte kirjutada, et kui raha ei ole ära sõida ja vali mingi muu hobi jne jne jne. SEE ON RAHVASPORT !!!

Täiesti nõus
Autor: Priit P 27.01.2009 10:13
eespoolkirjutaga nõustun 100%. Kaalun veel isegi kas üldse osaleda rahvasprindi karikasarjas või mitte kui osavõtutasud selliseks jäävad. See aasta on selles mõttes hea, et alternatiive kus sõita on päris palju. Mitmed rahvarallid ja hepa cup ja niisama veel igast sprinte vahele. Saan aru et võistlusi on vaja korraldada ja selleks on vaja raha ning sponsorid ei ole nii helded enam toetama. Kuid rahvasport peaks ikka nagu soodne olema.

?
Autor: horsepower 27.01.2009 14:25
Samuti ei mõista miks osavõtt nii kalliks on aetud. Maksta 750kr paari km võidukihutamise eest, ei näe kohe mõtet sel asjal. 600kr oleks see ülemine piir, rahvasprint peab olema odav. Vastasel korral see hind jääbki kerkima ja aasta pärast maksame juba 1000kr ühe sõidu eest. Ning miks Koeru rahvaralli osavõtt on sel aastal 1500kr peale hüpanud kui veel eelmine aasta sai 1000kr sõidule?

OSAVÕTUTASUD
Autor: XXL 27.01.2009 15:32
Täiesti eelnevatega nõus, et rahvasport on kallisks läinud.

Soovitan korraldada mõne (rahvasprindi)võistluse, siis saate teada osavõtutasu omahinna.

osavõtutasud
Autor: jaanusr 27.01.2009 16:50
Tere kõigile. Täiesti nõus et hinnad on mäkke aetud. Juba eelmisel aastal jäi selle pärast pooleli, aga võistelda tahaks. Usun et korraldajad mõistavad peagi et kasulikum oleks korraldada võistlusi saja kui kolmekümne võistlejaga. Ei virise aga tõesti läheb natuke liiga kalliks.

jah
Autor: Priit P 27.01.2009 18:16
tundub, et teema on aktuaalne. Suures rallis on autosportdi liidu juures võistlejate esindaja. Kas rahvaspordi komitee juures taolist tegelast pole? Kui sarnase mõtte jagajaid rohkem on siis peaks äkki võistlejad sellesisulise ühisavalduse tegema autospordiliidule. EALil peaks olema ju vahendid, et osavõtumakse reguleerida.

osavõtutasud
Autor: kalle666 27.01.2009 19:27
Lugupeetud sõitjad kui oli sellel aastal võistluste korraldajate koolitus siis seal me suutsime need tasud hoida sellisel tasemel nagu nad praegu on,et sprindi tasu jäi vanale tasemele.

jäärajad ka vägagi kalliks aetud
Autor: urmasjc 27.01.2009 23:22
On nende sprindiosavõtutasudega kuidas on, aga jäärajal, mis ei kuulu sprindiarvestusse.
500eeku - no andke andeks. Korraldamiskulusid peaks ju märksa vähem olema. Ja nagu eelnevate aastate kogemustest näha on, siis mida suurem osavõtutasu, seda kasinamad auhinnad. Esikoht ei saa osavõtutasu ulatuseski tagasi.

-
Autor: insener 28.01.2009 07:50
Eks iga rahvasportlane peab ikkagi ise enda jaoks selgeks mõtlema, missugune kilomeetri hind on tema jaoks vastuvõetav. Tänaste hindade juures on rahvarallit paras sõita. Sprindid on pigem sellised treeningpäevad. Väga hea on, et see aasta on rallisid rohkem kui eelnenud kahel.
Samas tahaks saada kommentaari EAL'i võistlusmaksude kohta - seal on kirjas rahvaralli ülemäär 1000.- ja rahvasprint 750/500 - mis need 2 hinda sprindil tähendavad?

osavõtutasude piirmääradest
Autor: urueesel 28.01.2009 08:05
EAL rahvaspordi komitee poolt kehtestatud osavõtutasude piirmäärad 2009. aastaks on rahvarallidel 1500 krooni, kusjuures erandiks klass V21, kus osavõtutasu maksimummäär on 800 ning noorteklass J18, kus see vastavalt 600 krooni. Rahvasprintidel, nagu Kalle juba ütles, osavõtumaksud ei suurenenud ja võimalik maksimum on 750 krooni. Samuti ei suurene sel aastal rally.ee korraldatavatel rahvasprintidel osavõtumaks, mis analoogselt eelmisele aastale jääb 600 kroonile.

to urueesel
Autor: insener 28.01.2009 08:47
nojah, äkki avaldad viite selle kohta, kus rahvaspordi komitee selle tasu piirmäära kirja on pannud? Samuti sooviks näha Koeru juhendis viidatud rahvaralli 2009 üldjuhendit.

to JR club
Autor: mikker111 28.01.2009 09:03
olen täiesti nõus,rahvaspordist on saanud osadel korraldajatel raha teenimise projekt.on selge kui 750- eek.läheb 30prots. 500-eek. läheks teine 30prots. veel.Oleks ise ka oma pundiga läinud kui oleks 500eek.sest bens.raha oleks 250-paaki läinud kuna käime nn.omal jalal.Lennuväljal turnimise eest on 750-kole palju seal ei ole kulutusi nii palju kui mujal auhinnalaud on ju sponsoritelt

jutujätkuks
Autor: urueesel 28.01.2009 10:05
to insener Viidata ei saa, kuna minu andmetel ei ole komitee dokumente veel avaldanud...
to mikker111 Rahvaspordivõistlus on äriline projekt, meeldib see või mitte. Korraldajal on küllaltki suured püsikulud ja riskid. Pealegi ei saa ju eeldada, et korraldaja on valmis võistluse alatasa organiseerimisele peale maksma.

osavõtutasud
Autor: serxx 28.01.2009 10:23
Olen samuti täiesti nõus, et 750 krooni sprindil osalemise eest on palju.
1000 krooni rahvaralli eest on aga suht ok.

Sprindi võistlusel sellel aastal enam osaleda ei kavatse, liiga kallis ja liiga vähe saab sõita (3x 1-2km) ning katsete vahel jube pikad pausid.

Teises küljest on aga 30 osalejaga võistlus mõnes mõttes palju meeldivam osalejatele. Sellisel juhul on vahe kahe stardi vahel kõigest pool tundi endise 2 tunni(=120 võistlejat) asemel. Igati positiivne. Vähene konkurents aga teeb võistluse igavamaks.

Väga tervitatav on aga sellel aastal uuesti käivituv rahvaralli karikasari.
Kui rahvarallil saab osaleda 1000 krooni eest, on see mulle täiesti vastuvõetav (1500 krooni eest juba enam ei tahaks). Sõita saab oluliselt rohkem kui sprintidel. Katsed on pikemad ja varieeruvad. Pause ei ole. Puhas sõidurõõm :)
Seega tänan kõiki rahvarallide korraldajaid juba ette ja loodan, et suudate hoida osalemistasu võimalikult madalal.

Kui auto vastu peab ja keegi julgeb kõrvale kaarti lugema tulla, üritan võimalikult paljud rahvarallid kaasa sõita.

toetajad
Autor: mondy 28.01.2009 10:24
mis toetajatest te räägite sel aastal.... 99% saadavad teid kohe minema kui sponsorlust küsima lähete:))

saab ka odavamalt
Autor: kalle434 28.01.2009 11:28
Eelmine postitus kadus ära, vist võeti reklaamina, aga Tarvastu valla mehed korraldavad võistlusi (rahvakross vist nime poolest) osalustasuga 200.-(noored) ja 250.-eeku. Kel huvi vaadaku Tarvastu valla kodulehte

Tarvastu
Autor: RainR 28.01.2009 11:46
Mis rahvakross see selline on, kui peab olema puuriga auto?
Osalustasude mõju ja tänapäevast majandussituatsiooni näitab juba praegu sprintidele reganute nimekiri.

osavõtutasud.
Autor: kalle666 28.01.2009 11:52
Vastan mikker111 kirjale et kallis mees sa ei ole vist ühegi võistluse korraldamise köögipoolega kursis kui sa ütled et meil seal lennuväljal ja üldse korraldajatel ei ole palju kulutusi.Isegi Lennuvälja eest oleme me maksnud kõik võistlused lepingu alusel tasu jatasuta ei antudennem midagi ja nüüd ammugi.Kui sa teaksid mis kõik võistlusega seotud asjad maksaksid siis sa räägiks hoopis teist juttu aga paistab et need kes viitsivad selle asjaga jännata saavad kriitikute käest niikuinii peksa ja kui arvate et me teenime sõitjate pealt hirmsat pappi siis ollakse küll kaugel õigest arusaamast ja teest.

Tooge kulud välja !
Autor: JRclub 28.01.2009 14:57
See on nagu poliitika. Kui kõik korraldajad räägite ühte ja sama juttu, et te ei teeni midagi ja kulud nii suured, et kui osavõtu tasud väiksemad oleksid peaks ise pelae maksma.
Kui te ei teeni selle pealt midagi, siis tehke puust ja puaseks asjad! Tooge konkreetne näide mõne võistluse korraldamisest, palju maksma läheb. Kui tõestate seda, on ju kõik super! Ja minusugused ei tee piuksugi ning võistleb edasi.
TOOGE NÄITEID.
osalejaid 80-120 osavõtjat. Naisi ca. 10,noori 10 ülejäänud 100 sõitjat.
20x600= 12 000.-
100x750= 75 000.-
Toitlustamine, 2xvälikäimlat,prügikastid,rajakohtu... tegijad, korraldajad, rajatähised, rajahooldus(kastmine jne), karikad, auhinnad, kleebised ajavõtusüsteem, helibuss, kommentaator,koha eest tasumine, kiirabiauto kohalolek. Kindalsti veel asju, mis ei tule kohe meelde.
Kas tõesti see kõik maksab 87 000 eek-i.???
Ja ei ole mõtet siia jälle kirjutada, et ärge sorige korraldajate rahakotis ja korralda ise jne jne. Tehke see sprindi sõitjatele selgeks ,et need kulud on nii suured ja ei virise ega ohi mitte keegi!!!!!!! KÕIK ME TAHAKS EDASI SÕITA - aga osavõtutasud ületavad igasuguse piiri !!!

to kalle666
Autor: mikker111 28.01.2009 16:42
lennuvälja eest maksate 300eek.9000eek.on ajavõtu süst.2000 on jutumees kõik kokku umbes 15000eek.ja jutt oli sellest et pole mõtet panna max. hinda,kuna võistlejaid jääb tänu sellele vähemaks,väiksem hind ja on kohe osalejaid rohkem,suur tükk ajab suu lõhki.vaata ringi eelmised sõidud olid ka odavamad see aasta

osavõtutasud
Autor: marti 28.01.2009 17:01
Korraldasime Simunas rahvasprindi - osavõtutasud juunioritele 300kr ja ülejäänud 600kr. Kuigi osalustasu madalam, oli võistlemas vaid 33 masinat.
Miks nii vähe osalejaid? Ausalt, õiget vastust ei tea. Võib küll arvata, et kuna samal päeval toimus noorteralli ning järgmisel päeval toimus rallisprint, siis kindlasti võtsid need üritused ära noori ning sportklassi masinaid, lisaks ei olnud meie üritus ühegi sarja arvestuses.

Miks korraldajad hindu välja ei ütle? Seda sellepärast, et minul kui korraldajal ei ole eetiline kolmanda isiku nimel teenuse toote hinda avalikult reklaamida, kui seda just ei paluta. St kui tahate teada, mis ajavõtt, ürituse reklaam, karikad, kleebised, auhinnad, kohtunike töö, kiirabi, helitehnika, kommentaator, raja märgistus, raja hooldus ja kõik muud olulised väljaminekud kokku maksavad siis helistage ja uurige konkreetsetelt teenuse/toote pakkujalt.

Seega olen Kallega nõus, et võistluste korraldamise pealt pappi tasku ei pane ja tegemist ei ole ärilise ettevõtmisega. Ja kui plussi poolele jääd, siis on see järgmise korra miinuse katteks.

| 1-20 | 21-40 | 41-60 | 61-80 |
Foorumisse kirjutamiseks pead olema registreerunud ja süsteemi sisse loginud. Registreerumiseks vajuta siia.
 
Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
26.10.2023
Tootmiskombinaat Vihur (0)
09.10.2023
Saaremaa ralli 2023 (0)
19.09.2023
Lõuna-Eesti rahvaralli 16.09.23 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
14.04.2024 13:09
Tarvastu karikas 2024/3.etapp (0)
31.03.2024 08:00
Kehala karikas 2024. 1.Etapp VIDEO (0)
18.02.2024 20:21
Vidzemes Talvekarikas 2024 (1)
18.02.2024 07:49
Rahvaralli " Koeru talv 24" (0)
11.02.2024 19:27
Rally Sarma 2024 (1)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia