Kliki siia Kliki siia
Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
www.veoautodevaruosad.com
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
rallifotod.eu
 
 
 
rally.ee
14. oktoober 2003 18:49
Tagasi
Trüki lehekülg

2004 aasta toob rallikrossis kaasa muudatusi

Kommentaare lisatud: 85

 

  Sorteeritud esimestena: UuemadSorteeri VanemadSorteeri
 
| 1-20 | 21-40 | 41-60 | 61-80 | 81-100 |
 
karu, 15.10.2003 15:52
2004a. tuleks sõita rallikrossi ja mitte rohkem kui 6 etappi. raadi-Parts Vasalemma-mättik vasalemma-Mölder Kogula-Sepp Elva- Reinsalu taali- Eriste Jõudu koraldajatele ja mõistliku tegutsemist komiteele. Uskuge , RALLIKROSS on eestis tõusuteel.

aivar, 15.10.2003 15:44
karuse, valetad kurivaim:) ma olen sulle mitu korda just siis helistand, kui sa keset kena päeva suuskade metsas oled olnd. see pole siis trenn või?

Allain, 15.10.2003 15:31
Aivar sa paned nats liialt.Minu trenn on motokross mis teeb käed tugevaks ja ka võhma annab.Mario vot tema viibib palju jõusaalis ja metsaradadel.Aga rooli hoidmine autokrossis 9 ringi on tõeline piin.Ei tea kuidas teistel aga meie autodel on lühike rool ja töesti on raske kuna ka plokk kisub autot nii paremele kui vasakule.Mario on isegi öelnud, et rallikrossi 6 ringi on h...ja.aga krossil 9 midagi muud.

Mati, 15.10.2003 14:49
Lisan Aivari tekstile Superkrossi erinevuse (sest seda ka küsiti)
Superkrossis on nii jääraja, ringraja kui ka krossi etappe. Krossi etapid on põhimõtteliselt rallikrossi reeglite järgi. Ainus erinevus on see, et autodele on määratud müügikohustus ja hind, millega peab iga autoomanik oma silmarõõmu maha müüma

to KAH HUVILINE, 15.10.2003 14:46
Ollaksegi ise tegijad ja minnakse euroopasse ka. Jama on see et euroopasse minekuks tuleb harjutamas käia lätimaal, sest eesti tasemega pole midagi teha. Eestis on seda ala ainult aastate viisi väntsutatud ja see on vilja kandnud- asi on väljasuremas.

aivar, 15.10.2003 14:42
sorry, et nii pikaks läks. aga lõpetan siiski ära
1) krossiauto nõuab põhjalikumat ettevalmistust nii mootori kui ka seadistuse osas. ei ole võimalik ehitada nn 6-ringi autosid, mis kiiresti liiguvad, aga kaua ei kesta.
2)krossisõitja vajab ise ettevalmistust, eeskätt füüsilist. olete näiteks Karuseid lähedalt näinud? mehed on muskleis, tähendab, nad tegelevad ka füüsilise ettevalmistusega. kõikide meie sõitjate kohta seda kahjuks öelda ei saa

aivar, 15.10.2003 14:38
arvan, et ei teeks siinkihal paha, kui seletaks üle, mis on autokrossi ja rallikrossi vahe. nii mõnigi lugeja paistab arvavat, et ühte sõidavad romud ja teist "ilusad" autod.
rallikross koosneb kolmest eelvoorust ja C- (või isegi D-); B- ja A-finaalist. Eelvoorus on rajal korraga neli autot. Finaalides varem 6, uuest hooajast siis 8. Finaalidesse pääsenud ja stardikohad selgitatakse eelvooru aegade põhjal. Eelvoorudes sõidetakse 4, finaalides 6(-8) ringi.
Autokrossi juhendeid on erinevaid, kuid põhimõtteliselt on nii, et rajal korraga 10-12 autot. Sõltuvalt osalejate arvust peetakse kas kaks poolfinaali, lohutussõit ja finaal või kolm võrdse kaalukusega finaalsõitu. Viimasel juhul selgub etapi võitja kolmest sõidust kogutud "miinuspunktide" alusel. Ringiaeg omab tähtsust vaid nn "ajatreeningul", mille põhjal määratakse poolfinaalide või esimese stardi järjekord. Sõidetakse tavaliselt 10 ringi.
See arvamus, et rallikrossi sõidetakse "Headel" ja krossi "auklikel" radadel on vale. Rallikrossi võistlusmäärus nõuab ralt lihtsalt asfaldilõiku. Nii krossi kui ka rallikrossi rada muutub võistluse jooksul auklikuks. Aga kui krossirada korralikult ette valmistada ja sõitude vahel siluda (nagu see mujal pool toimub), siis ei lõhu ta sõiduautot sugugi rohkem, kui rallikrossirada.
Tõsi, plekimõlkimist on krossis küll rohkem, kui rallikrossis. Kuna võistlusmaa on pikem ja sõitjaid korraga rohkem rajal, siis on ka möödasõidud ja paratamatu "koksimine".
Mul on sügavalt isiklik arvamus, miks meie mehed autokrossi eriti sõita ei armasta: see on 1) auto nõuab põhjalikumat ettevalmistust, nii

Allain, 15.10.2003 14:15
Kommentaarid ajavad pea segi neid on nii palju.minu kui sõitja ja sponsori ettepanek on ikka, et oleks autokross seda kasvõi vasalemma saaremaa jne.. radadel.Kõrvu jäi jutt lätlaste romudest,seda saavad töesti öelda võhikud esiteks kui kiirelt nad liiguvad ja kui palju see tehnika maksab.Lätlastel on väga korralike autosid ja on ka romusid nagu meilgi. Mõeldes pealtvaatajatele siis pole rallikrossis tõesti peale finaalide muud vaadata.Korraldajad on ikka huvi midagi müüa ka aga seda 2-4 autoga jukerdamist ei tule keegi vaatama.

to RIHARD, 15.10.2003 13:33
Võin su rahustuseks öelda, et Arendi ei registreerinud ennast elvasse. See oli kellegi "vallatus". PS! arvan, et need kes on juba mingid "asja pulgad" oskavad kirjatähti ka lugeda.

RIHARD, 15.10.2003 13:22
TRÜKI TÄHTEGA, ET KÕIK ASJA PULGAD NÄEKS. KA MINA FINANTSEERIN OMA SÕITE ISE! JAH MA OLEN ÄRRITUNUD KUNA EESTIST TAHETAKSE AUTOKROSS KAOTADA JA ASENDADA RALLIKROSSIGA. MIKS OLI ARENDI END ELVASSE REGISTEERINUD???

Meelis, 15.10.2003 13:11
Jätke need lätlased hetkeks kõrvale.Ära oleksid need romud meie omadele teinud nagunii.Selle üle ei maksa üldse vaielda!Katsume enda asjad kuidagi korda saada,sest normaalne pole see kindlasti,mida praegu planeeritakse.

Kah huviline, 15.10.2003 12:55
Ma ei saa aru miks siin nii sapised komentaarid on, mina näiteks vaatan sõitu vaatamata sellele, kas see on autokross või rallikross, peaasi et mootorid mürisevad ja palju sõitjaid sõidab! Komentaare lugedes tundub et mõni mees siin on "jube kõva jutuga sõitja" ei tea kas ka rajal nii kõvad mehed ollakse? Kõvad Euroopasse arenejad ja Läti kiitjad tegelege ise alaga ja saavutage midagi seal, mis te teiste kallal ilgute kes teevad - te ikka olete täitsa jobud sellised!

manager, 15.10.2003 12:10
miks on vaja tekitada poleemikat selle üle, kas sõidetakse ralli- või autokrossi. Teh. tingimused on suht sarnased ja tänu sellele kellel on tahtmist võib minna alati Lätti autokrossi sõitma ja lätlased võivad siia tulla rallikrossi proovima. Tundub et enamus siinsetest kritiseerijatest ei ole ise sõitjad, muidu ei ajaks sellist lolli jura, et miks see või teine ei käinud elvas BM etapil. Iga võidusõit maksab midagi ja mida kallim auto ja tehnika, seda rohkem. Enamus sõitjad valivad siiski hooaja alguses omale meelepärase sarja ja sõidavad selles kõik etappid kaasa. Mis huvi peaks olema näiteks Arendil või Jamnesel sõita hooaja lõpus ühel BM etapil? kulutad ca 10kilo, auto lõhutakse ära (selle parandamine maksab ka midagi) - ja tulem??? Peale selle toimus nädal peale elvat sprindi viimane etapp, kust osadel veel midagi küsida oli. Samamoodi võiks ju hakata rallisõitjate kallal inguma, et miks nemad näiteks elvas BM'il ei startinud, missiis et pole ühelgi etapil enne osalenud.

Tom, 15.10.2003 12:06
Hr. Rihard miks Te nii ärritunud olete, et isegi ei märka "caps locki" maha võtta või pidi tähendame see karjumist. Osaliselt on sinu jutus ka iva aga ühest ma ei saanud aru, et kas sina suudad Euroopas midagi saavutada või kuidas? Eestis on 99% autospordiga tegelejad harrastajad, sest palgalisi on meil väheseid ja nemad teegelevad selle alaga natuke teistmoodi. Üks küsimus sulle veel hr. Rihard, et kas sa finantseerid mõnda võistlejat aga tal ei tule kuidagi tulemused? Kui sa oled nii kompententne selles värginduses, siis tead, et kõik ratsutavad seal rajal oma rahakottide selgas. Kui sind häirib "nüüdses rallikrossis" Arendi ja Jamnese järgi kolmas olemine, siis kas õpi sõitma või tuleb rahastajaid leida. Jõudu.

RIHARD, 15.10.2003 11:54
TO" KUULE MIHKEL"
MIS TÄHTSUST ON SELLEL MILLISED NÄGID VÄLJA BALTIKATEL LÄTLASTE AUTOD, KUI ÜKSKI EESTI RALLIKROSSI MEES (ARENDI, JAMNES JNE.) EI VIITSIN TULLA ELVASSE SÕITMA. PÕHJUS ON KINDLASTI SEE LÄTLASTE ROMUD OLEKS TEILE ÄRA TEINUD! RALLIKROSSI MEHED TE OLETE HARRASTAJAD MITTE SPORTLASED. IGAL MEHEL PEAB OLEMA KAUGEM EESMÄRK MILLE POOLE PÜRGIDA.TEIE EESMÄRK ON ILMSELT LÕUGU LÕKSUTADA. MA TAHAKS NÄHA KAS EESTIST TULEB MÕNI AUTOKROSSI MEES KES SUUDAKS EUROOPAS MIDAGI ÄRA TEHA. KUIGI VAEVALT, MEIE HAKKAME NÜÜD JU RALLIKROSSI SÕITMA ARENDI EES JA JAMNES TAGA JA KÕIGIL ON VÄGA VÄGA LÕBUS.

aivar, 15.10.2003 11:52
mis sellesse nn läti romudesse elvas puutub, siis arvestagem, et nee olid ka praktiliselt teise esheloni mehed. need sellid, kes div 1-s euroopa etappe sõidavad baltikatel ei startinudki ja nende autod on ikka väga korralikud. klikkige kasvõi em-i bauskas toimunud etapi pilte http://www.osc.lv/autokross/pic/index.php?gallery=0525bauska

kas, 15.10.2003 11:40
keegi teab kas järgmine aasta peavad kah noorte autod standard tingimustele vastama või mitte??ja mis elvasse puutub siis möldril ja atsil seda probleemi vist ei ole kuid ega kõik mehed igale poole kah ju ei jõua ja stardimaks ei olnud ka ju odavaimate killast-50-euri.

OPkivonsuur, 15.10.2003 11:24
Minu meelest ei ole eestlastel üldse huvi väljaspool Eesti meistrivõistlusi kuskil võistelda.
Võtame kasvõi selle sama Balti meistri-võistlused kus igas klassis ainult 2 eestlast osales.Kuigi ilus oleks kodus vähemalt sama arv võistlejaid välja panna kui lätlasi oli.
Ja noortest olid ka ainult superkrossi võislejad väljas,aga kuhu jäid Mölder,Ats ja teised.Ei julgend välja tulla ,sest lätlased on järsku nii palju kiiremad.

to autokross, 15.10.2003 11:07
Nagu sul tuleks võislejaid nn külakrossile.
Selle aasta võistlustele mis Eriste korraldas oli esimene kord kohal ainult Karused ja teine kord 4 sõitjat kellest ka kaks ei startinud.

mihkel, 15.10.2003 10:59
Neid kes väljas käivad pole praegu tõesti palju, kuid mis huvi on sõita sellist sarja ja selles osaleda kui pole kuhugi edasi areneda. Praegu on ilus võimalus osaleda balti meistrivõistlustel.
Muide Lätis käimine pole suurt midagi kallim kui Eestis sõita. Lisaks puudub seal omavaheline kisklemine ja väljaspool rada ära tegemine. Ka korraldus on alati tasemel ja proteste lahendatakse õiglaselt ja erapooletult. (täiesti erinevalt Eestist)

 

| 1-20 | 21-40 | 41-60 | 61-80 | 81-100 |
Artikli juurde
24.04.2024
Rahvasprint sõidetakse Valge Daami ralli kiiruskatsel
Artikli juurde
29.04.2024
Eesti rallikrossisõitjad saavutasid Eesti ja Balti sarja avaetapil viis esikohta
Artikli juurde
23.04.2024
Romet Jürgenson jõudis juunioride MM-sarjas etapivõiduni
Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
26.10.2023
Tootmiskombinaat Vihur (0)
09.10.2023
Saaremaa ralli 2023 (0)
19.09.2023
Lõuna-Eesti rahvaralli 16.09.23 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
28.04.2024 16:04
Est Rx 1. Etapp Raassilla (0)
14.04.2024 13:09
Tarvastu karikas 2024/3.etapp (0)
31.03.2024 08:00
Kehala karikas 2024. 1.Etapp VIDEO (0)
18.02.2024 20:21
Vidzemes Talvekarikas 2024 (1)
18.02.2024 07:49
Rahvaralli " Koeru talv 24" (0)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia