Huvitav kas sõitjatelt ka arvamust on küsitud või mitte ? Pigem mitte.Mis see euroopa variant parem on- tuleb mingeid eurotoetusi või??? Lätlased sõidavad juba ammu selle süsteemi järgi ja pealtvaatajale suht igav.Olgugi et üks start rohkem. Sõitjad kes Virzi karikast osa võtnud-kas ons parem ,kui meie praegune süsteem ???
Aivarile Kadrina bagimeestest
Autor: lavi
12.12.2008 20:18
Konkreetselt sõitsid nad eelmisel hooaja algu ses ka ilma litsentsideta, siis helistades EAL, sain nende litsentsi numbrid, läks veel aega enne kui sain litsentsid, tehnilist olen kõigilt küsinud, nende meeste vastus oli kohe saab, lõpuks eelviimasel krossil Varstus said nad viimase hoiatuse, jälle lubati ja siis küsiti, mis see on ja kaua kehtib , aga muidugi oleks olnud õigem mehi mitte starti lubada ja sa oleks jälle mind norimises süüdistanud ja kes saab väita, et ma ei kontolli litsentse ja tehnilisi kaarte, aga siin on ju kõik võimalik, keegi ei tea midagi, miks need mehed vait on kellega Leppik ja Villak sellel teemal rääkisid, loodan, et ei pea nimeliselt kedagi mainima ... ja võid täitsa rahulik olla , mind sa enam autokrossidel ei näe, erinevalt sinust ei saa ma käed taskus tulla ja minna krossilt ja sinu päevapalk on oluliselt suurem kui minul, ilma, et sa oleks ühtegi kulutust teinud...
rõuges koosolekul räägiti kül et võistlus yoimub vana viisi 2 eelsõitu 7 ringi ja finaal 12 ringi las siis paltikad sõidavad kuidas tahavad neil ju omad seadused ja starti pidi ka lubatama rohkem autosi vist 16 siis ei peaks juhtuma nii nagu viimasel etapil kus ei saanud aru kes juhib seda võistlust
Ma küll ei tea miks tehniline kaart siia teemasse puutub, aga võtan süü omaks kui süüdlasi otsite... Natuke küll üle pingutatud laused, et me ei teadnud mis asi see tehniline kaart üldse on või et selline asi üldse olemas on...
tunnen siin ära et räägitakse minust, kuid asjad on üle pingutatud, tõesti olin ilma tehniliseta ja olen siiamaani, ja maksin selle eest ka trahvi. aga litsents on mul juba märtsis välja antud niiet selles mind süüdistada ei saa, selles lavi paned sa mööda!! ja varstus ma ka ei käinud, niiet mingit juttu mul ei leppikuga ega villakuga ei ole olnud! üks asi veel, see et villak keeldub meeste arvamusi arvestamast näitab juba nende suhtumist kogu sellesse asja ja see on ikka ilgelt nõme jutt et ei saa kontrollida ja et läheb meeletult maksma!!! see on ju lapsejutt!!
Kas sa oled kindel ei ei saa panna 53 mootorit vaheli nii et tagumist tala ei liiguta taha ega ette poole siis mina arvan et sa ei tea sellest asjast mitte midagi võta aega ja tule vaata et see asi täitsa istub seal nii nagu kord ja kohus .
53 MEESTE KOOSOLEK
Autor: vaiko4
15.12.2008 11:26
KÕIK 53 VEOKA MEHED SAAME SIIS SEL NÄDALAVAHETUSEL KOKKU ÄKSI MOTELLIS JÕGEVA MNT ÄÄRES SEE SIIS LAUPÄEV 20.12.2008 KELL 10-00 PANGE SIIS OMA MÕTTED PABERILE JA OTSUSTAME ÜHESKOOS MIS OLEKS MEILE KÕIGILE PAREM ET OLEKS 2009 AASTA SAMA PALJU SÕITJAID KUI SELL AASTAL.
kui toimub koosolek siis arutage ka neid 1,5 kordseid punkte ?
korraltus
Autor: vaz2106
21.12.2008 05:30
LP. peakohtunik HR. Jaan Villak loodan väga,et algaval hooajal saavad võistlused olema paremini organiseeritu.Näiteks startide korraldus,et võistlused ei veniks pikas võistlejatele.Kui üks start on länus siis peaksid juba järgmised kogunema eelstarti ja kes ei jõua õigeaegselt stardib viimselt stardi kohalt mitte ei oodata kuni kohale ilmub.Tehnilise kontroll koretkne ja korralik ning vähemalt kolme liikmelise komisjoniga.n Ning oleks ka meeldiv kui masina klassid jaotataks vabaks ning standart klassideks,sest kõik ei suuda ju endale lubada ära tehtud mootoreid.Aga ka nemad tahavad võistelda.Nii,et oleks tore näha eraldi masinaid võistlemas ja kindlasti oleks ka paljud sõitjad sellega päri.Tuleks kindlasti ka sõitjad juurde kui see oleks eraldi kuna neid masinaid veel on siin eestis olemas ,aga ei taheta võistelda rallyautodega!
Ma tean vähemalt nelja inimest bagi 51 klassis kellel on bagid ehitamisel, aga ütlesid et pole raha et mootorit teha...ja teeksid bagid valmis kui oleks standart klass...
...
Autor: prototüüp
22.12.2008 17:15
ma tean jälle bagi 51-s vähemalt 3 meest, kes sõidavad standardmootoriga ja ei ole üldse tagumise otsa mehed. vaatan nende minekut ja kadedus tuleb peale. ei ole neil liguri ja mujal täiendatud nukkvõlle ega kergeid kepse ega väntvõlli ja lühikesi kolbe. (liguri nukkvõll hakkas 51 klassis levima eelmisel aastal). kui nutti on, pole rahapuudus takistuseks (pigem on see vabanduseks). standardmootoriga on ka meistriks tuldud rohkem kui korra.
...
Autor: prototüüp
22.12.2008 17:18
varemmainitud blokksild ei maksa midagi, on vaja ainult nutti, aega ja tahtmist nokitseda. (meistriks ei saa ühe aastaga, ükskõik kus ja kui tehtud auto sul ka on).
Tervitus kõikidele sõitjatele! Minu arust asi väga loogiline. Loomulikult on meil rohkem võistlejaid kui me teeme kõik tehnilised tingimused mõistlikuks. Olgu tulevad poisid kokku tahavad ehitada ,sõita,võistelda. See kõik nõuab raha. Mõne jaoks kes jõuabki bagi valmis teha , on isegi see probleem kuidas masin võistlusele vedada. Ag tahe on suur ja sponsoreid ka kuskilt näha pole .Ja kui mõni mees sõidab mingi ulme ära tuunitud püssiga , siis tekibki küsimus et nahhuijaa. Viskame kõik võtmed nurka! Endalgi bagi ehitamisel aga kui finantsi pole võtab kõik aega. Ja kui jõuangi võistlema siis aint hirmus ,et minust sõidab terve kari autosid üle neist enamikul mulle juba 3 ringi sisse tehtud. Kõigil ju kellel raha on on ilged püssid! Teeks asja huvitavamaks, võrdsemaks. Publikul ju lahe vaadata kuidas need elukad seal muda, siutsupilve ja pori sees lõrisedes paarutavad. Külg külje kõrval. Siis on näha , missugusel mehel on oskused ja ,kellel raha.
nagu mulle ütles üks inimene et kui raha ei ole siis ära sõida ... jah ainult tahtmisest siin ei piisa ja siin foorumis selle standard klassi ja tehnilise kontrolli teemal jahvatamine ei vii kuhugi ma arvan et ennem ei muutu midagi kui iga klassi sõitjad saavad kokku ja panevad reeglid ja tehnilise kontrolli paika nagu ma aru sain siis 53 kabiini mehed juba tegid seda eks siis võistlustel näe kuidas neil see paikka peab
Bagimees palju kulub raha? raam on valmis, mootor olemas, tööriistad ja masinad on olemas! Palju kulub raha et normaalne võistlus bagi ehitada? Nii öelda standard mootoriga masin? Ja siis palju ühele etapile raha kulub?