Kliki siia Kliki siia
Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
www.veoautodevaruosad.com
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
rallifotod.eu
 
 
 
Tagasi
Trüki lehekülg

Foorum

Kõik teemad
   
  Sorteeritud esimestena: UuemadSorteeri VanemadSorteeri
Tänavalegaalsed slickid
Autor: Kaido43 02.10.2015 09:24
Kuna eelmine teema läks ikka arutelu käigus totaalselt rappa, siis prooviks hoida arutelu ikkagi üleval ühel kitsal suunal – tänavakõlbulike slickide keelustamine ehk miks on sellist piirangut vaja ning millised rehvid siis täpsemalt keelatud on? Piibel ütleb meile nii: „Rehvid, millel on E- ja/voi DOT- markeering, kuid mis mustrijooniselt ja konstruktsioonilt on voidusoidurehvid, on keelatud.“ Street-legal circuit tires = Toyo R888 & RA1, Avon ZZR, Michelin Pilot Sport Cup, Hankook Ventus RS3 & RSS. Kindlasti tuleks lisada siia siis Yokohama A048, aga kas ka Kumho Ecsta XS KU36, kuna BMW-d liikusid ringrajal nendega liiga kiiresti? Minu jaoks jääb arusaamatuks miks neid ikkagi on vaja ära keelata ning kas keegi sellisest piirangust midagi võidab? Avaldage arvamust ja lisage "kahtlusaluseid rehve"!

Arvan veel
Autor: mp 19.10.2015 09:23
Ohutus ei saa olla eesmärk omaette, antud juhul tuleks eesmärkide saavutamisel pigem jälgida, et liiga ohtlikuks ei läheks, äkki tänavarehvi kasutamine teeb just ohtlikumaks. Äkki pole mõistlik segadust tekitada, kuniks põhieesmärgid lõplikult selged pole? Näited, et 1+1=2 ja 2+2=4 on müra ja nagu eelpool ütlesin on oht, et ivad kaovad müra sisse ära.

Kõigile, ka RaoulR
Autor: arvi27 16.10.2015 22:50
Püüdkem näha Autospordiliidu eesmärgina ka ohutust. Sportralli = turvakaartega sportauto + sportrehv ( paljude arvates ohutu, aga vaata https://www.youtube.com/watch?v=qMELUQJB-Yc ) ning rahvaralli = tänavalegaalne auto + tänavalegaalne rehv. Nii lihtne see ongi. Ärge ajage jama suht odavatest rehvidest. Öelge kohe, et raha sportralliks pole.

Rehvid 2
Autor: RaoulR 16.10.2015 20:17
Ja siinkohal tuletaksin veel kõigile meelde, et ka rahvasport on sport ja seega sportrehv on igati asjakohane. Kui keegi tahab oma autojuhi oskusi täiendada ja tõsta (rahvaspordi eesmärk??), siis ei pea ta võistlustel üldse osalema. Laitses saab niisama sõita tavarehviga ja treenida. Võistlemine on aga siiski sport ja mõistlik on kasutada sportrehve. Nagu varasemalt on teiste poolt kirjutatud- saab osta kasutatud sportrehve. Mina oststin suht hea kruusarehvi jooksu 100 euroga. Uusi tänavarehve selle hinnaga ei saa. Vana tänavarehv ei pea aga üldse. Seega mina ei saa ikka aru, mis on Autospordiliidu eesmärk?

Rehvid, urrr7
Autor: RaoulR 16.10.2015 19:57
See mõte urrr7 poolt: "et oleks võrdne ja taskukohane kõigile,siis pakuks välja näiteks Barum ja Nankang variandid,need on hinnalt kõigile taskukohased" on küll üsna asjalik (nõus), kuid miinus oleks see, et mingite suvaliste vanade rehvidega sõitma tulla ikka ei saaks. Mul endal on näiteks Hankook tänavarehv, millega ma sain Laitses ka slikkrehvide seas 3 a tagasi 4. aja, Vasalemmas aga 4WD võidu sel aastal (kiirem ka "sport" klassi autodest, vaid Kuku oli seekord sek kiirem). Sega siis nende rehvidega sõita enam ei tohiiks? Tõsi on, et tõelist VÕRDSUST ei saavuta iialgi. Mul on 15 a vana 1,8 L mootoriga Audi, kellelgi on aga suht uus EVO 10. Mis võrdsusest me räägime siin? Kas kehtestaksime reeglid, et kõigil peab olema samasugune 2010 a EVO 9 ? Aga kas see on oluline. PEAASI ON, et rahvasport huvitav oleks ja oleks lõbus sõita. Seega mina ei näe tänavalegaalse sportrehvi keelustamisel mõtet. Ma olen ka varasematel aastatel 2WD-B klassis tänavarehviga alati 3-4 aja saanud

Arvamus jätk
Autor: mp 11.10.2015 12:18
SU-mehed teevad detailsuses tänuväärset tööd ja läbi selle säilitavad oma klassi näo, tublid mehed, samas ei pruugi kehtida rahvaspordi jaoks tervikuna. Arvan, et kindlasti vaja rahvaspordi jaoks võistlustele vähemalt 80-100+ osavõtjat ja ebaselgus reeglites sellele küll kasuks ei tule. Ehk olemasolevaid võistlejaid peaks rohkem kaasama ala tulevikku mõjutavate põhimõtteliste otsuste tegemisel – muidu pärast liiga palju kära ja ivad kaovad sinna müra sisse ära.
Kui aga olemasolevaid kaasata ei taheta, siis peab leidma „turult“ kuskilt uued osalejad, osaliselt kindlasti kohanetakse, seda protsessi nimetati vanasti ka revolutsiooniks. Siit jõuame algusesse tagasi, et mis on selle eesmärk.

Arvamus
Autor: mp 11.10.2015 12:16
Mida rohkem piiranguid ja keerukusi (rääkimata ebaselgusest) seda väiksemaks jääb pikas perspektiivis kandepind. Vaja selget nägemust ja see ka kõvasti välja öelda, et mis selle rahvaautospordi eesmärk on ja kuidas sinna liikuda. Kas noortele hüppelaud nn. pärisrallisse ja vanadele olijatele lihtsalt nädalavahetuse hobi sh. kes oma osalustasudega aitavad korraldajatel ots-otsaga kokku tulla või on eesmärgiks igapäevaliikluses osalevate inimeste sõiduoskuste taseme tõstmine või on eesmärgiks, et mida odavam rehv seda parem või ............ Eesmärk ei tohiks olla ülejõu käiv ega mõtetu.

SU-rehvid
Autor: kalle666 11.10.2015 08:50
Urmas,sinnapoole tegelen,et meie klassis oleks üks rehv,praegu ootan pakkumise Rootsist ära ja võtame sealt rehvid,mis on normaalse küljega ja mustriga ning hind suht normaalne.

rehvid
Autor: urrr7 09.10.2015 11:42
et asi oleks rehvi suunal enam-vähem võrdne ja ka odav,siis peaks olema kehtestatud kindlad rehvimargid.on ju vahe ka tänavarehvide vahel,mis on kallimad on ka paremad,aga et oleks võrne ja taskukohane kõigile,siis pakuks välja näiteks Barum ja Nankang variandid,need on hinnalt kõigile taskukohased,kuna ise sõidan SU klassis,siis ennekõike oleks pakkumine sellesse klassi,aga eks iga klassi osalejad võiksid valida omale ise rehvimargid,millega sõita.
Urmas.

ikka
Autor: indrek56 04.10.2015 20:04
ajan oma joru, et selles rahvaspordis ei peaks olema mingeid ei lubatud ega keelatud nimekirju. Kui kõlbab tänavale peaks kõlbama ka rajale ja mis tänaval keelatud seda ei peaks ka rajal olema. Aga pikad pimedad sügisõhtud on tulemas - eestlane saab tegeleda nüüd oma lemmiktegevusega - ülemõtlemisega :)

Tänavalegaalsed slickid
Autor: kalle666 04.10.2015 16:16
Tegelt oleks pidanud sõnastama-keelatud sõita rehvidega,sõita tuleb kas valuvelje või plekkveljega ja polegi midagi arutada,millega tohib ja millega ei. Praeguse seisuga peavad nüüd sõitjad kokku leppima klasside siseselt ja siis kõik koos,millega sõita tahetakse ja ongi kogu moos.Kui sõitjad ei jõua kokkuleppele siis saavadki korraldajad puhata ega me ei taha ka teie eest vastutada,sest kui tuled kustuvad siis kihutavad ju kõik aja peale finiši poole,mitte ei kulge kui all on isegi kehvema pidamisega rehv.

Kalle Kruusma

Martin Kutser
Autor: mart1n93 02.10.2015 23:01
Nõustun sportrehvide keelustamisega, kuna see teeb rahvasporti odavamaks, kuid sõnastus jätab kindlasti soovida. Usun, et keelustatud rehvide nimekirja asemel võiks olla nimekiri rehvidest, millega võib sõita.

-
Autor: RRisto 02.10.2015 16:02
No hetkel ju EAL määrus on ühene - sport ja sportlikud rehvid on keelatud.

| 1-20 | 21-40 | 41-60 |
Foorumisse kirjutamiseks pead olema registreerunud ja süsteemi sisse loginud. Registreerumiseks vajuta siia.
 
Artikli juurde
02.05.2024
Lääneranniku rallile registreerimine on täies hoos
Artikli juurde
29.04.2024
Eesti rallikrossisõitjad saavutasid Eesti ja Balti sarja avaetapil viis esikohta
Artikli juurde
02.05.2024
Eestlased võistlevad Kanaaridel Euroopa meistrisarja etapil
Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
26.10.2023
Tootmiskombinaat Vihur (0)
09.10.2023
Saaremaa ralli 2023 (0)
19.09.2023
Lõuna-Eesti rahvaralli 16.09.23 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
03.05.2024 14:22
Est Rx 1. Etapp Raassilla (1)
14.04.2024 13:09
Tarvastu karikas 2024/3.etapp (0)
31.03.2024 08:00
Kehala karikas 2024. 1.Etapp VIDEO (0)
18.02.2024 20:21
Vidzemes Talvekarikas 2024 (1)
18.02.2024 07:49
Rahvaralli " Koeru talv 24" (0)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia