Kliki siia Kliki siia
Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
www.veoautodevaruosad.com
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
rallifotod.eu
 
 
 
rally.ee
27. oktoober 2003 14:55
Tagasi
Trüki lehekülg

Rahvaralli liigub kiirema sõidu suunas

Kommentaare lisatud: 82

 

  Sorteeritud esimestena: UuemadSorteeri VanemadSorteeri
 
| 1-20 | 21-40 | 41-60 | 61-80 | 81-100 |
 
pro, 30.10.2003 19:00
oo, mida me siin kõike arutleme. komplimendina võiks vist öelda, et kirjutada oskate te kõik siin, kuid keegi hr. Priidu-nimeline kommenteerija lihtsalt tunneb seadusandlust paremini ja ta on ka piisavalt tark kodanik. ;) ärge siis proovige teha katset oma labase vastuväite toel temast kuidagi üle olla vms. mõttetu. :D aga Priit, algus on juba tehtud, halb või hea, lugu jutustab ju kahe eraldiseisva liiga loomisest hoopis. edasiliikumise suunas. :)
aga nüüd...kas kurikarallit on tarvis või mitte ? :D. on see põnev või hädavajalik ? appi! ok, ok. mõne jaoks vist ikka on. või kas luua olemasoleva kõrvale mingi täiesti uus, ainult turvapuuri ja -paagid jms'ga, võistlusklass, ühtset hästitoimivat totakalt kaheks jagades ning lõhestada sedasi kogu rahvaala ? ning arvate siis, et näiteks 4wd sõitjad istuvad maha, mõtlevad, mõõdavad ja kaaluvad ning muudavad oma igapäeva tänavasõiduautod teie kirjutatud nõuetele vastavaks ? hehe. see ei müü, kergemeelsed. suur segadus. vähemalt pooled loobuvad, teine osa võibolla jääb. paljudel pole see kavas, oma liikuvat vara niivõrd ümber ehitama asuda. tahaks loota, et seda ei juhtu. kunagi. ja mis on üks korralik/huvitav võistlus ilma turbomasinateta ? suhteliselt igav. eksin? ärge palun tekitage paska.
rahvaralli jäägu siiski oma olemuse juurde, just sellisena, nagu ta kord on loodud, mitte püüda teha seda kuidagi vähem või rohkem kiiremaks ja turvalisemaks. kiirus pole turvaline, ka väike kiirus ei ole ohutu. piloot siiski peaks ise andma endale aru, kus umbes asub tema inimvõimete piir roolis ja täpselt arvestama ning mitte püüda seda mingi moel ületada. vahel ka see ei päästa. kui juhtub &otild

iiks, 30.10.2003 17:17
Rullnokad ei jõua rahvarallis kaugele, enamus tegijaid ikka suht tõsiselt võtavad asja.

kle appi, 30.10.2003 16:29
tõmba natuke kisa vaiksemaks. ega kõik ikka ei ole küll, osad on ka hingega asja juures

Jürrarrak, 30.10.2003 16:02
No selge!!!

appi, 30.10.2003 15:48
enamused kommentaatorid siin on ju rullnokad,kes arvavad et nad on mingid potensiaalsed märtinid ainult et nende rahvarallis pole piisavalt kiired rajad kus nad silma saaks paista..
üleüldiselt on see rahvaralli mingeid ennasttäis rullnokki täis.

iiks, 30.10.2003 15:02
see saade seal kukus oli küll jama. Natuke jahvatati, kiruti netikommentaatoreid, ühegi teemaga kuhugi ei jõutud....
Mõttetu.

to vaatleja, 30.10.2003 14:33
Kule pealkirjaga on mõeldud ikka seda, et kurikate ümber sahmimine pole enam moes noh.

TO Vaatleja, 30.10.2003 11:49
Vot täpselt minu idee ja sama arusaam. Annab ka Ladast ehitada konkurentsivõimelise asja, lihtsalt tööd on vaja teha.

vaatleja, 30.10.2003 10:38
Kurat arumaeisaa,kui üks mees kirjutab lugejate tähelepanu võitmiseks uhke pealkirja siis kõik võtavad sõnasabast kinni ja hakkavad lahmima ei tea mida.Kiiremaks ju minna ei saa kui on ette antud katsete keskmine kiirus.Jah olen nõus,et need kiirused on sellele lubatule väga lähedale tõusnud ja sellega ongi piir ees.Iseküsimus on see,et millise masinaklassi järgi seda kiirust peaks arvestama,kuna ühel ja samal trassil sõitvate masinate hobujõudude erinevused on ülisuured ja sellest tulenevalt ka kiirused väga erinevad.
Mis puudutab "spetsiaalümberehitatudrahvaralliautosi... see kiunumine on küll taielik jama.Seda,et mõni mees jaksab ja oskab oma autole paigaldada korralikke detaile on kõigile näha ning pinnuks silmas,aga seda kui erinevad on võistlusautod oma olemuselt ja hinnaklassilt unustatakse paraku ära.Kiunujad võiksid tähele panna ka seda,et reeglina on nendeks nn.ümerehitatudautode(jätame siit neliveo välja,see on muu maailm) baasideks võetud midagi vana ja odavat ja siis sinna tükk-tüki haaval hakatud head ja paremat külge kruttima ja ikkagi jääb nende masinate hind allapoole pooltest nn.tavaautodest.
Ja veel jääb mulle mulje,et unustatakse ära see,et enamus esiotsa sõitjaid on selle alaga tegelenud rohkem kui ühe aasta ja olnud ka ise kunagi seal tagaotsas.Lihtsalt see mentaliteet,et ma olen linnavahel ju jube kõva kihutaja ning tulen ja panen rahvarallis kõigile pika puuga,mis reeglina ei õnnestu,tekitabki sellise arusaama nagu oleks seal eesotsas mingid imeautod ja siis on vaja oma ego upitamiseks teistele paska pähe valada.
Iseenesest ei ole ju praegused tingmused midagi nii hullud ja ebavõrdsed,see on tehnikamaailmas olnud ja arvatavasti ka jääb nii

kkkk, 30.10.2003 00:00
Ma tegelikult ei oskagi tuua näiteid autode ehitamise piire kuid ikkagi võiks olla mõned tõsised rahvaralli katsed ka nagu olid Suverallil ja paar aastat tagasi Järva cupil. Nii on ju tõesti väga tüütu sõita kui sa pead võtma mingit kummi rõngast ära, posti küljest nagu oli üks aasta (ma ei oskagi öelda kummal kas Uno Aava Karikal või Koolissügisel)

Pug, 29.10.2003 21:20
See puuride jne asi kipub asja E rühmaks kätte. Või ma olen rumal?

to Kiiver, 29.10.2003 21:08
..kõva punt küll koos, eriti Saar ja Perosti

to Kiiver, 29.10.2003 18:42
seal on kõik sellised vennad ju stuudios ainult, kes on 2 liiga vastu. võtke ikka mõni tuline pooldaja ka kampa, muidu see on mäng ainult ühte väravasse!

Kiiver, 29.10.2003 18:30
Samateemaline diskussioon jätkub Kuku raadios neljapäeval kell 14.15 saates Piloot. Saatekülalised Priit Pallo, Talis Perosti, Aivar Parts ja Tarvo Saar. Kordus kell 20.00
Kuulmiseni

aivar, 29.10.2003 16:52
muud pole midagi, kui ainult et kui keegi end vigaseks või kasti sõidab, siis hakatakse "süüdlasi" otsima. (meenutage tsiklimeeste lugusid Kose-Kloostrimetsa rajal - siis käis kõva kisma, et kas ikka on korraldaja süüdi või mitte. sama oli viimasel ohvriga autokrossivõistlusel kusagil 90ndate keskel, kui korraldajat taheti selle eest, et hukkunud pealtvaataja vales kohas seisis, süüdlaseks teha.)

roppult must mees, 29.10.2003 15:59
Kännuralli....võiks juba see ümber nimetada.
Kiiremaks...veel kiiremaks. Kutsume soomerahvarallitajad ka siia.....rahvusvaheline rahvaralli tooks sponsoreid

ihhiii, 29.10.2003 15:33
Mina kui endine Rahvaralli sportlane võin kohe kindlasti öelda et kiiruseid enam kõrgemale tõsta ei tohiks kuid kindlasti mitte ka alla poole lasta sest see on tõeliselt eba huvitav tiirutada kahe kännu ümber. Seal ei loe ju üldse enam sõidu oskus.. Vähemalt see on minu arvamus.

RR, 29.10.2003 10:16
RR tingimused võiks jääda samaks, kes tahab, võiks sõita puuriga, kui ei taha pole vaja. Turvalisuse parandamiseks piisaks ka sportistmest ja sport-turvavööst. Kui juba kõik peavad puuri ehitama, siis 1)see võtaks raha 2)paljud ei taha tavaautole puuri ehitada.
Kui mõni kardab oma turvalisuse pärast, siis ega keegi ei käse ju rallist osa võtta!

Tom, 29.10.2003 09:53
Kõik kisavad, et kes oskab lugeda ja kes mitte. Priit ütleksin ka sulle, et ennem kui hakkasid minu komentari üle karjuma oleksid võinud selle vähemalt rahulikult läbi lugeda. See sinu vastus sisaldas puhtalt emotsioone. Vabandan kui raskelt kirjutasin aga siiski jään endale kindlaks. Jah, seda mida sa kirjutasid on mulle teada ja olen ka sellega kursis. Jah, vesi on EAL-s seisma jäänud, aga ega sellpärast veel saa maailma hukka mõista ja püssi põõsasse visata. On täna Eestis ralliautosid ja ehitatakse kindlasti veel juurde. Üks väike näide: Täpselt see mille üle nüüd vaidluseks läks. Kus on Eesti oma arengu ja seadustega. Meil ei lubata tänavaliikluses kasutada 4 punkti vöösid (teistest asjadest ma ei räägigi), ka Soomes ei ole lubatud, kes on meist palju palju arenguga ees, kuid Rootsis on lubatud (kiiruga helistasin ja kirjutasin, vist oli nüüd sedapidi). Tegelikult arutati kuidas edasi minna mitte sedasi kuidas ei saa. Soovin kõigile kainet mõistust ja edu, et neid entusjaste jätkuks. :)))

ettepanek, 29.10.2003 08:38
Ehk siis saadame EAL kus kurat, teeme hoopis omaette, ei pea seletama, ei pea lunima/paluma, teeme kõik ise. Minuarust hea mõte? Senised korrumpeerunud ametnikud hoiame võistlustelt vähemalt 10km kaugusele, sest need ei tea asjast mitte ittagi. Määrusi pole vaja, neid niikuinii panid jobud kokku. Priidu valime rahvaalade kuningaks, ja ongi kõik hea. Ja rahvaaladel ei ole stardis mitte 100 vaid 500 sõitjat. Jõle kihvt, kus on manifest, ma kirjutan kohe alla, toon oma sõbrad kah kohale, need tegelevad rahvaralli ajal striitreisiga, ja krdima kihvt saab meil olema.

 

| 1-20 | 21-40 | 41-60 | 61-80 | 81-100 |
Artikli juurde
22.04.2024
Mārtiņš Sesks stardib Ford Puma Rally1 autoga kahel MM-etapil
Artikli juurde
24.04.2024
Rahvasprint sõidetakse Valge Daami ralli kiiruskatsel
Artikli juurde
23.04.2024
Romet Jürgenson jõudis juunioride MM-sarjas etapivõiduni
Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
26.10.2023
Tootmiskombinaat Vihur (0)
09.10.2023
Saaremaa ralli 2023 (0)
19.09.2023
Lõuna-Eesti rahvaralli 16.09.23 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
14.04.2024 13:09
Tarvastu karikas 2024/3.etapp (0)
31.03.2024 08:00
Kehala karikas 2024. 1.Etapp VIDEO (0)
18.02.2024 20:21
Vidzemes Talvekarikas 2024 (1)
18.02.2024 07:49
Rahvaralli " Koeru talv 24" (0)
11.02.2024 19:27
Rally Sarma 2024 (1)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia