Kliki siia Kliki siia
Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
www.veoautodevaruosad.com
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
rallifotod.eu
 
 
 
rally.ee
16. november 2003 15:58
Tagasi
Trüki lehekülg

Rahvarallurid kihutasid Lõuna-Eesti teedel

Kommentaare lisatud: 110

 

  Sorteeritud esimestena: UuemadSorteeri VanemadSorteeri
 
| 1-20 | 21-40 | 41-60 | 61-80 | 81-100 | 101-120 |
 
Raul, 17.11.2003 17:37
Minu meelest oli see ammu teada, et osa
katseid on pimedas; ohtlikud; võib olla jää
või mida iganes. Ega siis pole enam suvi. Aga
teha mingeid absurdmuutusi ralli ajal, kui kõik
on teinud omad kulutused rallist osavõtuks, see
on jama. Ma eriti ei usu, et seitsme katse pärast
oleks selline hulk sportlasi kohale tulnud, eriti
veel need, kellel kaugelt tulla.Öiseid katseid
sai ju pimedas läbi sõita ja legendi kohendada,
kui vaja, milles küsimus. Kui ei oska sõidukiirust valida oma asi. Siis pole kaevata kellegile. Tahaks teada, kes kompenseerib kõik
kulud selle sousti eest.

prjäänik, 17.11.2003 17:06
vahel võiksite ditmanni rallide kommenteerimisel arvestada et tema eesmärgiks on teha ralli Kullo noortele, kes õpivad tema autospordirühmas. Seal ikka päris algajaid ja neid pole küll mõtet lasta põldude vahele müttama. Loomulikult oleks talgi uusi ideid tarvis, erinevaid platse kurikatele on ju mitmeid.
P.S. Minu hinnangul võistlevad teised peale noorte seal selleks et korralduskulusid katta, noored ainult ju ralliks vajalikku pappi sisse ei too.

Võidusõitja, 17.11.2003 16:53
Kuulge, sõbrad, mis te seda Ditmanni nüüd niimoodi ka kirute! Eks kihutada meeldib ju kõigile, aga kes kurikate vahel ära eksib ja hakkama ei saa, sellel ei tohiks metsa vahele kohe üldse asja olla. Katsuge ikka mõista, et vastutus selle eest, kui keegi ennast vigaseks sõidab, jääb ikkagi korraldajale, ükskõik mitu allkirja sa enne seda annad. Kui tahad ennast surnuks sõita, mine üksi metsa ja vajuta gaas põhja. 1-2 kurikakatset ralli peale ei tohiks küll kedagi kes vähegi rooli väänata oskab, närvi ajada.

to Tarmo, 17.11.2003 16:16
olen sinuga 100% päri, enamus süü lasub EAL-il, kuid päris puhas ei ole ka korraldaja s.h herr Parts

mis uudis ?, 17.11.2003 16:05
EAL varemgi erinevid üritusi keeranud

täitsa muhv, 17.11.2003 15:42
Ma arvan, et siin ilkumisel ei ole mingit mõtet. Üritus per..e läks tänu EAL-le. Seega tuleks hoopis mingi pleenum kokku kutsuda, kus asi läbi arutada ja paika panna tuleks. Muidu herr Ditmann näiteks avastab äkki kurikate odava väljamüügi ja kukub korraldama järgmisel aastal. Parts aga tahtis hea asja teha ja pandi karvane käsi vahele. Nii, et viimane aeg oleks ära otsustada, mis järgmine aasta saab. Ja kui kogunemine on, siis kurikamehi uksest lihtsalt sisse ei lase ;)

mazda, 17.11.2003 15:19
Pole need rajad midagi tänavaautole hullud ega siis kõik ei pea trampast hüppama.Kurikate vahel lõhub ju ka keeramisega autot,VOTT.

Pealtvaataja, 17.11.2003 14:59
Äh,alguses oli kõik nii hea ,kui hea ralli pidi tulema!!
Nohh tänavasõiduautodega sõitnud võistlejad ,kas Elva autokrossi rada oli sile.....

rallyhuviline, 17.11.2003 14:58
tubli EAL, varsti ei tule keegi kohale!

Tarmo, 17.11.2003 14:55
to Meelis:Sa kirjutad,võtke mõistus pähe,aga see nõuanne tuleks saata ikka EAL´i,sellele kes andis loa võistluseks.Kas tõesti ei saanud enne sellest keegi aru,et katsed on kiired.Ma arvan,et enamus sõitjaid saab ka aru ja ei vaidle vastu,aga kõige rohkem on nurinat selle meetodi vatsu kuidas see toimus.Seda enam kui Sinu teave on õige,et Raide oli lühendamise ja muu sellise vastu.Tähendab see kõik oli enne juba planeeritud, et ikkagi kellegile ära teha.

vaataja, 17.11.2003 14:54
miks ma pidin Tallinnast kohale tulema, et seda lollust näha! Keegi ei hoiatanud ette!

vaataja, 17.11.2003 14:54
miks ma pidin Tallinnast kohale tulema, et seda lollust näha! Keegi ei hoiatanud ette!

parandus, 17.11.2003 14:26
väike parandus mu eelmise kommentaari kohta:
pakuti välja ära jätta LK 10, lühendada ülejäänud katseid. Vastu oli kodanik Raide, mitte korraldaja.
vabandan!

meelis

mell, 17.11.2003 14:12
sattusin pealt kuulma vestlust HR.Karjase ja ühe teise võistleja vahel. Teatavasti sõitis ka HR.Karjane raja koos Raidega läbi. Rada oli laup õhtul kergelt jääst(siledad kohad, kus lahtist kruusa ei olnud) Teiseks olid katsed enamikule liiga ohtlikud. Pimedas selliste teede peal eksida on väga kerge. Kes oleks vastutanud selle eest, et keegi oma auto ümber puude kõveraks keerab(seda tehti reede õhtul kes veel ei tea). Võtke nyd palun mõistus pähe ja kujutage ette mis oleks võinud juhtuda. Ma saan aru et präägult on küll kõik kõvad sõidumehed, aga tõesti sellisel kujul nagu algul plaanitud ei oleks asjast midagi head välja tulnud.
Pealegi öelda et kõik EAL-ist peale Partsu olid katsete toimumise vastu on ka vale. Pakuti Välja variandid et ära jätta LK10/14 ja ülejäänud katseid lühendada jättes välja ohtlikumad kohad(analoogselt esimestele katsetele). Miks korraldaja seda ei teinud ma ei tea.

Kindlasti tänud kodanik Partsile hea ralli korraldamise eest, kuid ei saa väita, et ta ei teadnud kui ohtlikud need katsed on ja et turvavaatlejad neid ei luba. Kes seda räägib peaks küll kooli tagasi minema!!!

küsimus, 17.11.2003 11:23
kuidas siis härra Palloga jääb siis. kuuldavasti Lepikson oli seal juba välja hüüdnud et pallol läheb tuliseks nüüd. oh sa madu kus nüüd lõi skandaal lõkkele. Teadupärast oli niteks selle krüüdneri katsel mis pidi pimedas kaks korda olema..seal panid E.O.S. i rallil valges ühes ja samas kurvis kolm autot üle katuse. neil head autod ja kogenumad piloodid..arvan et mõni sarnane laks oleks tulnud vast kah kui poleks ära jäetud. iseenesest olid katsed head..oleks vast võinud mõne kurvilisema ja aeglasema lõgu valida seal pranglis või krüüdneris oleks kiirus väiksem old ja eal oleks oma ohutuse saanud.
partsust on kohe kahju

kaido, 17.11.2003 10:42
ma ei saa aru miks need vaatlejad ei saanud nädal aega varem rajaga tutvust teha. Parts oleks saanud rajad ümber teha vastavalt EAL-i ettekirjutusteleja kõik oleksid rahul (sõitjad, korraldaja ja EAL). Aga ei, kus sa sellega, tehti hoopis nõme jõudemonstratsioon

Tarvo, 17.11.2003 10:36
KV lõpptulemused: http://www.autosport.ee/index.php?node=92&parent=75&lang=et

TO üks osaleja:, 17.11.2003 10:29
Õige, õige jutt. Olen ise ka kõik RR see aasta sõitnud ja Tartu üks parimaid oleks olnud ja oli. Aga krdi eal oma vaatlejatega ja siledate rehvidega. Igatahes järgmisel aastal Koolisügisele kindlasti ei lähe enam lolli mängima, kui selliseid, nagu Tartu oleks tulnud ei tule, siis võtan ja lähen paugutan oma masinaga ise ülksinda Lõuna Eesti teedel, tulgu siis eedo oma bemuga püüdma mind.

Miks nuriseda?, 17.11.2003 10:27
Ka MM-il jäetakse katseid ära kui turvaline pole. See on turvavaatlejate otsustada, mitte võistlejate. Lihtne ja pole midagi vaielda ju.

kihutaja, 17.11.2003 10:21
kui sada masinat läbib kaks korda katseid siis see ei ole normaalne.esimene mees sõidab ja kaifib ning viimane mees sõidab rõõbastes nagu trammmiga.oleks võinud 10 lk ära jätta ja ülejäänud kõik katsed ühe korra läbida ja ei oleks mingit pimedas ohtliku sõitu olnudki.
kõigil oleks äge olnud ja eedo oleks ka rajaääres plaksutanud ning õlut joond.

 

| 1-20 | 21-40 | 41-60 | 61-80 | 81-100 | 101-120 |
Artikli juurde
22.04.2024
Mārtiņš Sesks stardib Ford Puma Rally1 autoga kahel MM-etapil
Artikli juurde
24.04.2024
Rahvasprint sõidetakse Valge Daami ralli kiiruskatsel
Artikli juurde
23.04.2024
Romet Jürgenson jõudis juunioride MM-sarjas etapivõiduni
Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
26.10.2023
Tootmiskombinaat Vihur (0)
09.10.2023
Saaremaa ralli 2023 (0)
19.09.2023
Lõuna-Eesti rahvaralli 16.09.23 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
14.04.2024 13:09
Tarvastu karikas 2024/3.etapp (0)
31.03.2024 08:00
Kehala karikas 2024. 1.Etapp VIDEO (0)
18.02.2024 20:21
Vidzemes Talvekarikas 2024 (1)
18.02.2024 07:49
Rahvaralli " Koeru talv 24" (0)
11.02.2024 19:27
Rally Sarma 2024 (1)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia