Kliki siia Kliki siia
Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
www.veoautodevaruosad.com
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
rallifotod.eu
 
 
 
Tagasi
Trüki lehekülg

Foorum

Kõik teemad
   
  Sorteeritud esimestena: UuemadSorteeri VanemadSorteeri
Autor: präänik 10.01.2012 09:10

4wd
Autor: RainR 05.01.2012 21:33
Selline lause on pidevalt olnud EAL juhendis sees, põhjusel, et kui sõidavad rallikad, siis need peavad vastama FIA reeglitele. Tänava autodel pole seda nõutud. Ei tasu tühjast tüli tekitada.

turbo
Autor: peso 06.01.2012 14:40
Tegelikult on see juhend üsna suurt segadust tekitav tõesti. Kui on keelatud ASN tehn.kaarti omavad autod, millel nõutud turbokõri,miks pole seda lauset eemaldatud juhendist? Kui on tegemist tänavaautodega, siis on turbokõri nõudmine ju ajuvaba. Tegemist on stock autodega ja turbokõri paigaldus oleks sel juhul sisselaske süsteemi ümberehitus.

4wd
Autor: arks 07.01.2012 18:39
Loogika ütleb mulle, et kui kasutada võib "Tavaautosid", siis lause FIA reeglitele vastava turbokõri kohta on minu arvates ka segadusttekitav. Keegi EAL-ist võiks vähemalt põhjendada või lahti seletada, miks seda sinna vaja kirja oli panna.

Tänan,

Arks

Mis toimub EAL-s
Autor: kalle666 08.01.2012 10:22

Ülemöödunud aasta 2010 lõpp sai korraldajate organiseerimisel istutud EAL- is koos ja seal kuulati korraldajate arvamusi,mis on ka ühtlasi sõitjate arvamus (läbi korraldajate suu).Siis selgus et keegi oli otsustanud valida uue liikme komiteesse ja nagu ikka tavaks käib määramine ülevalt poolt oma suva järgi aga ennem seda oli 2009 aasta lõpus Saaremaa ralli järgselt sõitjad ka rääkinud et võiks olla sõitjate poolne esindaja,see lükati tagasi. Ootasime ka möödunud 2011 aastal,et ehk EAL (rahvaspordikomitee) näitab üles huvi teha koostööd korraldajatega ja kutsub arutelule aga seal pole midagi muutunud suhtumise osas korraldajatesse ja sõitjatesse,toimetatakse oma suva järgi ja salastatult sest infot sealt liigub jah nagu nüüdki selgus vahetult ennem võistlust,kuigi selle võistlusega on seotud ka komitee liige ja tehnilisi tingimusi kas ei leia nagu pole määruseidki eraldi kuskil toodud,need on antud ainult toimuva võistluse juures või neid polegi paberil,mis seab hooaja alguse küsimärgi alla. Korraldajatele pannakse küll peale igasugused tähtajad aga kui katus organisatsioonis pole asjad korras ei saa ka altpoolt kelleltki midagi nõuda. Oleks teadnud,et korraldajaid kokku ei kutsuta,oleks ise korraldajad kokku ajanud,sest EAL muudkui nõuab korraldajalt aga ennem kui nõudma hakata peaks ka ära kuulama,me elame vabal maal ja kõigil on õigus oma arvamusele ning kui seda ei soovita kuulata siis on meil eesotsas valed inimesed (SEE EI OLE VENE AEG,KUS ÜLEVALT POOLT MUUDKUI AGA PEALE SURUTAKSE).2009 aasta öeldi Saaremaal,et kui ei taha oma tööd teha ja vastutada siis tuleks etteotsa valida inimesed kes seda tööd tahavad teha ja ei pidurda ala. Siin on korraldajate initsiatiivil t

Mis toimub EAL-s
Autor: kalle666 08.01.2012 10:26
Kiri jäi ennem pooleli ei mahtunud ära.

Siin on korraldajate initsiatiivil tehtud juurde klass SU mis on korraldajate poolt rahvasporti edasi viiv otsus ja sõitjaid on juurde tulnud .Komitee on enda poolt juba 2 aastat vastuväiteid toonud mis on kohati täitsa jaburad vanade inimeste suust kuulda (JÄRGMISENA TULEB KOLLASE KIIVRIGA INIMENE,KES TAHAB OMA KOLLASE KIIVRI KLASSI),kasvage suureks ja arendage ala aga ärge pidurdage,pidurdage mujal. Praegu on SU juba võistlejate arvult täitsa tegija klass ja jälle ei pandud SU- d võistlusklassina sisse,nüüd öeldi,et pange mossedega kokku,mis on järgmine jabur mõte ja ML võeti ka EAL - i karikasarjast autasustamise osas välja,kulub ju palju karikaid küll 3 TK rohkem aga pole hullu ML autasustab ikkagi oma sõitjaid. Järsku hooajalõpus tuleb ka iga klassi sõitjatel panna ise omale karikad välja,aasta on pikk mine tea mis selle aasta jooksul kellelgi seal komitees pähe lööb,peaks praegu kindluse mõttes üle küsima. Selline JUHTKONNA tegevus ja tegevusetus ajab korraldajad pikapeale tigedaks,muidugi mitte kõiki (on ka erandeid kes ise seal komitees neil ju koguaeg teada mis muudatused tulekul jne.) ja mine tea millega see korraldajate poolt võib lõppeda ning mina usun,et sõitjad on sellisel juhul korraldajate poolel. Komitee peab eneses jõudma selgusele,sest ega kõik seal ei ole negatiivse mõtlemisega. Sooviks positiivset mõtlemist komitee poolt ja indu neile edaspidiseks ja kui midagi otsustatakse siis peaks ennem olema kõik argumendid korralikult kontrollitud,et vastaks 100% tõele.
Lugupidamisega korraldajate ja sõitjate eest seisev võistleja ning võistlusi korraldava toimkonna liige,kes ei ole veel soetanud seda 40€ võistlejakaarti sest praegu on ikk

Mis toimub EAL-s
Autor: kalle666 08.01.2012 10:27
Lugupidamisega korraldajate ja sõitjate eest seisev võistleja ning võistlusi korraldava toimkonna liige,kes ei ole veel soetanud seda 40€ võistlejakaarti sest praegu on ikka sigadus ruudus ja 2012 aasta hooaja info puudulik.

Mis toimub EAL-s
Autor: kalle666 08.01.2012 10:38
Kui peale antud sõnavõtte mind karistatakse miskitmoodi siis eks sellest peame omad järeldused tegema me kõik,nii sõitjad kui ka korraldajad,et kas meil on vaba riik või ei ole ja tohib altpoolt sõna sekka öelda või ei.

Mis toimub EAL-s
Autor: Ülle777 08.01.2012 12:19
kalle, alusta sellest, et hakkad õigekirja korralikult kasutama. Ausalt mina ei tahaks, et mind esindab rahvaspordis mees kellest harimatus kaugele paistab.
Aga asja juurde. sa korraldad toredaid ja asjalikke võistlusi. Hästi kusjuures korraldad. Aga üsna tihti on sealjuures mingi sahkerdamine mis selle ilusa ära rikub. Ja kui sa sahkerdamise eest vastu näppe saad siis ilmub tavaliselt ka EAL-i kiruv kirjatükk. Alusta kõigepealt endast, vaata mis sa enda ja oma võistluste juures suudad paremaks teha ning alles siis kuku kiruma.

Vastus Ülle777-le
Autor: kalle666 08.01.2012 18:46
Ülle777(salapärane nimi)mis see õigekiri asjasse puutub,kui lugeda ei taha ära loe ja mina ei ole esindama pürgind,sest pole piisavalt vaba aega teha seda nagu oleks sõitjate esindajal vaja teha.Räägi sahkerdamistest,mina ei ole meie klubi poolt korraldatavatel võistlustel sahkerdand,on tuldud üks kord nüüd viimati võistlejale vastu ja eksisime ning oleme oma vitsad saanud.Seda,et kui vastu näppe saan siis kukun EAL kiruma,siis sellega pingutad kõvasti üle sest olen püüdnud jääda kõrvalt vaatajaks aga selle teemaga läksin kaasa ja avaldasin arvamust mida mina tean,nii et ärme hakkame siin foorumis lahmima asjatult.

Edu Ülle777.

Turbokõri
Autor: PriitV 08.01.2012 19:45
Polegi ammu midagi otse öelnud aga no jälle kord viimase mõne aja EALi ja selle RSAK tegevus on...
Alustame siis turbokõrist. Miks vaja? Ikka selleks, et needsinased Põhja-Korealt palju õppinud tegelased, eks enanst "Kõigi Tehnilste Nüansside Teadmiste Geeniuasteks" ehk maakeeli Fenomenaalsete tTeadmiste ja OSkustega Tehnilise kontrolli Inimesteks peavad, saaks seda silma järgi mõõta ja näiteks mõne Teist lihtsalt rajalt maha võtta. See, kui neil on olemas silma järgi naastu kaalu ütlejad siis mingi "rõnga" läbimõõtu ütlevad nad kilomeetri pealt tuhandiku täpsusega sellele peale vaatamata. Milleks nihkkaliiber?
Aga et mis toimub? Mid aTe tahate Eesti Mõttetuimast Organisatsioonist, eks pole suutnud oma lehel isegi uudist teha selle kohta, et Eestil oli 2011 autorallis Euroopa Meister. Rääkimata Alar Hermansonile mingi "ühekordse" karika andmisest. Ehk toimub see, et EAL on lihtsalt ennasttäis tolakari.

lihtsalt arutlen...
Autor: TigeTigu 08.01.2012 23:27
Ei hakka oma kommentaaris kedagi sarjama ega süüdistama, pigem jäin antud teemat lugedes isekeskis mõttesse, et kas EAL'l on ka mingi riiklik toetus? Või kuidas toimub antud organisatsiooni rahastamine? OK, EAL on MTÜ, kuid siiski...
Kuhu ma jõuda tahan, on see et kas inimesed, kes nüüd nt. vastutavad rahvaspordi ja selle tegemiste eest, kas neid ka tasustatakse ja kas see on ka motiveeriv? Või teevad nad seda omast vabast ajast ja põhitöö kõrvalt?

Kui tasustatakse (riik=maksumaksjad=võistlejad), siis on tõesti võistlejatel/võistluste korraldajatel õigus jalgu trampida ja küsida/saada adekvaatseid vastuseid.
Kui aga tegu on organisatsiooniga, mida veavad inimesed, kes teevad seda solidaarsusest ja omast vabast ajast, siis on olukord teine. Siis võiks kõik need, kellel on etteheiteid küsida endalt "kas mina teeksin kõike seda paremini, saamata tasu või tasu eest mis võrdne nt. sotsiaalse töökoha palgaga (viimane näide oli näitlik ja ei ole mõeldud halvustavalt)"

lihtsalt arutlen...
Autor: TigeTigu 08.01.2012 23:29
SAMAS kui ka EAL toimetab vabatahtlikuse alusel, on see koht kus ka EAL'i inimesed peaksid vaatama peeglisse ja küsima endilt
kas ikka tehakse kõike seda, mida sätestab EAL'i põhikiri või lasta neid ülesandeid täitma uued inimesed, kes täis indu ja tahtmist
kõiki neid arenguid jms, mida visioonides/eesmärkides kirjeldatakse, reaalselt ka ära tegema?

Siiani on jäänud kahjuks mulje, et see otsustajate ring EAL's on suletud ja keegi niisama lihtsalt sinna sisse ei saa....

kronja
Autor: kronja 09.01.2012 01:23
selle SU klassi ajaloo kohta oleks põnev natuke rohkem lugeda. kui see mis kalle kirjutab (et SU klassi ei tahetud teha, kuna siis "kollase kiivriga mees tahab kollaste kiivrite klassi") vastab tõele siis selle aasta sees avaldatud uudis sport-4wd keelustamisest rahvasprintides jätab mulje, nagu tegemist oleks olnud järjepideva tegevusega..

see pole esimene "vaidlus" ja mind tõesti hämmastab see vastuseis. kas EAL ja rahvaspordikomitee konkreetsemalt teevad tööd osalejate JAOKS või osalejad eksisteerivad võistluste jaoks?

igatahes - kuni asjad (reeglid) püsivad sellistena nagu nad on ei viitsi mitte keegi eriti kusagil hakata hüppama ja karjuma. võistlusi korraldatakse, osalejad on õnnelikud. see peaks ju eesmärk olema, onju? probleeme alati tekitavad mingid muudatused, mis kellegi õigusi "pigistavad".

seda A-grupi kõri juttu on minult (ja teistelt 4wd sõitjatel)ühel võistlusel ka reaalselt küsitud.. nagu - mis asja? tänavasõiduautole hakkan paigaldama mingit kõri? wtf?

Komitee
Autor: sapakas 09.01.2012 09:47
Keegi kes asjadest natuke teab võiks siin inimestele natuke juhiseid anda, kuidas oleks võimalik Seda komiteed väljavahetada...

Rahvasport
Autor: arks 09.01.2012 15:06
Esialgu piisaks, kui keegi vastavast komiteest võtaks vaevaks sõna võtta ja antud muudatust ja juhendite punkte kommenteerida. Endiselt arvan, et tänavasõiduato puhul ei olegi põhjust pabistamiseks. Aga kuidagi vastuolulised on need juhendite punktid.

RAHVASPRINDI VÕISTLUSMÄÄRUS 2012:
3. VÕISTLUSAUTOD - 3.1 Keelatud on osaleda autodel, millel on kehtiv ASN tehniline kaart.

EAL rahvasprindi karikavõistluste üldjuhend 2012:
3.2 KV ARVESTUSKLASSID:
4) Neljarattaveoliste autodega võistlejad (4WD). Ülelaadimisega 4WD autode turbokõri peab olema
kooskõlas maksimaalselt kehtivate FIA A-rühma reeglitega.

3.3 VÕISTLUSAUTOD:
2) Klassis 4WD võib kasutada tava-4WD autosid ja ASN tehnilise kaardiga võistlusautosid. ASN
tehnilise kaardiga autod peavad vastama vähemalt kehtivatele E-rühma tingimustele.

Kas 2012 Rahvasprindi tehniline juhend on olemas kuskil? Huvi pärast vaataks, mis seal kirjas on.

Argo




TigeTigule
Autor: Veiko7 09.01.2012 15:49
1. EAL vahendid ja vara moodustuvad:
1.1. EAL maksudest
1.2. kodu- ja välismaa juriidiliste ja üksikisikute annetustest ja toetustest
1.3. EAL põhikirjaliste ülesannete ja eesmärkide saavutamiseks korraldatavatest tuluüritustest laekunud tuludest

EALi vastused...
Autor: PriitV 09.01.2012 17:20
Mehed, Te küsite LIIGA RASKEID küsimusi nende käest...
Mina küsiks kõigepealt, et MIKS Euroopas, kuhu me väidetavalt kuulume, on kõikide "rahva"rallide juhendeis üldiselt selline punkt:

The car may be equipped with a roll over bar or cage and the front seats may be replaced by competition seats, the rear seats may be removed.
The car must be equipped with seat belts (except for vintage cars, but are strongly recommended).

Vintage cars - need "tõldautod", Eesti oludes ka a'la vana Volga, ümmargune Mosse etc.
Ehk alustame sellest, miks eestlane peab olema see idioot, keda keelatakse OHUTULT oma lemmiktegevusega tegelemast? Alles peale seda hakkame rääkima turbokõridest jne. Mind täitsa tõsiselt huvitab juba aastaid, kas tõesti on hobi-autosportlased totaalsed lambad ja lasevadki ennast iga aasta EAL'il mõnuga mõnitada? Kronja küsib ju selgelt, et kes kelle JAOKS ikkagi olemas on? Muuseas, on Teil kellelgi tuua näidet, kus EAL on olnud reaalselt vajalik ja KASULIK hobiga tegelemisel?

t
Autor: smartass 09.01.2012 17:25
Ma arvan, et peale omavahelise sonimise ja spekuleerimise siin foorumis te midagi ei saavuta.
Küsimuste ja ettepanekute korral ikka pöörduge vastava asutuse poole.
Selline eitede kisa on piinlik ja mõttetu.

Mis toimub.
Autor: präänik 09.01.2012 18:02
Nüüd jäi vist kellelgi king jalas väikseks,võttis kiunuma aga millisel toonil vastatakse ja miks selle lause peale--Selline eitede kisa on piinlik ja mõttetu--üldse ei imesta .

Mis toimub?
Autor: präänik 10.01.2012 09:10
Peale smartass artiklit (kui see on keegi EAL-i poolt aga ei julge avalik olla) on suhtumine selge ja tuleks 2013 aastaks hakata ettevalmistusi tegema uue võistlussarja loomisele,millel on oma kindlustus ja muu sarjaga kaasnev,selge on see et siis meid nende sarja ei lasta aga ei tea kuipalju neile üldse võistlejaid jääb et nad saaks rahvasporti PIDURDADA.

| 1-20 | 21-40 |
Foorumisse kirjutamiseks pead olema registreerunud ja süsteemi sisse loginud. Registreerumiseks vajuta siia.
 
Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
26.10.2023
Tootmiskombinaat Vihur (0)
09.10.2023
Saaremaa ralli 2023 (0)
19.09.2023
Lõuna-Eesti rahvaralli 16.09.23 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
18.02.2024 20:21
Vidzemes Talvekarikas 2024 (1)
18.02.2024 07:49
Rahvaralli " Koeru talv 24" (0)
11.02.2024 19:27
Rally Sarma 2024 (1)
05.02.2024 01:29
Otepaa Talveralli 2024 (3)
22.01.2024 10:06
Rally Aluksne 2024 (4)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia